Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прибирання службових приміщень та місць загального користування на 2-х поверхах адмінбудинку Держкомтелерадіо та окремо орендованих приміщень на вул. Хрещатик, 26
Очікувана вартість
135 093,00 UAH
UA-2023-05-18-009342-a ● 33b12d46ec884797970173ca4c37f4ce
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний комітет телебачення і радіомовлення України |
Код ЄДРПОУ: | 00013936 |
Вебсайт: | http://comin.kmu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул.Прорізна, 2 |
Контактна особа: |
Мураховська Анжела Анатоліївна +380442795958 Angela@comin.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2023 14:36 |
Початок аукціону: | 30 травня 2023 12:37 |
Очікувана вартість: | 135 093,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 675,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 місяць
Прибирання службових приміщень та місць загального користування на 2-х поверхах адмінбудинку Держкомтелерадіо та окремо орендованих приміщень на вул. Хрещатик, 26
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, Київ, Прорізна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 14:32 |
Додаток 3 -Технічна специфікація 2.doc | |
18 травня 2023 14:32 |
Додаток 4 - Проект Договору.docx | |
18 травня 2023 14:32 |
Тендерна документація 00013936.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
п.44 Постанови
Дата подання: 24 травня 2023 13:52
Дата відповіді: 24 травня 2023 15:47
Доброго дня. Згідно Тендерної документації, Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 44 Особливостей.
З останніми змінами, зазначені підстави визначені п.47 Постанови. Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідно до п.3 постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року № 471 "Ця постанова набирає чинночті через три дні з дня її опублікування".
16.05.2023, відбулося офіційне опублікування постанови Кабміну від 12.05.2023 № 471 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» в Урядовому кур’єрі (16.05.2023 №97 (7495)).
Тож зміни до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, набули чинність 19.05.2023, а закупівля оголошена 18.05.2023.
16.05.2023, відбулося офіційне опублікування постанови Кабміну від 12.05.2023 № 471 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» в Урядовому кур’єрі (16.05.2023 №97 (7495)).
Тож зміни до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, набули чинність 19.05.2023, а закупівля оголошена 18.05.2023.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-18-009342-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП МЕЛЬНИЧУК АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3001308074
Дата подання: 15 червня 2023 17:40
Дата подання: 15 червня 2023 17:40
Скарга на рішення Замовника про дискваліфікацію учасника
Скаржник здійснив всі можливі дії для підтвердження відсутності судимості Мельничука Анатолія Володимировича та вважає відхилення пропозиції Учасника-переможця з підстави ненадання документу у спосіб, зазначений Замовником, необґрунтованим та безпідставним, оскільки Учасник не мав технічної можливості отримати зазначений документ 30-денної давнини.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 червня 2023 16:39
рішення від 19.06.2023 № 8842.pdf
Дата публікації: 19 червня 2023 16:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.06.2023 № 9592.pdf
Дата публікації: 30 червня 2023 15:21
рішення від 29.06.2023 № 9592.pdf
Дата публікації: 04 липня 2023 20:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2023 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Бецун Віктор Миколайович" |
78 638,00
UAH з ПДВ
|
78 638,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП МЕЛЬНИЧУК АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
105 925,05
UAH з ПДВ
|
105 925,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ БУДІВЕЛЬ" |
114 436,00
UAH з ПДВ
|
114 436,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДЕНІКОМ" |
126 000,00
UAH з ПДВ
|
126 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Бецун Віктор Миколайович" #2134913836 |
Відхилено |
78 638,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2023 11:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 червня 2023 15:42
|
ФОП МЕЛЬНИЧУК АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3001308074 |
Рішення скасоване |
105 925,05
UAH з ПДВ
|
12 червня 2023 15:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2023 15:15
|
ФОП МЕЛЬНИЧУК АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3001308074 |
Відхилено |
105 925,05
UAH з ПДВ
|
12 червня 2023 16:04
|
|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ БУДІВЕЛЬ"
#38095235 |
Переможець |
114 436,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2023 15:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 червня 2023 12:29
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 15 червня 2023 15:19
Учасник | Пропозиція | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ БУДІВЕЛЬ"
#38095235 |
114 436,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 13:00
|
Scan20231215122832.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2023 11:19
|
догов_р 11 07.pdf | укладений |
11 липня 2023 11:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з оскарженням учасників закупвлі рішень Замовника в АМКУ, термін надання послуг та їх кількість, визначених в договорі про закупівлі стал неможливим. У зв’язку з підписанням договору про закупівлю 10.07.23 замість 01.06.23, зменшився обсяг закупі і загальна вартість договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 11/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |