Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 03364197 |
Місцезнаходження: | 93100, Україна , Луганська обл., м. Лисичанськ, вул. ім. Д.І. Менделєєва, 49 |
Контактна особа: |
Олена Володимирівна Грицай +380505891973, +380990388278 lisugkh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2023 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2023 15:18 |
Очікувана вартість: | 10 704 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 травня 2023 23:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 травня 2023 23:00 |
Зміни 3 .docx | |
27 травня 2023 23:00 |
ТД_Автокран оновлена 3.docx | |
24 травня 2023 23:32 |
Зміни 2.docx | |
24 травня 2023 23:32 |
ТД_Автокран оновлена 2.docx | |
23 травня 2023 18:49 |
Зміни.docx | |
23 травня 2023 18:49 |
ТД_Автокран оновлена.docx | |
17 травня 2023 16:50 |
ТД_Автокран.docx | |
17 травня 2023 16:50 |
Додаток 4 Проєкт договору автокран.docx |
27 травня 2023 23:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
27 травня 2023 23:00 |
Зміни 3 .docx
|
|||||||||
27 травня 2023 23:00 |
ТД_Автокран оновлена 3.docx
|
|||||||||
24 травня 2023 23:32 |
Зміни 2.docx
|
|||||||||
24 травня 2023 23:32 |
ТД_Автокран оновлена 2.docx
|
|||||||||
23 травня 2023 18:49 |
Зміни.docx
|
|||||||||
23 травня 2023 18:49 |
ТД_Автокран оновлена.docx
|
|||||||||
17 травня 2023 16:50 |
ТД_Автокран.docx
|
|||||||||
17 травня 2023 16:50 |
Додаток 4 Проєкт договору автокран.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 16 червня 2023 16:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-23-000040 ● fe834b7d866b44499cde159333b3fde6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2023 17:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.08.2023 № 231
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.08.2023 №231.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-17-014369-a, 17.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2031.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-24 12:27:15
Запит про надання пояснення Замовнику – Управлінню житлово-комунального господарства Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-05-17-014369-a, яка проводилась Управлінням житлово-комунального господарства Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-28 17:05:45
Пояснення на запит аудиторів
По п. 1 Запиту. До управління житлово-комунального господарства від підвідомчого комунального підприємства «Лисичанськтепломережа» було подано запит на придбання автокрану (самохідного підіймального крану на автомобільному колісному шасі) та разом із запитом були подані комерційні пропозиції на зазначену техніку. Замовником було розглянуто запит та проаналізовано вартість комерційних пропозицій на необхідну техніку. Зробивши аналіз пропозицій визначено ту, що з найменшою ціною і вирішено взяти до роботу технічні та якісні характеристики із запиту підвідомчого комунального підприємства «Лисичанськтепломережа».
По п. 2 Запиту. В управлінні житлово-комунального господарства відсутній власний веб-сайт. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщено.
По п. 3 Запиту. На відповідність вимогам частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець закупівлі разом із підписаним проєктом договору надіслав документи, що підтверджують право підписання договору: НАКАЗ від 30.03.2011 №1, Протокол загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю «НПО НТ БУДШЛЯХМАШ» від 29.03.2011 №1/11, Протокол зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю «НПО НТ «Будшляхмаш» від 30.07.2020 №30/07/2020, що підтверджують право підписання договору і були завантажені в електрону систему закупівель.
Щодо копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації, повідомляємо наступне. ТОВ «НПО НТ «Будшляхмаш» було подано довідку, якою повідомлено, що ліцензія на право провадження господарської діяльності за КВЕД 45.11 Торгівля автомобілями та легковими автотранпортними засобами не передбачена законодавством.
Додатки:
- запит від КП «Лисичанськтепломережа»;
- комерційна пропозиція ТОВ “ЄВРОАВТОАЛЬЯНС“ від 11.05.2023 №11/2;
- комерційна пропозиція ТОВ «Торговий дім «Будшляхмаш» від 10.05.2023 №10/05/01;
- комерційна пропозиція АЛЬФАТЕКС від 12.05.2023 №12/05/2023-218д;
- НАКАЗ від 30.03.2011 №1;
- Протокол загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю «НПО НТ БУДШЛЯХМАШ» від 29.03.2011 №1/11;
- Протокол зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю «НПО НТ «Будшляхмаш» від 30.07.2020 №30/07/2020.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зобов'язання по висновку моніторингу виконано.
2023-09-12 13:04:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 та частини шістнадцятої статті 29 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАВОД" |
7 980 000,00
UAH з ПДВ
|
7 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" |
10 699 800,00
UAH з ПДВ
|
10 699 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАВОД" #43827450 |
Відхилено |
7 980 000,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2023 12:37
|
|
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" #34049688 |
Переможець |
10 699 800,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2023 10:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 червня 2023 12:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2025 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 16:39
|
14+додугода1.pdf | укладений |
12 липня 2023 16:36
|