Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Урядовий контактний центр" |
Код ЄДРПОУ: | 36521731 |
Вебсайт: | https://ukc.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10 |
Контактна особа: |
Оксана Баранова +380442818787 baranovao@ukc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2023 15:17 |
Очікувана вартість: | 783 045,12 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 830,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 13:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 13:51 |
Додаток 3 Договір до ТД охорона.pdf | |
18 травня 2023 13:51 |
Додаток 4 Квіліфікаційні-критерії-до-ТД-охорона.pdf | |
18 травня 2023 13:51 |
ТД охорона.pdf | |
18 травня 2023 13:51 |
Додаток 2 Технічні характеристи до ТД охорона.pdf | |
18 травня 2023 13:51 |
Додаток 1 Тендерна-пропозиція-до-ТД-охорона.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-18-000048 ● 9c4e564e7cc34593b7cdc06c7b2a14cc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 17:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2023 № 195
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о.начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-05-18-008170-a 18.05.2023
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-21 09:57:11
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-24 11:56:13
Відповідь на запит
У відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби від 21.07.2023 року надаємо наступні пояснення.
З метою забезпечення підтримки громадського порядку, безпеки на території об’єктів державної установи «Урядовий контактний центр» (далі - Центр) та збереження матеріальних цінностей було здійснено закупівлю: Охоронні послуги приміщень по вул. Еспланадна, 8/10 та вул. Б. Грінченка, 3, другий та третій поверхи, м. Київ (ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-18-008170-a (далі - Закупівля). При організації закупівлі було враховано, що в Центрі зберігається база даних Єдиної системи опрацювання звернень, яка включає в себе записи розмов заявників, їх особисті дані та відповідальних за опрацювання звернень в органах виконавчої влади. Дана інформація є інформацією з обмеженим доступом (конфіденційною). Згідно статті 9 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах» відповідальність за забезпечення захисту інформації в системі покладається на власника системи тобто на Центр. Забезпечення цілодобової охорони приміщень Центру є однією з умов для запобігання витоку конфіденційної інформації.
Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі були визначені виходячи з потреби замовника та здійснювалися на підставі наступних законодавчих актів:
Закон України «Про публічні закупівлі»;
Закон України «Про охоронну діяльність»;
Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»;
Кодекс законів про працю України;
Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Постанова Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»;
Постанова Кабінету Міністрів України від 07.09.1993 № 706 «Про порядок продажу, придбання, реєстрації, обліку і застосування спеціальних засобів самооборони, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії»;
Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.1992 № 576 «Про затвердження Положення про дозвільну систему»
Наказ МВС України від 09.08.2016 № 771 «Про порядок обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності»;
Наказ МВС України від 18.04.2013 № 375 «Про затвердження Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами»;
Наказ МВС України від 21.08.1998 № 622 «Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів»;
Наказ МОЗ від 18.04.2022 № 651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин»;
Наказ МОЗ від 08.07.2013 № 583 «Про затвердження технічних описів бланків до деяких форм первинної облікової документації»;
Наказ МОЗ від 23.07.2007 № 246 Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій»;
Наказ Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників»;
Рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації від 01.11.2012 № 559 «Про затвердження Порядку надання висновків щодо електромагнітної сумісності та дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів і випромінювальних пристроїв та визнання такими, що втратили чинність, деяких рішень НКРЗ»;
Рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації від 23.12.2014 № 844 «Про затвердження Переліку радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, на експлуатацію яких потрібен дозвіл на експлуатацію радіоелектронного засобу або випромінювального пристрою»;
Також державна установа «Урядовий контактний центр» під час підготовки технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі керувалася своїм досвідом проведення аналогічних закупівель за останні роки та досвідом інших замовників, що здійснювали закупки за аналогічним предметом закупівлі.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення:
Для розрахунку очікуваної вартості використовувався, як і в минулому році, Розрахунок мінімальної базової вартості послуг фізичної охорони зроблений Всеукраїнським об'єднанням організацій роботодавців охоронної галузі «Федерація професіоналів безпеки» у листі від 14.02.2023 р. № 3 «Про мінімальний рівень вартості послуг охорони». Мінімальна собівартість однієї години цілодобової охорони (при оплаті праці на рівні встановленої погодинної мінімальної заробітної плати, нульових показниках накладних витрат, витрат на спецодяг, взуття, засоби індивідуального захисту та зв'язку, відсутності прибутку охоронної компанії) становить 88 грн 66 коп включаючи ПДВ.
Розрахунок очікуваної вартості Закупівлі:
88,66 грн/годину * 184 дні* 24 години * 2 об’єкта = 783 045,12 грн.
Очікувана вартість закупівлі: Охоронні послуги приміщень по вул. Еспланадна, 8/10 та вул. Б. Грінченка, 3, другий та третій поверхи, м. Київ (ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги) становить:
783 045,12 грн (сімсот вісімдесят три тисячі сорок п’ять грн 12 коп) включаючи ПДВ.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
https://ukc.gov.ua/wp-content/uploads/2023/05/UA-2023-05-18-008170-a.pdf
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-08-15 10:52:43
Щодо роз’яснення змісту висновку
Просимо роз'яснити, які саме дії та на підставі яких положень нормативно-правових актів потрібно здійснити для усунення порушень, зазначених у висновку моніторингу.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-08-15 16:07:19
Роз’яснення щодо змісту висновку
Північний офіс Держаудитслужби (далі – Офіс) розглянув звернення
Державної установи «Урядовий контактний центр» (далі - Замовник), щодо надання роз’яснень стосовно висновку, складеного за результатами моніторингу процедури закупівлі послуг охорони приміщень по вул. Еспланадна, 8/10 та
вул. Б. Грінченка, 3, другий та третій поверхи, м. Київ, (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-18-008170-a), і повідомляє.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Головні завдання, функції та правові основи діяльності органів державного фінансового контролю визначено статтею 113 Бюджетного кодексу України, Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі - Закон 2939), частиною 4 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43.
Згідно зі статтею 5 Закону 2939 контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі (стаття 8 Закону № 922), перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Моніторинг вищевказаної процедури закупівлі здійснено Офісом відповідно до статті 8 Закон № 922 та на підставі наказу про початок моніторингу процедур закупівель від 18.07.2023 № 195.
За його результатами встановлено порушення вимог підпункту 1 пункту 41
постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції від 20.04.2023 Особливостей № 1178 (далі – Особливості № 1178).
Частиною сьомою статті 8 Закону № 922 передбачено, що у висновку обов’язкового зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість;
3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або 4 унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі;
4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі;
5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
При тому, наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552 «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 року за № 958/35241 (далі – Наказ № 552) затверджено форму такого висновку, який складається із вступної частини, в якій зазначається інформація про закупівлі, предмет закупівлі, інформація про оприлюднення та застосовану процедуру закупівлі, підстави здійснення моніторингу та дата початку моніторингу, та констатуючої частини, де зазначається дата закінчення моніторингу та інформація про результати моніторингу, висновок про наявність чи відсутність порушення та зобов’язання щодо його усунення у разі виявлення.
Отже, відповідно до положень частини сьомої статті 8 Закону № 922 та положень Наказу № 552 Північним офісом Держаудитслужби складено Висновок з описом тієї інформації, яку вимагають зазначені норми законодавства. Північний офіс Держаудитслужби, керуючись статтями 2 та 5 Закону 2939, зобов’язала здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку.
Рішенням Верховного Суду у справі № 640/467/19 визначено, що у висновку про потребу: «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель» Держаудитслужба має конкретизувати, якого саме заходу має вжити позивач (Замовник) для усунення виявлених під час моніторингу порушень.
Отже, зважаючи на зазначене, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язав Замовника усунути встановлене порушення та запропонував один із можливих шляхів усунення цих порушень, а саме: здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Слід зазначити, що висновок Північного офісу Держаудитслужби не містить жодної інформації щодо визнання договору недійсним/нікчемним. При цьому, в зобов’язальній частині висновку наголошується на необхідності врахування саме наслідків недійсності/нікчемності договору у разі припинення зобов’язань по ньому.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 8 Закон № 922 замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не шляхів та способів його виконання.
Враховуючи вищезазначене, зобов’язання Північного офісу Держаудитслужби вважаємо такими, що відповідають вимогам чинного законодавства та наголошуємо на необхідності усунення порушень, встановлених за результатами вищевказаного моніторингу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в суді Правові підстави: Відповідно до частини десятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19 |
Дата публікації: | 16 серпня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/29623/23 |
Дата відкриття провадження: | 29 серпня 2023 |
Документи:
30 серпня 2023 10:27
|
Електронний підпис |
21 серпня 2023 11:22
|
Електронний підпис |
16 серпня 2023 11:19
|
Електронний підпис |
21 серпня 2023 11:09
|
Адмін позов УКЦ.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" |
706 560,00
UAH з ПДВ
|
706 560,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" |
759 552,00
UAH з ПДВ
|
759 552,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КИЇВСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ" |
782 736,00
UAH з ПДВ
|
782 736,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" #36214268 |
Відхилено |
706 560,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2023 09:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2023 16:02
|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" #37153018 |
Відхилено |
759 552,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 09:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 травня 2023 09:24
|
ТОВ "КИЇВСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ" #39960456 |
Переможець |
782 736,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 16:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2023 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2024 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2024 17:10
|
ДУ 2 ТОВ КАБ на 2024 рік.pdf | зміни до договору |
04 січня 2024 17:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:29
|
ДУ ТОВ КАБ на 2024 рік.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 11:16
|
Договір охорона від 21.06.2023 № 32.pdf | укладений |
23 червня 2023 11:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |