Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне марки Г(Г1)(25-200); суміш вугілля кам'яного Г(Г2)/К(К2)/Ж(13-80)
Очікувана вартість
2 145 000,00 UAH
UA-2023-05-18-006199-a 53c11ed91feb48f892afe583fca29d07
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Ірина Миколаївна

+380576499515 chumak74@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Малиженський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189630
Місцезнаходження: 62232, Україна , Харківська обл., село Малижине, вулиця Підлісна.1, Богодухівський район
Контактна особа: Чумак Ірина Миколаївна
+380576499515
chumak74@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2023 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2023 00:00
Очікувана вартість: 2 145 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
144 тонни
Вугілля кам'яне марки Г(Г1)(25-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, 1, Богодухівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
21 тонни
Суміш вугілля кам'яного Г(Г2)/К(К2)/Ж(13-80)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, 1, Богодухівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 12:20

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

18 травня 2023 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2023 12:20
Протокол вугілля.pdf
18 травня 2023 12:20
ДОДАТОК5_Проект договору.doc
18 травня 2023 12:20
ТД вугілля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Марка вугілля відсутня в ДСТУ
Дата подання: 19 травня 2023 10:55
Дата відповіді: 21 травня 2023 08:45
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Вважаємо що дії Замовника (в частині встановлення зазначених нижче умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - недискримінація Учасників. Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). На вугілля кам'яне поширюється стандарт ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". В цьому стандарті ВІДСУТНЯ марка вугілля Г(Г2)/К(К2)/Ж(13-80) взагалі. Враховуючи вище викладене, просимо ВАС – Замовник, усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. За результатами розгляду запитання можемо повідомити наступне.
Замовник не вважає відповідну вимогу тендерної документації дискримінаційною, та такою яка порушує права потенційних учасників, а також такою яка встановлена в розріз із положенням пункту 29 Особливостей. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно абзацу другого пункту 29 Особливостей у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того, Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну придбати. Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо. При виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» та ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація».
Марки вугілля Г групи (Г1, Г2), К групи (К1, К2) та Ж – це групи вугілля відповідно марки Г (газове), К (коксівне) та Ж (жирне), згідно з ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Відповідно до п.4 ДСТУ 3472:2015 марку (групу) вугілля визначають для кожного пласта. Для вугілля кожного пласта, що входить у суміш, визначають значення показників, передбачених табл. 1 і визначають його марку (групу). За результатами аналізування проб вугілля пластів, враховуючи планову участь кожного пласта у видобутку, визначають марку (суміш марок) товарної продукції. У разі часткового вмісту у видобутку окремих пластів різних марок кількістю більше ніж 20% товарну продукцію визначають як суміш вугілля цих марок у плановому співвідношенні.
Вами хибно припущено, що суміш вугілля кам’яного не передбачена чинним ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб». Так, Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11 грудня 2013 року №1470 «Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, міждержавних нормативних документів як національних стандартів України, затвердження національних стандартів України, змін до національних стандартів України та скасування національних стандартів України і нормативних документів в Україні» у ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» було внесено зміни (Зміна №1 до ДСТУ 7146:2010). Відповідними змінами чітко передбачено, що: «Підрозділ 3.1 доповнити приміткою: «Примітка. За згодою зі споживачем дозволено постачати суміш вугілля марок ДГ, Г, Ж та А з розмірами кусків згідно ГОСТ 19242 та розмірами кусків, погодженими зі споживачем, але не менше ніж 6 мм.». Що стосується вибору фракції предмету закупівлі, то раніше замовники при визначені розміру кусків вугілля керувалися положенням ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков (Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків)», але наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 14.12.2015 року №185 «Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року» скасовано з 01.01.2019 року чинність міждержавних стандартів в Україні, зокрема ГОСТ 19242-73. Що стосується розмірів кусків вугілля, то у зв’язку з тим, що на даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за фракціями відсутній, то розміри кусків вугілля були зазначені відповідно до фактичних потреб Замовника.
Тобто, Замовник має право здійснювати закупівлю відповідної марки суміші вугілля.
Крім того, умовами тендерної документації передбачено наступне: «Будь-яке встановлення посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності замовником проводиться закупівля товару саме з такими характеристиками. Учасники можуть запропонувати еквівалент товару, технічні та якісні характеристики якого відповідають вимогам, встановленим тендерною документацією.»
Підрозділ 3.1 доповнити приміткою: «Примітка. За згодою зі споживачем дозволено постачати суміші вугілля
марок ДГ, Г, Ж та А з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242 та розмірами кусків, погодженими зі споживачем, але не
менше ніж 6 мм.»
Суміш вугілля кам'яного
Дата подання: 19 травня 2023 12:49
Дата відповіді: 21 травня 2023 08:46
Пропонуємо внести зміни до тендерної документації, замість "суміш вугілля кам'яного Г(Г2)/К(К2)/Ж(13-80)" написати "суміш вугілля АБВГДейка(13-80)".
Відповідь: Шановний учаснику. За результатами розгляду запитання можемо повідомити наступне.
Замовник не вважає відповідну вимогу тендерної документації дискримінаційною, та такою яка порушує права потенційних учасників, а також такою яка встановлена в розріз із положенням пункту 29 Особливостей. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно абзацу другого пункту 29 Особливостей у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того, Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну придбати. Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо. При виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» та ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація».
Марки вугілля Г групи (Г1, Г2), К групи (К1, К2) та Ж – це групи вугілля відповідно марки Г (газове), К (коксівне) та Ж (жирне), згідно з ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Відповідно до п.4 ДСТУ 3472:2015 марку (групу) вугілля визначають для кожного пласта. Для вугілля кожного пласта, що входить у суміш, визначають значення показників, передбачених табл. 1 і визначають його марку (групу). За результатами аналізування проб вугілля пластів, враховуючи планову участь кожного пласта у видобутку, визначають марку (суміш марок) товарної продукції. У разі часткового вмісту у видобутку окремих пластів різних марок кількістю більше ніж 20% товарну продукцію визначають як суміш вугілля цих марок у плановому співвідношенні.
Вами хибно припущено, що суміш вугілля кам’яного не передбачена чинним ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб». Так, Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11 грудня 2013 року №1470 «Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, міждержавних нормативних документів як національних стандартів України, затвердження національних стандартів України, змін до національних стандартів України та скасування національних стандартів України і нормативних документів в Україні» у ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» було внесено зміни (Зміна №1 до ДСТУ 7146:2010). Відповідними змінами чітко передбачено, що: «Підрозділ 3.1 доповнити приміткою: «Примітка. За згодою зі споживачем дозволено постачати суміш вугілля марок ДГ, Г, Ж та А з розмірами кусків згідно ГОСТ 19242 та розмірами кусків, погодженими зі споживачем, але не менше ніж 6 мм.». Що стосується вибору фракції предмету закупівлі, то раніше замовники при визначені розміру кусків вугілля керувалися положенням ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков (Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків)», але наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 14.12.2015 року №185 «Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року» скасовано з 01.01.2019 року чинність міждержавних стандартів в Україні, зокрема ГОСТ 19242-73. Що стосується розмірів кусків вугілля, то у зв’язку з тим, що на даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за фракціями відсутній, то розміри кусків вугілля були зазначені відповідно до фактичних потреб Замовника.
Тобто, Замовник має право здійснювати закупівлю відповідної марки суміші вугілля.
Крім того, умовами тендерної документації передбачено наступне: «Будь-яке встановлення посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності замовником проводиться закупівля товару саме з такими характеристиками. Учасники можуть запропонувати еквівалент товару, технічні та якісні характеристики якого відповідають вимогам, встановленим тендерною документацією.»
Підрозділ 3.1 доповнити приміткою: «Примітка. За згодою зі споживачем дозволено постачати суміші вугілля марок ДГ, Г, Ж та А з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242 та розмірами кусків, погодженими зі споживачем, але не менше ніж 6 мм.»
Таблицю 1 доповнити
Суміш вугілля кам'яного
Дата подання: 19 травня 2023 12:53
Дата відповіді: 21 травня 2023 08:48
Суміш вугілля кам'яного Г(Г2)/К(К2)/Ж(13-80), це діагноз чи марка вугілля?
Відповідь: Шановний учаснику. За результатами розгляду запитання можемо повідомити наступне.
Замовник не вважає відповідну вимогу тендерної документації дискримінаційною, та такою яка порушує права потенційних учасників, а також такою яка встановлена в розріз із положенням пункту 29 Особливостей. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно абзацу другого пункту 29 Особливостей у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того, Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну придбати. Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо. При виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» та ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація».
Марки вугілля Г групи (Г1, Г2), К групи (К1, К2) та Ж – це групи вугілля відповідно марки Г (газове), К (коксівне) та Ж (жирне), згідно з ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Відповідно до п.4 ДСТУ 3472:2015 марку (групу) вугілля визначають для кожного пласта. Для вугілля кожного пласта, що входить у суміш, визначають значення показників, передбачених табл. 1 і визначають його марку (групу). За результатами аналізування проб вугілля пластів, враховуючи планову участь кожного пласта у видобутку, визначають марку (суміш марок) товарної продукції. У разі часткового вмісту у видобутку окремих пластів різних марок кількістю більше ніж 20% товарну продукцію визначають як суміш вугілля цих марок у плановому співвідношенні.
Вами хибно припущено, що суміш вугілля кам’яного не передбачена чинним ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб». Так, Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11 грудня 2013 року №1470 «Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, міждержавних нормативних документів як національних стандартів України, затвердження національних стандартів України, змін до національних стандартів України та скасування національних стандартів України і нормативних документів в Україні» у ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» було внесено зміни (Зміна №1 до ДСТУ 7146:2010). Відповідними змінами чітко передбачено, що: «Підрозділ 3.1 доповнити приміткою: «Примітка. За згодою зі споживачем дозволено постачати суміш вугілля марок ДГ, Г, Ж та А з розмірами кусків згідно ГОСТ 19242 та розмірами кусків, погодженими зі споживачем, але не менше ніж 6 мм.». Що стосується вибору фракції предмету закупівлі, то раніше замовники при визначені розміру кусків вугілля керувалися положенням ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков (Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків)», але наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 14.12.2015 року №185 «Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року» скасовано з 01.01.2019 року чинність міждержавних стандартів в Україні, зокрема ГОСТ 19242-73. Що стосується розмірів кусків вугілля, то у зв’язку з тим, що на даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за фракціями відсутній, то розміри кусків вугілля були зазначені відповідно до фактичних потреб Замовника.
Тобто, Замовник має право здійснювати закупівлю відповідної марки суміші вугілля.
Крім того, умовами тендерної документації передбачено наступне: «Будь-яке встановлення посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності замовником проводиться закупівля товару саме з такими характеристиками. Учасники можуть запропонувати еквівалент товару, технічні та якісні характеристики якого відповідають вимогам, встановленим тендерною документацією.»

Підрозділ 3.1 доповнити приміткою: «Примітка. За згодою зі споживачем дозволено постачати суміші вугілля марок ДГ, Г, Ж та А з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242 та розмірами кусків, погодженими зі споживачем, але не менше ніж 6 мм.»
Таблицю 1 доповнити
Суміш вугілля кам'яного
Дата подання: 19 травня 2023 12:59
Дата відповіді: 21 травня 2023 08:48
Що це за суміш "ГЕГЕДВА/ КАКАДВА/ ЖЕ"? Відкіля вона взялася? Яким стандартом передбачено?
Відповідь: Шановний учаснику. За результатами розгляду запитання можемо повідомити наступне.
Замовник не вважає відповідну вимогу тендерної документації дискримінаційною, та такою яка порушує права потенційних учасників, а також такою яка встановлена в розріз із положенням пункту 29 Особливостей. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно абзацу другого пункту 29 Особливостей у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того, Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну придбати. Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо. При виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» та ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація».
Марки вугілля Г групи (Г1, Г2), К групи (К1, К2) та Ж – це групи вугілля відповідно марки Г (газове), К (коксівне) та Ж (жирне), згідно з ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Відповідно до п.4 ДСТУ 3472:2015 марку (групу) вугілля визначають для кожного пласта. Для вугілля кожного пласта, що входить у суміш, визначають значення показників, передбачених табл. 1 і визначають його марку (групу). За результатами аналізування проб вугілля пластів, враховуючи планову участь кожного пласта у видобутку, визначають марку (суміш марок) товарної продукції. У разі часткового вмісту у видобутку окремих пластів різних марок кількістю більше ніж 20% товарну продукцію визначають як суміш вугілля цих марок у плановому співвідношенні.
Вами хибно припущено, що суміш вугілля кам’яного не передбачена чинним ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб». Так, Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11 грудня 2013 року №1470 «Про прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими стандартами, міждержавних нормативних документів як національних стандартів України, затвердження національних стандартів України, змін до національних стандартів України та скасування національних стандартів України і нормативних документів в Україні» у ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» було внесено зміни (Зміна №1 до ДСТУ 7146:2010). Відповідними змінами чітко передбачено, що: «Підрозділ 3.1 доповнити приміткою: «Примітка. За згодою зі споживачем дозволено постачати суміш вугілля марок ДГ, Г, Ж та А з розмірами кусків згідно ГОСТ 19242 та розмірами кусків, погодженими зі споживачем, але не менше ніж 6 мм.». Що стосується вибору фракції предмету закупівлі, то раніше замовники при визначені розміру кусків вугілля керувалися положенням ГОСТ 19242-73 «Угли бурые, каменные и антрацит. Классификация по размеру кусков (Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація за розміром кусків)», але наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 14.12.2015 року №185 «Про скасування національних стандартів, які розроблені на основі міждержавних стандартів, що розроблені до 1992 року» скасовано з 01.01.2019 року чинність міждержавних стандартів в Україні, зокрема ГОСТ 19242-73. Що стосується розмірів кусків вугілля, то у зв’язку з тим, що на даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за фракціями відсутній, то розміри кусків вугілля були зазначені відповідно до фактичних потреб Замовника.
Тобто, Замовник має право здійснювати закупівлю відповідної марки суміші вугілля.
Крім того, умовами тендерної документації передбачено наступне: «Будь-яке встановлення посилань на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності замовником проводиться закупівля товару саме з такими характеристиками. Учасники можуть запропонувати еквівалент товару, технічні та якісні характеристики якого відповідають вимогам, встановленим тендерною документацією.»
Підрозділ 3.1 доповнити приміткою: «Примітка. За згодою зі споживачем дозволено постачати суміші вугілля марок ДГ, Г, Ж та А з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242 та розмірами кусків, погодженими зі споживачем, але не менше ніж 6 мм.»
Таблицю 1 доповнити
Суміш вугілля
Дата подання: 22 травня 2023 13:27
Дата відповіді: 22 травня 2023 20:48
У Вашій відповіді зазначено наступне: Підрозділ 3.1. доповнити приміткою: «Примітка. За згодою зі споживачем дозволено постачати суміші вугілля марок ДГ, Г, Ж та А з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242 та розмірами кусків, погодженими зі споживачем, але не менше ніж 6 мм.» Питання: 1. Де Ви бачите вугілля марки К у сумішах згідно із ДСТУ 7146:2010? 2. Де Ви бачите вугілля марки (групи) К в ДСТУ 3472:2015? 3. ГОСТ 19242-73 скасовано з 01.01.2019. Чому Ви вирішили, що маєте право встановлювати свої розміри, якщо все чітко регламентовано ДСТУ 7146:2010?! Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до державних стандартів. В іншому випадку змушені будемо звернутися до НАБУ та правоохоронних органів про притягнення уповноваженої особи до відповідальності, оскільки вказані дії свідчать про ознаки корупційної діяльності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Уповноважена особа розглянула Ваше звернення. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Марка та розмір кусків вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того, Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну придбати. Предметом закупівлі за даними торгами є тверде паливо. При виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» та ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація». Марка вугілля К (коксівне) групи (К1, К2) відноситься до виду вугілля кам’яного, згідно з ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» (таблиця 1). Відповідно до п.4 ДСТУ 3472:2015 марку (групу) вугілля визначають для кожного пласта. Для вугілля кожного пласта, що входить у суміш, визначають значення показників, передбачених табл. 1 і визначають його марку (групу). За результатами аналізування проб вугілля пластів, враховуючи планову участь кожного пласта у видобутку, визначають марку (суміш марок) товарної продукції. У разі часткового вмісту у видобутку окремих пластів різних марок кількістю більше ніж 20% товарну продукцію визначають як суміш вугілля цих марок у плановому співвідношенні. Що стосується розмірів кусків вугілля, то у зв’язку з тим, що на даний час нормативний документ, що регламентує чіткий поділ за фракціями відсутній, зокрема ГОСТ 19242-73 скасовано, то розміри кусків вугілля були зазначені відповідно до фактичних потреб Замовника.
На офіційному порталі державних закупівель, а також серед пропозицій виробників та постачальників вугілля в мережі інтернет, пропонуються десятки марок та сумішей декількох марок вугілля, а також великий вибір сортів по фракційному складу, в тому числі й висококалорійна, близька до антрацитів та коксівного, суміш вугілля кам’яного Г/К/Ж, що цілком підходить для котлів та планується використовуватися з метою економії кількості розходу палива в опалювальний період. Жодними нормами законодавства України не встановлено обмежень щодо використання різних марок вугілля, а також робити з них суміш.
Отже, Замовник має право здійснювати закупівлю відповідної марки суміші вугілля, а в тендерній документації встановлені однакові вимоги для всіх учасників торгів та не порушено принципи здійснення публічних закупівель.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-05-18-006199-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 22 травня 2023 17:05
скарга
скарга на незаконні вимоги Тендерної документації Замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 24.05.2023 № 7205.pdf
Дата публікації: 24 травня 2023 17:19
Номер скарги: UA-2023-05-18-006199-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:41513188
Дата подання: 22 травня 2023 21:46
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
18 травня 2023 року Замовником було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів особливостей і завантажено файли тендерної документації. Зі змісту якої вбачається наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі. Загалом положення документації суперечать Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 травня 2023 17:41
Рішення від 24.05.2023 № 7230.pdf
Дата публікації: 24 травня 2023 17:41
Рішення від 06.06.2023 № 8193.pdf
Дата публікації: 09 червня 2023 19:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Доброго дня! Внесено зміни до ТД від 13.06.2023
Дата виконання рішення замовником: 13 червня 2023 16:53

Документи подані скаржником

22 травня 2023 16:42
ТД вугілля.doc
22 травня 2023 17:36
скарга.docx.p7s
22 травня 2023 17:36
скарга.docx
22 травня 2023 17:36
скарга.pdf
22 травня 2023 17:36
ТД вугілля.doc.p7s
22 травня 2023 17:36
скарга.pdf.p7s

Документи Органу Оскарження

24 травня 2023 17:19
рішення від 24.05.2023 № 7205.pdf

Документи подані скаржником

22 травня 2023 21:21
Скарга (16) (1).pdf
22 травня 2023 21:22
Скарга (16) (1).pdf.asics (3).zip
22 травня 2023 21:22
лист енерго.pdf
22 травня 2023 21:22
89 від 22.05.20230001.pdf
22 травня 2023 21:23
Г (Г1) 25-200.pdf

Документи подані замовником

26 травня 2023 17:07
Інформація щодо скарги
26 травня 2023 17:07
Інформація щодо скарги
26 травня 2023 17:07
ТД вугілля
26 травня 2023 17:07
Додаток 5 до ТД
13 червня 2023 16:51
ТД вугілля_зміни.doc
13 червня 2023 16:51
зміни до ТД.pdf
13 червня 2023 16:51
протокол зміни.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Юхно Володимир Іванович 2 128 800,00
UAH з ПДВ
2 128 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 червня 2023 17:12
Електронний підпис
14 червня 2023 16:58
документація
14 червня 2023 16:58
документація
25 травня 2023 16:16
Електронний підпис
25 травня 2023 16:14
установчі документи.pdf
25 травня 2023 16:14
Сертифікат63.pdf
25 травня 2023 16:14
Сертифікат61.pdf
25 травня 2023 16:14
ДСТУ_7146_завір.pdf
25 травня 2023 16:14
Листи дозвільні.pdf
25 травня 2023 16:14
аналогічні договора.pdf
25 травня 2023 16:14
Вантажний транспорт.pdf
25 травня 2023 16:14
Договір_поставки_Юхно.pdf
25 травня 2023 16:14
витяг ЄДР.PDF
25 травня 2023 16:14
Додатки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Юхно Володимир Іванович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Юхно Володимир Іванович
#2511600692
Очікує рішення 2 128 800,00
UAH з ПДВ
13 червня 2023 16:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 червня 2023 10:18

Вимога про усунення невідповідностей

Вимоги щодо усунення невідповідностей від 14.06.2023 Відповідно до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 року №471), уповноважена особа комунальної установи Малиженський психоневрологічний інтернат звертається до Вас з вимогою про усунення невідповідностей: Внести зміни до Тендерної пропозиції відповідно до Тендерної документації викладеній в новій редакції. Уповноважена особа Ірина ЧУМАК

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 15 червня 2023 11:21
Кінець періоду оскарження: 26 червня 2023 00:00
Дата відміни: 26 червня 2023 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (при публікуванні змін на майданчику не було продовжено термін кінцевого строку подання тендерних пропозицій на 4 дні
Документи:
15 червня 2023 11:21
Електронний підпис
15 червня 2023 11:16
протокольне рішення