Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вишківська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04349113 |
Місцезнаходження: | 90454, Україна , Закарпатська обл., смт Вишково, вул. Центральна площа, 1 |
Контактна особа: |
Марина Вахулович +380314257292 vishkovo90454@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 266 158,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 661,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 16:53 |
ТД_за_Особливостями_Крушениче.docx | |
18 травня 2023 16:53 |
ТД_за_Особливостями_Крушениче.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-27-000023 ● 633831b07d4247ba873184f279a7e586
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2023 15:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.06.2023 № 20-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 27.06.2023 № 20-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-05-18-014208-a 18.05.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-28 10:50:01
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання вулиці Крушениче у с. Велятино з послуг з догляду за слабкими ділянками вулиць шляхом тимчасових затирок і регулювання руху», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-18-014208-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-30 16:25:12
Пояснення від замовника
У відповідь на Ваш Запит стосовно надання пояснень за моніторингом процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання вулиці Крушениче у с. Велятино з послуг з догляду за слабкими ділянками вулиць шляхом тимчасових затирок і регулювання руху», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-18-014208-a з очікуваною вартістю 266158,00 грн, повідомляємо наступне:
- Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась відповідно до переліку робіт, зазначених в технічному завданні (Додаток 3 до ТД), розрахована на основі Дефектного акту затвердженого Вишківським селищним головою 10.05.2023 року (копія додається окремим файлом);
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті замовника за посиланням http://www.vyshkovo.com.ua/uk/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області повідомляємо наступне: Вдячні за звернення уваги уповноваженої особи на виявлення недоліків під час здійснення закупівлі «Експлуатаційне утримання вулиці Крушениче у с. Велятино з послуг з догляду за слабкими ділянками вулиць шляхом тимчасових затирок і регулювання руху», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-18-014208-a з очікуваною вартістю 266158,00 грн. На даний час сторонами виконано договір в повному обсязі щодо предмету закупівлі. А отже, його дію припинено. Разом з тим, в подальшому зауваження Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області будуть враховані та вжиті відповідні заходи щодо недопущення порушень в законодавстві в сфері публічні закупівель. Зокрема, направлення уповноваженої особи на проходження навчань, у тому числі онлайн, у сфері публічних закупівель.
2023-07-20 16:05:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13-02-0081/2023 |
Дата публікації: | 22 серпня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
22 серпня 2023 13:17
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СТІК" |
266 031,66
UAH з ПДВ
|
266 031,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "СТІК" #31072342 |
Переможець |
266 031,66
UAH з ПДВ
|
31 травня 2023 09:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2023 11:54
|
73.pdf | укладений |
06 червня 2023 11:47
|