Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дріт ВР-1
Очікувана вартість
3 889 338,72 UAH
UA-2023-05-18-014462-a ● ad80f5bdecc94680abb2a22f2e55906a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41149437 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, Льва Толстого 61 |
Контактна особа: |
Вигівський Володимир Володимирович 380687985525 vigovskij@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2023 14:56 |
Очікувана вартість: | 3 889 338,72 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 446,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі - Вимоги), а саме: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 38 900,00 грн. (тридцять вісім тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 38900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
ДК 021:2015 - 44310000-6 Вироби з дроту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 тонни
Дріт Вр-1 3мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
52 тонни
Дріт ВР-1 4мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
32 тонни
Дріт Вр-1 5мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 7 (сьомий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 17:04 |
Обгрунтування товари 94.docx | |
18 травня 2023 17:04 |
Протокол 94-18 05 2023 -Дріт Київ.doc | |
18 травня 2023 17:04 |
ТД 94 Дріт ВР київ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стасовно договору
Дата подання: 22 травня 2023 16:52
Дата відповіді: 23 травня 2023 14:12
Вітаю! С замечаниями:
В редакції Покупця В редакції Постачальника
2.2. Підтвердженням якості та відповідності ТОВАРУ з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є такі документи:________________, які надаються ПОКУПЦЮ разом з ТОВАРОМ. 2.2. Підтвердженням якості товару з боку Постачальника є такі документи: сертифікат якості.
2.3. ПОСТАЧАЛЬНИК гарантує якість ТОВАРУ, що постачається протягом:
Гарантійного строку експлуатації ________.
Гарантійного строку зберігання ________.
Гарантійні строки експлуатації та зберігання на ТОВАР встановлюється в будь-якому випадку не меншими, ніж встановлено нормативно-технічною документацією та виробником. 2.3. Постачальник гарантує якість Товару, що постачається протягом строку, визначеного згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.
2.8. Строк усунення недоліків або заміни ТОВАРУ в межах гарантійних строків експлуатації та зберігання становить не більше 20 (двадцяти) робочих днів з дня підписання відповідного акта. 2.8. Строк усунення недоліків або заміни ТОВАРУ, в тому числі в межах гарантійних строків експлуатації та зберігання, становить не більше 20 (двадцяти) робочих днів з дня підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього рекламаційного ату та отримання відповідної вимоги Покупця.
4.2. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 15 (п’ятнадцяти)календарних днів з моменту отримання письмової рознарядки ПОКУПЦЯ.
Місце поставки: Україна, склад ПОСТАЧАЛЬНИКА. (згідно рознарядки Замовника).
Право власності на ТОВАР переходить до ПОКУПЦЯ з дати поставки ТОВАРУ. 4.2. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання Постачальником попередньої оплати, передбаченої п. 7.2. цього Договору, та погодження ПОСТАЧАЛЬНИКОМ письмової рознарядки ПОКУПЦЯ.
Місце поставки: Україна, склад ПОСТАЧАЛЬНИКА. (згідно рознарядки Замовника).
Право власності на ТОВАР переходить до ПОКУПЦЯ з дати поставки ТОВАРУ.
4.5. Сторони домовились, що рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР направляється ним ПОСТАЧАЛЬНИКУ:
- шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА (зазначену в цьому Договорі) скан-копії відповідної рознарядки в форматі РDF або в будь-якому іншому форматі, який забезпечує можливість ознайомлення зі змістом документу. Документ вважається отриманим ПОСТАЧАЛЬНИКОМ з дати його направлення ПОКУПЦЕМ на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, підтвердженням чого є відповідна роздруківка з поштового програмного забезпечення ПОКУПЦЯ. 4.5. Сторони домовились, що рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР направляється ним ПОСТАЧАЛЬНИКУ:
- шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА (зазначену в цьому Договорі) скан-копії відповідної рознарядки в форматі РDF або в будь-якому іншому форматі, який забезпечує можливість ознайомлення зі змістом документу. Документ вважається погодженим ПОСТАЧАЛЬНИКОМ щодо поставки зазначеного в ньому ТОВАРУ з дати направлення ПОКУПЦЮ відповідного рахунку-фактури. При цьому оплата ТОВАРУ згідно виставленого рахунку-фактури є підтвердженням ПОКУПЦЯ про готовність прийняти ТОВАР відповідно до умов цього Договору.
4.6. Датою поставки ТОВАРУ вважається дата підписання Сторонами Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної. 4.6.Датою поставки ТОВАРУ вважається момент переходу ризиків по вказаному Товару згідно з умовами поставки, визначеними відповідно до ІНКОТЕРМС-2020.
5.8. Особи, відповідальні за приймання ТОВАРУ, під час його приймання зобов’язані звірити відповідність фактичної кількості ТОВАРУ кількості, вказаній у акті прийому-передачі товару або видатковій накладній; рахунку-фактурі; товарно-транспортній накладній або залізничній накладній, або відповідному документі, виданому оператором поштового зв’язку, або міжнародній транспортній накладній, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є нерезидентом України, перевірити наявність і відповідність документів, що підтверджують якість ТОВАРУ згідно з умовами Договору, розписатися за отримання ТОВАРУ. 5.8. Особи, уповноважені на приймання ТОВАРУ згідно з довіреностями, які надаються ПОСТАЧАЛЬНИКУ під час його приймання зобов’язані звірити відповідність фактичної кількості ТОВАРУ кількості, вказаній у акті прийому-передачі товару або видатковій накладній; рахунку-фактурі; товарно-транспортній накладній або залізничній накладній, або відповідному документі, виданому оператором поштового зв’язку, або міжнародній транспортній накладній, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є нерезидентом України, перевірити наявність і відповідність документів, що підтверджують якість ТОВАРУ згідно з умовами Договору, розписатися за отримання ТОВАРУ.
5.9. У разі закупівлі ТОВАРУ, що внесений до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, ПОСТАЧАЛЬНИК одночасно з поставкою ТОВАРУ надає ПОКУПЦЮ підготовлену виробником ТОВАРУ фактичну калькуляцію собівартості такого ТОВАРУ, для оприлюднення ПОКУПЦЕМ в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю. 5.9. Виключити.
7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 7 (сьомий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. 7.2. Оплата за кожну партію ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ у формі 100% попередньої оплати шляхом перерахування коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА протягом 3 (трьох) днів з моменту виставлення рахунку-фактури.
7.3. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме:
- рахунку-фактури;
- акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної;
- документів, які підтверджують якість ТОВАРУ, зазначених у п. 2.2.цього Договору;
- документи про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ), а також ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати ПОКУПЦЮ належним чином оформлену та зареєстровану податкову накладну у відповідності до вимог законодавства України. 7.3. Виключити.
7.4. Датою здійснення оплати за цим Договором вважається дата відправлення коштів обслуговуючим банком ПОКУПЦЯ його платіжного доручення щодо перерахування відповідної суми на користь ПОСТАЧАЛЬНИКА, що підтверджується відповідною позначкою банку, зазначеною у розрахунковому документі в реквізиті «Дата виконання». 7.4. Датою здійснення оплати за цим Договором вважається дата отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ відповідних грошових коштів.
7.7. Уразі прострочення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ строків поставки ТОВАРУ, строк оплати за такий ТОВАР збільшується за кожний календарний день прострочення поставки ТОВАРУ на 1 (один) банківський день відповідно. Простроченням є різниця календарних днів між плановою датою прибуття ТОВАРУ на умовах відповідно до п.4.2 цього Договору та датою фактичної поставки ТОВАРУ. 7.7. Виключити.
8.4.3. Відсутній. 8.4.3. Достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір у разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань Покупцем, повідомивши про це останнього за 5 (п’ять) робочих днів до дати розірвання Договору.
9.2. Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності ПОКУПЦЯ за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) % річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. 9.2. Виключити.
9.3.1. При порушенні строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 15 (п’ятнадцять) % від вартості непоставленого в строк ТОВАРУ на умовах, передбачених п. 4.2 цього Договору, а за прострочення понад 15 (п’ятнадцять) календарних днів додатково стягується пеня у розмірі 0,1 (нуль цілих, одна десята) % від вартості непоставленого в строк ТОВАРУ за кожен день прострочення. При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань допоставити ТОВАР, якщо про інше його не попередив письмово ПОКУПЕЦЬ. 9.3.1. При порушенні строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ПОКУПЦЮ неустойку в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла у період, за який нараховується неустойка, від вартості не поставленої вчасно партії Товару за кожний день прострочення, але не більше 10% від суми невиконаного зобов'язання.
9.3.2. За поставку ТОВАРУ неналежної якості, комплектності або асортименту, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20 (двадцять) % від вартості поставленого неякісного, некомплектного ТОВАРУ та/або ТОВАРУ неналежного асортименту, при цьому власними силами і засобами замінює неякісний, некомплектний ТОВАР та/або ТОВАР неналежного асортименту.
При порушенні строків усунення недоліків або заміни неякісного, некомплектного ТОВАРУ та/або ТОВАРУ неналежного асортименту, визначених п. 2.8 цього Договору, Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 0,1 (нуль цілих, одна десята) % від вартості не заміненого у строк дефектного та/або неякісного, некомплектного товару та/або товару неналежного асортименту за кожен день прострочення. При цьому Постачальник не звільняється від виконання своїх зобов’язань здійснити заміну дефектного та/або неякісного, некомплектного товару та/або товару неналежного асортименту, якщо про інше його не попередив письмово Покупець. 9.3.2. За поставку ТОВАРУ неналежної якості, комплектності або асортименту, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20 (двадцять) % від вартості поставленого неякісного, некомплектного ТОВАРУ та/або ТОВАРУ неналежного асортименту, при цьому власними силами і засобами замінює неякісний ТОВАР. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.
9.4. У випадку поставки ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ТОВАРУ без підписаної уповноваженими особами ПОКУПЦЯ рознарядки, ПОКУПЕЦЬ не приймає поставлений ТОВАР, про що письмово повідомляє ПОСТАЧАЛЬНИКА в один із способів, передбачених п. 4.5 цього Договору. В такому разі ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний негайно вивезти ТОВАР зі складу ПОКУПЦЯ (або з іншого місця поставки ТОВАРУ) та відшкодувати витрати ПОКУПЦЯ, понесені у зв’язку із зберіганням та вивезенням ТОВАРУ, згідно з виставленим ПОКУПЦЕМ рахунком. 9.4. Виключити.
9.5. У разі неправильного оформлення товаросупровідних документів, розбіжностей між ними та документами, поданими у складі тендерної пропозиції/пропозиції ПОСТАЧАЛЬНИКОМ як учасником-переможцем, що призвело до нарахування штрафів та/або пені (штрафних санкцій), та/або непередбачуваних витрат при митному оформленні ТОВАРУ, ПОСТАЧАЛЬНИК відшкодовує такі штрафні санкції та/або витрати ПОКУПЦЮ у повному обсязі. 9.5. Виключити.
9.7. Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову (-і) накладну (-і) чи розрахунок (-ки) коригування в системі електронного адміністрування податку на додану вартість чи вчинив інші дії/бездіяльність, у результаті чого ПОКУПЕЦЬ втратив право на податковий кредит, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний сплатити ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20 (двадцяти) % від суми операції (-й), за якою не зареєстровано, несвоєчасно зареєстровано або зареєстровано з помилками податкову (-і) накладну (-і) чи розрахунок (-ки) коригування, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати відповідної вимоги ПОКУПЦЯ.
З метою вірного застосування положень цього пункту Сторони узгодили, що застосування до ПОСТАЧАЛЬНИКА зазначеного штрафу можливо починаючи з 366 календарного дня з дати виникнення у ПОСТАЧАЛЬНИКА податкових зобов’язань з ПДВ, що в свою чергу обумовлено нормами пункту 198.6 статті 198 Податкового кодексу України. Застосування до ПОСТАЧАЛЬНИКА зазначеного штрафу не залежить від того, чи пов’язані вказані порушення (не реєстрація, несвоєчасна реєстрація, реєстрація з помилками) із зупиненням реєстрації такої (-их) податкову (-і) накладну (-і) чи розрахунок (-ки) коригування *. 9.7. Якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову (-і) накладну (-і) чи розрахунок (-ки) коригування в системі електронного адміністрування податку на додану вартість чи вчинив інші дії/бездіяльність, у результаті чого Покупець остаточно втратив права на податковий кредит, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний відшкодувати ПОКУПЦЮ всі завдані збитки.
9.11. У разі ненадання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ фактичної калькуляції собівартості ТОВАРУ відповідно до п.5.9 цього Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від вартості ТОВАРУ щодо якого не надано таку калькуляцію. 9.11. Виключити.
9.12. Відсутній. 9.12. За порушення строків оплати, передбачених цим Договором, ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення.
9.13. Відсутній. 9.13. ПОСТАЧАЛЬНИК має право зупинити або відмовитися від поставки кожної наступної партії Товару в разі наявності простроченої заборгованості ПОКУПЦЯ за даним Договором із звільненням ПОСТАЧАЛЬНИКА від відповідальності за це. В такому випадку термін поставки відсувається на відповідну кількість днів до моменту погашення простроченої заборгованості.
9.14. Відсутній. 9.14. У випадку якщо ПОКУПЕЦЬ відмовився та/або не прийняв виготовлений по його заявці ТОВАР в строк, погоджений Сторонами, ПОКУПЕЦЬ сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ штраф у розмірі 20% від вартості невибраної партії ТОВАРУ, а також покриває всі збитки, заподіяні ПОСТАЧАЛЬНИКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, на Вашу вимогу повідомляємо, що проєкт договору складено у відповідності до вимог Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», особливостей згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178» та з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" |
3 469 200,00
UAH з ПДВ
|
3 469 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТАЛЬКАНАТ" |
3 624 240,00
UAH з ПДВ
|
3 624 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОД" |
3 837 899,70
UAH з ПДВ
|
3 837 899,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ВІКАНТ" #24942675 |
Переможець |
3 469 200,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2023 15:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 травня 2023 10:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2023 08:47
|
23166.pdf | укладений |
09 червня 2023 08:46
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дріт Вр-1 3мм | 25 | тонни |
31 920,00
UAH з ПДВ
|
Дріт ВР-1 4мм | 52 | тонни |
31 800,00
UAH з ПДВ
|
Дріт Вр-1 5мм | 32 | тонни |
31 800,00
UAH з ПДВ
|