Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43502576 |
Місцезнаходження: | 43021, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул.Винниченка, будинок 63 |
Контактна особа: |
Ігор Парадюк +380673270399 0673271706@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2023 12:12 |
Очікувана вартість: | 53 922 066,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 539 220,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково має бути оформлена згідно вимог до гарантії, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% від очікуваної вартості закупівлі, а саме 158766200 грн. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1587662 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2023 09:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2023 09:31 |
ТД Луцький район протяжністю 688,4 км (із змінами).docx | |
19 травня 2023 09:31 |
Зміни що вносяться.docx | |
18 травня 2023 11:21 |
Додаток №6 ПерМат Луцький-Горохівський.xls | |
18 травня 2023 11:21 |
Додаток № 2.1 місце надання послуг.docx | |
18 травня 2023 11:21 |
Додаток № 2 Технічна специфікація.rtf | |
18 травня 2023 11:21 |
Додаток № 3 ПРОЄКТ.ДОГОВОРУ Експл.2023.docx | |
18 травня 2023 11:21 |
Додаток № 5 н.р..docx | |
18 травня 2023 11:21 |
Додаток № 4 н.р..docx | |
18 травня 2023 11:21 |
Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії Луцький район.docx |
19 травня 2023 09:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 травня 2023 09:31 |
ТД Луцький район протяжністю 688,4 км (із змінами).docx
|
|||
19 травня 2023 09:31 |
Зміни що вносяться.docx
|
|||
18 травня 2023 11:21 |
Додаток №6 ПерМат Луцький-Горохівський.xls
|
|||
18 травня 2023 11:21 |
Додаток № 2.1 місце надання послуг.docx
|
|||
18 травня 2023 11:21 |
Додаток № 2 Технічна специфікація.rtf
|
|||
18 травня 2023 11:21 |
Додаток № 3 ПРОЄКТ.ДОГОВОРУ Експл.2023.docx
|
|||
18 травня 2023 11:21 |
Додаток № 5 н.р..docx
|
|||
18 травня 2023 11:21 |
Додаток № 4 н.р..docx
|
|||
18 травня 2023 11:21 |
Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії Луцький район.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Для виконання аварійних робіт з ліквідації вибоїн покриття в холодну пору року повинні застосовуватися холодні асфальтобетонні суміші марки I. Для приготування яких необхідно використовувати бітуми марок СГ згідно з ГОСТ 11955 та БСГР згідно з СОУ 45.2-00018112-036:2010Будівельні матеріали. Бітуми та бітумополімери рідкі. Технічні умови
Вимоги про усунення порушення
Перелік документів, які подаються Учасником торгів в складі розрахунку договірної ціни:
- Договірна ціна, відповідно до форми додатку 29 МЕТОДИКИ («Методика визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022) в форматі PDF і Excel;
- перелік основних матеріальних ресурсів згідно додатку №6 до тендерної документації в форматі pdf.
Перевірка розрахунків цінових пропозицій учасників торгів проводиться Замовником виключно з використанням вищезазначених форматів Договірної ціни - PDF і Excel.
Використання формату АВК для перевірки розрахунку Договірної ціни учасника торгів умовами тендерної документації не передбачено.
Замовником перевіряється: найменування видів робіт та, за наявності, їх технічні характеристики, одиниці виміру обсягів робіт, кількісний обсяг робіт та арифметичні підрахунки вартості.
Зазначені Учасником торгів види робіт в п.20 і п.21 Договірної ціни відрізняються від вказаних в Додатку №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» за ключовими технічними характеристиками (глибина вибоїн – п.20 на 33% від зазначеної в Технічній специфікації, п.21 на 25% від зазначеної в Технічній специфікації) і не можуть не впливати на кінцеву загальну вартість Договірної ціни учасника торгів - вартість ліквідації вибоїн товщиною 20 мм коштує дешевше ліквідації вибоїни товщиною 30 мм; вартість ліквідації вибоїн товщиною 50 мм коштує дорожче ліквідації вибоїни товщиною 40 мм.
2. Стосовно кваліфікації «формальних помилок»:
- Учасник торгів посилається на пункт 2 Наказу №710 від 15.04.2020 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ про затвердження «Переліку формальних помилок» (далі ПЕРЕЛІК),
але пункт 2 НАКАЗУ встановлює процедуру державної реєстрації самого НАКАЗУ: «2. Департаменту сфери публічних закупівель забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку», а не формулює перелік окремих категорій формальних помилок.
- Пункт 2 ПЕРЕЛІКУ формулює: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі».
Вищезазначені види формальних помилок, вказані в пункті 2 ПЕРЕЛІКУ, відносяться до категорії технічних: друкарські помилки та комп’ютерна коректура.
До формулювань пункту 2 ПЕРЕЛІКУ не відносяться найменування видів робіт та технічні характеристики в найменуваннях видів робіт, а також помилки арифметичного підрахунку вартості Договірної ціни.
До уваги учасника торгів: порушення вимог «ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ» стосовно назв видів робіт та їх технічних характеристик змінює в Договірній ціні як технічні характеристики видів робіт так і їх вартісні показники, що прямо впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Трактування змін назв видів робіт та їх технічних характеристик як формальні помилки є безпідставним.
Довідково: зміна цифри чи літери в маркуванні/класифікації/геометрії/потужності матеріалів/конструкцій/споруд/виробництв змінює їх технічні властивості, характеристики та надійність в експлуатації.
3. Стосовно термінологічних визначень методології ціноутворення будівельних робіт та послуг:
В наданих учасником торгів документах в складі Вимоги використовується термін «кошторисні норми України».
В термінології, що використовується в ціноутворенні будівельних робіт та послуг, застосований Учасником торгів термін «кошторисні норми України» це нормативний документ методології ціноутворення будівельних робіт та послуг з повною назвою - «Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва»» затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”.
В тендерній документації розділ V, Оцінка тендерної пропозиції, п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» вказано:
«Договірна ціна розраховується на підставі:
…
- «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої наказом №753 від 07.10.2022 Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 (далі – МЕТОДИКА);
- «Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування» затверджені наказом Міністерства інфраструктури України №273 від 02.05.2022 (далі – ПРАВИЛА)»
Зазначена Учасником торгів у документах Вимоги назва нормативного документу методології ціноутворення «кошторисні норми України» не відповідає п.1 розділу V Тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 06 червня 2023 17:24
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-18-000004 ● bfad59784d2e43479d6b98e530453081
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 11:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 № 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-05-18-004414-a 18.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-28 12:18:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю
688,4 км» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-18-004414-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Пояснення (інформацію та документи) стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» вимогам пункту 1.1. додатку 1 до тендерної документації в частині чинності на дату подання пропозиції договорів оренди, що підтверджують право користування учасником дорожньо-ремонтними пунктами, перелік яких зазначений у довідці від 07.06.2023 № 751.
4. Пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» вимогам тендерної документації, визначеним пунктом 7 розділу 3 тендерної документації «Інформація про субпідрядника/співвиконавця», щодо надання ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» довідки від 19.05.2023 № 604 про незалучення жодного суб’єкта господарювання як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору, одночасно з документальним підтвердженням залучення до виконання послуг субпідрядників ТОВ «СІМБО КАПІТАЛ», ПАТ «КОВЕЛЬСЬКЕ ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 63» та ТОВ «А.ОМЕГА».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-31 10:12:30
Пояснення Замовника
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДАСУ
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 688,4 км (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-004414-a державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію.
Питання 1
Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Щодо питання 3 повідомляємо наступне:
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг включають комплекс видів робіт згідно ДСТУ 8747:2017 «Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», ДСТУ 3587-22 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування має певну специфічність в сезонності виконання робіт по видах та обсягах робіт та залежність від факторів впливу природного середовища. Це не дозволяє чітко визначити адресну прив’язку, види і обсяги робіт, характер і технологію їх виконання на початку року і кожного місяця.
Роботи з експлуатаційного утримання потребують постійного уточнення в процесі їх проведення, особливо - після закінчення зимового і весняного періодів, при проведенні робіт в складних погодно-кліматичних зимових умовах, ліквідації наслідків стихійних явищ, забезпечення руху в несприятливий весняний період при перезволоженні ґрунту земполотна і руйнування дорожнього одягу у спекотний літній період та ряд інших.
Інвесторська кошторисна документація на Об’єкт складена відповідно до вимог «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої наказом 753 від 07.10.2022 Міністерства інфраструктури України. Інвесторська кошторисна документація на Об’єкт затверджена наказом державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» від 16.05.2023 № 42.
Очікувана вартість розраховано відповідно інвесторської кошторисної документації на об’єкт «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 688,4 км».
Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, затвердженого наказом начальника Волинської обласної військової адміністрації від 23.03.2023 № 92.
Питання 2
Щодо питання 3 повідомляємо наступне:
У замовника немає власного веб-сайту, тому надаємо посилання на сайт головного розпорядника бюджетних коштів, де розміщено запитувану інформацію: https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2023-05-18-004414-a/.
Питання 3
Пояснення (інформацію та документи) стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» вимогам пункту 1.1. додатку 1 до тендерної документації в частині чинності на дату подання пропозиції договорів оренди, що підтверджують право користування учасником дорожньо-ремонтними пунктами, перелік яких зазначений у довідці від 07.06.2023 № 751.
Щодо питання 3 повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, зокрема:
Довідку в довільній формі з переліком дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), які будуть задіяні під час зимового утримання, в межах Луцького району Волинської області протяжністю 688,4 км відстань від пунктами до місця надання послуг має бути відповідно до П Г.1-218-118:2005 для підтвердження наявність дорожньо-ремонтних пунктів Учасник надає: у разі, якщо дорожньо-ремонтні пункти є власними надаються витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, у разі, якщо дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків) використовуються на підставі договору (ів), що посвідчють право користування (договір оренди/лізингу тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками) та акти приймання-передачі, який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких майданчиків. Договір оренди, або інший договір на підставі якого надано право користування, має бути чинним на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 30.06.2024 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 30.06.2024року.
На виконання зазначеної вимоги у складі пропозиції переможця (архівна папка"виробничі бази.rar") містяться:
Довідка з зазначенням 3-х дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), які будуть задіяні під час виконання робіт
Договір оренди №01/06.2023 року від 01.06.2023 року у ТЗОВ АВТФ «Старк» (строк дії договору – протягом 2-х років)
Договір оренди №3-К вiд 01.06.2023р. у ФО Казановська Є.О. (термін дії договору до 30.06.2024 року)
Договір оренди №2-К вiд 01.06.2023р. у ФО Казановська Є.О. (термін дії договору до 30.06.2024 року)
Таким чином, вважаємо, що учасник виконав вимоги тендерної документації в частині чинності на дату подання пропозиції договорів оренди, що підтверджують право користування учасником дорожньо-ремонтними пунктами
Питання 4
Пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» вимогам тендерної документації, визначеним пунктом 7 розділу 3 тендерної документації «Інформація про субпідрядника/співвиконавця», щодо надання ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» довідки від 19.05.2023 № 604 про незалучення жодного суб’єкта господарювання як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору, одночасно з документальним підтвердженням залучення до виконання послуг субпідрядників ТОВ «СІМБО КАПІТАЛ», ПАТ «КОВЕЛЬСЬКЕ ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 63» та ТОВ «А.ОМЕГА». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Щодо питання 4 повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог ч. 7 розділу 3 ТД:
у разі, якщо учасник буде залучати до надання послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку згідно встановленої форми…
У разі, якщо субпідрядник/співвиконавець залучатися не буде, або буде залучатися в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надається лист за підписом керівника підприємства - учасника про намір надавати всі послуги самостійно або залучити субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням видів послуг, які буде виконувати субпідрядник/ співвиконавець.
Водночас, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації Замовник вимагав від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, зокрема, учасник повинен був надати:
1.1. Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій* (п 1.1. Додатку № 1 до Тендерної документації);
В довідці передбачено графу, в якій необхідно було зазначити правові підстави користування транспортними засобами, обладнанням, устаткуванням - «Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (№ договору)»
Окрім цього, згідно вимог додатку 1 до ТД для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати, зокрема:
- у разі залучення до надання послуг машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди/лізингу тощо) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, якщо така реєстрація передбачається чинним законодавством. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 30.06.2024 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 30.06.2024 року.
У складі пропозиції Переможця містяться, зокрема:
- довідка "про незалучення субпідрядної (субпідрядних) організації" (архівна папка"документи тп.rar"), якою ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" повідомляє, що "залучення жодного суб’єкта господарювання як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - не планується";
- документ "Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази" (архівні папки "техніка.rar", «МТБ» ), у якій ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" зазначає інформацію про 46 позицій транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, залучених на підставі договорів надання послуг, зокрема з ТОВ «СІМБО КАПІТАЛ», ПАТ «КОВЕЛЬСЬКЕ ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 63» та ТОВ «А.ОМЕГА» з долученням копій таких договорів.
Відповідно до частини першої статті 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Відповідно до статті 838 Цивільного кодексу України підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. Генеральний підрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов'язків за договором підряду, а перед замовником - за порушення субпідрядником свого обов'язку. Замовник і субпідрядник не мають права пред'являти один одному вимоги, пов'язані з порушенням договорів, укладених кожним з них з генеральним підрядником, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Положення цієї глави можуть застосовуватися до всіх договорів про надання послуг, якщо це не суперечить суті зобов'язання.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Враховуючи наведене, у тому числі, зміст договорів про надання послуг наданих в пропозиції переможця, у замовника не було підстав стверджувати, що контрагенти переможця по договорах про надання послуг є субпідрядниками в розумінні Цивільного Кодексу. Натомість зазначені договори були надані учасником на підтвердження наявності матеріально-технічної бази, як і вимагалось тендерною документацією.
З огляду на вищевикладене у замовника не було обґрунтованих підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника та, відповідно, правомірно визнано його переможцем.
Відсутність підстави для відхилення у даному випадку підтверджується практикою органу оскарження, зокрема у процедурі UA-2023-06-20-005786-a (рішення від 15.08.2023 № 12777) за аналогічних обставин.
На підтвердження зазначеної інформації надаємо такі документи:
- сканкопію наказу державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» від 16.05.2023 № 42 «Про затвердження інвесторської кошторисної документації на послуги з експлуатаційного утримання»;
- сканкопію наказу начальника Волинської обласної військової адміністрації від 23.03.2023 № 92 «Про затвердження переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах»;
- сканкопію дефектного акта на Об’єкт, затвердженого 31.03.2023;
- сканкопію зведеного кошторисного розрахунку вартості дорожніх робіт та послуг на Об’єкт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-04 16:45:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю
688,4 км» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-18-004414-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких документів переможець процедури закупівлі ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» підтвердив можливість виконання розділу 1 технічної специфікації додатку 2 до тендерної документації (в частині наявності косарки, кущоріза, деревоподрібнюючої машини, аерозольного генератора).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-07 17:15:05
Пояснення Замовника
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДАСУ
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 688,4 км (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-004414-a Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію.
Необхідно Зазначити, що відповідно до п.1.1. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації:
«Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій*
№ з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування Стан, Кількість одиниць
Марка
(державний номерний знак) Власне
або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо
(№ договору) Місце розташування
(фактична адреса)
1. Будівельні машини і механізми
1.1
1.2
2. Матеріально-технічна база
(виробнича база, складські приміщення, тощо)
Адреса Площа м2 Право володіння
Посада (особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції)
М.П. (у разі її використання)
__________________ (ПІБ)
(підпис)
Для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), якщо така реєстрація передбачається чинним законодавством, Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування;
- у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчють право користування (договір оренди/лізингу тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками) та акти приймання-передачі, який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких приміщень. Договір оренди, або інший договір на підставі якого надано право користування, має бути чинним на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 30.06.2024 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 30.06.2024року
- у разі залучення до надання послуг машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди/лізингу тощо) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, якщо така реєстрація передбачається чинним законодавством. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 30.06.2024 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 30.06.2024 року.
- лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за договором. Залучена для виконання договору техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі.
- довідка в довільній формі з переліком дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), які будуть задіяні під час зимового утримання, в межах Луцького району Волинської області протяжністю 688,4 км відстань від пунктами до місця надання послуг має бути відповідно до П Г.1-218-118:2005 для підтвердження наявність дорожньо-ремонтних пунктів Учасник надає: у разі, якщо дорожньо-ремонтні пункти є власними надаються витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, у разі, якщо дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків) використовуються на підставі договору (ів), що посвідчють право користування (договір оренди/лізингу тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками) та акти приймання-передачі, який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких майданчиків. Договір оренди, або інший договір на підставі якого надано право користування, має бути чинним на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 30.06.2024 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 30.06.2024року».
Учасником-переможцем ТОВ «Вельт Капітал» виконані всі вищенаведені вимоги Замовника, а саме на підтвердження виконання вищенаведених вимог надано наступні файли: «мтб», «техніка.rar», «Сімбо підтв.pdf», «Сімбо 5в зміни ду.pdf», «виробничі бази».
Хочемо наголосити на тому, що тендерна документація не містила чіткого переліку техніки, яка має бути зазначена у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази і технологій. Тобто, в Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації не було встановлено конкретного переліку обладнання та матеріально-технічної бази і технологій, наявність яких повинні підтвердити Учасники, зокрема не передбачено вимог про підтвердження в складі тендерної пропозиції наявності косарки, кущоріза, деревоподрібнюючої машини, аерозольного генератора.
Також, потрібно наголосити на тому, що відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Рома |
50 723 191,48
UAH з ПДВ
|
50 723 191,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
53 103 687,97
UAH з ПДВ
|
53 103 687,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Рома #22357406 |
Відхилено |
50 723 191,48
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 08:49
|
|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
53 103 687,97
UAH з ПДВ
|
23 червня 2023 15:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 червня 2023 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 жовтня 2024 16:43
|
ДУ № 09 до Договору №12-е_05-07_23.PDF | укладений |
14 жовтня 2024 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2024 10:03
|
ДУ №08 до Договору №12-е_05-07_23.PDF | зміни до договору |
08 жовтня 2024 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2024 09:36
|
ДУ №07 до Договору № 12-е_05-07_23.PDF | зміни до договору |
01 серпня 2024 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2024 09:29
|
ДУ №6 12-е_05-07_23.pdf | зміни до договору |
26 березня 2024 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2024 16:24
|
ДУ №5 до Договору 12-е_05-07_23.pdf | зміни до договору |
20 березня 2024 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 11:13
|
ДУ №04 до Договору №12-е_05-07_23.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2023 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2023 12:30
|
ДУ №03 до Договору № 12-е_05-07_23.PDF | зміни до договору |
27 листопада 2023 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2023 10:43
|
ДУ №02 до Договору № 12-е_05-07_23.PDF | зміни до договору |
05 жовтня 2023 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2023 11:29
|
ДУ № 01 до Договору №12-е_05-07_23.PDF | зміни до договору |
21 серпня 2023 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2023 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2023 13:37
|
Договір № 12-е_05-07_23 від 06.07.2023.PDF | укладений |
06 липня 2023 13:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в орієнтовний план фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 12-е/05-07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в орієнтовний план фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 12-е/05-07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в орієнтовний план фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 12-е/05-07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договірної ціни без зміни загальної вартості Договору Зміни в орієнтовний план фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 12-е/05-07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в Додаток №1 до Договору Зміни в банківські реквізити Замовника Зміни в юридичну адресу Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 12-е/05-07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 30.04.2025 року Зміни в Орієнтовний план фінансування Зміни в Календарний графік надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 12-е/05-07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в орієнтовний план фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 12-е/05-07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 07 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в орієнтовний план фінансування Зміни в банківські реквізити замовника |
Номер договору про закупівлю: | 12-е/05-07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 08 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 липня 2023 — 10 червня 2024 |
Сума оплати за договором: |
35 770 194,61
UAH (в тому числі ПДВ 5 961 699,10 UAH)
|
Причини розірвання договору: | у зв'язку з відсутністю необхідних для виконання видів послуг |