Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ХЕРСОНМІСЬКСВІТЛО" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 31134534 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ФОНТАННА, будинок 17 |
Контактна особа: |
Степаненко Інна Валеріївна 0552291631 stepinna0912@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія має бути завірена кваліфікованим електронним підписом (удосконаленим електронним підписом) уповноваженої особи банку. Електронна банківська гарантія повинна містити зобов'язання банку відшкодувати на рахунок Замовника кошти, у розмірі забезпечення тендерної пропозиції, у разі виникнення обставин передбачених пунктом 3.5. цього розділу тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції : 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого не супроводжується забезпеченням або надане Учасником забезпечення не відповідає встановленим вимогам, відхиляються Замовником згідно абзацу 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості Товару проводиться Покупцем за наявності відповідного фінансування після отримання Товару протягом 7 (семи) календарних днів з моменту поставки Товару. Факт передання товару Продавцем Покупцю засвідчується актом прийому-передачі Товару. Оплата вартості товару Покупцем проводиться на основі видаткової накладної, рахунку фактури наданого Продавцем. Бюджетні зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 15:25 |
Обгрунтування Автогідропідйомник TK-IV-AGP18.docx | |
18 травня 2023 15:25 |
Додаток 5 до ТД проект договору.docx | |
18 травня 2023 15:25 |
Ст_16_Перелік_документів_ДОДАТОК_1.doc | |
18 травня 2023 15:25 |
Тендерна пропозиція ДОДАТОК 3.docx | |
18 травня 2023 15:25 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
18 травня 2023 15:25 |
Ст_17_Перелік_документів_ДОДАТОК_6.doc | |
18 травня 2023 15:25 |
Відомості про учасника ДОДАТОК 4.doc | |
18 травня 2023 15:25 |
Додаток №2 Тех.характеристики.docx |
18 травня 2023 15:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 травня 2023 15:25 |
Обгрунтування Автогідропідйомник TK-IV-AGP18.docx
|
|||
18 травня 2023 15:25 |
Додаток 5 до ТД проект договору.docx
|
|||
18 травня 2023 15:25 |
Ст_16_Перелік_документів_ДОДАТОК_1.doc
|
|||
18 травня 2023 15:25 |
Тендерна пропозиція ДОДАТОК 3.docx
|
|||
18 травня 2023 15:25 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
|||
18 травня 2023 15:25 |
Ст_17_Перелік_документів_ДОДАТОК_6.doc
|
|||
18 травня 2023 15:25 |
Відомості про учасника ДОДАТОК 4.doc
|
|||
18 травня 2023 15:25 |
Додаток №2 Тех.характеристики.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-11-000010 ● f629b7fdea9948c89d297facb691a7e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.09.2023 № 38-з
Херсон
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 11.09.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
11.09.2023 №38-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-18-011243-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 2 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-12 11:17:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару з кодом ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-05-18-011243-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Надати пояснення та копії підтверджуючих документів щодо виконання переможцем процедури ТОВ «Євроконтейнер. юа» вимог:
1.1 пункту 2 розділу 3 тендерної документації щодо надання електронної банківської гарантії для забезпечення тендерної пропозиції процедури за номером ID UA-2023-05-18-011243-a при тому, що надана банківська гарантія від 24.05.2023 №114686/Т-0554 у складі пропозиції ТОВ «Євроконтейнер. юа» надає забезпечення за процедурою закупівлі за номером UA-2023-05-23-012154-a.
1.2 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації щодо надання в пропозиції письмової згоди на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції Учасника при тому, що в пропозиції ТОВ «Євроконтейнер. юа» відсутня письмова згода від Христевича Олега Васильовича на обробку його персональних даних (персональні дані на Христевича Олега Васильовича надано у файлі пропозиції – «Довіреність Христевич ОВ.pdf»).
2. Надати пояснення та копії підтверджуючих документів, що зміни відповідно до додаткової угоди від 24.07.2023 №1 до договору про закупівлю від 13.06.2023 №6 покращують якості того самого, а не іншого предмета закупівлі, який запропонованого у пропозиції переможця процедури (у тому числі шляхом оприлюднення файлу «3.9. Довідка про локалізацію.pdf»), та остаточно узгоджено у договорі про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-14 18:07:18
Автогідропідйомник COMET 21 HA IVECO DAILY (або еквівалент)
Відповідь на запит щодо моніторингу № UA-M-2023-09-11-000010.
У відповідь на запит повідомляємо наступне.
1.1. Стосовно банківської гарантії
Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації «вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Електронна банківська гарантія має бути завірена кваліфікованим електронним підписом (удосконаленим електронним підписом) уповноваженої особи банку.
Електронна банківська гарантія повинна містити зобов'язання банку відшкодувати на рахунок Замовника кошти, у розмірі забезпечення тендерної пропозиції, у разі виникнення обставин передбачених пунктом 3.5. цього розділу тендерної документації.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції :
50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого не супроводжується забезпеченням або надане Учасником забезпечення не відповідає встановленим вимогам, відхиляються Замовником згідно абзацу 4 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону».
На виконання вищезазначеного, ТОВ "ЄВРОКОНТЕЙНЕР. ЮА" у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію № 114686/Т-0554 від 24.05.2023 року, базові відносини в рамках якої виникають на підставі тендерної документації на закупівлю за предметом: «Автогідропідйомник COMET 21 HA IVECO DAILY (або еквівалент)» Класифікація за ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями (з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування), затвердженої Рішенням Уповноваженої особи, протокол № 34 від 18.05.2023р. (відповідно до пункту 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 року № 639 документом, з якого виникають базові відносини є тендерна документація).
Вищезазначене свідчить, що ТОВ "ЄВРОКОНТЕЙНЕР. ЮА" у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію, яка відповідає пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, оскільки тендерна документація не містить вимоги щодо зазначення у банківській гарантії номеру оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, та зі змісту наданої електронної банківської гарантії можливо встановити її надання на виконання вимог тендерної документації на закупівлю за предметом: «Автогідропідйомник COMET 21 HA IVECO DAILY (або еквівалент)» Класифікація за ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями (з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування), затвердженої Рішенням Уповноваженої особи, протокол № 34 від 18.05.2023р.
1.1. Щодо письмової згоди на доступ та обробку персональних даних
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції Учасника (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду).
Відповідно до пункту 32 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
Вимогами тендерної документації не передбачено надання у складі тендерної пропозиції довіреності Христевич О.В. (документу, який підтверджує повноваження на підписання електронної банківської гарантії), а тому даний документ не є частиною тендерної пропозиції ТОВ "ЄВРОКОНТЕЙНЕР. ЮА".
Враховуючи те, що довіреність Христевич О.В. не є частиною тендерної пропозиції ТОВ "ЄВРОКОНТЕЙНЕР. ЮА", учасник НЕ повинен надавати письмову згоду на доступ та обробку персональних даних від Христевич О.В., оскільки його персональні дані не надані у документах, які є частиною тендерної пропозиції даного учасника.
Вищезазначене свідчить, що тендерна пропозиція ТОВ "ЄВРОКОНТЕЙНЕР. ЮА" відповідає пункту 1 та 2 Розділу ІІІ тендерної документації, що свідчить про законність визначення ТОВ "ЄВРОКОНТЕЙНЕР. ЮА" переможцем процедури закупівлі.
2. Щодо зміни відповідно до додаткової угоди від 24.07.2023 № 1 до договору про закупівлю від 13.06.2023 № 6
Предметом закупівлі відповідно до тендерної документації є Автогідропідйомник «СОМЕТ 22 на шасі IVECO DAILY 70C15» (ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби), який відповідає технічним вимогам Замовника або еквівалент.
Згідно укладеного договору про закупівлю з ТОВ «ЄВРОКОНТЕЙНЕР.ЮА» (код ЄДРПОУ 44082805) № 6 від 13.06.2023 року на суму 4 999 000, 00 грн., предметом договору є закупівля автогідропідйомника СОМЕТ 22 на шасі IVECO DAILY 70C15, за результатами проведення відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-18-011243-a повідомляємо наступне.
14.07.2023 Постачальник звернувся до Замовника із відповідним листом № 14/07-23/2, в якому повідомив, що у запропонованого автогідропідйомника СОМЕТ 22 на шасі IVECO DAILY 70C15 були знайдені дефекти, які не можливо усунути та запропоновано еквівалент Автогідропідйомник ТК-ІV-АGР 23 на шасі ІVЕСО DAILY, який відповідає ДК 021:2015 - 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» та має кращі технічні характеристики ніж попередній автогідропідйомник.
24 липня 2023 року Додатковою угодою № 1 до договору № 6 від 13.06.2023 року було, якою внесено зміни, а саме:
«1.1. Постачальник зобов’язується у визначений цим договором строк передати у власність Покупця наступний товар: «Автогідропідйомник ТК-ІV-АGР 23 на шасі ІVЕСО DAILY (ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби)», а Покупець зобов'язується прийняти і оплатити такий Товар».
Таким чином, предмет договору фактично не змінився «Автогідропідйомник, який відповідає ДК 021:2015 - 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби», а змінилась назва предмету договору.
Дані зміни були обумовлені наступним.
Відповідно до пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Тобто, з метою покращення якості предмета закупівлі, з дотриманням умови, що таке покращення не призвело до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, було внесено зміни в частині зміни моделі автогідропідйомника на Автогідропідйомник ТК-ІV-АGР 23 на шасі ІVЕСО DAILY.
Крім того, метою придбання еквівалента з кращими технічними характеристиками було необхідність використання бюджетних коштів, які спеціально були виділені для КП «Херсонміськсвітло» ХМР для виконання плану закупівель, оскільки така спеціальна техніка потрібна підприємству для ремонту (відновлення) повітряних ЛЕП та вуличного освітлення міста Херсона.
Документи, що додаються:
- сертифікат відповідності;
- лист-роз’яснення;
- гарантійний лист;
- акт прийому-передачі;
- порівняльна таблиця у відповідності до Додатку № 2.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-18-011243-a від 19 вересня 2023 подано 02.10.2023 до Одеського окружного адміністративного суду. Позовну заяву з додатками до неї для відповідача додатково надіслано відповідно до законодавства. |
Дата публікації: | 03 жовтня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 420/26645/23 |
Дата відкриття провадження: | 02 жовтня 2023 |
Документи:
03 жовтня 2023 12:27
|
Електронний підпис |
03 жовтня 2023 12:23
|
Інформація про відправлення.pdf |
03 жовтня 2023 12:23
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОКОНТЕЙНЕР. ЮА" |
4 999 000,00
UAH з ПДВ
|
4 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОКОНТЕЙНЕР. ЮА" #44082805 |
Переможець |
4 999 000,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 20:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2023 10:39
|
Дод.угода ЄВРОКОНТЕЙНЕР.pdf | зміни до договору |
24 липня 2023 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2023 11:02
|
Договір 6_ЄРОКОНТЕЙНЕР.ЮА.pdf | укладений |
13 червня 2023 11:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Автогідропідйомник COMET 21 HA IVECO DAILY (або еквівалент) | 1 | штуки |
4 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни в пункт 1.1, абзац 3 пункту 5.1., розділ 7, «СПЕЦИФІКАЦІЯ» Додаток № 1 Договору про закупівлю № 6 від 13 червня 2023 року та викласти їх в наступній редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Автогідропідйомник COMET 21 HA IVECO DAILY (або еквівалент) | 1 | штуки |
4 999 000,00
UAH з ПДВ
|