Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43502576 |
Місцезнаходження: | 43021, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул.Винниченка, будинок 63 |
Контактна особа: |
Ігор Парадюк +380673270399 0673271706@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2023 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2023 13:38 |
Очікувана вартість: | 50 742 725,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 507 427,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2023 12:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2023 12:49 |
Додаток № 5 н.р..docx | |
17 травня 2023 12:49 |
ТД Ковельський район протяжністю 597,7 км.docx | |
17 травня 2023 12:49 |
Додаток № 4 н.р..docx | |
17 травня 2023 12:49 |
Додаток № 2.1 місце надання послуг.docx | |
17 травня 2023 12:49 |
Додаток № 3 ПРОЄКТ.ДОГОВОРУ Експл.2023.docx | |
17 травня 2023 12:49 |
Додаток № 2 Технічна специфікація.rtf | |
17 травня 2023 12:49 |
Додаток № 6 перелік омр.xls | |
17 травня 2023 12:49 |
Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії ковельський район 597,7 км.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-25-000013 ● 00ea344070dd44babfd8116751afbd5f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 14:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.09.2023 №31-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 25.09.2023 № 31-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-05-17-007193-a 17.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-26 09:40:36
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-007193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-27 16:28:32
Пояснення Замовника
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДАСУ
На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-17-007193-a державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію.
Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики на об’єкт «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км» передбачені кошторисною документацією.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг включають комплекс видів робіт згідно ДСТУ 8747:2017 «Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», ДСТУ 3587-22 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування має певну специфічність в сезонності виконання робіт по видах та обсягах робіт та залежність від факторів впливу природного середовища. Це не дозволяє чітко визначити адресну прив’язку, види і обсяги робіт, характер і технологію їх виконання на початку року і кожного місяця.
Роботи з експлуатаційного утримання потребують постійного уточнення в процесі їх проведення, особливо - після закінчення зимового і весняного періодів, при проведенні робіт в складних погодно-кліматичних зимових умовах, ліквідації наслідків стихійних явищ, забезпечення руху в несприятливий весняний період при перезволоженні ґрунту земполотна і руйнування дорожнього одягу у спекотний літній період та ряд інших.
Очікувана вартість розраховано відповідно кошторисної документації на об’єкт «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км»
Інвесторська кошторисна документація на Об’єкт складена відповідно до вимог «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої наказом 753 від 07.10.2022 Міністерства інфраструктури України. Інвесторська кошторисна документація на Об’єкт затверджена наказом державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» від 12.05.2023 № 41-од.
Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, який затверджений наказом голови Волинської ОДА.
У замовника немає власного веб-сайту, тому надаємо посилання на сайт головного розпорядника бюджетних коштів, де розміщено запитувану інформацію: https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2023-05-17-007193-a/.
На підтвердження зазначеної інформації надаємо такі документи:
- сканкопію наказу державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» від 12.05.2023 № 41-од «Про затвердження інвесторської кошторисної документації на послуги з експлуатаційного утримання»;
- сканкопію наказу начальника Волинської обласної військової адміністрації від 23.03.2023 № 92 «Про затвердження переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-28 09:37:39
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-007193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» вимогам пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації у частині документального підтвердження наявності у ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» виробничого приміщення за адресою Волинська область, м. Любомиль, вул. Дружби, 52, площа 350 м. кв., з огляду на відсутність у складі тендерної пропозиції договору №22/05/23-3/1 від 22.05.2023, який зазначений ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № 22/05-02-з від 22.05.2023.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-03 17:28:06
Пояснення Замовника
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДАСУ
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-007193-a) державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію.
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» Замовником враховано усі вимоги тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до п.п. 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій п 1. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям Додатку №1 до тендерної дркументації, у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди/лізингу тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками) та акти приймання-передачі, який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких приміщень. Договір оренди, або інший договір на підставі якого надано право користування, має бути чинним на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 30.06.2024 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 30.06.2024 року.
Підрядник підтвердив кваліфікацію наявності матеріально-технічної бази на підставі договору оренди майна від 01.06.2022 № 01/06/2022-1-ВДІ, яка розташована у Волинській області Ковельського району в селі Зелена по вулиці Люблинецька, будинок 10, що міститься в складі тендерної пропозиції.
Оскільки Замовником не зазначалась кількість матеріально-технічних баз, тому наявності однієї бази достатньо для надання послуг згідно предмету закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-05 15:15:59
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-007193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Пунктом 31 частини першої статті Закону № 922-VIII визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а підпунктом 32 цієї статті Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Водночас, абзацом першим частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно, Державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (далі – Замовник) у пункту 1.1 Додатку 1 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання підтверджуючих документів на обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій.
Згідно наданої Замовником відповіді на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 28.09.2023 встановлено, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» не враховано дану вимогу тендерної документації щодо надання підтверджуючих документів на обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, а прийнято подані учасником документи не в повному обсязі відповідно до їх переліку, зазначеному у довідці, як достатню кількість, (всупереч умов, визначених Замовником у тендерній документації) тоді як згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене, поясніть, чому, Вами не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, які підлягали виправленню згідно умов пункту 40 Особливостей, а саме стосовно відсутності в складі тендерної пропозиції договору №22/05/23-3/1 про надання послуг від 22.05.2023.
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-10 16:47:34
Пояснення Замовника
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДАСУ
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Ковельського району Волинської області, протяжністю 597,7 км» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-007193-a) державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію (пояснення).
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» Замовником враховано усі вимоги тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості).
Відповідно до п.п. 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій п 1. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційних критеріях, Додатку №1 до тендерної документації, у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди/лізингу тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками) та акти приймання-передачі, який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких приміщень. Договір оренди, або інший договір на підставі якого надано право користування, має бути чинним на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 30.06.2024 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 30.06.2024 року.
На виконання вказаної вимоги Підрядник підтвердив кваліфікацію наявності матеріально-технічної бази на підставі договору оренди майна від 01.06.2022 № 01/06/2022-1-ВДІ, яка розташована у Волинській області Ковельського району в селі Зелена по вулиці Люблинецька, будинок 10, що міститься в складі тендерної пропозиції.
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, зокрема, що тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, а саме, якщо у складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
Отже, повторно вказую, уповноваженою особою Замовника було розглянуто наданий Учасником договір оренди майна від 01.06.2022 № 01/06/2022-1-ВДІ для підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію, оскільки Замовником не вимагалась визначена кількість матеріально-технічних баз, а виключно наявність однієї. Тому зазначений Учасником у тендерній пропозиції договір від 22.05.2023 № 22/05/23-3/1 не був врахований Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника, оскільки є формальною помилкою.
Натомість Учасником підтверджено встановлені кваліфікаційні критерії для надання послуг згідно предмету закупівлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-17-007193-a щодо встановленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Закарпатські області порушення законодавства у сфері публічних закупівель Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) зобов’язується здійснити заходи щодо недопущення у подальшому виявлених порушень. Станом на даний час Замовником було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо недопущення в подальшому порушень законодавства в сфері публічних закупівель та заплановано навчання уповноваженої особи з підвищення кваліфікації. Окрім того, буде підібрано відповідний курс задля правильного застосування законодавства в публічних закупівлях в тому числі під час дії воєнного стану
2023-10-16 08:49:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання закупівель розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» встановлено порушення вимог пункту 40 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕРИДІАН." |
39 671 119,69
UAH з ПДВ
|
39 671 119,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" |
50 235 129,00
UAH з ПДВ
|
50 235 129,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕРИДІАН." #13709728 |
Відхилено |
39 671 119,69
UAH з ПДВ
|
30 травня 2023 16:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2023 18:14
|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" #43196316 |
Переможець |
50 235 129,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 08:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2024 12:33
|
ДУ №02 до Договору № 09-е_05-07_23.pdf | зміни до договору |
28 березня 2024 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:51
|
ДУ №01 до Договору №09-е_05-07_23.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2023 15:51
|
Договір від 13.06.2023 № 09.-е_05-07_23.PDF | укладений |
13 червня 2023 15:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в орієнтовний план фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 09-е/05-07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору до 30.04.2025 року Зміни в орієнтовний план фінансування Зміни в календарний графік надання послуг Зміни в банківські реквізити Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 09-е/05-07/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |