Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95, дизельне паливо
Очікувана вартість
461 600,00 UAH
UA-2023-05-17-010281-a ● 37082921f5bd40deb0241c032962ec38
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Старосинявська багатопрофільна лікарня" Старосинявської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 05481091 |
Місцезнаходження: | 31400, Україна , Хмельницька обл., Стара Синява, вул. Грушевського, 15 |
Контактна особа: |
Данілкович Вячеслав Олександрович +380385020845 crl510@mail.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2023 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2023 13:11 |
Очікувана вартість: | 461 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 308,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5125 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31400, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, селище міського типу Стара Синява, за місцезнаходженням АЗС Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
5125 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31400, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, селище міського типу Стара Синява, за місцезнаходженням АЗС Учасника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2023 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2023 14:50 |
Додаток_2_Договiр (1).docx | |
17 травня 2023 14:50 |
Додаток 1 ТП (1).docx | |
17 травня 2023 14:50 |
ТД - ПММ.docx |
17 травня 2023 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2023 14:50 |
Додаток_2_Договiр (1).docx
|
|||
17 травня 2023 14:50 |
Додаток 1 ТП (1).docx
|
|||
17 травня 2023 14:50 |
ТД - ПММ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 18 травня 2023 14:16
Дата відповіді: 19 травня 2023 14:31
Доброго дня, у ТД Замовником встановлена наступна вимога :На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 4500,00 грн. (Чотири тисячі п’ятсот гривень),на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Дані витрати оплачуються у наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, протягом 5 робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником. Проясніть будь ласка, можуть покладатися витрати в сумі 4500,00 грн. Можуть покладатися чи це зобов'язання вже покладено на учасника????
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне.Пунктом 5.2.3. Тендерної документації передбачено, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 4500,00 грн. (Чотири тисячі п’ятсот гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати оплачуються у наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, протягом 5 робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Звертаємо увагу, що на Учасника – переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг консультанта. Стандартною тендерною документацією, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної
документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити
іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено
принцип свободи договору.
Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету (уповноваженої особи). Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснюватись учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник – переможець після торгів укладення договору про закупівлю, за його згодою може оплатити послуги консультанта.
Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги не встановлено у ТД.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Дані витрати оплачуються у наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, протягом 5 робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Звертаємо увагу, що на Учасника – переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг консультанта. Стандартною тендерною документацією, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної
документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити
іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити.
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено
принцип свободи договору.
Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету (уповноваженої особи). Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснюватись учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник – переможець після торгів укладення договору про закупівлю, за його згодою може оплатити послуги консультанта.
Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги не встановлено у ТД.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Уточнення
Дата подання: 19 травня 2023 14:41
Дата відповіді: 22 травня 2023 10:40
Дякуємо за розгорнуту відповідь, підсумовуючи питання та відповідь, виходить що учасник може ці послуги не оплачувати?
Відповідь: Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо повторно. Умовами укладеного Договору між Замовником та Консультантом з торгів передбачено, що на Учасника – переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг консультанта, про що зазначається в тендерній документації. Тобто, лише за згодою Учасника – переможця після укладання договору за результатами проведеної процедури закупівлі оплачуються послуги. Послуги, які надаються КОНСУЛЬТАНТОМ, можуть бути безоплатними для ЗАМОВНИКА в разі їх сплати учасником-переможцем відповідної процедури закупівлі. При цьому, ЗАМОВНИК має право оплатити вартість послуг самостійно.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАРТ МАРКЕТ" |
445 875,00
UAH з ПДВ
|
445 875,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" |
451 000,00
UAH з ПДВ
|
451 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАРТ МАРКЕТ" #36908681 |
Відхилено |
445 875,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2023 11:18
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" #39821153 |
Переможець |
451 000,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2023 09:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2023 15:30
|
Договір | укладений |
13 червня 2023 15:14
|