Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка схеми організації дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь, км 453-483 - км 477+272, (Запорізька область) (71320000-7 - послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
99 609,46 UAH
UA-2023-05-17-009284-a 90009857102540c295518d153cd63cd5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черняк Анастасія Володимирівна

380950032630 cherniak.av@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25891336
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Українська, 50
Контактна особа: Черняк Анастасія Володимирівна
380950032630
cherniak.av@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка схеми організації дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь, км 453-483 - км 477+272, (Запорізька область) (71320000-7 - послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Українська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

17 травня 2023 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Запорізький відділ комплексного проектування ДП "Укрдіпродор"
#24913294
Переможець 99 609,46
UAH з ПДВ
17 травня 2023 14:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2023 15:25
2ду 506-23.pdf зміни до договору
20 вересня 2023 15:24
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2023 16:15
1 ду 506-23.pdf зміни до договору
17 серпня 2023 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника № 26 від 04.08.2023 р., п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та п.3.3 Договору №506-23 від 17.05.2023 року внести зміни до п. 3.1. Договору №506-23 від «17» травня 2023 року (далі - Договір) та викласти у наступній редакції: «3.1. Термін надання послуг: з дати підписання Договору по 16 вересня 2023 року». 2. На підставі листа Генпідрядника № 26 від 04.08.2023 р., п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та п.3.3 Договору року внести зміни до Додатку 2 «Календарний план» до Договору та викласти в редакції, що додається. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 506-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1ДУ/506-23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі листа Генпідрядника № 27 від 04.09.2023 р, та п.3.3 Договору №506-23 від 17.05.2023 року (далі - Договір) внести зміни до п. 3.1. Договору та викласти у наступній редакції: «3.1. Термін надання послуг: з дати підписання Договору по 15 листопада 2023 року». 2. На підставі листа Генпідрядника № 27 від 04.09.2023 р., та п.3.3 Договору внести зміни до Додатку 2 «Календарний план» до Договору та викласти в редакції, що додається. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода складена у трьох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 506-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2ДУ/506-23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML