Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт Гостомельського шосе у Святошинському районі м. Києва
Очікувана вартість
39 985 000,00 UAH
UA-2023-05-18-002483-a 432a841c137342e9be5e69683a44685c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Солтановська Анастасія Олександрівна

380685917708 a.saltanovska@kyivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359090
Місцезнаходження: 03170, Україна , Київська обл., Київ, вул. Янтарна, буд. 5
Контактна особа: Солтановська Анастасія Олександрівна
380685917708
a.saltanovska@kyivcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2023 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2023 08:00
Початок аукціону: 26 травня 2023 13:32
Очікувана вартість: 39 985 000,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 метри квадратні
Поточний ремонт Гостомельського шосе у Святошинському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03170, Україна, Київська область, Київ, вул. Янтарна, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 10:20

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

19 червня 2023 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2023 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2023 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2023 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2023 13:06
протокол уповноваженої особи від 19.06.2023.pdf
19 червня 2023 13:04
зміни до ТД.docx
19 червня 2023 13:04
Тендерна документація (зі змінами).docx
15 червня 2023 12:52
протокол уповноваженої особи щодо внесення змін.pdf
15 червня 2023 12:50
зміни до ТД.docx
15 червня 2023 12:49
Тендерна документація (зі змінами).docx
13 червня 2023 16:20
зміни до ТД.docx
13 червня 2023 16:20
Тендерна документація (зі змінами).docx
18 травня 2023 10:18
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 15 червня 2023 11:48
Дата відповіді: 15 червня 2023 13:08
Розмітка виконується з використанням фарби?
Відповідь: Доброго дня! Так, нанесення дорожньої розмітки здійснюється з використанням фарби.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-05-18-002483-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІНІТІ-ГРУП", Код ЄДРПОУ:40203200
Дата подання: 15 червня 2023 10:38
Надати розяснення щодо вимог ТД
Доброго дня!
Запитання щодо вимоги пункту 1.9 Розділу 2 тендерної документації: зазначити відомості про матеріали (асфальтобетонні суміші, емульсія бітумна, ливарні вироби), що зазначені в розділі ІV «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» Підсумкової відомості ресурсів.
В технічному завданні тендерної документації відсутні такі матеріали як ливарні вироби, відповідно в підсумковій відомості та в довідці на вимогу пункту 1.9 їх теж не повинно бути?
Також в вимозі пункту 1.10 Розділу 2 тендерної документації зазначено: надати документи, що посвідчують якість матеріалів, зазначених в довідці, відповідно до пункту 1.8, а саме: паспорт якості та/або сертифікат відповідності, виданий виробником товару та посвідчений Учасником, для підтвердження якості асфальтобетонної суміші. Але в пункті 1.8 ТД йдеться про бар’єрні огородження з пластику. На що подавати документи, що посвідчують якість?
Просимо надати роз’яснення, та відкоригувати тендерну документацію
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 червня 2023 12:56
Доброго дня!
Повідомляємо, що було внесено зміни від 15.06.2023 № 32-05/23-5 до тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 10.05.2023 № 32-05/23-1.
Номер вимоги: UA-2023-05-18-002483-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІНІТІ-ГРУП", Код ЄДРПОУ:40203200
Дата подання: 16 червня 2023 18:34
Пункт 2.1
Пункт 2.1 ТД містить вимогу: …….. в підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин працівників з учасником, шляхом подання скан копій документів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника) :
- копію трудової книжки (витяг з трудової книжки/ перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу та присвоєння відповідного розряду та відомості про стаж роботи за фахом) або відомості про трудову діяльність з реєстру застраховних осіб державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування з ЕЦП Пенсійного фонду України, та наказу на призначення (прийняття на роботу) за основним місцем роботи та/або сумісництвом, та/або трудового договору, та документу, що підтверджує отримання/присвоєння відповідного розряду працівнику.

Прохання надати відповідь, та внести відповідні зміни в тендерну документацію, щодо працівників які будуть залучені на підставі цивільно-правового договору під час укладання якого не оформлюються накази та трудові книжки.
У людини відсутнє основне місце роботи та/або сумісництво, та/або трудовий договір відповідно наказ на призначення (прийняття на роботу) теж відсутній але в тендерній документації вони вимагаються.

Який підтверджуючий документ необхідно надати на отримання/присвоєння відповідного розряду працівнику?

Чи буде вважатись підтвердженням отримання/присвоєння відповідного розряду працівнику якщо розряд прописаний в цивільно-правовому договорі?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 червня 2023 13:08
Повідомляємо, що було внесено зміни від 19.06.2023 № 32-05/23-7 до тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 10.05.2023 № 32-05/23-1.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-05-18-002483-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 22 травня 2023 16:19
Скарга
на умови Документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 травня 2023 16:49
рішення від 24.05.2023 № 7172.pdf
Дата публікації: 24 травня 2023 16:49
рішення від 01.06.2023 № 7844.pdf
Дата публікації: 06 червня 2023 19:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: З метою виконання рішення Антимонопольного комітету України від 01.06.2023 № 7844-рк/пк-пз та з метою організації закупівлі за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт Гостомельського шосе у Святошинському районі м. Києва), ШЕУ Святошинського району було внесено зміни до Тендерної документації від 13.06.2023 № 32-05/23-3. Враховуючи вищезазначене, рішення Антимонопольного комітету України від 01.06.2023 № 7844-рк/пк-пз було виконано.
Дата виконання рішення замовником: 13 червня 2023 16:24

Документи подані скаржником

22 травня 2023 13:56
Скарга.docx

Документи Органу Оскарження

24 травня 2023 16:49
рішення від 24.05.2023 № 7172.pdf
06 червня 2023 19:23
рішення від 01.06.2023 № 7844.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-08-18-000015 ● 56a5e81db21a4bd08df2c0445b90bed9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 серпня 2023 11:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

18.08.2023 No 249

Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року No
1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
No 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Голова Алла БАСАЛАЄВА


Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України

«Про початок моніторингу процедур
закупівель»

Витяг з переліку
процедур закупівель


з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі

Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі

Уповноваженого органу
16 UA-2023-05-18-002483-a 18.05.2023

виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-28 09:21:09

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту Гостомельського шосе у Святошинському районі м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-002483-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 13.07.2023 № 1 до Договору від 11.07.2023 № 32-05/23-13.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-30 14:57:16

Щодо надання пояснень

На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт Гостомельського шосе у Святошинському районі м. Києва» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-002483-a), проведеної Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник/ШЕУ Святошинського району), надаємо запитувані документи та повідомляємо наступне.
1) Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» розміщувати запитувану Вами інформацію повинні: «4-1 Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Згідно з даними Фонду Державного Майна України останній є розпорядником Єдиного реєстру об’єктів державної власності (далі – Реєстр) та здійснює його формування та ведення відповідно до Закону України «Про управління об’єктами державної власності», постанов Уряду від 14.04.2004 № 467 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр об’єктів державної власності» (із змінами та доповненнями), від 30.11.2005 № 1121 «Про затвердження Методики проведення інвентаризації об’єктів державної власності» та інших нормативно-правових актів.
ШЕУ Святошинського району не обліковується в даному Реєстрі, оскільки має комунальну форму власності, а не державну. Також підприємство не є розпорядником бюджетних коштів будь-якого рівня, а відповідно до пункту 38 частини 2 Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів.
Таким чином, обов’язок створення власного веб-сайту та розміщення на ньому інформації в порядку вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» у ШЕУ Святошинського району відсутній.
Порядок проведення процедури закупівлі її планування, розміщення оголошень та інформації про її проведення регламентується Законом України «Про публічні закупівлі», в якому не передбачено обов’язку Замовників розміщувати на окремому веб-сайті запитувану Вами інформацію.
Відповідно до пункту 1 Розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», керівникам підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - підприємства, установи та організації), при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг (далі - закупівлі) забезпечити надання до Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) належним чином завірених копій документів та введення відповідної інформації до інформаційно-аналітичної системи "Закупівлі міста Києва", відповідно до вимог (етапів, форм, у терміни та у вигляді), що вказані у додатку 1 до цього розпорядження.
ШЕУ Святошинського району під час проведення закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт Гостомельського шосе у Святошинському районі м. Києва) було дотримано всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також дотримано вимог місцевих органів влади, зокрема, Розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036.
Відповідно до вимог Розпорядження на сайті Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації, ШЕУ Святошинського району було розміщено інформацію про вказану закупівлю та розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до Плану поточного ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі та штучних споруд комунальних підприємств шляхово-експлуатаційних управлінь по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них районів міста Києва, комунального підприємства по ремонту та утриманню мостів і шляхів міста Києва «Київавтошляхміст», комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них «Магістраль» комунальної корпорації «Київавтодор» за кошти, виділені з бюджету міста Києва та за рахунок коштів державного дорожнього фонду на 2023 рік, затвердженого Наказом Директора Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.02.2023 № Н-41 (зі змінами, затвердженими Наказом Директора Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 19.04.2023 № Н-75 (далі – План поточного ремонту), ШЕУ Святошинського району було виділено кошти на проведення поточного ремонту Гостомельського шосе.
Виробничо-технічним відділом було надано кошторисну документацію, де визначено, зокрема, обсяги необхідної закупівлі, а саме: площа обсягів закупівлі складає 25 000 м2.
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, рекомендації Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Замовником було проведено моніторинг цін на визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (копія додається) з урахуванням Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проєктом від 27.04.2023 № 0151-23Е, затвердженої Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» (копія додається).
Враховуючи вищевикладене, з метою виконання Плану поточного ремонту, ШЕУ Святошинського району було проведено закупівлю за предметом код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт Гостомельського шосе у Святошинському районі м. Києва) шляхом проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
2) Відповідно до пункту 46 Особливостей (у редакції, чинній на момент оголошення відкритих торгів з особливостями) замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною, та визначення Учасника переможцем було укладено Договір від 11.07.2023 № 32-05/23-13 (далі – Договір), проєкт якого передбачено Тендерною документацією, затвердженою протоколом Уповноваженої особи ШЕУ Святошинського району м. Києва від 10.05.2023 № 32-05/23-1 (зі змінами від 19.06.2023 № 32-05/23-7).
Згідно з пунктом 3.3. Договору конкретні види, етапи та строки виконання робіт передбачаються Лінійним графіком виконання робіт (далі – Лінійний графік), який узгоджується та підписується Сторонами протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту укладення цього Договору та оформлюються укладанням Додаткової угоди до цього Договору. Лінійний графік після підписання Сторонами стає невід’ємною частиною цього Договору.
Відповідно до пункту 16.1. Договору зміни можуть вноситись сторонами та оформлюються в такій самій формі, що й Договір про закупівлю, а саме у письмовій формі шляхом укладення додаткової угоди .
Пунктом 16.2. встановлено, що істотні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, що передбачені згідно з частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з пунктами 19.1., 19.2. Договору внесення змін або доповнень до цього Договору здійснюється за взаємною згодою Сторін і оформляється додатковими угодами до цього Договору, що підписуються Сторонами та скріплюються їх печатками. Сторона ініціює внесення змін до цього Договору та укладання додаткової угоди шляхом направлення листа із відповідним обґрунтуванням та проханням іншій Стороні.
Додаткові угоди до цього Договору, додатки до нього є його невід'ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані Сторонами та скріплені їх печатками.
У зв’язку з виконанням послуг з поточного ремонту Гостомельського шосе у Святошинському районі м. Києва на замовлення комунального підприємства із залученням бюджетних коштів було за взаємною згодою вирішено залучити державну екcпертну організацію для здійснення контрольних обмірів.
Враховуючи все вищевикладене, керуючись статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою узгодження Лінійного графіку, передбаченого пунктом 3.3. Договору, та з метою контролю за обсягами та вартістю виконаних будівельних робіт, які включені до Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в), державною екcпертною організацією, яку включено до Переліку експертних організацій, що відповідають критеріям, встановленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України від 15.08.2017 № 204, було укладено Додаткову угоду від 13.07.2023 № 1

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-31 14:43:28

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту Гостомельського шосе у Святошинському районі м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-002483-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» вимогам пункту 1.2 розділу 2 Додатку № 2 тендерної документації в частині наявності документів, які підтверджують наявність парку машин та механізмів, необхідних для забезпечення виконання технічного завдання та надання вказаних послуг, зокрема:
Автомобілі-самоскиди вантажопідйомністю 10т – мінімум 5 одиниць;
Автомобілі-бортові, вантажопідйомність не менше 3 т – мінімум 1 одиниця, які зазначені у довідці про наявність парку машин та механізмів від 29.06.2023 № 455/ТВ (файл: Довідка про наявність техніки.pdf).
У разі наявності документів у складі тендерної пропозиції ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» просимо зазначити назву файлу(ів), де міститься відповідна інформація.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-04 16:03:52

Щодо надання пояснень

На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт Гостомельського шосе у Святошинському районі м. Києва» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-002483-a), проведеної Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник/ШЕУ Святошинського району), надаємо запитувані документи та повідомляємо наступне.
Пунктом 1.2. Тендерної документації, затвердженої протоколом Уповноваженої особи КП ШЕУ Святошинського району м. Києва від 10.05.2023 № 32-05/23-1 (зі змінами від 19.06.2023 № 32-05/23-7) (далі – Тендерна документація) встановлено:
«Учасник повинен надати скановану довідку про наявність парку машин та механізмів*, необхідних для забезпечення виконання технічного завдання та надання вказаних послуг, що є предметом даної закупівлі за встановленою формою.
Примітки:
* Учасник у довідці зазначає чи є машини, механізми власними, чи залученими.
До довідки включаються тільки такі машини та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг.
Перелік та мінімальна кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт (таблиця 1) та повинна бути вказана в вищевказаній довідці.
Для підтвердження наявності транспортних засобів та механізмів, зазначених в довідці, Учасник надає скан-копії технічних паспортів на транспортні засоби та механізми, у випадку якщо зазначені відомості у технічному паспорті про власника транспортного засобу або механізму не співпадають з даними учасника або орендонадавача або лізингонадавача або субпідрідника/співвиконавця Учасник повинен надати додатково лист від такого власника транспортного засобу або механізму адресований замовнику з посиланням на номер оголошення про закупівлю, про те що від ознайомлений з умовами закупівлі та не має заперечень щодо використання належного йому майна».
На виконання пункту 1.2. Розділу 2 Додатку № 2 Тендерної документації Учасником – ПП «Автомагістраль» у складі своєї Тендерної пропозиції долучено довідку про наявність парку машин та механізмів від 29.06.2023 № 455/ТВ (файл: Довідка про наявність техніки.pdf) за встановленою формою.
Також на підтвердження вказаної у довідці про наявність парку машин та механізмів від 29.06.2023 № 455/ТВ інформації учасником – ПП «Автомагістраль» у складі своєї Тендерної пропозиції долучено скан-копії технічних паспортів (файл: Скан ТЗ.7z; Техніка Святошино.7z; Бухгалтерська довідка.docx.asice.zip; ОЗ.pdf.asice.zip).
Додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 3.1. Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації тендерна пропозиція учасника може містити формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції та які не призведуть до відхилення пропозиції учасника.
Протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.06.2023 № 32-05/23-12 (копія додається), помилки тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» були визначені як формальні (несуттєві), адже не впливають на загальний зміст тендерної пропозиції, та підпадають під умови пункту 3.1. Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерних пропозицій, в частині помилки, зробленої учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, та є такими, що не призводять до спотворення інформації, допущені очевидно не навмисно та не з метою введення в оману.
Враховуючи все вищевикладене та те, що наявність парку машин та механізмів, необхідних для забезпечення виконання технічного завдання та надання вказаних послуг підтверджується файлами: Скан ТЗ.7z; Техніка Святошино.7z; Бухгалтерська довідка.docx.asice.zip; ОЗ.pdf.asice.zip, в яких зазначено всі транспортні засоби, передбачені Довідкою про наявність парку машин та механізмів, необхідних для забезпечення виконання технічного завдання та надання вказаних послуг від 29.06.2023 № 455/ТВ, Замовником було правомірно розглянуто Тендерну пропозицію Учасника – ПП «Автомагістраль».

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку Державної аудиторської служби України від 12.09.2023 у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт Гостомельського шосе у Святошинському районі м. Києва» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-002483-a), проведеної Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник/ШЕУ Святошинського району), повідомляємо наступне. З огляду на встановлені Державною аудиторською службою України порушення законодавства у сфері закупівель, ШЕУ Святошинського району було повідомлено уповноважених осіб щодо вжиття заходів для недопущення виявлених порушень у подальшому та проведено роз’яснювальну роботу. Крім того, уповноважену особу було притягнуто до відповідальності шляхом зняття премії у розмірі 10%. Додатково інформуємо, що уповноважених осіб ШЕУ Святошинського району буде направлено на навчання для підвищення кваліфікації. Також повідомляємо, що будемо неухильно дотримуватися норм чинного законодавства в подальшому.

2023-09-15 11:38:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 27 вересня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2023 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 35 980 147,48
UAH з ПДВ
35 980 147,48
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА" 39 974 030,09
UAH з ПДВ
39 974 030,09
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 червня 2023 14:17
Електронний підпис
30 червня 2023 14:14
Опис від 09.01.2023.pdf
30 червня 2023 14:14
МВС від 23.06.2023.7z
30 червня 2023 14:14
Ліцензія.pdf
30 червня 2023 14:14
Довідка (6).zip
29 червня 2023 10:27
Електронний підпис
29 червня 2023 10:26
Хмельницький В..pdf
29 червня 2023 10:26
Клюйко Р.А. наказ.pdf
23 червня 2023 18:26
Електронний підпис
23 червня 2023 18:24
3.imd
23 червня 2023 18:24
посвідчення Рудюк.7z
23 червня 2023 18:24
ОЗ.pdf.asice.zip
23 червня 2023 18:24
Скан ТЗ.7z
23 червня 2023 18:24
Довідка 3 зміни.docx.asice.zip
23 червня 2023 18:24
Водії ч.1.7z
23 червня 2023 18:24
Договір коростень.pdf
23 червня 2023 18:24
ДОДАТОК 4.docx.asice.zip
23 червня 2023 18:24
Фреза.7z
23 червня 2023 18:24
Ліцензія.pdf
23 червня 2023 18:24
Ольшанський ОТта ПЗ.7z
23 червня 2023 18:24
Котки.7z
23 червня 2023 18:24
Лист відгук КП УАШ.pdf
23 червня 2023 18:24
Сертифікати ІSO.7z
23 червня 2023 18:24
Додаток №7.docx.asice.zip
23 червня 2023 18:24
Водії ч.4.7z
23 червня 2023 18:24
Опис від 09.01.2023.pdf
23 червня 2023 18:24
Атестат КДМ 2087_до_20.05.24.pdf
23 червня 2023 18:24
Наказ Ольшанський.pdf
23 червня 2023 18:24
Водії ч.2.7z
23 червня 2023 18:24
Техніка Святошино.7z
23 червня 2023 18:24
Довідка МТБ.docx.asice.zip
23 червня 2023 18:24
Баланс за 2022 рік.7z
23 червня 2023 18:24
Водії ч.3.7z

Публічні документи

23 червня 2023 17:57
Електронний підпис
23 червня 2023 17:57
10 Лист код доступу.pdf
23 червня 2023 17:57
11 Витяг ПДВ СТІ.pdf
23 червня 2023 17:57
25_ДЦ_ДЦ_3.xls.p7s
23 червня 2023 17:57
22.1 працівники.pdf
23 червня 2023 17:57
28 ISO 45001.jpg
23 червня 2023 17:57
25_ДЦ_Т2.xls.p7s
23 червня 2023 17:57
25_ДЦ_ИВР.xls.p7s
23 червня 2023 17:57
28.1 Звіт.pdf
23 червня 2023 17:57
1 Заявка-пропозиція.docx.p7s
23 червня 2023 17:57
6 Рішення Директор СТІ.PDF
23 червня 2023 17:57
25_ДЦ_ОПРЛС_05-01-01.xls.p7s
23 червня 2023 17:57
1 кошториси.pdf
23 червня 2023 17:57
16.1 Дод уг 1.pdf
23 червня 2023 17:57
25_ДЦ_ДЦ_2.xls.p7s
23 червня 2023 17:57
25_ДЦ_ДЦ_4.xls
23 червня 2023 17:57
1 Заявка пропозиція.pdf
23 червня 2023 17:57
7 паспорт код Рябчук.pdf
23 червня 2023 17:57
1 Заявка-пропозиція.docx
23 червня 2023 17:57
25_ДЦ_ОПРЛС_05-01-01.xls
23 червня 2023 17:57
25_ДЦ_ДЦ_2.xls
23 червня 2023 17:57
27 ISO 14001.jpg
23 червня 2023 17:57
16.1 Договір Еталон-Буд.pdf
23 червня 2023 17:57
25_ДЦ_ИВР.xls
23 червня 2023 17:57
25_ДЦ_ДЦ_3.xls
23 червня 2023 17:57
15 44713 лицензія АВК5.pdf
23 червня 2023 17:57
16.1 свідоцтво МАЗ.jpg
23 червня 2023 17:57
25.imd
23 червня 2023 17:57
25_ДЦ_ЛС1_05-01-01.xls.p7s
23 червня 2023 17:57
25_ДЦ_ДЦ_4.xls.p7s
23 червня 2023 17:57
ОПР_АР_ТАБ.pdf
23 червня 2023 17:57
10 ОПИС до Статуту.pdf
23 червня 2023 17:57
25_ДЦ_Т2.xls
23 червня 2023 17:57
ЗП_2023рік_18_036,85_Рябчук.pdf
23 червня 2023 17:57
33 Ліцензія.pdf
23 червня 2023 17:57
27.1 Звіт.pdf
23 червня 2023 17:57
25_ДЦ_ЛС1_05-01-01.xls

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 35 980 147,48
UAH з ПДВ
30 червня 2023 08:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 червня 2023 14:24

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), вимагаємо усунути такі невідповідності тендерної пропозиції: 1) Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Розділу 2 Тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник має надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП/УЕП та електронної печатки (у разі наявності), що містить відомості про наявність в Учасника працівників, їх кваліфікацію та досвід роботи за фахом, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору, укладеного за результатами проведення даної закупівлі із обов’язковим зазначенням наступної інформації щодо кожного працівника Учасника, зазначеного в довідці за встановленою формою. Примітки: * Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства. До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількісті необхідній для проведення контролю будівельних робіт (згідно Технічної специфікації (Додаток 3 до Тендерної документації) відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації та має стаж роботи за фахом не менше 5-ти років – не менше 1 особи; - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції та має стаж роботи за фахом не менше 3-х років, повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи – не менше 1 особи; - сертифікований інженер-кошторисник, що має стаж роботи за фахом не менше 3-х років – не менше 1 особи; - працівники робітничих спеціальностей, що мають стаж роботи за фахом не менше 3-х років: дорожніх робітників не нижче 2-го розряду – не менше 20 осіб. - працівники робітничих спеціальностей, що мають стаж роботи за фахом не менше 5-ти років: дорожніх робітників та/або асфальтобетонників не нижче 4-го розряду – не менше 25 осіб. машиніст землерийно-фрезерної самохідної машини 6-й розряд машиніст котка самохідного з рівними вальцями: масою до 5-ти тон - не менше 4-го розряду* масою від 5 до 10 тон - не менше 5-го розряду* масою понад 10 тон - 6-й розряд* машиніст котка самохідного на плевматичних шинах: 6-й розряд* машиніст укладача асфальтобетону: 6-й розряд* - інші працівники робітничих спеціальностей, що мають відповідний досвід роботи.* *кількість працівників повинна бути не менше ніж кількість машин та механізмів запропонованих учасником. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, Учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження трудових відносин працівників з учасником, шляхом подання скан копій документів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника) : - копію трудової книжки (витяг з трудової книжки/ перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу та присвоєння відповідного розряду та відомості про стаж роботи за фахом) або відомості про трудову діяльність з реєстру застраховних осіб державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування з ЕЦП Пенсійного фонду України, та наказу на призначення (прийняття на роботу) за основним місцем роботи та/або сумісництвом, та/або трудового договору, та/або цивільно-правовий договір, на підставі якого залучено працівника, та документу, що підтверджує отримання/присвоєння відповідного розряду працівнику, та/або підтвердження отримання/присвоєння відповідного розряду працівнику цивільно-правовим договором. Учасником у складі своєї Тендерної пропозиції надано довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей від 23.06.2023 № 4654/ТВ (далі – довідка), яка не відповідає вимогам, встановленим підпунктом 2.1. пункту 2 Розділу 2 Тендерної документації, а саме: 1. у складі тендерної пропозиції учасника не долучено документальне підтвердження кваліфікації працівників, зазначених пунктами 21, 88 довідки; 2. пунктом 20 довідки зазначено наказ, який не відповідає вказаному працівникові; 3. дорожній робітник, зазначений пунктом 69 довідки, не відповідає вимогам Тендерної документації, оскільки стаж роботи за фахом повинен становити не менше 5-ти років; 4. вимогами Тендерної документації встановлено, що довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має бути підписана головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства. Враховуючи невідповідність тендерної пропозиції Приватного підприємства «Автомагістраль» просимо усунути зазначені недоліки. 2) Відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 Розділу 2 Тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій Учасник повинен надати скановану довідку про наявність парку машин та механізмів*, необхідних для забезпечення виконання технічного завдання та надання вказаних послуг, що є предметом даної закупівлі за встановленою формою. Примітки: * Учасник у довідці зазначає чи є машини, механізми власними, чи залученими. До довідки включаються тільки такі машини та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг. Для підтвердження наявності транспортних засобів та механізмів, зазначених в довідці, Учасник надає скан-копії технічних паспортів на транспортні засоби та механізми, у випадку якщо зазначені відомості у технічному паспорті про власника транспортного засобу або механізму не співпадають з даними учасника або орендонадавача або лізингонадавача або субпідрідника/співвиконавця Учасник повинен надати додатково лист від такого власника транспортного засобу або механізму адресований замовнику з посиланням на номер оголошення про закупівлю, про те що від ознайомлений з умовами закупівлі та не має заперечень щодо використання належного йому майна. Учасником у складі своєї Тендерної пропозиції надано довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей від 23.06.2023 № 4655/ТВ (далі – довідка № 4655/ТВ), яка не відповідає вимогам, встановленим підпунктом 1.2. пункту 1 Розділу 2 Тендерної документації, а саме: 1. Пунктом 16 довідки № 4655/ТВ невірно зазначено документальне підтвердження наявного механізму, яке надано у складі Тендерної пропозиції. Враховуючи невідповідність тендерної пропозиції Приватного підприємства «Автомагістраль» просимо усунути зазначені недоліки.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2023 08:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
35 980 147,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 12:25
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2023 12:06
Додаткова угода 2 від 06.11.2023.pdf зміни до договору
06 листопада 2023 12:04
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2023 09:58
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
13 липня 2023 09:57
Електронний підпис укладений
12 липня 2023 10:34
Договір від 11.07.2023.pdf укладений
12 липня 2023 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктами 16.1., 19.1., 19.2. Договору від 11.07.2023 № 32-05/23-13, за взаємною згодою Сторін, Сторони уклали Додаткову угоду
Номер договору про закупівлю: 32-05/23-13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 19.1., 19.2. Договору, Сторони дійшли взаємної згоди та домовились зменшити суму оплати – кошти за рахунок додаткових кошторисних призначень (ДФ 1917462) на 576 014,33 грн. та збільшити суму оплати на 576 014,33 грн. - кошти розрахункового рахунку (власні кошти), виклавши пункт 2.1. Договору в редакції, передбаченій Додатковою угодою
Номер договору про закупівлю: 32-05/23-13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 35 404 133,15
UAH (в тому числі ПДВ 5 900 688,86 UAH)