Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СИНЮХИНО-БРІДСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04376951 |
Вебсайт: | http://snb-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 55243, Україна , Миколаївська обл., Первомайський р-н, село Синюхин Брід, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 14 |
Контактна особа: |
Юлія Волкова +380993186100 04376951@mail.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 07:00 |
Очікувана вартість: | 2 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2023 11:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2023 11:28 |
Додаток 2 Технічне завдання (нова редакція).docx | |
19 травня 2023 11:28 |
ТД Д.Пр. Первомайська (нова редакція).doc | |
19 травня 2023 11:28 |
Додаток 4 Проект договору (нова редакція).docx | |
19 травня 2023 11:28 |
перелік змін.docx | |
18 травня 2023 11:26 |
Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються для кваліфікації учасника.docx | |
18 травня 2023 11:26 |
Додаток 3 Підтвердження відповідності за пунктом 44.docx |
19 травня 2023 11:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 травня 2023 11:28 |
Додаток 2 Технічне завдання (нова редакція).docx
|
|||
19 травня 2023 11:28 |
ТД Д.Пр. Первомайська (нова редакція).doc
|
|||
19 травня 2023 11:28 |
Додаток 4 Проект договору (нова редакція).docx
|
|||
19 травня 2023 11:28 |
перелік змін.docx
|
|||
18 травня 2023 11:26 |
Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються для кваліфікації учасника.docx
|
|||
18 травня 2023 11:26 |
Додаток 3 Підтвердження відповідності за пунктом 44.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-11-000032 ● 7228896785964672af96b48461a85e95
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 15:47 |
08.09.2023 № 183
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.09.2023 № 183
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2023-05-18-004585-a 18.05.2023 СИНЮХИНО-БРІДСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-21 14:47:20
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК021-2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-004585-a), яку проведено СИНЮХИНО-БРІДСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон №922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, необхідно надати посилання на сторінку веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
2. Замовником у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження кваліфікації учасника» зазначено вимогу надати інформацію про наявність техніки необхідної для надання послуг згідно Технічної специфікацій (Технічного завдання). Відповідно до технічного завдання учасником ТОВ "СТРОЙБУД 58" розраховано Договірну ціну та розрахунки (файл: 18_ДЦ_і_розрахунки.pdf - 23 травня 2023 09:11) де в підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису зазначено роботу автогрейдера середнього типу, потужність 99 кВт (135 к.с.) обсягом 26,1 маш.год. Проте, учасником ТОВ "СТРОЙБУД 58" у складі тендерної пропозиції та Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі від 23.05.2023 №148 не надано інформації про використання автогрейдера для надання послуг.
Просимо пояснити, яким чином переможцем торгів виконано роботи автогрейдера в обсягах 26,1 маш.год. на суму 26807,83 грн.?
Чому Замовником не дотримано вимогу пункту 40 Особливостей та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-25 10:21:51
Пояснення на запит
Синюхино-Брідська сільська рада за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 21.09.2023 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Поточний ремонт дорожнього покриття по вулиці Первомайська в с. Довга Пристань Первомайського району Миколаївської області (код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-004585-a) повідомляє наступне:
1.Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Необхідність застосування поточного ремонту доріг визначено Порядком проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2004 р. за №189/8788.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені дефектним актом (є складовою частиною тендерної документації).
Вимоги до основних матеріалів встановлені з урахуванням Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, що затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 14.02.2012 №54, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 5 березня 2012 за № 365/20678, а також ДСТУ Б В.2.7-119-2011, ДСТУ Б В.2.7-127:2015, ДСТУ 8959:2019 (для асфальтобетонних сумішей), ДСТУ Б В.2.7-129:2013 для емульсії бітумної, ДСТУ Б В.2.7-75-98 (для щебню), ДСТУ Б В.2.6-2-2009 для залізобетонних виробів, ДСТУ Б В.2.7-96-2000 для бетонних сумішей, ДСТУ Б В.2.5-26:2005 EN124 для люків та решіток.
2. Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі
Очікувана вартість послуг щодо закупівлі: Поточний ремонт дорожнього покриття по вулиці Первомайська в с. Довга Пристань Первомайського району Миколаївської області (код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-004585-a) визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 та листа Мінекономіки від 08.12.2022 № 3323-04/78667-06 «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 Замовником було здійснено запит від 08.05.2023 року №363 щодо надання інформації стосовно цін на надання послуг з поточного ремонту за предметом закупівлі: Поточний ремонт дорожнього покриття по вулиці Первомайська в с. Довга Пристань Первомайського району Миколаївської області.
У відповідь свої комерційні пропозиції надали:
1. ПП «ДЕМСЕЙ» - 2 910 000,00 грн;
2. ТОВ «СТРОЙБУД 58» - 2 800 00,00 грн.;
3. ТОВ «ДОРБУД 777» - 2 875 000,00 грн.
Таким чином, розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації (комерційних пропозицій) від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі.
3. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» розміщено у строк протягом п'яти робочих днів з дня оголошення процедури закупівлі за посиланням: https://snb-gromada.gov.ua/news/1688476607/
4. Інформація щодо виконання робіт автогрейдера ТОВ «СТРОЙБУД 58» та недотримання вимог пункту 40 Особливостей (не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель:
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА в учасника обов’язково мають бути включені до довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) наступні транспортні засоби (машини, механізми) у кількості, не менше ніж зазначено нижче:
1. Коток дорожній – 2 шт.;
2. Машина поливально-мийна – 1 шт.;
3. Асфальтоукладальник – 1 шт.;
4. Автомобіль самоскид – 1 шт.
5. Автогудронатор – 1 шт.
6. Навантажувач – 1 шт.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів. У разі, якщо машини та/або механізми не підлягають державній/відомчій реєстрації, учасником в складі тендерної пропозиції надається лист – пояснення з посиланням на норми законодавства. Крім зазначеного, якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, учасником в складі тендерної пропозиції надається оборотно – сальдова відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості та/або інвентарна картка основних засобів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу. Зазначене стосується як власної, так і залученої техніки. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- договори дійсні та чинні, протягом всього строку** виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (** договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди, надання послуг та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг);
- посвідчені акт(и) приймання-передачі Учаснику торгів (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
На виконання вимог вищезазначеного пункту, учасником ТОВ «СТРОЙБУД 58» надано:
1. Довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі від 23.05.2023р. № 148 (додається);
2. Договір про надання послуг техніки №0303/23-1 від 03.03.2023 р. з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ДОРОЖНА КОМПАНІЯ ДОРСЕРВІС» (додається);
3. Договір (найму) оренди транспортних засобів б/н від 10.09.2021 р. з фізичною особою СААКЯН АРСЕН ТАТУЛОВИЧ (додається);
4. Свідоцтва про реєстрацію:
- Асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800-2 (додається);
- Навантажувач телескопічний MANITOU MLT-X 735 T LSU (додається);
- Спеціалізований вантажний-спеціалізований самоскид КАМАЗ (додається);
- Спеціалізований вантажний-спеціалізований цистерна ГАЗ 5312 АЦ-4.2-53А (Машина поливально-мийна) (додається);
- Загальний вантажний -3 бортовий ГАЗ С41R13 (Автогудронатор) (додається);
- Коток дорожний AMMANN AV26-2 (додається);
- Коток дорожний BOMAG BW 174 AD (додається);
- Коток дорожний HAMM DV70TV (додається).
5. Оборотно-сальдова відомість на Розпилювач емульсії ДСМ-80.43Д (додається);
6. Лист-пояснення щодо свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів та машин та інших реєстраційних документів від 23.05.2023 року №149 (додається);
7. ЛИСТ-ПОЯСНЕННЯ щодо ненадання актів від 23.05.2023 року №150 від ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ДОРОЖНА КОМПАНІЯ ДОРСЕРВІС» (додається);
8. Оригінали листів-підтверджень орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (додається);
9. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА запропонованого ТОВ «СТРОЙБУД 58» обладнання та матеріально-технічної бази , що передбачена тендерною документацією з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника від 23.05.2023 року №152;
10. Акт приймання-передачі техніки до Договору (найму) оренди транспортних засобів б/н від 10.09.2021 р. з фізичною особою СААКЯН АРСЕН ТАТУЛОВИЧ (додається).
Додатково повідомляємо, що тендерна документація не містила окремих вимог щодо відповідності інформації зазначеної у довідці про наявність матеріально-технічної бази з інформацією зазначеною у кошторисних розрахунках.
Таким чином, учасником ТОВ «СТРОЙБУД 58» було повністю підтверджено наявність обов'язкової техніки у потрібній кількості, що відповідає вимогам пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА.
Відтак Автогрейдер відсутній у переліку обов'язкової техніки і у Замовника були відсутні підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до пункту 40 Особливостей.
Додатки:
1.Дефектний акт від 08.05.2023 року;
2.Запит цінових пропозицій від 08.05.2023 року №363;
3.Комерційна пропозиція ТОВ «ДЕМСЕЙ» від 15.05.2023 року №132;
4.Комерційна пропозиція ТОВ «ДОРБУД 777» від 12.05.2023 року №111;
5.Комерційна пропозиція ТОВ «СТРОЙБУД 58» від 10.05.2023 року №98;
6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмет закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
- 1. Довідка_МТБ.pdf
- 2. Договір_надання_послуг_ТОВДБК_ДОРСЕРВІС.pdf
- 3. Договір_оренди_ТЗ_Арсен.pdf
- 4.1 Асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800-2.pdf
- 4.2 Навантажувач телескопічний MANITOU MLT-X 735 T LSU.pdf
- 4.3 Спеціалізований_самоскид_КАМАЗ.pdf
- 4.4 Поливомийна_машина_ГАЗ5312.pdf
- 4.5 Автогудронатор_ГАЗС41R13.pdf
- 4.6 Коток дорожний AMMANN AV26-2.pdf
- 4.7 Коток дорожний BOMAG BW 174 AD.pdf
- 4.8 Коток дорожний HAMM DV70TV.pdf
- 5. Відомість_розпилювач.pdf
- 6. Лист_пояснення_щодо_свідоцтв.pdf
- 7. Лист_пояснення_акти.pdf
- 8. Листи_підтвердження.pdf
- 9. Порівняльна_характиристика.docx.pdf
- 10. Акт_приймання_передачі_Арсен.pdf
- деф.акт.pdf
- запит ціни.pdf
- Комерційна пропозиція ТОВ «ДЕМСЕЙ» від 15.05.2023 року №132.pdf
- Комерційна пропозиція ТОВ «ДОРБУД 777» від 12.05.2023 року №111.pdf
- Комерційна пропозиція ТОВ «СТРОЙБУД 58» від 10.05.2023 року №98.pdf
- __4-1~1.PDF
- пояснення на запит.pdf
- 8. Листи_підтвердження.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-25 13:28:56
Запит замовнику на пояснення
Вами на запит на пояснення від 21.09.2023 не надано відповіді на питання: яким чином переможцем торгів виконано роботи автогрейдера в обсягах 26,1 маш.год. на суму 26807,83 грн.?
Повторно просимо надати відповідь на це питання, яке стосується проведення закупівлі ID: UA-2023-05-18-004585-a.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-28 09:15:27
відповідь на запит
Синюхино-Брідська сільська рада за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 21.09.2023 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Поточний ремонт дорожнього покриття по вулиці Первомайська в с. Довга Пристань Первомайського району Миколаївської області (код ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-004585-a) повідомляє наступне:
1. 1. Інформація щодо виконання робіт автогрейдера ТОВ «СТРОЙБУД 58» та недотримання вимог пункту 40 Особливостей (не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель
Необхідність застосування поточного ремонту доріг визначено Порядком проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2004 р. за №189/8788.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені дефектним актом (є складовою частиною тендерної документації), яким передбачено виконання робіт з улаштуванням дорожніх корит із застосуванням автогрейдера. ТОВ "СТРОЙБУД 58" розраховано Договірну ціну згідно ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи. Цей збірник містить ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи (витрати труда робітників-будівельників та машиністів, норми часу експлуатації будівельних машин і механізмів, норми витрат будівельних матеріалів) для визначення потреби у ресурсах при виконанні робіт. На виконання робіт, зазначених у тендерному завданні, згідно кошторисних норм, необхідно 26,1 маш/год. роботи автогрейдера.
4. Інформація щодо виконання робіт автогрейдера ТОВ «СТРОЙБУД 58» та недотримання вимог пункту 40 Особливостей (не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель:
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА в учасника обов’язково мають бути включені до довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) наступні транспортні засоби (машини, механізми) у кількості, не менше ніж зазначено нижче:
1. Коток дорожній – 2 шт.;
2. Машина поливально-мийна – 1 шт.;
3. Асфальтоукладальник – 1 шт.;
4. Автомобіль самоскид – 1 шт.
5. Автогудронатор – 1 шт.
6. Навантажувач – 1 шт.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів. У разі, якщо машини та/або механізми не підлягають державній/відомчій реєстрації, учасником в складі тендерної пропозиції надається лист – пояснення з посиланням на норми законодавства. Крім зазначеного, якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, учасником в складі тендерної пропозиції надається оборотно – сальдова відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості та/або інвентарна картка основних засобів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу. Зазначене стосується як власної, так і залученої техніки. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- договори дійсні та чинні, протягом всього строку** виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (** договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди, надання послуг та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг);
- посвідчені акт(и) приймання-передачі Учаснику торгів (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
На виконання вимог вищезазначеного пункту, учасником ТОВ «СТРОЙБУД 58» надано:
1. Довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі від 23.05.2023р. № 148 (додається);
2. Договір про надання послуг техніки №0303/23-1 від 03.03.2023 р. з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ДОРОЖНА КОМПАНІЯ ДОРСЕРВІС» (додається);
3. Договір (найму) оренди транспортних засобів б/н від 10.09.2021 р. з фізичною особою СААКЯН АРСЕН ТАТУЛОВИЧ (додається);
4. Свідоцтва про реєстрацію:
- Асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800-2 (додається);
- Навантажувач телескопічний MANITOU MLT-X 735 T LSU (додається);
- Спеціалізований вантажний-спеціалізований самоскид КАМАЗ (додається);
- Спеціалізований вантажний-спеціалізований цистерна ГАЗ 5312 АЦ-4.2-53А (Машина поливально-мийна) (додається);
- Загальний вантажний -3 бортовий ГАЗ С41R13 (Автогудронатор) (додається);
- Коток дорожний AMMANN AV26-2 (додається);
- Коток дорожний BOMAG BW 174 AD (додається);
- Коток дорожний HAMM DV70TV (додається).
5. Оборотно-сальдова відомість на Розпилювач емульсії ДСМ-80.43Д (додається);
6. Лист-пояснення щодо свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів та машин та інших реєстраційних документів від 23.05.2023 року №149 (додається);
7. ЛИСТ-ПОЯСНЕННЯ щодо ненадання актів від 23.05.2023 року №150 від ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ДОРОЖНА КОМПАНІЯ ДОРСЕРВІС» (додається);
8. Оригінали листів-підтверджень орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (додається);
9. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА запропонованого ТОВ «СТРОЙБУД 58» обладнання та матеріально-технічної бази , що передбачена тендерною документацією з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника від 23.05.2023 року №152;
10. Акт приймання-передачі техніки до Договору (найму) оренди транспортних засобів б/н від 10.09.2021 р. з фізичною особою СААКЯН АРСЕН ТАТУЛОВИЧ (додається).
Додатково повідомляємо, що тендерна документація не містила окремих вимог щодо відповідності інформації зазначеної у довідці про наявність матеріально-технічної бази з інформацією зазначеною у кошторисних розрахунках.
Таким чином, учасником ТОВ «СТРОЙБУД 58» було повністю підтверджено наявність обов'язкової техніки у потрібній кількості, що відповідає вимогам пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА.
Відтак Автогрейдер відсутній у переліку обов'язкової техніки і у Замовника були відсутні підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до пункту 40 Особливостей.
Додатки:
1.Дефектний акт від 08.05.2023 року;
2.Запит цінових пропозицій від 08.05.2023 року №363;
3.Комерційна пропозиція ТОВ «ДЕМСЕЙ» від 15.05.2023 року №132;
4.Комерційна пропозиція ТОВ «ДОРБУД 777» від 12.05.2023 року №111;
5.Комерційна пропозиція ТОВ «СТРОЙБУД 58» від 10.05.2023 року №98;
6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмет закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
- 1. Довідка_МТБ.pdf
- 2. Договір_надання_послуг_ТОВДБК_ДОРСЕРВІС.pdf
- 3. Договір_оренди_ТЗ_Арсен.pdf
- 4.1 Асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800-2.pdf
- 4.2 Навантажувач телескопічний MANITOU MLT-X 735 T LSU.pdf
- 4.3 Спеціалізований_самоскид_КАМАЗ.pdf
- 4.4 Поливомийна_машина_ГАЗ5312.pdf
- 4.5 Автогудронатор_ГАЗС41R13.pdf
- 4.6 Коток дорожний AMMANN AV26-2.pdf
- 4.7 Коток дорожний BOMAG BW 174 AD.pdf
- 4.8 Коток дорожний HAMM DV70TV.pdf
- 5. Відомість_розпилювач.pdf
- 6. Лист_пояснення_щодо_свідоцтв.pdf
- 7. Лист_пояснення_акти.pdf
- 8. Листи_підтвердження.pdf
- 9. Порівняльна_характиристика.docx.pdf
- 10. Акт_приймання_передачі_Арсен.pdf
- деф.акт.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби від 03.10.2023 року щодо зобов’язання здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення повідомляємо, що з метою недопущення подібних порушень у подальшому Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Замовника буде направлена на економічні навчання задля підвищення рівня знань, кваліфікації та професійних навичок. Також будуть проведені роз'яснювальні заходи щодо детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель та їх врахування у подальшій роботі. Також додатково повідомляємо, що уповноважену особу Замовника, якою було здійснено дане порушення, буде притягнуто до відповідальності шляхом зменшення премії.
2023-10-04 13:18:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 07:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙБУД 58" |
2 762 993,98
UAH з ПДВ
|
2 762 993,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙБУД 58" #43936953 |
Переможець |
2 762 993,98
UAH з ПДВ
|
26 травня 2023 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 16:59
|
дог.98 Стройбуд довга пристань первомайська.pdf | укладений |
02 червня 2023 16:58
|