Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДК 021:2015: (CPV) Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (33760000-5) (Туалетний папір, рушник паперовий на гільзі, серветки паперові целюлозні та серветки білі)»
Очікувана вартість
1 757 432,00 UAH
UA-2023-05-18-013616-a ● 7dd9f05fae2149508a3063fdb78443d6
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41321572 |
Місцезнаходження: | 79057, Україна , Львівська обл., Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85 |
Контактна особа: |
Шупер Олена Богданівна +380322371330 OLENA880213@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 757 432,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 787,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі – Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 2 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 35 148,64 грн. (тридцять п’ять тисяч сто сорок вісім грн. 64 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності банківської гарантії або не підтвердження банківської гарантії кваліфікованим електронним підписом, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: р/р UA398201720344240016000099608 ЄДРПОУ 41321572 Державна казначейська служба України м. Київ Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - витяг з Державного реєстру банків або копію завіреної банком ліцензії, виданої банку |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 35148.64 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 4% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 4 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Категорія замовника: органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32800 рулон
Папір туалетний макулатурний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124, ЗДО № 18, м. Львів, вул. Гіпсова, 36б, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО № 39, м. Львів, вул.. В.Великого, 125а, ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27, ЗДО № 188, м. Львів, вул. Сміливих, 26.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 33761000-2 — Туалетний папір
34160 рулон
Рушник паперовий на гільзі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124, ЗДО № 18, м. Львів, вул. Гіпсова, 36б, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО № 39, м. Львів, вул.. В.Великого, 125а, ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27, ЗДО № 188, м. Львів, вул. Сміливих, 26.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 33763000-6 — Паперові рушники для рук
150 пачок
Серветки паперові целюлозні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124, ЗДО № 18, м. Львів, вул. Гіпсова, 36б, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО № 39, м. Львів, вул.. В.Великого, 125а, ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27, ЗДО № 188, м. Львів, вул. Сміливих, 26.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 33764000-3 — Паперові серветки
1720 пачок
Серветки білі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124, ЗДО № 18, м. Львів, вул. Гіпсова, 36б, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО № 39, м. Львів, вул.. В.Великого, 125а, ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27, ЗДО № 188, м. Львів, вул. Сміливих, 26.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 33764000-3 — Паперові серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 10 робочих днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі виставлених рахунків – фактур та накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника за умови наявності фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2023 11:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2023 00:41 |
Перелік змін.docx | |
25 травня 2023 00:41 |
Тендерна документація папір.docx |
25 травня 2023 11:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 травня 2023 00:41 |
Перелік змін.docx
|
|||
25 травня 2023 00:41 |
Тендерна документація папір.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно підтвердження мікробіологічного дослідження.
Дата подання: 22 травня 2023 10:07
Дата відповіді: 23 травня 2023 15:43
Добрий день! Яке має бути мікробіологічне
документальне підтвердження?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за поставлене запитання.
Відповідно до умов Тендерної документації, передбачено закупівлю серветок паперових мікробіологічно чистих, які опромінені ультрафіолетовими променями. В підтвердження даних технічних характеристик, потрібно надати документи, які б підтверджували проведення виробником опромінення ультрафіолетовими променями та є мікробіологічно чистими (протоколи/сертифікати/експертизи/декларації випробовувань відповідних лабораторій/виробництв затверджених відповідно та ін).
Відповідно до умов Тендерної документації, передбачено закупівлю серветок паперових мікробіологічно чистих, які опромінені ультрафіолетовими променями. В підтвердження даних технічних характеристик, потрібно надати документи, які б підтверджували проведення виробником опромінення ультрафіолетовими променями та є мікробіологічно чистими (протоколи/сертифікати/експертизи/декларації випробовувань відповідних лабораторій/виробництв затверджених відповідно та ін).
Запитання
Дата подання: 22 травня 2023 16:43
Дата відповіді: 25 травня 2023 00:34
Шановний Замовнику!
1. Просимо внести зміни у технічне завдання щодо позиції "4" із можливістю пропонувати серветку, запаковану у картонний ящик. Картонний ящик краще забезпечує цілісність товару , зручніший при транспортуванні та зверіганні у складських приміщеннях; даний спосіб упаковки є екологічно чистим.
2. Також просимо дозволити пропонувати упакування по 450 лис. , із можливістю збільшення кількості упаковок таким чином, щоб виконати загальну потребу закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий вечір! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що
Вимогами Тендерної документації передбачено, що в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". Також звертаємо Вашу увагу на те, що у разі, якщо учасник пропонуватиме еквівалент товару згідно технічних вимог, то у складі пропозиції обов’язково подається порівняльна характеристика на відповідність даним технічним вимогам та показники еквівалента товару згідно технічних вимог мають бути не гірші ніж заявлені, або кращі.
Вимогами Тендерної документації передбачено, що в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". Також звертаємо Вашу увагу на те, що у разі, якщо учасник пропонуватиме еквівалент товару згідно технічних вимог, то у складі пропозиції обов’язково подається порівняльна характеристика на відповідність даним технічним вимогам та показники еквівалента товару згідно технічних вимог мають бути не гірші ніж заявлені, або кращі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-18-013616-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "КВІН-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42080764
Дата подання: 08 червня 2023 15:25
Дата подання: 08 червня 2023 15:25
Скарга щодо рішення Замовника про обрання Переможця закупівлі
Приватне підприємство «КВІН-ТРЕЙД» звертається зі скаргою щодо незаконного рішення Замовника про обрання Переможцем закупівлі ФОП Романишин Р. Ю.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 червня 2023 18:16
Рішення від 12.06.2023 № 8437.pdf
Дата публікації: 12 червня 2023 18:15
інформація про перенесення розгляду скарги від 22.06.2023 № 852.pdf
Дата публікації: 23 червня 2023 12:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.06.2023 № 9441.pdf
Дата публікації: 28 червня 2023 19:31
Рішення від 27.06.2023 № 9441.pdf
Дата публікації: 30 червня 2023 17:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Антимонопольного комітету України виконано.
Дата виконання рішення замовником: 04 липня 2023 14:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "КВІН-ТРЕЙД" |
1 368 239,28
UAH з ПДВ
|
1 368 239,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РОМАНИШИН РУСЛАН ЮРІЙОВИЧ" |
1 723 384,00
UAH з ПДВ
|
1 723 384,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КВІН-ТРЕЙД" #42080764 |
Рішення скасоване |
1 368 239,28
UAH з ПДВ
|
04 липня 2023 14:54
|
ФОП "РОМАНИШИН РУСЛАН ЮРІЙОВИЧ" #2418722792 |
Рішення скасоване |
1 723 384,00
UAH з ПДВ
|
04 липня 2023 14:54
|
ПП "КВІН-ТРЕЙД" #42080764 |
Відхилено |
1 368 239,28
UAH з ПДВ
|
04 липня 2023 15:20
|
ФОП "РОМАНИШИН РУСЛАН ЮРІЙОВИЧ" #2418722792 |
Відхилено |
1 723 384,00
UAH з ПДВ
|
04 липня 2023 16:55
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій