Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новояворівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04373301 |
Вебсайт: | http://www.novoyavorivsk.com.ua |
Місцезнаходження: | 81053, Україна , Львівська обл., Новояворівськ, вулиця Шевченка, 2 |
Контактна особа: |
Ірина Цуняк +380325640084 mradatender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 91 530 946,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 915 309,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020р. (за винятком підстав для неповернення забезпечення тендерної пропозиції) на суму визначену в п.2.3.з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: Новояворівська міська рада р/р UA678201720344291066100032014 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 ЄДРПОУ 04373301 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 457 000,00 гривень 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.44. Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.44. Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 457000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 11:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 10:57 |
Тендарна документація стадіон, вул. приозерна.docx | |
18 травня 2023 10:57 |
Додаток 3. проект_договору.doc | |
18 травня 2023 10:57 |
Додаток 1. кваліфікація.docx | |
18 травня 2023 10:57 |
додаток 2. технічне завдання.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-01-000011 ● 99decc6eee034b978271abd2e30247f5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2023 12:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.08.2023 №224
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.08.2023 № 224.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-18-003712-a, 18.05.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-02 17:15:12
Запит про надання пояснень
Дата: 02.08.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-05-18-003712-a, яка проведена Новояворівською міською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
За нормами пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Так, відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-07 11:11:24
Пояснення на запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція) , надаємо наступні пояснення.
Пояснення на запит
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція) , надаємо наступні пояснення.
1. Щодо інформації про обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб та в інтересах міста та територіальної громади. Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектно-кошторисної документації. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надає відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 проте замість ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" замовник брав до уваги КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)..
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом «Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування».
Обґрунтування розміру витрат: відповідно до річного плану по закупівлі зазначено, що джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету. Конкретні суми фінансування узгоджуються у графіку фінансування, залежно від надходження коштів на рахунок замовника. Будівництво об’єкта планується протягом 2023-2025 років.
2. Посилання на сторінку, де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://novmiskrada.gov.ua/2023/05/18/obgruntuvannya-tehnichnyh-harakterystyk-zakupivli-ta-ochikuvanoyi-vartosti-2/
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону.
Під час укладення договору учасник-переможець надав:
- Скан-копію Наказу №1 від 19.11.2020 про призначення директора;
- Інформацію про наявність в ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" Декларації про провадження господарської діяльності, яку переможець отримав у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України у постанові «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314. Крім цього, замовник враховував, що об’єкт за класом наслідків належить до СС1, що впринципі не потребує наявності ліцензії.
Додатки:
- Екcпертний звіт
- - Зведений кошторисний розрахунок
- Відомість обсягів робіт
- Відомість ресурсів
- Інформація про наявність в учасника Декларації
- Наказ №1 від 19.11.2020 про призначення директора ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ".
З повагою,
Начальник юридичного відділу Цуняк І.С.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-10 16:25:13
Запит про надання пояснень
Дата: 10.08.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-05-18-003712-a, яка проведена Новояворівською міською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), а також розгляду тендерних пропозицій.
Так, за умовами тендерної документації Замовника (частина 1 розділу 3) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що вимагаються Замовником у тендерній документації та підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником, зокрема, інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації.
В таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік, а також спосіб підтвердження учасником кваліфікаційних критеріїв, встановлених Замовником відповідно до статті 16 Закону.
Моніторингом встановлено, що на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: довідку у довільній формі про наявність аналогічних договорів (не менше двох), виконаних учасником, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів договору, обсягу (у вартісному виразі) та реквізитів договору; копії аналогічних договорів, що наведені в довідці разом із копіями документів, що підтверджують їх повне виконання (довідка/-и форми КБ-3); позитивні відгуки від замовника/-ів про успішне і якісне виконання робіт за аналогічними договорами. Відгуки повинні бути належно оформлені та містити дату їх видачі.
При цьому, відповідно до наявних критеріїв оцінки вищезгаданого кваліфікаційного критерію, обов’язковою умовою є виконання учасником або субпідрядником аналогічного договору на об’єкті (стадіон/спортивний майданчик), який відповідає вимогам WA (IAAF) (Міжнародної асоціації легкоатлетичних федерацій) та сертифікований WA (IAAF) або Федерацією легкої атлетики України (ФЛАУ)( надати довідки форми КБ-3 та копії відповідних сертифікатів ІААФ або ФЛАУ).
Пунктом 3 Особливостей №1178 визначено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до аункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, за нормами пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
За нормами пункту 45 Особливостей №1178 у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Так, відповідно до абзацу другого частини третьої статті 16 Закону якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Враховуючи вищенаведене, Законом не передбачено можливості залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників для підтвердження кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Водночас, Замовником при складанні тендерної документації Замовником не враховано норми Особливостей №1178 та Закону (пункти 3, 28 та 45 Особливостей №1178, а також статті 16, 22 Закону) та встановлено вимогу про можливість підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Надати обгрунтовану інформацію щодо підстав включення до тендерної документації вимоги стосовно підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» субпідрядною організіцією.
Учасником ТОВ «Будівельна компанія «РСГ» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 24.05.2023 №03 (файл «3. Довідка досвід.pdf»).
Відповідно до вищезгаданої довідки учасником ТОВ «Будівельна компанія «РСГ» виконувались роботи з реконструкції існуючих відкритих спортивних майданчиків на території ліцею №25 за адресою: вул. Мала Бердичівська, 18, м. Житомир, Житомирської області (договір від 20.11.2020 №11\20-1, замовник – ДП «Фаворт» акціонерного товариства закритого типу «Фаворит») та реконструкції спортивного майданчика для ігрових видів спорту з штучним покриттям на навчально-спортивній базі олімпійської підготовки «Динамо» в смт. Славське, вул. А.Архангельського, 7 (договір від 19.09.2022 №01\09\2022, замовник – ГО «Львівська обласна організація фізкультурно-спортивного товариства «Динамо» України»).
В ході проведення моніторингу встановлено, що копій відповідних сертифікатів ІААФ або ФЛАУ, виданих на об’єкти щодо яких надано аналогічні договори від 20.11.2020 №11\20-1 та від 19.09.2022 №01\09\2022, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «РСГ», не надано.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «РСГ» надано Довідку від 23.05.2023 №89 про виконання аналогічного договору, видану ПП «Спортелітбуд» (файл «40. Довідка аналог. pdf»), згідно з якою останнім виконувались роботи з капітального ремонут трибун та бігових доріжок стадіону СОКу «Шахтар» на пр.Перемоги, 5 у Нововолинську (замовник – СОК «Шахтар), а також відповідні підтверджуючі документи (договір субпідряду від 12.08.2020 №14, довідка форми КБ-3, відгук) та Сертифікат легкоатлетичної споруди, виданий стадіону «Шахтар», який засвідчує відповідність технічним вимогам керівництва з будівництва легкоатлетичних споруд Всесвітньої атлетики для відповідних змагань (номер сертифікату ІААФ на покриття: S-99-0003 від 10.05.2021).
Слід вказати, що вищезгадане приватне підприємство, відповідно до інформаційної довідки ТОВ «Будівельна компанія «РСГ» про субпідрядників (від 24.05.2023 №10), буде залучено на об’єкті для виконання робіт з улаштування гумового покриття наливного з поліуретановим компонентом типу TENRAPUR ENZ II та розмітки поля суцільною лінією при ширині лінії 100 мм (орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції – 2,97%).
Як було зазначено вище по тексту, Законом не передбачено можливості залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників для підтвердження кваліфікаційному критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «РСГ» відсутні копії відповідних сертифікатів ІААФ або ФЛАУ, виданих на об’єкти з реконструкції за договорами, що виконувались самим учасником.
Отже, учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
2. Пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «РСГ», яким не надано жодного сертифікату ІААФ або ФЛАУ, виданого на об’єкти щодо яких надано аналогічні договори від 20.11.2020 №11\20-1 та від 19.09.2022 №01\09\2022, що подані учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію, згідно з вимогами таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-15 14:14:42
Пояснення на запит запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція)
Пояснення на запит
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція) , надаємо наступні пояснення.
1. Щодо встановлення вимоги у тендерній документації:
Згідно із п.3 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації замовником був встановлений кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати: довідку у довільній формі про наявність аналогічних договорів (не менше двох), виконаних учасником, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів договору, обсягу (у вартісному виразі) та реквізитів договору; Копії аналогічних договорів, що наведені в довідці разом із копіями документів, що підтверджують їх повне виконання (довідка/-и форми КБ-3); Позитивні відгуки від замовника/-ів про успішне і якісне виконання робіт за аналогічними договорами. Відгуки повинні бути належно оформлені та містити дату їх видачі.
При цьому встановлено, що аналогічним буде вважатися договір на будівництво або капітальний ремонт або реконструкцію стадіону/спортивного майданчика;
Щодо цієї частини вимог тендерної документації та правомірності їх встановлення – зауважень у вас немає. Крім цього, немає зауважень щодо відповідності учасника-переможця цим вимогам.
Додатково, у тендерній документації була ще вимога такого змісту: «обов’язковою умовою є виконання учасником або субпідрядником аналогічного договору на об’єкті, який відповідає вимогам WA (IAAF) (Міжнародної асоціації легкоатлетичних федерацій) та сертифікований WA (IAAF) або Федерацією легкої атлетики України (ФЛАУ)( надати довідки форми КБ-3 та копії відповідних сертифікатів ІААФ або ФЛАУ)». Замовник встановив вимогу додатково, керуючись ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Формально вимога прописана поряд із кваліфікаційним критерієм, а не в розділі «Інші вимоги тендерної документації», хоча замовник не мав на меті умисно порушити норми законодавства щодо формування і складення вимог тендерної документації.
Водночас, розглянувши ваш запит і аргументацію, замовник розуміє недосконалість і недоліки формування вимог тендерної документації. На даному етапі, змінити умови тендерної документації вже неможливо. Тому в подальшому зобов’язуємося більш уважно підходити до формування умов тендерної документації, особливо по встановленню вимог для підтвердження учасниками відповідності кваліфікаційним критеріям.
2. Щодо кваліфікації і невідхилення тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ"
Як зазначено у запиті «…у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «РСГ» відсутні копії відповідних сертифікатів ІААФ або ФЛАУ, виданих на об’єкти з реконструкції за договорами, що виконувались самим учасником». Натомість такі сертифікати надані, але щодо договорів, які виконував ПП «Спортелітбуд», якого фактично учасник мав намір залучити як субпідрядника.
Як вже було зазначено, вимога про надання сертифікатів ІААФ або ФЛАУ була встановлена в якості «інших вимог до тендерної документації». І таку вимогу було дозволено підтверджувати за рахунок документів учасника або субпідрядника. Тому, оскільки при кваліфікації у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" були наявні сертифікати ІААФ або ФЛАУ субпідрядника, то вимога формально вважалася виконаною. Власне, це і послугувало причиною невідхилення учасника.
З огляду на вищенаведене, залишається констатувати факт, що встановлення вимоги про надання «довідок форми КБ-3 та копії відповідних сертифікатів ІААФ або ФЛАУ» у розділі «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а не в інших розділах тендерної документації, призвело до ситуації, коли учасник формально виконав інші вимоги тендерної документації, але з точки зору кваліфікаційних критеріїв – є підстави для сумнівів і оспорювання цього факту.
У всякому разі, першопричина цієї ситуації – це невдале формулювання вимог тендерної документації в частині кваліфікаційним критеріїв та встановлення самої вимоги у невідповідному розділі тендерної документації.
Додаткових документальних підтверджень не надаємо, оскільки ними можуть слугувати лише ті самі документи тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ", які ви попередньо уже детально вивчили і мова про які йшла у вашому запиті і наших поясненнях.
З повагою,
Начальник юридичного відділу Цуняк І.С.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог та виконання зобов’язань, які визначені у висновку моніторингу по закупівлі UA-2023-05-18-003712-a («Реконструкція стадіону по вул. Приозерна,20 в м.Новояворівськ Яворівського району Львівської області». Коригування. (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція)), Новояворівська міська рада розірвала Договір №1 від 16.06.2023 року. В електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду №3 від 23.08.2023 року, а також звіт про розірвання договору. Крім цього, уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу. В подальшому замовник не буде допускати порушень вимог статтей 16 та 22 Закону, а також пунктів 3, 28 та 45 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Додатки: - Додаткова угода №3 від 23.08.2023 року про розірвання договору № 1 від 16.06.2023 року. - Звіт про розірвання договору.
2023-08-25 10:24:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" |
90 182 693,92
UAH з ПДВ
|
90 182 693,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" #43914609 |
Переможець |
90 182 693,92
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2023 12:00
|
Додаткова угода 3.pdf | укладений |
23 серпня 2023 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2023 16:18
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
22 червня 2023 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2023 12:08
|
IMG_0003.pdf | зміни до договору |
16 червня 2023 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 11:52
|
IMG_0001_compressed.pdf | укладений |
16 червня 2023 11:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до юридичної адреси Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. В зв’язку зі допущенням сторонами технічної помилки при укладенні договору №1 від 16.06.2023р. сторони дійшли згоди внести зміни в п.4.1 Розділу 4 та викласти його у наступній редакції: «4.1. Ціна цього Договору визначається згідно з пропозицією переможця процедури закупівлі. Договірна ціна комплексу робіт, визначена на підставі проектно-кошторисної документації і складає: 90 182 693,92 грн (Дев’яносто мільйонів сто вісімдесят дві тисячі шістсот дев’яносто три гривні 92 копійки) в т.ч. ПДВ – 4 886 412,17 грн. Вид договірної ціни – тверда. Розрахунок договірної ціни, складений відповідно до пропозиції Виконавця є невід’ємною частиною цього договору.» 2. Внести зміни до Календарного плану-графіку фінансування робіт (Додаток №3). Календарний план-графік фінансування робіт в новій редакції додається до цієї додаткової угоди і є невід’ємною частиною Договору. 3. Інші пункти Договору, які не змінені цією Додатковою угодою №1, залишити без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 4. Даний Додатковий договір прочитаний Сторонами, відповідає їх намірам та досягнутим домовленостям, що засвідчується підписантами уповноважених представників сторін і є невід'ємною частиною Договору. 5. Даний додатковий договір складено у двох оригінальних примірниках. 6. Цей додатковий договір набирає чинності з моменту підписання та діє до повного виконання зобов'язань Сторонами. Додатки: Додаток№ 3 – «Календарний план-графік фінансування робіт». |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |