Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 37441694 |
Місцезнаходження: | 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара, будинок 7 |
Контактна особа: |
Слизько Михайло Володимирович 380444040112 mykhailo.slyzko@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2023 21:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2023 15:31 |
Очікувана вартість: | 11 712 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 563,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює протягом 7 банківських днів оплату відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України за фактично надані протягом строку дії договору послуги на підставі Актів наданих послуг отриманих від Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2023 21:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2023 21:09 |
Тендерна документація.docx | |
17 травня 2023 21:09 |
Проєкт договору про закупівлю.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-23-000055 ● 317eb71e866d45248313aa23df2c447b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2023 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.11.2023 № 75
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 08.11.2023 №003100-18/12934-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.11.2023 № 75.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-05-17-015645-a 17.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-23 17:30:11
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Оздоровлення з курсом реабілітації у супроводі одного із батьків або законного представника дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов'язана із захворюванням нервової системи, що супроводжується руховими порушеннями» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-015645-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-28 11:48:58
Пояснення від 28.11.2023
Міською цільовою програмою «Турбота. Назустріч киянам» на 2022-2024 роки, передбачено захід щодо оздоровлення з курсом реабілітації у супроводі одного із батьків або законного представника дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов'язана із захворюванням нервової системи, що супроводжується руховими порушеннями. На цю мету вищезазначеною програмою передбачені видатки на 2023 рік у сумі 13615,0 тис. грн для забезпечення путівками 700 осіб (350 дітей, 350 супроводжуючих осіб).
Бюджетом міста Києва на 2023 рік, затвердженого рішенням Київської міської ради від 08 грудня 2022 року No5828/5869, передбачено видатки на зазначені цілі у сумі 11712,6 тис. гривень.
Згідно розрахунку на 2023 р. щодо необхідного фінансування на реалізацію заходів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» за напрямом діяльності «Адресна матеріальна допомога» за заходом «Забезпечувати оздоровлення з курсом реабілітації у супроводі одного із батьків або законного представника дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов'язана із захворюванням нервової системи, що супроводжується руховими порушеннями», оздоровлення з курсом реабілітації потребують 300 дітей у супроводі 300 осіб на суму 11712,6 тис. гривень.
Закупівля та забезпечення вищезазначеними послугами визначених осіб, здійснюється Департаментом відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Порядку забезпечення оздоровлення окремих категорій мешканців міста Києва, затвердженого наказом Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 05.04.2022 № 56.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням державної типової програми реабілітації осіб з інвалідністю, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 8 грудня 2006 р. № 1686, вимог щодо послуг проживання, харчування, визначених наказом Мінсоцполітики від 24.05.2017 №868 «Про затвердження переліку базових послуг, які входять до вартості путівки», загальноприйнятих норм для зазначеного предмета закупівлі та попереднього багаторічного досвіду забезпечення послугами оздоровлення з курсом реабілітації дітей з інвалідністю.
Вимоги до учасників сформовані за принципом неупередженості, не є дискримінаційними, та мають на меті забезпечення отримувачів якісними послугами.
З метою визначення очікуваної вартості закупівлі був проведений пошук, збір та аналіз інформації про ціну в мережі Інтернет та аналіз інформації, наданої реабілітаційними закладами, на запит Замовника. Встановлена за результатом проведеного аналізу вартість значно перевищила бюджетні призначення. З огляду на вищевикладене, з метою ефективного використання бюджетних коштів та забезпечення більшої кількості осіб реабілітаційними послугами, очікувана вартість визначена відповідно до розрахунку на 2023 р. щодо необхідного фінансування на реалізацію заходів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» за напрямом діяльності «Адресна матеріальна допомога» за заходом «Забезпечувати оздоровлення з курсом реабілітації у супроводі одного із батьків або законного представника дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов'язана із захворюванням нервової системи, що супроводжується руховими порушеннями». Вартість послуг для дітей визначена без ПДВ, відповідно до ст. 197.1.6 Податкового кодексу України.
За результатом проведеної процедури закупівлі було укладено договір з переможцем ДП «Південь-Курорт-Сервіс» (Одеська обл., м. Білгород-Дністровський, смт Сергіївка) на суму 10 206,0 тис. гривень (300 дітей, 300 супроводжуючих осіб). У зв’язку з погіршенням безпекової ситуації в країні, у т.ч. в Одеській області, обсяг предмету договору було зменшено до 1 020,6 тис. гривень (фактичне виконання договору склало 374,2 тис. грн).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-порталі Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у розділі “Закупівлі” за наступним посиланням https://dsp.kyivcity.gov.ua/content/zakupivli.html.
Додатки:
1) Моніторинг цін у 2023 році послуг проживання, харчування, у т.ч. супроводжуючих осіб на 14 стор.
2) Моніторинг цін у 2023 році реабілітаційних послуг на 10 стор.
2) Розрахунок на 2023 р. щодо необхідного фінансування на реалізацію заходів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» за напрямом діяльності «Адресна матеріальна допомога» за заходом «Забезпечувати оздоровлення з курсом реабілітації у супроводі одного із батьків або законного представника дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов'язана із захворюванням нервової системи, що супроводжується руховими порушеннями» на 1 стор.
4) Обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості (витяг) на 1 стор.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЯР СІТІ" |
9 682 200,00
UAH з ПДВ
|
9 682 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»» |
9 720 000,00
UAH з ПДВ
|
9 720 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС" |
10 206 000,00
UAH з ПДВ
|
10 206 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНИЙ САНАТОРІЙ ІМ.ПИРОГОВА" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЛІКУВАЛЬНО-ОЗДОРОВЧИХ ЗАКЛАДІВ ПРОФСПІЛОК УКРАЇНИ "УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ" |
10 712 600,00
UAH з ПДВ
|
10 712 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " САНАТОРІЙ МАТЕРІ І ДИТИНИ "ПРОЛІСОК" |
11 536 911,00
UAH з ПДВ
|
11 536 911,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЯР СІТІ" #39102819 |
Відхилено |
9 682 200,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 21:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 червня 2023 20:33
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»» #32114084 |
Відхилено |
9 720 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 16:59
|
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС" #30652504 |
Переможець |
10 206 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2023 11:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2024 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2023 11:56
|
Договір від 2023.07.28 №55 ДУ від 2023.07.27 №1.pdf | зміни до договору |
28 липня 2023 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 14:46
|
Договір від 2023.06.23 №55.pdf | укладений |
23 червня 2023 14:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі за згодою Сторін відповідно пункту 7.2.4 Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |