Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359090 |
Місцезнаходження: | 03170, Україна , Київська обл., Київ, вул. Янтарна, буд. 5 |
Контактна особа: |
Солтановська Анастасія Олександрівна 380685917708 a.saltanovska@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2023 13:32 |
Очікувана вартість: | 39 985 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2023 13:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2023 13:06 |
протокол уповноваженої особи від 19.06.2023.pdf | |
19 червня 2023 13:04 |
зміни до ТД.docx | |
19 червня 2023 13:04 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
15 червня 2023 12:52 |
протокол уповноваженої особи щодо внесення змін.pdf | |
15 червня 2023 12:50 |
зміни до ТД.docx | |
15 червня 2023 12:49 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
13 червня 2023 16:20 |
зміни до ТД.docx | |
13 червня 2023 16:20 |
Тендерна документація (зі змінами).docx | |
18 травня 2023 10:18 |
Тендерна документація.docx |
19 червня 2023 13:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 червня 2023 13:06 |
протокол уповноваженої особи від 19.06.2023.pdf
|
|||||||||
19 червня 2023 13:04 |
зміни до ТД.docx
|
|||||||||
19 червня 2023 13:04 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
|||||||||
15 червня 2023 12:52 |
протокол уповноваженої особи щодо внесення змін.pdf
|
|||||||||
15 червня 2023 12:50 |
зміни до ТД.docx
|
|||||||||
15 червня 2023 12:49 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
|||||||||
13 червня 2023 16:20 |
зміни до ТД.docx
|
|||||||||
13 червня 2023 16:20 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
|||||||||
18 травня 2023 10:18 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Запитання щодо вимоги пункту 1.9 Розділу 2 тендерної документації: зазначити відомості про матеріали (асфальтобетонні суміші, емульсія бітумна, ливарні вироби), що зазначені в розділі ІV «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» Підсумкової відомості ресурсів.
В технічному завданні тендерної документації відсутні такі матеріали як ливарні вироби, відповідно в підсумковій відомості та в довідці на вимогу пункту 1.9 їх теж не повинно бути?
Також в вимозі пункту 1.10 Розділу 2 тендерної документації зазначено: надати документи, що посвідчують якість матеріалів, зазначених в довідці, відповідно до пункту 1.8, а саме: паспорт якості та/або сертифікат відповідності, виданий виробником товару та посвідчений Учасником, для підтвердження якості асфальтобетонної суміші. Але в пункті 1.8 ТД йдеться про бар’єрні огородження з пластику. На що подавати документи, що посвідчують якість?
Просимо надати роз’яснення, та відкоригувати тендерну документацію
Повідомляємо, що було внесено зміни від 15.06.2023 № 32-05/23-5 до тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 10.05.2023 № 32-05/23-1.
- копію трудової книжки (витяг з трудової книжки/ перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу та присвоєння відповідного розряду та відомості про стаж роботи за фахом) або відомості про трудову діяльність з реєстру застраховних осіб державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування з ЕЦП Пенсійного фонду України, та наказу на призначення (прийняття на роботу) за основним місцем роботи та/або сумісництвом, та/або трудового договору, та документу, що підтверджує отримання/присвоєння відповідного розряду працівнику.
Прохання надати відповідь, та внести відповідні зміни в тендерну документацію, щодо працівників які будуть залучені на підставі цивільно-правового договору під час укладання якого не оформлюються накази та трудові книжки.
У людини відсутнє основне місце роботи та/або сумісництво, та/або трудовий договір відповідно наказ на призначення (прийняття на роботу) теж відсутній але в тендерній документації вони вимагаються.
Який підтверджуючий документ необхідно надати на отримання/присвоєння відповідного розряду працівнику?
Чи буде вважатись підтвердженням отримання/присвоєння відповідного розряду працівнику якщо розряд прописаний в цивільно-правовому договорі?
Скарги до процедури
Дата подання: 22 травня 2023 16:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-18-000015 ● 56a5e81db21a4bd08df2c0445b90bed9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 11:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 No 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року No
1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
No 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
16 UA-2023-05-18-002483-a 18.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-28 09:21:09
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту Гостомельського шосе у Святошинському районі м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-002483-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 13.07.2023 № 1 до Договору від 11.07.2023 № 32-05/23-13.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-30 14:57:16
Щодо надання пояснень
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт Гостомельського шосе у Святошинському районі м. Києва» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-002483-a), проведеної Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник/ШЕУ Святошинського району), надаємо запитувані документи та повідомляємо наступне.
1) Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» розміщувати запитувану Вами інформацію повинні: «4-1 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Згідно з даними Фонду Державного Майна України останній є розпорядником Єдиного реєстру об’єктів державної власності (далі – Реєстр) та здійснює його формування та ведення відповідно до Закону України «Про управління об’єктами державної власності», постанов Уряду від 14.04.2004 № 467 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр об’єктів державної власності» (із змінами та доповненнями), від 30.11.2005 № 1121 «Про затвердження Методики проведення інвентаризації об’єктів державної власності» та інших нормативно-правових актів.
ШЕУ Святошинського району не обліковується в даному Реєстрі, оскільки має комунальну форму власності, а не державну. Також підприємство не є розпорядником бюджетних коштів будь-якого рівня, а відповідно до пункту 38 частини 2 Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів.
Таким чином, обов’язок створення власного веб-сайту та розміщення на ньому інформації в порядку вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» у ШЕУ Святошинського району відсутній.
Порядок проведення процедури закупівлі її планування, розміщення оголошень та інформації про її проведення регламентується Законом України «Про публічні закупівлі», в якому не передбачено обов’язку Замовників розміщувати на окремому веб-сайті запитувану Вами інформацію.
Відповідно до пункту 1 Розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», керівникам підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - підприємства, установи та організації), при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг (далі - закупівлі) забезпечити надання до Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) належним чином завірених копій документів та введення відповідної інформації до інформаційно-аналітичної системи "Закупівлі міста Києва", відповідно до вимог (етапів, форм, у терміни та у вигляді), що вказані у додатку 1 до цього розпорядження.
ШЕУ Святошинського району під час проведення закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт Гостомельського шосе у Святошинському районі м. Києва) було дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також дотримано вимог місцевих органів влади, зокрема, Розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036.
Відповідно до вимог Розпорядження на сайті Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації, ШЕУ Святошинського району було розміщено інформацію про вказану закупівлю та розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до Плану поточного ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд комунальних підприємств шляхово-експлуатаційних управлінь по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них районів міста Києва, комунального підприємства по ремонту та утриманню мостів і шляхів міста Києва «Київавтошляхміст», комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них «Магістраль» комунальної корпорації «Київавтодор» за кошти, виділені з бюджету міста Києва та за рахунок коштів державного дорожнього фонду на 2023 рік, затвердженого Наказом Директора Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.02.2023 № Н-41 (зі змінами, затвердженими Наказом Директора Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 19.04.2023 № Н-75 (далі – План поточного ремонту), ШЕУ Святошинського району було виділено кошти на проведення поточного ремонту Гостомельського шосе.
Виробничо-технічним відділом було надано кошторисну документацію, де визначено, зокрема, обсяги необхідної закупівлі, а саме: площа обсягів закупівлі складає 25 000 м2.
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, рекомендації Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Замовником було проведено моніторинг цін на визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (копія додається) з урахуванням Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проєктом від 27.04.2023 № 0151-23Е, затвердженої Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» (копія додається).
Враховуючи вищевикладене, з метою виконання Плану поточного ремонту, ШЕУ Святошинського району було проведено закупівлю за предметом код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт Гостомельського шосе у Святошинському районі м. Києва) шляхом проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
2) Відповідно до пункту 46 Особливостей (у редакції, чинній на момент оголошення відкритих торгів з особливостями) замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною, та визначення Учасника переможцем було укладено Договір від 11.07.2023 № 32-05/23-13 (далі – Договір), проєкт якого передбачено Тендерною документацією, затвердженою протоколом Уповноваженої особи ШЕУ Святошинського району м. Києва від 10.05.2023 № 32-05/23-1 (зі змінами від 19.06.2023 № 32-05/23-7).
Згідно з пунктом 3.3. Договору конкретні види, етапи та строки виконання робіт передбачаються Лінійним графіком виконання робіт (далі – Лінійний графік), який узгоджується та підписується Сторонами протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту укладення цього Договору та оформлюються укладанням Додаткової угоди до цього Договору. Лінійний графік після підписання Сторонами стає невід’ємною частиною цього Договору.
Відповідно до пункту 16.1. Договору зміни можуть вноситись сторонами та оформлюються в такій самій формі, що й Договір про закупівлю, а саме у письмовій формі шляхом укладення додаткової угоди .
Пунктом 16.2. встановлено, що істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, що передбачені згідно з частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з пунктами 19.1., 19.2. Договору внесення змін або доповнень до цього Договору здійснюється за взаємною згодою Сторін і оформляється додатковими угодами до цього Договору, що підписуються Сторонами та скріплюються їх печатками. Сторона ініціює внесення змін до цього Договору та укладання додаткової угоди шляхом направлення листа із відповідним обґрунтуванням та проханням іншій Стороні.
Додаткові угоди до цього Договору, додатки до нього є його невід'ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками.
У зв’язку з виконанням послуг з поточного ремонту Гостомельського шосе у Святошинському районі м. Києва на замовлення комунального підприємства із залученням бюджетних коштів було за взаємною згодою вирішено залучити державну екcпертну організацію для здійснення контрольних обмірів.
Враховуючи все вищевикладене, керуючись статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою узгодження Лінійного графіку, передбаченого пунктом 3.3. Договору, та з метою контролю за обсягами та вартістю виконаних будівельних робіт, які включені до Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в), державною екcпертною організацією, яку включено до Переліку експертних організацій, що відповідають критеріям, встановленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України від 15.08.2017 № 204, було укладено Додаткову угоду від 13.07.2023 № 1
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-31 14:43:28
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту Гостомельського шосе у Святошинському районі м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-002483-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» вимогам пункту 1.2 розділу 2 Додатку № 2 тендерної документації в частині наявності документів, які підтверджують наявність парку машин та механізмів, необхідних для забезпечення виконання технічного завдання та надання вказаних послуг, зокрема:
Автомобілі-самоскиди вантажопідйомністю 10т – мінімум 5 одиниць;
Автомобілі-бортові, вантажопідйомність не менше 3 т – мінімум 1 одиниця, які зазначені у довідці про наявність парку машин та механізмів від 29.06.2023 № 455/ТВ (файл: Довідка про наявність техніки.pdf).
У разі наявності документів у складі тендерної пропозиції ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» просимо зазначити назву файлу(ів), де міститься відповідна інформація.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-04 16:03:52
Щодо надання пояснень
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт Гостомельського шосе у Святошинському районі м. Києва» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-002483-a), проведеної Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник/ШЕУ Святошинського району), надаємо запитувані документи та повідомляємо наступне.
Пунктом 1.2. Тендерної документації, затвердженої протоколом Уповноваженої особи КП ШЕУ Святошинського району м. Києва від 10.05.2023 № 32-05/23-1 (зі змінами від 19.06.2023 № 32-05/23-7) (далі – Тендерна документація) встановлено:
«Учасник повинен надати скановану довідку про наявність парку машин та механізмів*, необхідних для забезпечення виконання технічного завдання та надання вказаних послуг, що є предметом даної закупівлі за встановленою формою.
Примітки:
* Учасник у довідці зазначає чи є машини, механізми власними, чи залученими.
До довідки включаються тільки такі машини та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг.
Перелік та мінімальна кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт (таблиця 1) та повинна бути вказана в вищевказаній довідці.
Для підтвердження наявності транспортних засобів та механізмів, зазначених в довідці, Учасник надає скан-копії технічних паспортів на транспортні засоби та механізми, у випадку якщо зазначені відомості у технічному паспорті про власника транспортного засобу або механізму не співпадають з даними учасника або орендонадавача або лізингонадавача або субпідрідника/співвиконавця Учасник повинен надати додатково лист від такого власника транспортного засобу або механізму адресований замовнику з посиланням на номер оголошення про закупівлю, про те що від ознайомлений з умовами закупівлі та не має заперечень щодо використання належного йому майна».
На виконання пункту 1.2. Розділу 2 Додатку № 2 Тендерної документації Учасником – ПП «Автомагістраль» у складі своєї Тендерної пропозиції долучено довідку про наявність парку машин та механізмів від 29.06.2023 № 455/ТВ (файл: Довідка про наявність техніки.pdf) за встановленою формою.
Також на підтвердження вказаної у довідці про наявність парку машин та механізмів від 29.06.2023 № 455/ТВ інформації учасником – ПП «Автомагістраль» у складі своєї Тендерної пропозиції долучено скан-копії технічних паспортів (файл: Скан ТЗ.7z; Техніка Святошино.7z; Бухгалтерська довідка.docx.asice.zip; ОЗ.pdf.asice.zip).
Додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 3.1. Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації тендерна пропозиція учасника може містити формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції та які не призведуть до відхилення пропозиції учасника.
Протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.06.2023 № 32-05/23-12 (копія додається), помилки тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» були визначені як формальні (несуттєві), адже не впливають на загальний зміст тендерної пропозиції, та підпадають під умови пункту 3.1. Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерних пропозицій, в частині помилки, зробленої учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, та є такими, що не призводять до спотворення інформації, допущені очевидно не навмисно та не з метою введення в оману.
Враховуючи все вищевикладене та те, що наявність парку машин та механізмів, необхідних для забезпечення виконання технічного завдання та надання вказаних послуг підтверджується файлами: Скан ТЗ.7z; Техніка Святошино.7z; Бухгалтерська довідка.docx.asice.zip; ОЗ.pdf.asice.zip, в яких зазначено всі транспортні засоби, передбачені Довідкою про наявність парку машин та механізмів, необхідних для забезпечення виконання технічного завдання та надання вказаних послуг від 29.06.2023 № 455/ТВ, Замовником було правомірно розглянуто Тендерну пропозицію Учасника – ПП «Автомагістраль».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Державної аудиторської служби України від 12.09.2023 у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт Гостомельського шосе у Святошинському районі м. Києва» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-002483-a), проведеної Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник/ШЕУ Святошинського району), повідомляємо наступне. З огляду на встановлені Державною аудиторською службою України порушення законодавства у сфері закупівель, ШЕУ Святошинського району було повідомлено уповноважених осіб щодо вжиття заходів для недопущення виявлених порушень у подальшому та проведено роз’яснювальну роботу. Крім того, уповноважену особу було притягнуто до відповідальності шляхом зняття премії у розмірі 10%. Додатково інформуємо, що уповноважених осіб ШЕУ Святошинського району буде направлено на навчання для підвищення кваліфікації. Також повідомляємо, що будемо неухильно дотримуватися норм чинного законодавства в подальшому.
2023-09-15 11:38:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
35 980 147,48
UAH з ПДВ
|
35 980 147,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА" |
39 974 030,09
UAH з ПДВ
|
39 974 030,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
35 980 147,48
UAH з ПДВ
|
30 червня 2023 08:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 червня 2023 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 12:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2023 12:06
|
Додаткова угода 2 від 06.11.2023.pdf | зміни до договору |
06 листопада 2023 12:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2023 09:58
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
13 липня 2023 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 10:34
|
Договір від 11.07.2023.pdf | укладений |
12 липня 2023 10:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктами 16.1., 19.1., 19.2. Договору від 11.07.2023 № 32-05/23-13, за взаємною згодою Сторін, Сторони уклали Додаткову угоду |
Номер договору про закупівлю: | 32-05/23-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктами 19.1., 19.2. Договору, Сторони дійшли взаємної згоди та домовились зменшити суму оплати – кошти за рахунок додаткових кошторисних призначень (ДФ 1917462) на 576 014,33 грн. та збільшити суму оплати на 576 014,33 грн. - кошти розрахункового рахунку (власні кошти), виклавши пункт 2.1. Договору в редакції, передбаченій Додатковою угодою |
Номер договору про закупівлю: | 32-05/23-13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |