Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення "Спецжитлофонд" |
Код ЄДРПОУ: | 31454734 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Оболонська, будинок 34 |
Контактна особа: |
Король Геннадій Анатолійович 380444636730 tendersgf@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2023 13:09 |
Очікувана вартість: | 87 654 624,12 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 438 273,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (електронна банківська гарантія). Банківська гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок банка виплатити замовнику повну суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу 3 цієї тендерної документації. Зміст банківської гарантії повинен відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операції за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір. Реквізити бенефіціара для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: назва: КП «Спецжитлофонд» ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 31454734 місцезнаходження: 04071, м. Київ, вул. Оболонська, 34, банківські реквізити: АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ ІНДУСТРІАЛЬНИЙ БАНК» р/р UA 04 322540 00000 26005101064881 МФО 322540 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 400 000,00 грн. (чотириста тисяч грн. 00 коп). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - протягом 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, не компенсуються замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним електронним/кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку. - випискою ( платіжним дорученням), виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 400000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до умов проекту договору: 4.5. Забезпечення виконання зобов’язань за Договором здійснюється відповідно до вимог законодавства та умов Договору. 4.6. Підрядник вносить забезпечення виконання цього Договору у розмірі 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень 00 коп.) без ПДВ. 4.7. Підрядник зобов’язується особисто перерахувати грошові кошти, зазначені в пункті 4.6. цього Договору, в повному обсязі на поточний рахунок Замовника, відкритий в АТ «Комерційний індустріальний банк» UA 04 322540 00000 26005101064881. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно умов проекту договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2023 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2023 16:32 |
Зміни 2.pdf | |
24 травня 2023 16:31 |
ТД ЗІМ зміни 2.pdf | |
24 травня 2023 16:31 |
Додаток 4 зміни.pdf | |
19 травня 2023 14:45 |
Додаток 1 зміни.pdf | |
18 травня 2023 14:51 |
Розпорядження.PDF | |
18 травня 2023 14:51 |
Звіт 2022.PDF | |
18 травня 2023 14:51 |
Додаток 5.pdf | |
18 травня 2023 14:50 |
Додаток 3.pdf | |
18 травня 2023 14:50 |
додаток до договору.pdf | |
18 травня 2023 14:50 |
Додаток 2-2.pdf | |
18 травня 2023 14:50 |
Додаток 2.pdf |
24 травня 2023 16:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 травня 2023 16:32 |
Зміни 2.pdf
|
||||||
24 травня 2023 16:31 |
ТД ЗІМ зміни 2.pdf
|
||||||
24 травня 2023 16:31 |
Додаток 4 зміни.pdf
|
||||||
19 травня 2023 14:45 |
Додаток 1 зміни.pdf
|
||||||
18 травня 2023 14:51 |
Розпорядження.PDF
|
||||||
18 травня 2023 14:51 |
Звіт 2022.PDF
|
||||||
18 травня 2023 14:51 |
Додаток 5.pdf
|
||||||
18 травня 2023 14:50 |
Додаток 3.pdf
|
||||||
18 травня 2023 14:50 |
додаток до договору.pdf
|
||||||
18 травня 2023 14:50 |
Додаток 2-2.pdf
|
||||||
18 травня 2023 14:50 |
Додаток 2.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-14-000025 ● 04914d08496548ccb8f025058f134172
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2023 13:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2023 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-05-18-009910-a 18.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-16 10:19:43
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-19 12:13:39
Пояснення-відповідь
Комунальним підприємством з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» (далі - КП «Спецжитлофонд») Ваш запит про надання пояснень у зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі: «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва» (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, код CPV за ДК 021:2015 —45230000-8)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-18-009910-a) розглянуто та повідомляємо наступне.
Вказану процедуру Закупівлі було оголошено відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливості), слід зазначити, що у ч. 4 ст. 10 Закону, йде мова про те, що:
«Інформація, зазначена у частині першій цієї статті 10, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Слід зазначити, що частиною 4¹ Постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.11.2016 № 710 (зі змінами) (далі Постанова) передбачено рекомендаційний характер, щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
На виконання вказаної Постанови КП «Спецжитлофонд» по зазначеній закупівлі було розміщено додаткові файли з обґрунтуванням, а саме: Додаток 2, Додаток 2-2, Звіт; Розпорядження.
Також відповідно до вказаної Постанови КП «Спецжитлофонд» було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, з яким можна ознайомитись за посиланням https://www.sgf.kiev.ua/ffb, крім того відповідну інформацію розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, з яким можна ознайомитись за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/company.nsf/(pdpr)/EBE8FF280BDA9C6CC2257DB0005478C2?OpenDocument.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-23 11:51:22
Запит про надання пояснень
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 19.06.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 16.06.2023 року року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації, а посилання на вебсайти які зазначені у поясненні не відкриваються та є недоступними на даний час.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-26 18:23:45
Пояснення-відповідь
Комунальним підприємством з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» (далі - КП «Спецжиьтлофонд»), Ваш запит про надання пояснень у зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі: «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва» (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, код CPV за ДК 021:2015 —45230000-8)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-18-009910-a) розглянуто та повідомляємо наступне.
На виконання Постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.11.2016 № 710 (зі змінами) КП «Спецжитлофонд» по зазначеній закупівлі було розміщено додаткові файли з обґрунтуванням, а саме: Додаток 2, Додаток 2-2, Звіт; Розпорядження.
Відповідно до затвердженого експертного звіту по відкоригованому кошторисному розрахунку вартість БМР, обладнання та устаткування зовнішніх інженерних мереж об'єкту складає 97 394 027.00 грн. Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки для «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема» на 2023 рік на БМР, обладнання та устаткування виділені кошти в сумі 92 710 550.00 грн. У кошторисний розрахунок вартості включені та пройшли експертизу кошти на компенсацію ризиків та інфляційних процесів згідно розрахунку. Враховуючи наявну різницю в фінансуванні та короткий термін реалізації предмету закупівель (8 місяців) так і те, що вищезазначені ризики практично не вплинуть на вартість предмету закупівель, було вирішено зменшити "очікувану вартість предмету закупівель" відносно експертного звіту. Крім того, різниця між експертизою та "очікуваною вартістю" є "резервом" для фінансування можливих додаткових робіт, які у випадку з прокладанням зовнішніх інженерних мереж є досить вірогідними, так як неможливо передбачити їх наявність та об'єм до початку земляних робіт та розритій для прокладання мереж. Зазначимо, що Переможець відкритих торгів їх виграв з сумою 87 533 042,57 грн.
Крім того, відповідно до вказаної Постанови КП «Спецжитлофонд» було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, з яким можна ознайомитись за посиланням https://www.sgf.kiev.ua/ffb, крім того відповідну інформацію розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, з яким можна ознайомитись за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/company.nsf/(pdpr)/EBE8FF280BDA9C6CC2257DB0005478C2?OpenDocument.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-28 17:00:01
Запит про надання пояснень
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 19.06.2023 та від 26.06.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 16.06.2023 та від 23.06.2023 року року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, а саме: Експертний звіт, Додаток 2, Додаток 2-2, Звіт, Розпорядження, на які посилається Замовник, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять документально підтверджуючої інформації, а посилання на вебсайти які зазначені у поясненні не відкриваються та є недоступними.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-30 12:01:12
Пояснення-відповідь
Комунальним підприємством з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» (далі - КП «Спецжитлофонд»), Ваш запит про надання пояснень у зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі: «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва» (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, код CPV за ДК 021:2015 —45230000-8)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-18-009910-a) розглянуто та повідомляємо наступне.
На виконання вказаної Постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.11.2016 № 710 КП «Спецжитлофонд» підчас оголошення вказаної закупівлі було розміщено додаткові файли з обґрунтуванням. Згідно запиту Північного офісу Держаудитслужби від 28.06.2023 повторно надаються документи, а саме: Додаток 2, Додаток 2-2, Звіт; Розпорядження.
Також відповідно до вказаної Постанови КП «Спецжитлофонд» було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, з яким можна ознайомитись за посиланням https://www.sgf.kiev.ua/ffb, крім того відповідну інформацію розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, з яким можна ознайомитись за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/company.nsf/(pdpr)/EBE8FF280BDA9C6CC2257DB0005478C2?OpenDocument або за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/ у розділі інформація про підприємства, установи, організації за пошуком Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» (код 31454734).
Додатки:
1. Звіт – Експертний звіт;
2. Розпорядження;
3. Додаток 2;
4. Додаток 2-2.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-07-12 17:42:05
Запит на отримання роз’яснень від Північного Офісу Держаудитслужби
Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 10 липня 2023 року, ID моніторингу: UA-2023-05-18-009910-а) (далі – Висновок) по предмету закупівлі: «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва» (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, код CPV за ДК 021:2015 —45230000-8)» Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фону спеціального призначення «Спецжитлофонд» (далі – Замовник) у порядку, визначеному абзацом першим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) звертається про роз’яснення змісту Висновку та його зобов’язань, визначених у Висновку щодо наступного:
1. У чому саме полягає порушення замовником вимог абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей № 1178, якщо вказаний пункт взагалі не містить у своєму складі абзаців та підпунктів та має наступний зміст:
«Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей»?
2. Перелік критеріїв (а також нормативні норми, де вони зазначені) за якими посадовою особою Північного офісу Держаудит служби були визначені обставини для кваліфікації його, як «значуще»?
3. Перелік критеріїв(а також нормативні норми, де вони зазначені) за якими посадовою особою Північного офісу Держаудит служби було встановлено «необ’єктивне та упереджене визначення переможця» замовником?
4. Чи був оприлюднений в електронній системі закупівель запит Північного офісу Держаудитслужби щодо отримання від Замовника пояснень стосовно прийняття тендерних пропозицій ТОВ «БКФ «Граніт» та укладення з ним договору про закупівлю з урахуванням виявлених порушень? Також просимо вказати П.І.П. та посаду посадової особи Північного офісу Держаудитслужби, яка під час моніторингу публічної закупівлі здійснила такий запит до Замовника, оприлюднила в електронній системі закупівель.
5. Чи були отримані Північним офісом Держаудитслужби пояснення від замовника на всі поставлені питання (запити) під час проведення моніторингу закупівлі? Також просимо вказати П.І.П. та посаду посадової особи Північного офісу Держаудитслужби, яка під час моніторингу публічної закупівлі здійснила такий запит до Замовника, оприлюднила в електронній системі закупівель.
6. В якому обсязі (частині) такі пояснення (відповіді) Замовника були враховані Північним офісом Держаудитслужби та на підставі яких нормативно-правових актів (з посиланням на конкретні пункти/статті, тощо) були визначені критерії об’єктивності/прийняття вказаних пояснень (відповідей) Замовника на поставлені Північним офісом Держаудитслужби питання під час проведення моніторингу публічної закупівлі?
7. Які конкретні дії повинен вчинити Замовник задля належного виконання Висновку Північного офісу Держаудитслужби про моніторинг публічної закупівлі «шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору»?
8. На підставі яких критерій та на підставі яких нормативно-правових актів (із посиланням на конкретні пункти/статті, тощо) Північним офісом Держаудитслужби було визначено найстрогіший вид зобов’язання щодо усунення порушення?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ КП «Спецжитлофонд» на Висновок про результати моніторингу закупівлі від 10.07.2023 (ID моніторингу: UA-2023-05-18-009910-а) Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 10 липня 2023 року, ID моніторингу: UA-2023-05-18-009910-а) (далі – Висновок) по предмету закупівлі: «Прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва» (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, код CPV за ДК 021:2015 —45230000-8)» Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фону спеціального призначення «Спецжитлофонд» (далі – Замовник) у порядку, визначеному абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення до висновку. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у Додатку 2 до тендерної документації. На кожну одиницю зазначеного власного обладнання учасник надає документ, що посвідчує право власності (обліку). Повідомляємо, що в тендерній документації не було встановлено вимог щодо конкретної кількості, видів, та типів обладнання про наявність якого мали надати довідки та підтверджуючі документи учасники торгів. На виконання вищевказаної вимоги, ТОВ «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22.05.2023 № вих.23/11/1-54/3, яка містила інформацію про 254 одиниці будівельної техніки та обладнання. Таким чином, учасник процедури закупівлі завантажив у складі пропозиції Довідку про наявність обладнання та МТБ (файл 1. Довідка про обладнання) згідно з якою визначив наявне у нього обладнання, що необхідне для надання послуг Замовнику. Однак, учасником не було надано документів що підтверджують право власності на частину власного обладнання. У подальшому цей недолік усунуто шляхом надання довідки від 22.05.2023р. № вих.23/11/1-38/6 з оборотно-сальдовою відомістю. Таким чином, учасником було повністю виконані вимоги тендерної документації, оскільки надано підтверджуючі документи щодо техніки та обладнання в обсязі достатньому для виконання робіт (зокрема в повному обсязі підтверджено наявність автотранспорту та будівельної техніки, а також підтверджено наявність іншого обладнання, якого достатньо для виконання робіт). Первинні документи були надані при усуненні недоліків, що дало змогу дійти висновку про наявність формальних помилок, а також достатньої кількості обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації формальні помилки (описки) передбачено, що у випадку надання додаткових документів, вони не розглядаються замовником, а при наявності описок/задвоєнь/повторень не приймаються до уваги, особливо якщо наявні документи не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника або є підтвердження в інших документах пропозиції За таких обставин, зважаючи на відсутність у тендерній документації вимоги надання вичерпного та деталізованого переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт, а також достатність наданих учасником техніки та обладнання для виконання робіт, що є предметом закупівлі у замовника були відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника. Таким чином, висновок Північного офісу Держаудитслужби про значущість порушень, та необ’єктивність визначення переможця, є необґрунтованим та незаконним.
2023-07-17 17:18:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок про результати моніторингу оскаржено до Київського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 21 липня 2023 |
Документи:
21 липня 2023 11:27
|
Електронний підпис |
21 липня 2023 11:27
|
Позов мережі.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт" |
87 533 042,57
UAH з ПДВ
|
87 533 042,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СПЕЦБУДСЕРВІС" |
87 600 131,71
UAH з ПДВ
|
87 600 131,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт" #35624424 |
Переможець |
87 533 042,57
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 11:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 травня 2023 13:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 13:57
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 13:30
|
ДУ про розірвання договору 2023 9 Т від 15 06 2023.PDF | укладений |
01 вересня 2023 12:52
|
ДУ про розірвання договору 2023 9 Т від 15 06 2023.PDF | укладений |
01 вересня 2023 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2023 19:00
|
Договір 2023-9-Т.PDF | укладений |
15 червня 2023 18:59
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 червня 2023 — 30 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
87 533 042,57
UAH (в тому числі ПДВ 14 588 840,43 UAH)
|
Причини розірвання договору: | на підставі ст. 188 Господарського кодексу України, ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Розділу ХVI. «ВНЕСЕННЯ ЗМІН У ДОГОВІР ТА ЙОГО РОЗІРВАННЯ» Договору від 15.06.2023 № 2023-9-Т на виконання будівельних робіт із прокладання зовнішніх інженерних мереж до житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вулиць Мілютенка та Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва» (далі – Договір), враховуючи лист Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» від 29.08.2023р. №23/11/1-99 про неможливість подальшого виконання своїх зобов’язань, Сторони домовилися укласти Додаткову угоду про розірвання Договору від 15.06.2023 № 2023-9-Т на виконання будівельних робіт |