Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір некрейдований для офсетного друку, папір некрейдований офісний
Очікувана вартість
5 180 822,80 UAH
UA-2023-05-18-009485-a ● 0dcf6754670040cfa696f9d3978f7f74
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131587 |
Місцезнаходження: | 79026, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Козельницька, буд. 3 |
Контактна особа: |
Соколов Володимир Михайлович 380322392367 loetender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2023 12:09 |
Очікувана вартість: | 5 180 822,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 808,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 (один) % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Документом, що підтверджує внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Платіжне доручення подається одночасно з примірниками підписаного з боку переможця процедури закупівлі договору про закупівлю. Застава вноситься на поточний рахунок замовника, з зазначенням в платіжному дорученні: отримувач - ПрАТ «Львівобленерго», код за ЄДРПОУ 00131587, п/р UA 62 339500 0000026009443120003 у АТ «Таскомбанк», в графі «Призначення платежу»: «Забезпечення виконання договору на закупівлю: «Кольоровий папір, самокопіювальний папір, конверти (код ДК 021:2015 - 30190000-7), без ПДВ». У разі якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній грошовій одиниці України – гривні на суму 1 (один) % вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення застави за офіційним курсом Національного банку України. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22990000-6: Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 упаковка
папір некрейдований для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
1 пачка
папір некрейдований для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
15000 пачка
папір некрейдований офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
160 пачка
папір некрейдований офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Сяйво, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Рахунок виставляється в одноденний строк з моменту поставки предмету закупівлі. Замовник залишає за собою право здійснити оплату раніше вказаного терміну. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 14:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 14:37 |
23VT-68VSO-2299-TD-Папір.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-18-009485-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 22 травня 2023 10:30
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-05-18-009485-a на закупівлю «Папір некрейдований для офсетного друку, папір некрейдований офісний» де Замовником виступає ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО".
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-05-18-009485-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-05-18-009485-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 травня 2023 16:21
Технічні параметри, вказані в Додатках № 4.1.,4.2. Тендерної документації містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які прописані щонайменше під двох виробників продукції, тому дискримінаційними параметри та вимоги вважатись не можуть. Учасники процедури закупівлі мають право запропонувати папір будь якої марки від будь-якого виробника за умови, що технічні характеристики запропонованого паперу будуть не гіршими ніж наведено в технічному завданні.
Щодо вашої вимоги внесення змін до п.п. 3.8. Додатку № 4.1. Тендерної документації, змінити кількість фасування (25000 аркушів в упаковці), на даному етапі процедури закупівлі замовник не має можливості внести зміни, оскільки дана інформація подана в оголошенні щодо проведення закупівлі (в електронних полях вказано 20 упаковок по 25000 аркушів). Замовник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі у випадках передбачених чинним законодавством. При цьому внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі не передбачено.
Тендерна документація складена відповідно до вимог чинного законодавства України, тому внесення змін не вважаємо доцільними
Щодо вашої вимоги внесення змін до п.п. 3.8. Додатку № 4.1. Тендерної документації, змінити кількість фасування (25000 аркушів в упаковці), на даному етапі процедури закупівлі замовник не має можливості внести зміни, оскільки дана інформація подана в оголошенні щодо проведення закупівлі (в електронних полях вказано 20 упаковок по 25000 аркушів). Замовник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі у випадках передбачених чинним законодавством. При цьому внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі не передбачено.
Тендерна документація складена відповідно до вимог чинного законодавства України, тому внесення змін не вважаємо доцільними
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-18-009485-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 07 червня 2023 13:12
Дата подання: 07 червня 2023 13:12
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 червня 2023 17:18
Рішення від 09.06.2023 № 8415.pdf
Дата публікації: 09 червня 2023 17:17
інформація про перенесення розгляду скарги від 20.06.2023 № 820.pdf
Дата публікації: 21 червня 2023 13:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.06.2023 № 9334.pdf
Дата публікації: 27 червня 2023 17:00
Рішення від 26.06.2023 № 9334.pdf
Дата публікації: 29 червня 2023 19:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
3 334 472,46
UAH з ПДВ
|
3 334 472,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
5 175 664,44
UAH з ПДВ
|
5 175 664,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Відхилено |
3 334 472,46
UAH з ПДВ
|
02 червня 2023 12:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 травня 2023 16:07
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 травня 2023 00:00
|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
5 175 664,44
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 11:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2023 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 09:01
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2023 14:15
|
Договір 23-606.pdf | укладений |
03 липня 2023 14:14
|