Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Протигаз фільтрувальний СМ-6 з фільтром NBC-3/SL M або еквівалент
Очікувана вартість
6 673 010,00 UAH
UA-2023-05-18-005477-a ● 0eae8d32bfb44f819af195b129a3ee5a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 42698051 |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Вишгородська, буд. 21 |
Контактна особа: |
ФЕДИШИН Олександр Іванович +380444300018 tender.municipal@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 11:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2023 15:56 |
Очікувана вартість: | 6 673 010,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1215 комплект
Протигаз фільтрувальний СМ-6 з фільтром NBC-3/SL M або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02089, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т Броварський, буд. 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 12:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 11:53 |
ТД Протигази СМ-6.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розширення коло учасників
Дата подання: 19 травня 2023 15:24
Дата відповіді: 22 травня 2023 09:43
Шановний замовник. Прошу Вас пояснити у зв'язку з чим виставляються вимоги: можливість під’єднювати фільтр з обох сторін, як праворуч так і ліворуч? При носінні протигазу використовується один фільтр. Для того, щоб вагове навантаження розподілялося рівномірно і для комфортного носіння в більшості випадків використовується центрально-осьове розміщення фільтра. Ми пропонуємо протигаз, що має натовський номер, але розміщення фільтра знаходиться посередині. Просимо Вас зробити зміни для розширення конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо Вам, що вимога щодо можливості під’єднання фільтрів з обох боків маски обумовлена наступним:
1) Можливістю збільшення часу захисної дії шляхом одночасного використання двох фільтрів, оскільки замовником не виключається варіант закупівлі ще додаткових фільтрів до протигазу в скорому часі. Перевага такого типу маски є критично важливою та затребуваною під час евакуації, виконання робіт в зоні хімічного чи радіаційного забруднення або здійснення заходів деконтамінації працівниками формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту;
2) Розміщення фільтрів з правої або з лівої сторони маски покращує операційні можливості користувача під час евакуації, або роботи із постраждалими, оскільки максимально зменшує обмеження поля зору під час нахилу голови вниз, на відміну від центрального розміщення фільтру;
3) Під’єднання фільтра з обох сторін, як праворуч так і ліворуч є зручним під час використання підручних засобів в надзвичайних ситуаціях особами, які більше працюють чи функціонують лівою ("лівша") чи правою рукою.
Окрім цього, повідомляємо Вам, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII будь-який суб’єкт господарювання незалежно від форми власності та організаційно-правової форми має можливість брати участь у процедурі закупівлі на рівних правах з іншими Учасниками та має можливість запропонувати для закупівлі відповідний еквівалент Товару, який відповідає технічним вимогам.
1) Можливістю збільшення часу захисної дії шляхом одночасного використання двох фільтрів, оскільки замовником не виключається варіант закупівлі ще додаткових фільтрів до протигазу в скорому часі. Перевага такого типу маски є критично важливою та затребуваною під час евакуації, виконання робіт в зоні хімічного чи радіаційного забруднення або здійснення заходів деконтамінації працівниками формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту;
2) Розміщення фільтрів з правої або з лівої сторони маски покращує операційні можливості користувача під час евакуації, або роботи із постраждалими, оскільки максимально зменшує обмеження поля зору під час нахилу голови вниз, на відміну від центрального розміщення фільтру;
3) Під’єднання фільтра з обох сторін, як праворуч так і ліворуч є зручним під час використання підручних засобів в надзвичайних ситуаціях особами, які більше працюють чи функціонують лівою ("лівша") чи правою рукою.
Окрім цього, повідомляємо Вам, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII будь-який суб’єкт господарювання незалежно від форми власності та організаційно-правової форми має можливість брати участь у процедурі закупівлі на рівних правах з іншими Учасниками та має можливість запропонувати для закупівлі відповідний еквівалент Товару, який відповідає технічним вимогам.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-18-005477-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР"
, Код ЄДРПОУ:37801182
Дата подання: 30 травня 2023 11:52
Перегляд рішення про відхилення пропозиції
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №47 від 29 травня 2023 року відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР» з підстав невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
ТОВ «ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР» не погоджується з прийнятим рішення, вважає його таким, що суперечить принципам здорової конкуренції та призводить до дискримінації учасників процедур закупівлі.
Технічними вимогами до предмету закупівлі визначеним в Додатку 4 до Тендерної документації щодо закупівлі Протигаз фільтрувальний СМ-6 з фільтром NBC-3/SL M або еквівалент Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» передбачено комплект Товару у наступному складі:
- Панорамна маска;
- Комбінований фільтр;
- Засіб для спеціальної обробки протигазу;
- Сумка до протигазу;
Щодо засобу для спеціальної обробки протигазу, який вказаний у технічній документації, наша компанія здійснила детальний аналіз та хочемо повідомити наступне:
- виходячи з технічних вимог, які вимагаються, задовільнити їх може лише єдиний засіб виробництва компанії «Timilon Corporation» під торговою маркою «FAST ACT» Decontamination Mitt (Part Number: FG015-1840-00NS (EA)).
Слід зауважити, що згідно офіційної інформації виробника, Decontamination Mitt є універсальним засобом, який призначений для дезактивації бойових хімічних речовин і токсичних промислових матеріалів, але аж ніяк не спеціальним засобом обробки протигазу.
- Термін зберігання захисної маски та фільтру становить 20 років, в той час як термін зберігання універсального засобу для дезактивації бойових хімічних речовин і токсичних промислових матеріалів становить лише 5 років. Виникає логічне запитання: яким чином поєднувати в одному комплекті речі, які мають настільки різний термін зберігання, хоча є обов’язковими складовими одного комплекту згідно технічних вимог.
- Постійно аналізуючи міжнародний досвід та пропозиції світових виробників засобів індивідуального захисту та рішень для дезактивації, ми не знайшли міжнародних прецедентів, коли б обов’язковою вимогою при постачанні протигазу повинен бути засіб для дезактивації. Безумовно, засоби індивідуального захисту, такі як наприклад протигаз, та рішення для дезактивації є обов’язковими складовими РХБ безпеки та реагування для комплексного вирішення задач. Проте, обов’язкова наявність засобу для дезактивації у комплекті протигазу викликає серйозні сумніви.
- Згідно отриманої інформації від виробника універсального засобу для дезактивації, компанії «Timilon Corporation» під торговою маркою «FAST ACT», єдиним офіційним представником виробника на території України є ТОВ «ПРОФФ».
В телефонній розмові з представником компанії ТОВ « ПРОФФ», була надана відповідь, що в проектах та цінових пропозиціях, які надає компанія, вони не можуть пропонувати даний засіб конкурентам.
Як підсумок, технічна характеристика для Лот №1 «Протигаз фільтрувальний СМ-6 з фільтром NBC-3/SL M або еквівалент для Департаменту муніципальної безпеки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) сформована лише для одного учасника і заздалегідь розрахована лише на єдиного переможця, що суперечить принципам здорової конкуренції та призводить до дискримінації учасників згідно п. 24 Порядку формування та використання електронного каталогу затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822.
Також слід зазначити , що в 2021 році між ТОВ «ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР» та Департаментом муніципальної безпеки виконавчого органу Київської міської ради була плідна та успішна співпраця щодо поставки протигазів фільтрувального типу СМ-6 у складі: захисна маска СМ-6, фільтр NBC-3/SL M та сумка для протигазу в кількості 1 439 штук.
Таким чином, вважаємо, що технічні вимоги щодо закупівлі Протигаз фільтрувальний СМ-6 з фільтром NBC-3/SL M або еквівалент, Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування», прописані таким чином, що жодне підприємство, яка має бажання приймати участь у чесних торгах, не зможе прийняти участь.
Враховуючи вищезазначене, просимо переглянути своє Рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОТЕС-ЦЕНТР».
Залишаємо за собою право на оскарження згідно чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР» не погоджується з прийнятим рішення, вважає його таким, що суперечить принципам здорової конкуренції та призводить до дискримінації учасників процедур закупівлі.
Технічними вимогами до предмету закупівлі визначеним в Додатку 4 до Тендерної документації щодо закупівлі Протигаз фільтрувальний СМ-6 з фільтром NBC-3/SL M або еквівалент Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» передбачено комплект Товару у наступному складі:
- Панорамна маска;
- Комбінований фільтр;
- Засіб для спеціальної обробки протигазу;
- Сумка до протигазу;
Щодо засобу для спеціальної обробки протигазу, який вказаний у технічній документації, наша компанія здійснила детальний аналіз та хочемо повідомити наступне:
- виходячи з технічних вимог, які вимагаються, задовільнити їх може лише єдиний засіб виробництва компанії «Timilon Corporation» під торговою маркою «FAST ACT» Decontamination Mitt (Part Number: FG015-1840-00NS (EA)).
Слід зауважити, що згідно офіційної інформації виробника, Decontamination Mitt є універсальним засобом, який призначений для дезактивації бойових хімічних речовин і токсичних промислових матеріалів, але аж ніяк не спеціальним засобом обробки протигазу.
- Термін зберігання захисної маски та фільтру становить 20 років, в той час як термін зберігання універсального засобу для дезактивації бойових хімічних речовин і токсичних промислових матеріалів становить лише 5 років. Виникає логічне запитання: яким чином поєднувати в одному комплекті речі, які мають настільки різний термін зберігання, хоча є обов’язковими складовими одного комплекту згідно технічних вимог.
- Постійно аналізуючи міжнародний досвід та пропозиції світових виробників засобів індивідуального захисту та рішень для дезактивації, ми не знайшли міжнародних прецедентів, коли б обов’язковою вимогою при постачанні протигазу повинен бути засіб для дезактивації. Безумовно, засоби індивідуального захисту, такі як наприклад протигаз, та рішення для дезактивації є обов’язковими складовими РХБ безпеки та реагування для комплексного вирішення задач. Проте, обов’язкова наявність засобу для дезактивації у комплекті протигазу викликає серйозні сумніви.
- Згідно отриманої інформації від виробника універсального засобу для дезактивації, компанії «Timilon Corporation» під торговою маркою «FAST ACT», єдиним офіційним представником виробника на території України є ТОВ «ПРОФФ».
В телефонній розмові з представником компанії ТОВ « ПРОФФ», була надана відповідь, що в проектах та цінових пропозиціях, які надає компанія, вони не можуть пропонувати даний засіб конкурентам.
Як підсумок, технічна характеристика для Лот №1 «Протигаз фільтрувальний СМ-6 з фільтром NBC-3/SL M або еквівалент для Департаменту муніципальної безпеки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) сформована лише для одного учасника і заздалегідь розрахована лише на єдиного переможця, що суперечить принципам здорової конкуренції та призводить до дискримінації учасників згідно п. 24 Порядку формування та використання електронного каталогу затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822.
Також слід зазначити , що в 2021 році між ТОВ «ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР» та Департаментом муніципальної безпеки виконавчого органу Київської міської ради була плідна та успішна співпраця щодо поставки протигазів фільтрувального типу СМ-6 у складі: захисна маска СМ-6, фільтр NBC-3/SL M та сумка для протигазу в кількості 1 439 штук.
Таким чином, вважаємо, що технічні вимоги щодо закупівлі Протигаз фільтрувальний СМ-6 з фільтром NBC-3/SL M або еквівалент, Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування», прописані таким чином, що жодне підприємство, яка має бажання приймати участь у чесних торгах, не зможе прийняти участь.
Враховуючи вищезазначене, просимо переглянути своє Рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОТЕС-ЦЕНТР».
Залишаємо за собою право на оскарження згідно чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2023 14:55
Згідно вимог ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація в Додатку 4 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» до Тендерної документації по предмету закупівлі «Протигаз фільтрувальний СМ-6 з фільтром NBC-3/SL M або еквівалент» в частині «5.3. Засіб для спеціальної обробки протигазу» не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Відповідно п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР» (ЄДРПОУ 37801182) (далі – Учасник) в період оскаржень, що тривав до 23.05.2023, не скористався своїм правом звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, якщо на думку учасника такі порушення мали місце під час проведення тендеру.
Враховуючи вищевикладене, оскільки тендерна пропозиція учасника Учасника не відповідає умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, а внести зміни до тендерної документації на етапі кваліфікації переможця заборонено Законом та Постановою, Замовником прийнято рішення відхилити вимогу Учасника від 30.05.2023 (ID: UA-2023-05-18-005477-a.a1).
Відповідно п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР» (ЄДРПОУ 37801182) (далі – Учасник) в період оскаржень, що тривав до 23.05.2023, не скористався своїм правом звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, якщо на думку учасника такі порушення мали місце під час проведення тендеру.
Враховуючи вищевикладене, оскільки тендерна пропозиція учасника Учасника не відповідає умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, а внести зміни до тендерної документації на етапі кваліфікації переможця заборонено Законом та Постановою, Замовником прийнято рішення відхилити вимогу Учасника від 30.05.2023 (ID: UA-2023-05-18-005477-a.a1).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР" |
6 072 570,00
UAH з ПДВ
|
6 072 570,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОФФ" |
6 670 350,00
UAH з ПДВ
|
6 670 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР"
#37801182 |
Відхилено |
6 072 570,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2023 09:37
|
ТОВ "ПРОФФ" #43960635 |
Переможець |
6 670 350,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2023 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Платіжка | укладений |
01 вересня 2023 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2023 17:17
|
Договір | укладений |
06 червня 2023 17:16
|