Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Червоноградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144482 |
Місцезнаходження: | 80103, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, проспект Шевченка, 19 |
Контактна особа: |
Турик Ольга Григорівна +380324931908 Olgatyruk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 15:16 |
Початок аукціону: | 29 травня 2023 14:39 |
Очікувана вартість: | 218 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 090,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно накладних | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 18 травня 2023 15:11 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Учасник підтверджує, що
18 травня 2023 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 15:11 |
Тендерна документація на меблі.docx | |
18 травня 2023 15:11 |
Додаток 6 Цінова пропозиція (3).docx | |
18 травня 2023 15:11 |
Додаток 5 Місце постачання.docx | |
18 травня 2023 15:11 |
Додаток 3 договір.docx | |
18 травня 2023 15:11 |
Додаток 2 тех. вимоги - копия.docx | |
18 травня 2023 15:11 |
додаток 1 та 4 до ТД (3).docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фоп Чимрук Олег Миколайович |
213 600,00
UAH з ПДВ
|
213 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "УСТЮГОВА ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА" |
217 800,00
UAH з ПДВ
|
217 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
Фоп Чимрук Олег Миколайович
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
ФОП "УСТЮГОВА ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фоп Чимрук Олег Миколайович #2687815196 |
Відхилено |
213 600,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2023 11:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 червня 2023 15:03
|
ФОП "УСТЮГОВА ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА" #2406513323 |
Переможець |
217 800,00
UAH з ПДВ
|
08 червня 2023 14:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2023 17:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
Вимога про усунення невідповідностей: Тендерна документація Замовника на закупівлю: код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі ( меблі для дитячого садка) містить такі вимоги: Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати наступні документи: « 1. Учасник надає копію сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), на систему управління якістю, щодо виробництва меблів, у тому числі на металевому каркасі, для закладів освіти, виданого на учасника, якщо він є виробником, чи на виробника товару, що буде поставлятись у випадку якщо учасник не є виробником передбаченого товару. Сертифікат повинен бути чинний на час дії договору. В сертифікаті обов'язково має бути посвідчено відповідність системи управління якості при виробництві меблів для закладів освіти. 2. Учасник надає копію сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління», в якому зазначається, що системи екологічного керування при виробництві меблів у тому числі на металевому каркасі для закладів освіти відповідають чинним в Україні вимогам. Виданого на учасника, якщо він є виробником, чи на виробника товару, що буде поставляться, у випадку якщо учасник не є виробником передбаченого товару. Сертифікат повинен бути чинний на час дії договору. В сертифікаті обов'язково має бути посвідчено відповідність систем екологічного керування при виробництві меблів саме для закладів освіти. 5. Учасник має надати Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру (зокрема гачки, ручки та іншу меблеву фурнітуру), сталеві труби, ДСП, крайку, клей та протокол досліджень меблевої ПВХ кромки на вміст радіонуклідів виданий лабораторією радіаційного контролю. 6. Оригінал або копія дійсного на момент подачі тендерної пропозиції сертифікату на вміст радіоактивних речовин у меблях, виданий сертифікованою радіологічною лабораторією, яка відповідає системі вимірювання вимог ДСТУ ІSO 10012:2005.» Учасник ФОП Чимрук Олег Миколайович не надав вищевказаних документів. Окрім цього, пропозиція Учасника ФОП Чимрук Олега Миколайовича містить ряд невідповідностей в інформації та документах, а саме: - Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати наступні документи: «Шафи мають бути виготовлені відповідно до ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів»; ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі, загальні технічні умови» У підтвердження учасник надає Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний до закінчення дії договору поставки товару, та в якому має бути визначено сферу застосування меблів - оснащення приміщень закладів освіти.» Натомість, Учасник надав Висновок ДСЕЕ, що не містить посилання на ДСТУ ГОСТ 16371:2016, окрім того , у висновку ДСЕЕ вказано іншу сферу застосування. - Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати наступні документи: «Учасник надає копію сертифікату відповідності на меблі та всі додатки до нього, виданого на учасника, якщо він є виробником, чи на виробника товару, що буде поставляться, у випадку якщо учасник не є виробником передбаченого товару. Сертифікат повинен бути чинним на строк дії договору та виданий акредитованим органом з сертифікації/оцінки відповідності.» Згідно проекту договору, строк дії договору - до 31 грудня 2023. Строк дії сертифікату відповідності поданого Учасником – до 26 липня 2023 року, що не відповідає вимогам Замовника. Для усунення вищезазначених невідповідностей Учаснику ФОП Чимрук Олег Миколайович необхідно у строк, визначений Особливостями надати наступні документи: « 1. Учасник надає копію сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), на систему управління якістю, щодо виробництва меблів, у тому числі на металевому каркасі, для закладів освіти, виданого на учасника, якщо він є виробником, чи на виробника товару, що буде поставлятись у випадку якщо учасник не є виробником передбаченого товару. Сертифікат повинен бути чинний на час дії договору. В сертифікаті обов'язково має бути посвідчено відповідність системи управління якості при виробництві меблів для закладів освіти. 2. Учасник надає копію сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління», в якому зазначається, що системи екологічного керування при виробництві меблів у тому числі на металевому каркасі для закладів освіти відповідають чинним в Україні вимогам. Виданого на учасника, якщо він є виробником, чи на виробника товару, що буде поставляться, у випадку якщо учасник не є виробником передбаченого товару. Сертифікат повинен бути чинний на час дії договору. В сертифікаті обов'язково має бути посвідчено відповідність систем екологічного керування при виробництві меблів саме для закладів освіти. 5. Учасник має надати Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру (зокрема гачки, ручки та іншу меблеву фурнітуру), сталеві труби, ДСП, крайку, клей та протокол досліджень меблевої ПВХ кромки на вміст радіонуклідів виданий лабораторією радіаційного контролю. 6. Оригінал або копія дійсного на момент подачі тендерної пропозиції сертифікату на вміст радіоактивних речовин у меблях, виданий сертифікованою радіологічною лабораторією, яка відповідає системі вимірювання вимог ДСТУ ІSO 10012:2005.» Окрім цього Учаснику ФОП Чимрук Олегу Миколайовичу необхідно у строк, визначений Особливостями усунути невідповідності у наступних документах: «Учасник надає копію сертифікату відповідності на меблі та всі додатки до нього, виданого на учасника, якщо він є виробником, чи на виробника товару, що буде поставляться, у випадку якщо учасник не є виробником передбаченого товару. Сертифікат повинен бути чинним на строк дії договору та виданий акредитованим органом з сертифікації/оцінки відповідності.» Шафи мають бути виготовлені відповідно до ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів»; ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі, загальні технічні умови» У підтвердження учасник надає Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний до закінчення дії договору поставки товару, та в якому має бути визначено сферу застосування меблів - оснащення приміщень закладів освіти.
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
Вимога про усунення невідповідностей: Тендерна документація Замовника на закупівлю: код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі ( меблі для дитячого садка) містить такі вимоги: 1. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Замовника, Учасник ФОП УСТЮГОВА ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА повинен надати наступні документи: «3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Довідка в довільній формі з зазначенням кількості та кваліфікації працівників з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до виконання договору. Для підтвердження надаються сканкопії відповідних наказів про призначення.» Учасник ФОП УСТЮГОВА ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА надав Довідку в довільній формі з зазначенням кількості та кваліфікації працівників з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до виконання договору, однак не надав сканкопії відповідних наказів про призначення для підтвердження. 2. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Замовник вимагав : «Ціни на товар повинні включати у себе всі види платежів, зборів та податків, витрати пов’язані з його доставкою по адресу, зазначеною у проекті договору Приймання товару здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін згідно діючого законодавства. Доставку товару здійснює Учасник за свій рахунок. Для підтвердження надати довідку наступного змісту: “Ми, (назва Учасника), уважно вивчили тендерну документацію та здійснили (згідно зазначених обсягів товару) розрахунок ціни з урахуванням усіх: податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. витрат на матеріали та інших витрат. витрат на доставку товару до місця призначення. Вартість нашої тендерної пропозиції та всі інші ціни чітко визначені. Якщо під час поставки товару виникне необхідність одержання дозволів, ліцензій, сертифікатів, висновків або інших документів, то ми самостійно будемо нести всі витрати на їх отримання.” Учасник ФОП УСТЮГОВА ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА не надав вищевказаної довідки. 3. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Замовник додатково вимагав : «Додатково надається довідка з детальним описом товару та відомостями про його виробника, що пропонуються учасником, зазначених в технічному завданні.» Учасник ФОП УСТЮГОВА ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА надав Довідку з детальним описом товару, однак не вказав відомості про виробника. Для усунення вищезазначених невідповідностей Учаснику ФОП УСТЮГОВА ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА необхідно у строк, визначений Особливостями надати наступні документи: 1. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надати сканкопії відповідних наказів про призначення. 2. Для підтвердження того, що ціни на товар повинні включати у себе всі види платежів, зборів та податків, витрати пов’язані з його доставкою по адресу, зазначеною у проекті договору ,приймання товару здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін згідно діючого законодавства, доставку товару здійснює Учасник за свій рахунок, надати довідку наступного змісту: “Ми, (назва Учасника), уважно вивчили тендерну документацію та здійснили (згідно зазначених обсягів товару) розрахунок ціни з урахуванням усіх: податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. витрат на матеріали та інших витрат. витрат на доставку товару до місця призначення. Вартість нашої тендерної пропозиції та всі інші ціни чітко визначені. Якщо під час поставки товару виникне необхідність одержання дозволів, ліцензій, сертифікатів, висновків або інших документів, то ми самостійно будемо нести всі витрати на їх отримання.” Окрім цього Учаснику ФОП УСТЮГОВА ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА необхідно у строк, визначений Особливостями усунути невідповідності у наступних документах: У Довідці з детальним описом товару ,що пропонується учасником, зазначеного в технічному завданні, вказати відомості про виробника.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 08 червня 2023 14:55
Учасник | Пропозиція | Документи |
ФОП "УСТЮГОВА ЛАРИСА ВОЛОДИМИРІВНА" #2406513323 |
217 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2023 10:08
|
договір _192 від 20.06.23р..pdf | укладений |
21 червня 2023 10:06
|