Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вікна та двері металопластикові
Очікувана вартість
965 000,00 UAH
UA-2023-05-18-012288-a ● a0a411ae0f3b457f8d2ce1c809e014f2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАЛАКЛІЙСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 33394709 |
Місцезнаходження: | 64205, Україна , Харківська обл., м. Балаклія, вул. Вторчорметова, буд. 6 |
Контактна особа: |
Інна Сибірякова +380502503452 inna_homenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2023 14:04 |
Очікувана вартість: | 965 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги) з урахуванням Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 штуки
Віконні блоки металопластикові з підвіконнями та відливами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64205, Україна, Харківська область, місто Балаклія, вул. Вторчорметова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2023
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
5 штуки
Дверні блоки металопластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64205, Україна, Харківська область, місто Балаклія, вул. Вторчорметова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2023
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2023 11:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2023 10:32 |
Додаток 3 - Проєкт договору зі змінами 23.05.23.docx | |
23 травня 2023 10:32 |
Додаток 2 - Вимоги зі змінами 23.05.23.docx | |
23 травня 2023 10:32 |
Опис змін до ТД.docx | |
23 травня 2023 10:32 |
Протокольне рішення щодо змін в ТД.pdf | |
18 травня 2023 15:54 |
Тендерна документація.doc | |
18 травня 2023 15:54 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
18 травня 2023 15:54 |
Додаток 4 - Технічне завдання.docx |
23 травня 2023 11:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 травня 2023 10:32 |
Додаток 3 - Проєкт договору зі змінами 23.05.23.docx
|
|||
23 травня 2023 10:32 |
Додаток 2 - Вимоги зі змінами 23.05.23.docx
|
|||
23 травня 2023 10:32 |
Опис змін до ТД.docx
|
|||
23 травня 2023 10:32 |
Протокольне рішення щодо змін в ТД.pdf
|
|||
18 травня 2023 15:54 |
Тендерна документація.doc
|
|||
18 травня 2023 15:54 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
18 травня 2023 15:54 |
Додаток 4 - Технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 22 травня 2023 12:20
Дата відповіді: 22 травня 2023 14:19
Чи передбачає дана закупівля монтаж?
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо Вам що згідно з умовами закупівлі, які викладено в тендерній документації, дана закупівля передбачає монтаж.
Додаток 2
Дата подання: 22 травня 2023 17:18
Дата відповіді: 23 травня 2023 08:20
Доброго дня!
у Додатку 2 до тендерної пропозиції вказано :" 1.1. Постачальник повинен надати копії не менше 2 (двох) аналогічних договорів (в розумінні цього пункту аналогічними договорами є договори про постачання насосних агрегатів), укладених протягом 2021 - 2023 років. До кожної копії договору постачальник додає копії документів, які підтверджують їх успішне виконання."
просимо внести зміни, так як насосні агрегати не мають жодного відношення до даної закупівлі!
Які саме договора вважаються аналогічними?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення та зауваження. Дійсно, у Додатку 2 допущена помилка. Найближчим часом буде внесено виправлення до тендерної документації. Щодо аналогічних договорів, то мається на увазі - договори про постачання металопластикових вікон та/або дверей разом з монтажем.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-18-012288-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП", Код ЄДРПОУ:37017486
Дата подання: 05 червня 2023 18:04
ВИМОГА щодо скасування рішення про відхилення пропозиції
ТОВ «ІСТ ЛОУД ГРУП» не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІСТ ЛОУД ГРУП» та вважає його безпідставним та необґрунтованим з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 7 Розділу 3 Тендерної документації, Учасники торгів повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до технічної частини тендерної документації. Перелік документів, які повинен надати учасник на відповідність вимогам технічних, якісних і кількісних характеристик зазначені в Додатку 4 до цієї тендерної документації.
У Додатку №4 до Тендерної документації, окрім Технічного завдання зазначено наступне:
«Для конструкцій, що будуть встановлюватися, висуваються наступні вимоги:
- відповідність до сертифікату відповідності блоків віконних та дверних, сертифікату відповідності продукції: пристрої поворотно-ухильні, склопакети;
- протоколу контрольних випробувань віконних блоків та склопакету.
Вироби повинні мати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль блоків віконних, пристроїв поворотно-ухильних для віконних блоків, склопакет, висновок СЕС на ущільнювач (мають бути надані у складі пропозиції).
Отже, вимога Замовника щодо надання документів прописана таким чином, що відноситься тільки до надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль блоків віконних, пристроїв поворотно-ухильних для віконних блоків, склопакет, висновок СЕС на ущільнювач, а не до сертифікатів відповідності.
Також, ТОВ «ІСТ ЛОУД ГРУП» з метою підтвердження відповідності додатково надав усі документи, які згадуються у Додатку №4 до Тендерної документації, у тому числі сертифікат відповідності №UA.PS.21-0583 від 22.03.2021 року на, в якому зазначено, що пристрої повортні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків ТМ AXOR системи «KOMFORT LINE K-3», що виготовляються серійно в період з 22.03.2021 року по 21.03.2023 року з урахуванням гарантійного терміну зберігання.
Звертаємо увагу, що у Додатку №4 до Тендерної документації не зазначено жодних вимог щодо строку дії документів на час оголошення процедури закупівлі (18.05.2023 року), зокрема сертифікату відповідності на складові до предмету закупівлі.
Отже, пропозиція ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП» відповідає вимогам встановленим Замовником у Тендерній документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанові КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та була протиправно відхилена Замовником.
Враховуючі вищенаведене, вимагаємо скасувати Рішення Уповноваженої особи викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №1-45/01-06 від 01.06.2023 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІСТ ЛОУД ГРУП» та визнати ТОВ «ІСТ ЛОУД ГРУП» переможцем відкритих торгів з особливостями
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 7 Розділу 3 Тендерної документації, Учасники торгів повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до технічної частини тендерної документації. Перелік документів, які повинен надати учасник на відповідність вимогам технічних, якісних і кількісних характеристик зазначені в Додатку 4 до цієї тендерної документації.
У Додатку №4 до Тендерної документації, окрім Технічного завдання зазначено наступне:
«Для конструкцій, що будуть встановлюватися, висуваються наступні вимоги:
- відповідність до сертифікату відповідності блоків віконних та дверних, сертифікату відповідності продукції: пристрої поворотно-ухильні, склопакети;
- протоколу контрольних випробувань віконних блоків та склопакету.
Вироби повинні мати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль блоків віконних, пристроїв поворотно-ухильних для віконних блоків, склопакет, висновок СЕС на ущільнювач (мають бути надані у складі пропозиції).
Отже, вимога Замовника щодо надання документів прописана таким чином, що відноситься тільки до надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль блоків віконних, пристроїв поворотно-ухильних для віконних блоків, склопакет, висновок СЕС на ущільнювач, а не до сертифікатів відповідності.
Також, ТОВ «ІСТ ЛОУД ГРУП» з метою підтвердження відповідності додатково надав усі документи, які згадуються у Додатку №4 до Тендерної документації, у тому числі сертифікат відповідності №UA.PS.21-0583 від 22.03.2021 року на, в якому зазначено, що пристрої повортні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків ТМ AXOR системи «KOMFORT LINE K-3», що виготовляються серійно в період з 22.03.2021 року по 21.03.2023 року з урахуванням гарантійного терміну зберігання.
Звертаємо увагу, що у Додатку №4 до Тендерної документації не зазначено жодних вимог щодо строку дії документів на час оголошення процедури закупівлі (18.05.2023 року), зокрема сертифікату відповідності на складові до предмету закупівлі.
Отже, пропозиція ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП» відповідає вимогам встановленим Замовником у Тендерній документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанові КМУ № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та була протиправно відхилена Замовником.
Враховуючі вищенаведене, вимагаємо скасувати Рішення Уповноваженої особи викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №1-45/01-06 від 01.06.2023 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІСТ ЛОУД ГРУП» та визнати ТОВ «ІСТ ЛОУД ГРУП» переможцем відкритих торгів з особливостями
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 червня 2023 13:14
Шановний учасник ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"!
Ваша вимога UA-2023-05-18-012288-a.a1 від 05 червня 2023 року розглянута Замовником та не підлягає задоволенню виходячи з наступного.
Відповідно до п.7 р.3 тендерної документації Учасники торгів повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до технічної частини тендерної документації.
Перелік документів, які повинен надати учасник на відповідність вимогам технічних, якісних і кількісних характеристик зазначені в Додатку 4 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації для конструкцій, що будуть встановлюватися, висуваються наступні вимоги, зокрема:
- відповідність до сертифікату відповідності блоків віконних та дверних, сертифікату відповідності продукції: пристрої поворотно-ухильні, склопакети;
- протоколу контрольних випробувань віконних блоків та склопакету.
Вироби повинні мати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль блоків віконних, пристроїв поворотно-ухильних для віконних блоків, склопакет, висновок СЕС на ущільнювач (мають бути надані у складі пропозиції).
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічній частині, буде відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (п.п.2 пункту 41 Особливостей).
Тобто, серед переліку документів які повинен надати учасник на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам технічних, якісних і кількісних характеристик та іншим вимогам до предмета закупівлі є сертифікат відповідності на пристрої поворотно-ухильні.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності №UA.PS.21-0583 від 22.03.2021 року на пристрої повортні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків ТМ AXOR системи «KOMFORT LINE K-3» з терміном дії до 21 березня 2023 року.
Наданий сертифікат відповідності №UA.PS.21-0583 від 22.03.2021 року на пристрої повортні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків ТМ AXOR системи «KOMFORT LINE K-3» із закінченим строком дії не може слугувати належним підтвердженням відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого предмета закупівлі вимогам тендерної документації.
Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП" з підстав зазначених у ПРОТОКОЛІ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 01 червня 2023 року № 1-45/01-06.
Ваша вимога UA-2023-05-18-012288-a.a1 від 05 червня 2023 року розглянута Замовником та не підлягає задоволенню виходячи з наступного.
Відповідно до п.7 р.3 тендерної документації Учасники торгів повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до технічної частини тендерної документації.
Перелік документів, які повинен надати учасник на відповідність вимогам технічних, якісних і кількісних характеристик зазначені в Додатку 4 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації для конструкцій, що будуть встановлюватися, висуваються наступні вимоги, зокрема:
- відповідність до сертифікату відповідності блоків віконних та дверних, сертифікату відповідності продукції: пристрої поворотно-ухильні, склопакети;
- протоколу контрольних випробувань віконних блоків та склопакету.
Вироби повинні мати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль блоків віконних, пристроїв поворотно-ухильних для віконних блоків, склопакет, висновок СЕС на ущільнювач (мають бути надані у складі пропозиції).
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічній частині, буде відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (п.п.2 пункту 41 Особливостей).
Тобто, серед переліку документів які повинен надати учасник на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам технічних, якісних і кількісних характеристик та іншим вимогам до предмета закупівлі є сертифікат відповідності на пристрої поворотно-ухильні.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності №UA.PS.21-0583 від 22.03.2021 року на пристрої повортні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків ТМ AXOR системи «KOMFORT LINE K-3» з терміном дії до 21 березня 2023 року.
Наданий сертифікат відповідності №UA.PS.21-0583 від 22.03.2021 року на пристрої повортні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків ТМ AXOR системи «KOMFORT LINE K-3» із закінченим строком дії не може слугувати належним підтвердженням відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого предмета закупівлі вимогам тендерної документації.
Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП" з підстав зазначених у ПРОТОКОЛІ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 01 червня 2023 року № 1-45/01-06.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП" |
852 675,36
UAH з ПДВ
|
852 675,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ" |
853 853,00
UAH з ПДВ
|
853 853,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "НЕЩЕНКО ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
864 000,00
UAH з ПДВ
|
864 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КВА" |
898 973,70
UAH з ПДВ
|
898 973,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП" #37017486 |
Відхилено |
852 675,36
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 11:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 червня 2023 09:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ" #34016825 |
Відхилено |
853 853,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2023 15:54
|
|
ФОП "НЕЩЕНКО ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" #3263321128 |
Переможець |
864 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 14:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2023 09:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2023 08:34
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 08:48
|
Договір про закупівлю 13.06.23.pdf | укладений |
14 червня 2023 08:45
|