Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Кайдалова Світлана Станіславівна 380977024155 skaydalova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 10:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2023 14:18 |
Очікувана вартість: | 1 740 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до п. 4.1. Договору «Оплата Покупцем здійснюється лише за фактично отриманий Товар на підставі належним чином оформлених документів Продавця (акт приймання-передачі тощо) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня поставки (передачі) Товару». | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2023 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2023 10:39 |
Тендерна документація.pdf | |
18 травня 2023 10:39 |
Додаток №6_Проєкт Договору.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-04-000049 ● da3296b9b4b642f6b1f7fa9d5af293c8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2023 22:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.07.2023 № 158
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 04.07.2023 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.07.2023 № 158
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
19
UA-2023-05-18-003140-a
18.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-06 08:51:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів (код ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-18-003140-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому при визначенні коду товару за предметом закупівлі згідно з Єдиним закупівельним словником не дотримано вимоги п.24 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) в частині унесення в окремих електронних полях оголошення про проведення закупівлі інформації щодо коду товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, відповідно до вимог п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082.
3. Чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ “Атланта моторз”, як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам визначеним в п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: надано аналогічний договір № 51 від 15.02.2019 без додаткової угоди №1 від 26.02.2019.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-11 14:25:32
Надання пояснень
На Ваш запит Державне підприємство «Дороги Харківщини» повідомляє наступне.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі товарів (код ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі) визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням специфікації такого автомобілю згідно даних офіційного виробника. З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, передбачається еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічних характеристикам предмету закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі товарів (код ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі) була визначена із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціну товару, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронних каталогах та в електронній системі закупівель «PROZORRO» та відповідно до комерційних пропозицій постачальників.
2. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до п.14. ПОРЯДКУ розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарстваУкраїни11 червня 2020 року № 1082Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо:
назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Наказом Мінекономіки №708 від 15.04.2020 «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» Предмет закупівлі для послуг визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 14 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, зазначається інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Враховуючи вищезазначене, замовником було дотримано вимоги Наказів Мінекономіки №708 від 15.04.2020 та №1082 від 11.06.2020, так як саме код ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі найбільше відповідає предмету закупівлі.
3. Відповідно до вимог ст.16 закону України «Про публічні закупівлі» замовником були встановлені кваліфікаційні критерії процедури закупівлі товарів (код ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі), а саме пунктом 1 додатку 2 до тендерної документації визначено, що «…Учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) наступними документами:
-Копія аналогічного (них) договору (рів) зазначених в Таблиці №2.1 з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (рів);
Копії документів, підтверджуючих виконання договору (рів): копії актів звірки взаєморозрахунків, або накладні, або інші документи, які свідчать про виконання договору підписані всіма сторонами;…».
На виконання вищезазначеної вимоги, Учасником у складі тендерної пропозиції був наданий аналогічний договір № 51 від 15.02.2019 року.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 особливостей.
Відповідно до абз. 1 та 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені ч. 1 ст. 17 Закону.
Оскільки Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії аналогічних договорів, а також надано копії актів приймання передачі, вважаємо, що Учасник підтвердив документально наявність досвіду виконання аналогічних договорів, у зв’язку із чим Учасник відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником у тендерній документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-05-18-003140-a, Державне підприємство «Дороги Харківщини» (надалі – Замовник), повідомляє наступне. Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В констатуючій частині Висновку зазначається, що за результатами моніторингу встановлено порушення. Замовником проаналізовано зазначений Висновок. Вважаємо оприлюднений Висновок незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо до нього аргументовані заперечення. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону та Особливостей. Згідно з Оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2023-05-18-003140-a та інформації відображеній в електронній системі закупівель Prozorro Замовником визначено назву товару предмета закупівлі (назва номенклатурної позиції) - Легковий автомобіль RENAULT DUSTER (або еквівалент). Під час планування закупівлі Замовником був визначений предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі - Єдиний закупівельний словник), а саме: «34110000-1 — Легкові автомобілі». Код товару визначений: ДК 021:2015: 34110000-1 — «Легкові автомобілі», оскільки предмет закупівлі товарів і послуг визначається згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до п.14. ПОРЯДКУ розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 під час внесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: - назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; - коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до абц. 8 ст. 1 Закону України «Про автомобільний транспорт», автомобіль легковий це автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння не більше ніж дев'ять з місцем водія включно, тому Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням діючого законодавства. Передбачені у Тендерній документації Замовника технічні характеристики Товару є мінімальними, тому учасники закупівлі мали право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними у Тендерній документації характеристиками або вищої якості. Тендерна документація не повинна бути дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 1 «Технічна специфікація до предмету закупівлі», оскільки Замовник не виключав можливість запропонувати Учасниками закупівлі еквівалент, оскільки у технічній специфікації (Додаток 4 до тендерної документації) зазначений привід передній 4х2, який мають автомобілі не тільки з типом кузову «Універсал». У разі зазначення у технічних характеристиках (Додаток 4 до Тендерної документації) тип кузова «Універсал» та проведення Замовником закупівлі за кодом ДК 021:2015:34111100-9: Легкові автомобілі типу «Універсал», вважаємо, що такими діями замовника були б прописані дискримінаційні вимоги в Тендерній документації, які повністю нівелюють можливість взяти участь та поборотися за перемогу, учасникам, що пропонують автомобілі інших марок, з кращими характеристиками або й із нижчою ціною. На перешкоді здійснення даного задуму стає норма статті 2 статті 22 Закону, яка вказує, що Замовник зобов’язаний оприлюднити тендерну документацію, яка повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та відповідно до п. 4 ст. 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищезазначене, замовником було дотримано вимоги Наказів Мінекономіки № 708 від 15.04.2020 та №1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, зазначається інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі., так як саме код ДК 021:2015: 34110000-1 — «Легкові автомобілі» найбільше відповідає предмету закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає свої дії такими, що відповідають вимогам чинного законодавства.
2023-07-26 13:54:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником зазначено код предмета закупівлі ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 749, містить позицію що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі щодо товару, який має намір придбати Замовник ДК 021:2015:34111100-9: Легкові автомобілі типу “універсал”.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ МОТОРЗ" |
1 739 000,00
UAH з ПДВ
|
1 739 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АВТОТРЕЙДІНГ - ДНІПРО |
1 740 000,00
UAH з ПДВ
|
1 740 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ МОТОРЗ" #37459539 |
Переможець |
1 739 000,00
UAH з ПДВ
|
30 травня 2023 14:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 травня 2023 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 08:48
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2023 08:58
|
Договір про закупівлю № 12_06-23А.pdf | укладений |
12 червня 2023 08:58
|