Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км
Очікувана вартість
50 742 725,00 UAH
UA-2023-05-17-007193-a 985e5024a73e43eb91658cda9dcd7127
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Парадюк

+380673270399 0673271706@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43021, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул.Винниченка, будинок 63
Контактна особа: Ігор Парадюк
+380673270399
0673271706@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2023 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2023 00:00
Початок аукціону: 25 травня 2023 13:38
Очікувана вартість: 50 742 725,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 507 427,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 63712200-5 — Послуги з експлуатації автомобільних доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:49

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-25-000013 ● 00ea344070dd44babfd8116751afbd5f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2023 14:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

25.09.2023 №31-з

Ужгород

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 25.09.2023 № 31-з

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-05-17-007193-a 17.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-26 09:40:36

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-007193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-27 16:28:32

Пояснення Замовника

ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДАСУ

На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-17-007193-a державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію.
Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики на об’єкт «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км» передбачені кошторисною документацією.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг включають комплекс видів робіт згідно ДСТУ 8747:2017 «Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», ДСТУ 3587-22 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування має певну специфічність в сезонності виконання робіт по видах та обсягах робіт та залежність від факторів впливу природного середовища. Це не дозволяє чітко визначити адресну прив’язку, види і обсяги робіт, характер і технологію їх виконання на початку року і кожного місяця.
Роботи з експлуатаційного утримання потребують постійного уточнення в процесі їх проведення, особливо - після закінчення зимового і весняного періодів, при проведенні робіт в складних погодно-кліматичних зимових умовах, ліквідації наслідків стихійних явищ, забезпечення руху в несприятливий весняний період при перезволоженні ґрунту земполотна і руйнування дорожнього одягу у спекотний літній період та ряд інших.
Очікувана вартість розраховано відповідно кошторисної документації на об’єкт «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км»
Інвесторська кошторисна документація на Об’єкт складена відповідно до вимог «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої наказом 753 від 07.10.2022 Міністерства інфраструктури України. Інвесторська кошторисна документація на Об’єкт затверджена наказом державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» від 12.05.2023 № 41-од.
Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, який затверджений наказом голови Волинської ОДА.
У замовника немає власного веб-сайту, тому надаємо посилання на сайт головного розпорядника бюджетних коштів, де розміщено запитувану інформацію: https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2023-05-17-007193-a/.

На підтвердження зазначеної інформації надаємо такі документи:
- сканкопію наказу державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» від 12.05.2023 № 41-од «Про затвердження інвесторської кошторисної документації на послуги з експлуатаційного утримання»;
- сканкопію наказу начальника Волинської обласної військової адміністрації від 23.03.2023 № 92 «Про затвердження переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-28 09:37:39

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-007193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» вимогам пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації у частині документального підтвердження наявності у ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» виробничого приміщення за адресою Волинська область, м. Любомиль, вул. Дружби, 52, площа 350 м. кв., з огляду на відсутність у складі тендерної пропозиції договору №22/05/23-3/1 від 22.05.2023, який зазначений ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № 22/05-02-з від 22.05.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-03 17:28:06

Пояснення Замовника

ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДАСУ

На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-007193-a) державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію.
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» Замовником враховано усі вимоги тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до п.п. 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій п 1. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям Додатку №1 до тендерної дркументації, у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди/лізингу тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками) та акти приймання-передачі, який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких приміщень. Договір оренди, або інший договір на підставі якого надано право користування, має бути чинним на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 30.06.2024 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 30.06.2024 року.
Підрядник підтвердив кваліфікацію наявності матеріально-технічної бази на підставі договору оренди майна від 01.06.2022 № 01/06/2022-1-ВДІ, яка розташована у Волинській області Ковельського району в селі Зелена по вулиці Люблинецька, будинок 10, що міститься в складі тендерної пропозиції.
Оскільки Замовником не зазначалась кількість матеріально-технічних баз, тому наявності однієї бази достатньо для надання послуг згідно предмету закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-05 15:15:59

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-007193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Пунктом 31 частини першої статті Закону № 922-VIII визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а підпунктом 32 цієї статті Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Водночас, абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно, Державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник) у пункту 1.1 Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання підтверджуючих документів на обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій.
Згідно наданої Замовником відповіді на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 28.09.2023 встановлено, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» не враховано дану вимогу тендерної документації щодо надання підтверджуючих документів на обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, а прийнято подані учасником документи не в повному обсязі відповідно до їх переліку, зазначеному у довідці, як достатню кількість, (всупереч умов, визначених Замовником у тендерній документації) тоді як згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене, поясніть, чому, Вами не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, які підлягали виправленню згідно умов пункту 40 Особливостей, а саме стосовно відсутності в складі тендерної пропозиції договору №22/05/23-3/1 про надання послуг від 22.05.2023.
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-10 16:47:34

Пояснення Замовника

ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДАСУ
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-007193-a) державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію (пояснення).
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» Замовником враховано усі вимоги тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до п.п. 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій п 1. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційних критеріях, Додатку №1 до тендерної документації, у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди/лізингу тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками) та акти приймання-передачі, який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких приміщень. Договір оренди, або інший договір на підставі якого надано право користування, має бути чинним на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 30.06.2024 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 30.06.2024 року.
На виконання вказаної вимоги Підрядник підтвердив кваліфікацію наявності матеріально-технічної бази на підставі договору оренди майна від 01.06.2022 № 01/06/2022-1-ВДІ, яка розташована у Волинській області Ковельського району в селі Зелена по вулиці Люблинецька, будинок 10, що міститься в складі тендерної пропозиції.
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, зокрема, що тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, а саме, якщо у складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
Отже, повторно вказую, уповноваженою особою Замовника було розглянуто наданий Учасником договір оренди майна від 01.06.2022 № 01/06/2022-1-ВДІ для підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію, оскільки Замовником не вимагалась визначена кількість матеріально-технічних баз, а виключно наявність однієї. Тому зазначений Учасником у тендерній пропозиції договір від 22.05.2023 № 22/05/23-3/1 не був врахований Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника, оскільки є формальною помилкою.
Натомість Учасником підтверджено встановлені кваліфікаційні критерії для надання послуг згідно предмету закупівлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-17-007193-a щодо встановленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатські області порушення законодавства у сфері публічних закупівель Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) зобов’язується здійснити заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень. Станом на даний час Замовником було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушень законодавства в сфері публічних закупівель та заплановано навчання уповноваженої особи з підвищення кваліфікації. Окрім того, буде підібрано відповідний курс задля правильного застосування законодавства в публічних закупівлях в тому числі під час дії воєнного стану

2023-10-16 08:49:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 27 жовтня 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання закупівель розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» встановлено порушення вимог пункту 40 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МЕРИДІАН." 39 671 119,69
UAH з ПДВ
39 671 119,69
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" 50 235 129,00
UAH з ПДВ
50 235 129,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 травня 2023 15:48
Електронний підпис
27 травня 2023 15:19
Електронний підпис
27 травня 2023 15:19
Піскорозкидувач.docx.p7s
27 травня 2023 15:18
Бульдозер.docx.p7s
27 травня 2023 15:18
Аналогічні роботи.docx.p7s
27 травня 2023 15:18
Піскорозкидувач.docx
27 травня 2023 15:18
Інвентарна карта АБЗ.pdf
27 травня 2023 15:18
Договір поставки АБЗ.pdf
27 травня 2023 15:18
Бульдозер.docx
27 травня 2023 15:18
Аналогічні роботи.docx
24 травня 2023 17:18
Електронний підпис
24 травня 2023 17:17
Відгук Департамент.pdf
24 травня 2023 17:17
Техніка ДП на тендер.pdf
24 травня 2023 17:17
Протокол ЗЗУ правочин.pdf
24 травня 2023 17:17
Статут.pdf
24 травня 2023 17:17
ДЦ Ковельський район.xlsx
24 травня 2023 17:17
Ліцензія+лист.pdf
24 травня 2023 17:17
Опис до статуту.PDF
24 травня 2023 17:17
Довідка субпідряд.docx.p7s
24 травня 2023 17:17
ЦПХ гол .інженер.pdf
24 травня 2023 17:17
Лист субпідряд до 10 %.docx
24 травня 2023 17:17
Довідка субпідряд.docx
24 травня 2023 17:17
Договір поставка АБЗ.pdf
24 травня 2023 17:17
АБЗ підтверджуючі.pdf
24 травня 2023 17:17
Протокол ЗЗУ.pdf

Публічні документи

12 червня 2023 13:43
Електронний підпис
01 червня 2023 16:46
Електронний підпис
01 червня 2023 16:46
Довідка_Волиньдорбуд.zip
01 червня 2023 16:46
Довідка.zip
24 травня 2023 18:35
Електронний підпис
24 травня 2023 18:33
41_ДЦ_ДЦ_1 (1).xls
24 травня 2023 18:33
Технічна специфікація.pdf
24 травня 2023 18:33
Дозволи Держпраці.pdf
24 травня 2023 18:33
Проект договору.pdf
24 травня 2023 18:33
Ліцензія_оригінал.pdf
24 травня 2023 18:33
Статут з описом.pdf
24 травня 2023 18:33
Витяг від 31.03.2023.pdf
24 травня 2023 18:33
Довідка_достовірність.pdf
24 травня 2023 18:33
Довідка_майданчики.pdf
24 травня 2023 18:33
Довідка про ліцензію.pdf
24 травня 2023 18:33
Виписка з протоколу.pdf
24 травня 2023 18:33
Протокол_правочин.pdf
24 травня 2023 18:33
Протокол_зб.pdf
24 травня 2023 18:33
Наказ_директор.pdf
24 травня 2023 18:33
Гарантійний лист_ПДР.pdf
24 травня 2023 18:33
Договір_майданчик.pdf
24 травня 2023 18:33
Довідка_лабораторія.pdf
24 травня 2023 18:33
Лист_абораторія.pdf
24 травня 2023 18:33
Свідоцтво_лабораторія.pdf
24 травня 2023 18:33
Довідка про АБЗ.pdf
24 травня 2023 18:33
Договір колибабюк.pdf
24 травня 2023 18:33
Договір_ПБС.pdf
24 травня 2023 18:33
Відгук_16_е_05_12_22.pdf
24 травня 2023 18:33
Відгук_01_4_17_22.pdf
24 травня 2023 18:33
Договір_01_4_17_2022_копія.pdf
24 травня 2023 18:33
Відгук_01_4_17_22.rar
24 травня 2023 18:33
Накази.pdf
24 травня 2023 18:33
Договір_атестація_ВДБ.pdf
24 травня 2023 18:33
Довідка-пояснення.pdf
24 травня 2023 18:33
Договір суборенди_АБЗ.pdf
24 травня 2023 18:33
Транспортна схема.pdf
24 травня 2023 18:33
Акти_М-19_25_55_копія.pdf
24 травня 2023 18:33
Договір_лабораторія.pdf
24 травня 2023 18:33
Свідоцтва ТЗ.pdf
24 травня 2023 18:33
Договір ЗДІ.pdf
24 травня 2023 18:33
Довідка про досвід.pdf
24 травня 2023 18:33
Договір Буковель.pdf
24 травня 2023 18:33
Договір_ВДІ_техніка.pdf
24 травня 2023 18:33
Дозвіл на викиди.pdf
24 травня 2023 18:33
Договір_МТБ_оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕРИДІАН."

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МЕРИДІАН."
#13709728
Відхилено 39 671 119,69
UAH з ПДВ
30 травня 2023 16:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2023 18:14
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД"
#43196316
Переможець 50 235 129,00
UAH з ПДВ
01 червня 2023 08:07

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав документальне підтвердження (в актах за формою КБ-2в) досвіду надання послуг (виконання робіт) на автомобільних дорогах загального користування місцевого чи державного значення по наступним видами послуг (робіт) з експлуатаційного утримання, а саме Відновлення профілю щебеневих покритів; Відповідно до наданої Учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 22.05.2023 року №91/ТДВ в пункті 1.28 зазначено бульдозер ДЗ-110-А-2 державний номерний знак Т1023, а відповідно до поданого Учасника свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу КХ № 040025 в графі присвоєно державний номерний знак відсутня запис. Відповідно до наданої Учасником довідки Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.05.2023 року № 62/ТДВ в пункті 7 зазначено Майстер дільниці Цісельський Володимир Мечиславович, а відповідності до поданого Учасником наказу про переведення на роботу від 02.01.2019 року № 9 зазначено Цісельський В’ячеслав Мечиславович Відповідно до наданої Учасником Довідка про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), з якого(их) на об’єкт буде поставлятись асфальтобетон, для виконання робіт згідно предмету закупівлі від 22.05.2023 року № 64/ТДВ місцезнаходження асфальтобетонного заводу вулиця Робітнича, 16, селище Страшево, Сарненського району, Рівненської області не забезпечить дотримання відстані транспортування суміші від моменту її випуску до моменту укладання згідно таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі зміною № 1) до крайніх точок надання послуг зазначених в додатку № 2.1 до тендерної пропозиції, відстань транспортування перевищує 150 км. В поданій Учасником тендері пропозиції відсутня інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема інформація про машиністи дорожньо-транспортних машин і механізмів, дорожні робітники, водії Відповідно до наданої Учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 22.05.2023 року №91/ТДВ в пункті 1.19 зазначено Спеціальний вантажний піскорозкидувач, AVM МКД-112-01.08, державний номерний знак КА9220ЕХ, а у відповідності до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СТХ № 484378 в графі тип відсутня запис. Відповідно до наданої Учасником довідки Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 22.05.2023 року № 62/ТДВ в пункті 7 зазначено Майстер дільниці Цісельський Володимир Мечиславович, в п. 6 зазначено Майстер дільниці Кобець Сергій Володимирович на підтвердження трудових відносин Учасник надав наказу про переведення на роботу від 02.01.2019 року № 9, відсутній наказ про прийняття на роботу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до додатку №1 п. 1.1 до тендерної документації Для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), якщо така реєстрація передбачається чинним законодавством, Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчють право користування (договір оренди/лізингу тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками) та акти приймання-передачі, який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких приміщень. Договір оренди, або інший договір на підставі якого надано право користування, має бути чинним на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 30.06.2024 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 30.06.2024року - у разі залучення до надання послуг машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди/лізингу тощо) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, якщо така реєстрація передбачається чинним законодавством. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 30.06.2024 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 30.06.2024 року. - лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за договором.Залучена для виконання договору техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі Відповідно до додатку №1 п. 1.2 до тендерної документації Учасники включають в Довідку працівників, які є необхідними для надання послуг за даним предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації з дотриманням діючих норм і правил (інженер(и), виконавець(ці) робіт, майстер(ри), машиністи дорожньо-транспортних машин і механізмів, дорожні робітники, водії та інші працівники). Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин Учасника із вищевказаними працівниками (копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або трудових угод), або чинні цивільно-правові угоди з особою,- строк надання послуг до 30.06.2024 Відповідно до додатку №1 п. 1.3 - копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (форма №КБ-3 (остання) або акт звірки; та форма(и) №КБ-2в, що свідчать про досвід виконання аналогічних видів ремонтних робіт дорожнього одягу); Учасник обов’язково серед іншого має надати документальне підтвердження (в актах за формою КБ-2в) досвіду надання послуг (виконання робіт) на автомобільних дорогах загального користування місцевого чи державного значення по наступним видами послуг (робіт) з експлуатаційного утримання: 1. Дорожній одяг та/або Аварійні роботи: а) Ліквідація вибоїн; б) Профілювання щебеневих/ гравійних доріг автогрейдером; в) Відновлення профілю щебеневих покритів; Відповідно до додатку №1 п. 1.4 Розташування асфальтобетонного(их) заводу(ів) має забезпечувати дотримання відстані транспортування суміші від моменту її випуску до моменту укладання яка не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі зміною № 1) Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) Об’єкти надання послуг передбачені у Переліку автомобільних доріг загального користування доріг місцевого значення Камінь-Каширського району Волинської області протяжністю 655 км (додаток №2.1 тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має привести у відповідність інформацію щодо наявності обладнання, відповідно до під п. 1.1 п. 1 Додатку 1 Довідкапро наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій до Тендерної документації з урахуванням вимог Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів Учасник має привести і відповідність інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, відповідно до під п. 1.2 Додатку 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід до Тендерної документації та надати інформацію щодо машиністи дорожньо-транспортних машин і механізмів, водії Учасник має надати , відповідно до під п. 1.3 Додатку 1 форма №КБ-3 (остання) або акт звірки; та форма(и) №КБ-2в, що свідчать про досвід виконання аналогічних видів ремонтних робіт дорожнього одягу з Відновлення профілю щебеневих покритів Учасник має надати, відповідно до під п. 1.4 п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації наявність асфальтобетонного заводу, що забезпечить дотримання відстані транспортування суміші від моменту її випуску до моменту укладання яка не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі зміною № 1)

Документи

30 травня 2023 16:44
Електронний підпис
30 травня 2023 16:43
Протокол 58_23.PDF
25 травня 2023 00:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

09 червня 2023 01:01
Довідка НАЗК
08 червня 2023 23:39
Довідка НАЗК
08 червня 2023 22:09
Довідка НАЗК
08 червня 2023 21:51
Довідка НАЗК
08 червня 2023 19:39
Довідка НАЗК
08 червня 2023 19:21
Довідка НАЗК
08 червня 2023 18:51
Довідка НАЗК
08 червня 2023 18:04
Довідка НАЗК
08 червня 2023 17:13
Довідка НАЗК
08 червня 2023 11:37
Довідка НАЗК
08 червня 2023 07:41
Довідка НАЗК
01 червня 2023 08:07
Електронний підпис
01 червня 2023 08:06
Протокол 60_23.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2023 08:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД"
#43196316
50 235 129,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2023 01:01
Довідка НАЗК
08 червня 2023 23:39
Довідка НАЗК
08 червня 2023 22:09
Довідка НАЗК
08 червня 2023 21:51
Довідка НАЗК
08 червня 2023 19:39
Довідка НАЗК
08 червня 2023 19:21
Довідка НАЗК
08 червня 2023 18:51
Довідка НАЗК
08 червня 2023 18:04
Довідка НАЗК
08 червня 2023 17:13
Довідка НАЗК
08 червня 2023 11:37
Довідка НАЗК
08 червня 2023 07:41
Довідка НАЗК
01 червня 2023 08:07
Електронний підпис
01 червня 2023 08:06
Протокол 60_23.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2024 12:33
ДУ №02 до Договору № 09-е_05-07_23.pdf зміни до договору
28 березня 2024 12:29
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 16:51
ДУ №01 до Договору №09-е_05-07_23.PDF зміни до договору
26 грудня 2023 16:50
Електронний підпис укладений
13 червня 2023 15:51
Договір від 13.06.2023 № 09.-е_05-07_23.PDF укладений
13 червня 2023 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в орієнтовний план фінансування
Номер договору про закупівлю: 09-е/05-07/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 30.04.2025 року Зміни в орієнтовний план фінансування Зміни в календарний графік надання послуг Зміни в банківські реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 09-е/05-07/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML