Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
2 550 000,00 UAH
UA-2023-05-18-010574-a ● 52286198868f407baefb42c35cefe393
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 44096797 |
Вебсайт: | https://kyivobl.tax.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., Київ, вулиця Святослава Хороброго, буд. 5А |
Контактна особа: |
Приходько Микола Юрійович +380442003753 kyivobl.infrastruktura@tax.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 07:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2023 13:39 |
Очікувана вартість: | 2 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
590100 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03151, Україна, м. Київ, м. Київ та Київська область, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 5а, Київська область, м. Біла Церква, вул. Спартаківська, 15, Київська область, м. Біла Церква, бульвар Олександрійський, 12, Київська область, м. Тетіїв, вул. Цвіткова, 22, Київська область, м. Богуслав, вул. Будівельна, 1, Київська область, м. Тараща, вул. Шевченка, 28, Київська область, м. Миронівка, вул. Соборності, 52, Київська область, смт. Ставище, вул. Генерала Кравченка, 1, Київська область, м. Сквира, вул. Карла Болсуновського, 20, Київська область, смт. Рокитне, вул. Ігоря Зінича, 2, Київська область, м. Славутич, проспект Незалежності, 17а, Київська область, м. Бориспіль, вул. Котляревського, 2, Київська область, м. Яготин, вул. Незалежності,106, Київська область, м. Бровари, вул. Київська, 286, Київська область, м. Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 95, Київська область, м. Ірпінь, площа Шевченка, 2-А, Київська область, м. Обухів, вул. Каштанова, 20, Київська область, м. Вишгород, пр-т Шевченка, 1-а, Київська область, смт. Макарів, вул. Гагаріна, 7, Київська область, м. Фастів, вул. Київська, 28, Київська область, м. Васильків, вул. Декабристів, 45, Київська область, смт. Іванків, вул. І. Проскури, 24, Київська область, м. Вишневе, вул. Лесі Українки, 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості обсягів споживання електроенергії здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника в безготівковій формі на підставі Акта купівлі-продажу електричної енергії протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Споживача на зазначені цілі. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 15:07 |
ТД ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ ЛИПЕНЬ ГРУДЕНЬ 2023.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Комерційна пропозиція
Дата подання: 22 травня 2023 14:15
Дата відповіді: 23 травня 2023 16:27
Шановний, Замовнику. Проект договору, викладений у документації, порушує Правила роздрібного ринку електричної енергії. Згідно вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії Договір про постачання/закупівлю електричної енергії повинен мати такі додатки до договору, як 1. «ЗАЯВА-ПРИЄДНАННЯ до договору про постачання електричної енергії споживачу», 2. Комерційна пропозиція Постачальника. У Вашому проекті договору не передбачений Додаток Комерційна пропозиція Постачальника . Просимо привести проект договору до відповідності з чинним законодавством.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач! Проєкт Договору, викладений в тендерній документації, складений з урахуванням Правил роздрібного ринку електричної енергії (надалі – Правила). В додатку 5 до Правил наведено «Примірний договір про постачання електричної енергії споживачу», який має єдиний Додаток 1 «Заява-Приєднання до договору про постачання електричної енергії споживачу». Також слід зазначити, що нормативно-правовий зміст примірних договорів становить рекомендований перелік певних умов у договорах цивільно-правового характеру.
Невідповідність проєкту договору п. 19 Особливостей (щодо порядку зміни ціни)
Дата подання: 22 травня 2023 14:16
Дата відповіді: 23 травня 2023 16:28
Пунктом 19 Особливостей визначено 8 пунктів підстав зміни ціни: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. ДАНА НОРМА Є ІМПЕРАТИВНОЮ І ВСТАНОВЛЮЄТЬСЯ НА ПЕРІОД ДІЇ ПРАВОВОГО РЕЖИМУ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ ТА ПРОТЯГОМ 90 ДНІВ З ДНЯ ЙОГО ПРИПИНЕННЯ АБО СКАСУВАННЯ. Таким чином, проєкт договору не відповідає положенням чинного законодавства, оскільки взагалі не містить переліку підстав визначених п. 19 Особливостей. Просимо внести відповідні зміни та викласти у проєкті договору всі підстави зміни ціни, визначені законодавством.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач! Саме тому, що вимоги по внесенню змін до істотних умов договору про закупівлю викладені в постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) є імперативною нормою, яку повинні виконувати всі замовники закупівель у повному обсязі, в проєкті Договору зазначено порядок внесення змін з посиланням на Особливості.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-18-010574-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ", Код ЄДРПОУ:41823846
Дата подання: 18 травня 2023 15:53
Стандарт ISO
Шановний замовник!Відповідно до вимог тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції учасники зобов'язані надати копію сертифікату відповідності ДСТУ ISO 50001:2018, IDT «Системи енергетичного менеджменту. Зазначені вимоги є незаконними та безпідставними і жодним чином не забезпечать постачання Замовнику «найякіснішої продукції», оскільки електрична енергія НЕ ОБИРАЄТЬСЯ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вище описаного сертифікату не є обов'язковим. Це добровільна справа будь-якого постачальника. Діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Вимога щодо наявності даного сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії . Так, відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, втановлення таких вимог порушує основні принципи здійснення публічних закупівель (стаття 5 Закону) , а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом виключення (видалення) з тендерної документації вищезазначених дискримінаційних вимог. На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД та прибрати дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 травня 2023 15:45
Шановний запитувач! Відповідно до п.28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей, також відповідно до абз.1 ч.3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі вищенаведеного замовником були встановлені вимоги: «Система управління діяльністю учасника з постачання електричної енергії повинна відповідати вимогам ISO 50001:2018 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання». На підтвердження учасник у складі пропозиції повинен надати копію сертифікату виданого на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції.»
Даний сертифікат підтверджує надійність учасника, який бере участь у закупівлі та стосується провадження господарської діяльності у енергетичному секторі. Також сертифікат ISO безперешкодно може отримати будь-який суб’єкт господарювання.
Учасники заздалегідь ознайомлені з умовами Документації та мають достатньо часу для виконання вимог Тендерної документації, в тому числі для отримання необхідних документів - складність у їх отриманні не виникає в інших аналогічних закупівлях, тому твердження Вимоги не є об'єктивним та не обґрунтованими в частині порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель, а саме встановлення дискримінаційних вимог.
На підставі наведеного вище вимоги ст. 5 Закону України щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників замовником повністю виконуються.
Підсумовуючи викладене, відмовляємо по Вимозі, Вами не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови/вимоги тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова/вимога тендерної документації порушує норми законодавства в сфері публічних закупівель, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Даний сертифікат підтверджує надійність учасника, який бере участь у закупівлі та стосується провадження господарської діяльності у енергетичному секторі. Також сертифікат ISO безперешкодно може отримати будь-який суб’єкт господарювання.
Учасники заздалегідь ознайомлені з умовами Документації та мають достатньо часу для виконання вимог Тендерної документації, в тому числі для отримання необхідних документів - складність у їх отриманні не виникає в інших аналогічних закупівлях, тому твердження Вимоги не є об'єктивним та не обґрунтованими в частині порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель, а саме встановлення дискримінаційних вимог.
На підставі наведеного вище вимоги ст. 5 Закону України щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників замовником повністю виконуються.
Підсумовуючи викладене, відмовляємо по Вимозі, Вами не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання вказаної умови/вимоги тендерної документації та не доведено, яким чином наведена вище умова/вимога тендерної документації порушує норми законодавства в сфері публічних закупівель, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 07:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
2 242 380,00
UAH з ПДВ
|
2 242 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
2 395 199,64
UAH з ПДВ
|
2 395 199,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ СОФТ" |
2 395 806,00
UAH з ПДВ
|
2 395 806,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
2 428 851,60
UAH з ПДВ
|
2 428 851,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" |
2 460 717,00
UAH з ПДВ
|
2 460 717,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» |
2 532 194,63
UAH з ПДВ
|
2 532 194,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" #43965848 |
Відхилено |
2 242 380,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2023 17:11
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42114410 |
Переможець |
2 395 199,64
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 07:42
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 14:49
|
Додаткова угода _ 2 від 22.12.2023.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2023 15:06
|
Додаткова угода _1 від 30.06.2023.pdf | зміни до договору |
30 червня 2023 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 10:38
|
Договір | укладений |
16 червня 2023 10:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп. 7. п. 19 Особливостей Сторони домовились внести зміни в Додаток 2 до Договору (Механізм визначення вартості електричної енергії): 1.1. В Додатку 2 до договору «Механізм визначення вартості електричної енергії» абзац сьомий доповнити фразою наступного змісту: «Розмір маржі (вартість послуг постачальника) визначений тендерною пропозицією за результатом торгів і складає 3,85% |
Номер договору про закупівлю: | 15-06-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 15-06-2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |