Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (капітальний ремонт системи опалення будівлі за адресою: м.Житомир, провулок Львівський,5б)
Очікувана вартість
648 121,00 UAH
UA-2023-05-18-004799-a 735c99aee07240deae56bd78c01203fe
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прус Максим Олегович

+380973544069 ztypo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 40109091
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, провулок Львівський,4
Контактна особа: Прус Максим Олегович
+380973544069
ztypo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (капітальний ремонт системи опалення будівлі за адресою: м.Житомир, провулок Львівський,5б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, провулок Львівський,5б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору За умовами цього договору, Сторони узгодили можливість здійснення розрахунків, шляхом оплати Виконавцю передоплати (авансу) у розмірі 70 % (сімдесят відсотків) вартості робіт за договором Аванс 20 Робочі 70
Виконання робіт Оплата вартості виконаних робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 20 днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою № КБ-3). Пiсляоплата 20 Робочі 30

Тендерна документація

18 травня 2023 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ РОС"
#36104970
Переможець 648 121,00
UAH з ПДВ
18 травня 2023 11:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 14:29
Електронний підпис укладений
18 травня 2023 12:43
Договір 116 від 170523.pdf зміни до договору
18 травня 2023 12:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 116
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 648 121,00
UAH (в тому числі ПДВ 108 020,17 UAH)