Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Виконання будівельних робіт для завершення будівництва по об’єкту «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва» (перша черга І пусковий комплекс)» (ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Очікувана вартість
111 177 810,00 UAH
UA-2023-05-17-006972-a 53c6c6d6bc6e46318e1bec9cc61ddb44
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войтович Вікторія Анатоліївна

380444636730 tendersgf@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення "Спецжитлофонд"
Код ЄДРПОУ: 31454734
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Оболонська, будинок 34
Контактна особа: Войтович Вікторія Анатоліївна
380444636730
tendersgf@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2023 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2023 09:00
Початок аукціону: 25 травня 2023 15:50
Очікувана вартість: 111 177 810,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 555 889,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (електронна банківська гарантія). Банківська гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок банка виплатити замовнику повну суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу 3 цієї тендерної документації. Зміст банківської гарантії повинен відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операції за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір. Реквізити бенефіціара для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: назва: КП «Спецжитлофонд» ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 31454734 місцезнаходження: 04071, м. Київ, вул. Оболонська, 34, банківські реквізити: АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ ІНДУСТРІАЛЬНИЙ БАНК» р/р UA 04 322540 00000 26005101064881 МФО 322540 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч грн. 00 коп). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - протягом 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, не компенсуються замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним електронним/кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку. - випискою ( платіжним дорученням), виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 500000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Відповідно до умов проекту договору: 4.5. Забезпечення виконання зобов’язань за Договором здійснюється відповідно до вимог законодавства та умов Договору. 4.6. Генпідрядник вносить забезпечення виконання цього Договору у розмірі 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривеь 00 коп.) без ПДВ. 4.7. Генпідрядник зобов’язується особисто перерахувати грошові кошти, зазначені в пункті 4.6. цього Договору, в повному обсязі на рахунок Замовника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Виконання будівельних робіт для завершення будівництва по об’єкту «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва» (перша черга І пусковий комплекс)»
(ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2023
ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт згідно умов договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 12:46

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (електронна банківська гарантія). Банківська гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок банка виплатити замовнику повну суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу 3 цієї тендерної документації. Зміст банківської гарантії повинен відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операції за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір. Реквізити бенефіціара для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: назва: КП «Спецжитлофонд» ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 31454734 місцезнаходження: 04071, м. Київ, вул. Оболонська, 34, банківські реквізити: АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ ІНДУСТРІАЛЬНИЙ БАНК» р/р UA 04 322540 00000 26005101064881 МФО 322540 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч грн. 00 коп). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - протягом 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, не компенсуються замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним електронним/кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку. - випискою ( платіжним дорученням), виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції.

Сума забезпечення: 500000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Відповідно до умов проекту договору: 4.5. Забезпечення виконання зобов’язань за Договором здійснюється відповідно до вимог законодавства та умов Договору. 4.6. Генпідрядник вносить забезпечення виконання цього Договору у розмірі 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривеь 00 коп.) без ПДВ. 4.7. Генпідрядник зобов’язується особисто перерахувати грошові кошти, зазначені в пункті 4.6. цього Договору, в повному обсязі на рахунок Замовника.
24 травня 2023 16:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 травня 2023 16:39
ТД будинок зміни 2.pdf
24 травня 2023 16:39
Додаток 4 зміни.pdf
24 травня 2023 16:39
Зміни 2.pdf
19 травня 2023 14:49
Додаток 1 зміни.pdf
17 травня 2023 12:43
Звіт 2023.PDF
17 травня 2023 12:43
Звіт 2021.PDF
17 травня 2023 12:43
Розпорядження 903.PDF
17 травня 2023 12:42
Додаток 5.pdf
17 травня 2023 12:42
Додаток 3.pdf
17 травня 2023 12:41
Додаток до договору.pdf
17 травня 2023 12:41
Додаток 2-2.pdf
17 травня 2023 12:41
Додаток 2.pdf
24 травня 2023 16:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 травня 2023 14:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 травня 2023 12:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 травня 2023 16:39
ТД будинок зміни 2.pdf
19 травня 2023 14:50
ТД особл роботи зміни.pdf
17 травня 2023 12:40
ТД особл роботи.pdf
24 травня 2023 16:39
Додаток 4 зміни.pdf
17 травня 2023 12:41
Додаток 4.pdf
24 травня 2023 16:39
Зміни 2.pdf
19 травня 2023 14:50
Зміни.pdf
19 травня 2023 14:49
Додаток 1 зміни.pdf
17 травня 2023 12:41
Додаток 1.pdf
17 травня 2023 12:43
Звіт 2023.PDF
17 травня 2023 12:43
Звіт 2021.PDF
17 травня 2023 12:43
Розпорядження 903.PDF
17 травня 2023 12:42
Додаток 5.pdf
17 травня 2023 12:42
Додаток 3.pdf
17 травня 2023 12:41
Додаток до договору.pdf
17 травня 2023 12:41
Додаток 2-2.pdf
17 травня 2023 12:41
Додаток 2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-06-21-000009 ● f0d6a1f502514d2a9f6e950fe759499f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 червня 2023 10:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.06.2023 № 183

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА


Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України

«Про початок моніторингу процедур
закупівель»

Витяг з переліку
процедур закупівель


з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі

Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі

Уповноваженого органу
8 UA-2023-05-17-006972-a 17.05.2023

виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-06-23 16:45:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання будівельних робіт для завершення будівництва по об’єкту «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва» (перша черга І пусковий комплекс)» (ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-17-006972-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури умов тендерної документації в частині надання забезпечення виконання зобов’язань за Договором.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-06-27 16:41:50

Пояснення-відповідь

Комунальним підприємством з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» (далі - КП «Спецжитлофонд»), Ваш запит про надання пояснень у зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі: «Виконання будівельних робіт для завершення будівництва по об’єкту «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва» (перша черга І пусковий комплекс)» (ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-006972-a) розглянуто та повідомляємо наступне.
На виконання Постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.11.2016 № 710 (зі змінами) КП «Спецжитлофонд» по зазначеній закупівлі було розміщено додаткові файли для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення його очікуваної вартості з обґрунтуванням, а саме: Додаток 2, Додаток 2-2, Звіт; Розпорядження.
Відповідно до затвердженого експертного звіту по відкоригованому кошторисному розрахунку вартість «Виконання будівельних робіт для завершення будівництва по об’єкту «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва» (перша черга І пусковий комплекс)» складає 123 530 882,23 грн. В кошторисний розрахунок вартості включені та пройшли експертизу кошти на компенсацію ризиків та інфляційних процесів згідно розрахунку. Враховуючи короткий термін реалізації предмету закупівель (7 місяців) так і те, що вищезазначені ризики практично не вплинуть на вартість предмету закупівель, було вирішено зменшити "очікувану вартість предмету закупівель" відносно експертного звіту. Зазначимо, що переможець відкритих торгів їх виграв з сумою 111 127 679,81 грн. Слід зазначити, що дана закупівля проводиться за рахунок коштів від господарської діяльності підприємства, що вказано у річному плані згідно чинного законодавства.
На підтвердження щодо виконання переможцем процедури умов тендерної документації в частині надання забезпечення виконання зобов’язань за Договором надається платіжний документ (окремий файл).
Крім того, відповідно до вказаної Постанови КП «Спецжитлофонд» було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, з яким можна ознайомитись за посиланням https://www.sgf.kiev.ua/ffb, крім того відповідну інформацію розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, з яким можна ознайомитись за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/company.nsf/(pdpr)/EBE8FF280BDA9C6CC2257DB0005478C2?OpenDocument.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-07-13 13:01:57

Запит на отримання роз’яснень від Північного Офісу Держаудитслужби

Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 11 липня 2023 року, ID моніторингу: UA-2023-05-17-006972-а) (далі – Висновок) по предмету закупівлі «Виконання будівельних робіт для завершення будівництва по об’єкту: «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва» (перша черга І пусковий комплекс)» (ДК 021:2015:45211000-9 – Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків), 111177810 UAN, 45211000-9, ДК021, 1, Роботи) Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фону спеціального призначення «Спецжитлофонд» (далі – Замовник) у порядку, визначеному абзацом першим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) звертається про роз’яснення змісту Висновку та його зобов’язань, визначених у Висновку щодо наступного.
1. В чому саме полягає порушення замовником вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вказана норма має наступний зміст:
«не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства»? Яка саме невідповідність встановлена аудиторами?
2. Перелік критеріїв (а також нормативні норми, де вони зазначені) за якими посадовою особою Північного офісу Держаудитслужби були визначені обставини для кваліфікації його, як «значуще»?
3. Перелік критеріїв (а також нормативні норми, де вони зазначені) за якими посадовою особою Північного офісу Держаудитслужби було встановлено «необ’єктивне та упереджене визначення переможця» замовником?
4. Чи був оприлюднений в електронній системі закупівель запит Північного офісу Держаудитслужби щодо отримання від Замовника пояснень стосовно прийняття тендерних пропозицій ТОВ «БКФ «Граніт» та укладення з ним договору про закупівлю з урахуванням виявлених порушень? Також просимо вказати П.І.П. та посаду посадової особи Північного офісу Держаудитслужби, яка під час моніторингу публічної закупівлі здійснила такий запит до Замовника, оприлюднила в електронній системі закупівель.
5. Чи були отримані Північним офісом Держаудитслужби пояснення від замовника на всі поставлені питання (запити) під час проведення моніторингу закупівлі? Також просимо вказати П.І.П. та посаду посадової особи Північного офісу Держаудитслужби, яка під час моніторингу публічної закупівлі здійснила такий запит до Замовника, оприлюднила в електронній системі закупівель.
6. В якому обсязі (частині) такі пояснення (відповіді) Замовника були враховані Північним офісом Держаудитслужби та на підставі яких нормативно-правових актів (з посиланням на конкретні пункти/статті, тощо) були визначені критерії об’єктивності/прийняття вказаних пояснень (відповідей) Замовника на поставлені Північним офісом Держаудитслужби питання під час проведення моніторингу публічної закупівлі?
7. На підставі яких критерій та на підставі яких нормативно-правових актів (із посиланням на конкретні пункти/статті, тощо) Північним офісом Держаудитслужби було визначено найстрогіший вид зобов’язання щодо усунення порушення?

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2023-07-17 09:38:16

Про надання роз’яснень щодо висновку

Державна аудиторська служба України за результатами розгляду вашого звернення за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку повідомляє наступне.
Порядок проведення моніторингу процедури закупівель і специфіку реалізації результатів моніторингу визначено безпосередньо статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини другої статті 8 Закону рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності підстав.
Слід зазначити, що Головою Державної аудиторської служби України прийнято рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2023-05-17-006972-a, яке оформлене наказом Державної аудиторської служби України від 20.06.2023 № 183 «Про початок моніторингу процедур закупівель», який оприлюднений в електронній системі закупівель 21.06.2023, а отже моніторинг процедури закупівлі проведено працівниками саме Державної аудиторської служби України.
Щодо поставленого вами питання: «В чому саме полягає порушення замовником вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вказана норма має наступний зміст: «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства»? Яка саме невідповідність встановлена аудиторами?» зазначаємо наступне.
Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
Частиною першою статті 16 Закону встановлено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною другою статті 16 Закону встановлено перелік кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, зокрема, «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (пункт 1) та «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (пункт 3)
Під час моніторингу встановлено, що учасником торгів товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» не підтверджено кваліфікаційні критерії встановлені у пунктах 1 та 3 частини другої статті 16 Закону, підтвердження, яких вимагалось умовами тендерної документації.
Абзацом другим пункту 1 частини першої статті 31 Закону встановлено, наступне: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону».
З огляду на зазначене, учасником не підтверджено кваліфікаційні критерії, установлені статтею 16 Закону, а отже Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію зазначеного учасника на підставі абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Стосовно надання запиту про надання пояснень Держаудитслужбою під час проведення моніторингу зазначаємо наступне.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи).
Таким чином надання запиту про надання пояснень це право органу державного фінансового контролю, а не його обов’язок.
Щодо встановлення зобов’язання у Висновку щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, зазначаємо, що правомірність їх встановлення підтверджено правовими висновками, які викладені Верховним Судом в постановах від 26 жовтня 2022 року справі № 420/693/21, від 10 листопада 2022 року у справі № 200/10092/20-а, від 17 листопада 2022 року справі № 620/6135/20, тощо.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ КП «Спецжитлофонд» на Висновок про результати моніторингу закупівлі від 11.07.2023 (ID моніторингу: UA-2023-05-17-006972-а) Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 11 липня 2023 року, ID моніторингу: UA-2023-05-17-006972-а) (далі – Висновок) по предмету закупівлі «Виконання будівельних робіт для завершення будівництва по об’єкту: «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва» (перша черга І пусковий комплекс)» (ДК 021:2015:45211000-9 – Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків), 111177810 UAN, 45211000-9, ДК021, 1, Роботи) Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фону спеціального призначення «Спецжитлофонд» (далі – Замовник) у порядку, визначеному абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення до висновку. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у Додатку 2 до тендерної документації. На кожну одиницю зазначеного власного обладнання учасник надає документ, що посвідчує право власності (обліку). Повідомляємо, що в тендерній документації не було встановлено вимог щодо конкретної кількості, видів, та типів обладнання про наявність якого мали надати довідки та підтверджуючі документи учасники торгів. На виконання вищевказаної вимоги, ТОВ «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22.05.2023 № вих.23/11/1-54, яка містила інформацію про 186 одиниць будівельної техніки та обладнання. Таким чином, учасник процедури закупівлі завантажив у складі пропозиції Довідку про наявність обладнання та МТБ (файл 1. Довідка про обладнання) згідно з якою визначив наявне у нього обладнання, що необхідне для надання послуг Замовнику. Однак, учасником не було надано документів що підтверджують право власності на частину власного обладнання. В подальшому цей недолік усунуто шляхом надання довідки від 22.05.2023р. № вих.23/11/1-37/5 з оборотно-сальдовою відомістю. Таким чином, учасником було повністю виконані вимоги тендерної документації, оскільки надано підтверджуючі документи щодо техніки та обладнання в обсязі достатньому для виконання робіт (зокрема в повному обсязі підтверджено наявність автотранспорту та будівельної техніки, а також підтверджено наявність іншого обладнання, якого достатньо для виконання робіт). Первинні документи були надані при усуненні недоліків, що дало змогу дійти висновку про наявність формальних помилок, а також достатньої кількості обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації формальні помилки (описки) передбачено, що у випадку надання додаткових документів, вони не розглядаються замовником, а при наявності описок/задвоєнь/повторень не приймаються до уваги, особливо якщо наявні документи не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника або є підтвердження в інших документах пропозиції За таких обставин, зважаючи на відсутність у тендерній документації вимоги надання вичерпного та деталізованого переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт, а також достатність наданих учасником техніки та обладнання для виконання робіт, що є предметом закупівлі у замовника були відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника. Щодо виявленого порушення стосовно ненадання замовником документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники торгів повинні надати, зокрема, довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір з будівництва будівель та/або реконструкції будівлі (подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі) за ДК 021:2015: 45211000 - Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: не менше двох копій договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Граніт» надав довідку від 22.05.2023 № 23/11/1-82, в якій зазначив інформацію про виконання двох договорів від 17.09.2010 № 17/09-10-Б36А та від 28.08.2009 № 28/08-09-В, копії цих договорів та листи відгуки про виконання вказаних договорів. У п. 1.2. договору від 28.08.2009 № 28/08-09-В передбачено МОЖЛИВА наявність додаткових угод та додатків, які в цілому можуть складати сукупність усіх робіт по договору. Крім того, договірна ціна (п. 3.1.) визначена як сумарна кошторисна вартість всіх робіт по договору та визначена у Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрат. У вказаному договорі відсутні додатки, а тому твердження про їх обов’язкову наявність необґрунтоване. Учасником подано інші документи достатні для аналізу об’ємів та вартості виконання аналогічних робіт. У п. 1.1.4., 1.1.13 розділу 1 «Визначення і терміни» договору від 17.09.2010 № 17/09-10-Б36А визначені терміни по договору для однакового їх тлумачення. Єдиним додатком до договору є Додаток 1 - Договірна ціна, копія якого надана. У п. 5.1. вказаного договору передбачено строки/терміни і порядок виконання робіт та порядок їх здачі-прийняття, та не передбачено наявність додатку. Таким чином, висновок Північного офісу Держаудитслужби про значущість порушень, та необ’єктивність визначення переможця, є необґрунтованим та незаконним.

2023-07-17 17:23:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 липня 2023
Кінцевий строк оскарження: 26 липня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок про результати моніторингу оскаржено до Київського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 21 липня 2023

Документи:

21 липня 2023 11:29
Електронний підпис
21 липня 2023 11:28
Позов 1 пк.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2023 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт" 111 127 679,81
UAH з ПДВ
111 127 679,81
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ" 111 152 835,58
UAH з ПДВ
111 152 835,58
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 червня 2023 16:11
Електронний підпис
01 червня 2023 16:09
Витяг_НАЗК_Старченко.zip
01 червня 2023 16:09
витяг_НАЗК_ГОЛОВНЬОВ.zip
30 травня 2023 19:13
Електронний підпис
26 травня 2023 14:40
Електронний підпис
26 травня 2023 14:34
vidsutni kredyty - Hranit.zip
24 травня 2023 17:52
Електронний підпис
24 травня 2023 17:46
60 - Довідка податки.pdf
24 травня 2023 17:46
56 - Ліцензія.pdf
24 травня 2023 17:46
51 - Згода з умовами ЦП.pdf
24 травня 2023 17:46
50 - Календарний графік.pdf
24 травня 2023 17:46
45 - Статут ТОВ Граніт.pdf
24 травня 2023 17:46
44 -Довідка ПДВ.pdf
24 травня 2023 17:46
42 - Відгуки.pdf
24 травня 2023 17:46
41- Договор Ветрова (1).pdf
24 травня 2023 17:46
41 - КБ-3_ КБ-2в Вєтрова.pdf
24 травня 2023 17:46
39 -1 ПВ 4_2023.pdf
24 травня 2023 17:46
35 - Договір оренди ТЗ.PDF
24 травня 2023 17:46
24 Щодо субпідрядника.pdf
24 травня 2023 17:46
23-Сертифікати.pdf
24 травня 2023 17:46
22 - ISO.pdf
24 травня 2023 17:46
20 - Відповідність ст.16.pdf
24 травня 2023 17:46
7 -Кошторис-ЦП.pdf
24 травня 2023 17:46
3 -Проект договору.pdf
24 травня 2023 17:46
2 - ТП.pdf

Публічні документи

23 травня 2023 20:05
Електронний підпис
23 травня 2023 20:03
Кошторис частина 2.pdf
23 травня 2023 20:03
Кошторис частина 3.pdf
23 травня 2023 20:03
Кошторис частина 1.pdf
23 травня 2023 20:03
Договір 236.pdf
23 травня 2023 20:03
Фінзвіт річний 2022 р..pdf
23 травня 2023 20:03
Статут.pdf
23 травня 2023 20:03
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 травня 2023 20:03
Виписка з ЄДР.pdf
23 травня 2023 20:03
Опис з кодом доступу.pdf
23 травня 2023 20:03
Ліцензія з Додатком.pdf
23 травня 2023 20:03
Свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт"
#35624424
Переможець 111 127 679,81
UAH з ПДВ
01 червня 2023 12:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 травня 2023 13:02

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 1 розділу «Інформація про відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 44 Особливостей» Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник на кожну одиницю зазначеного власного обладнання учасник надає документ, що посвідчує право власності (обліку). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції тільки на частину власного обладнання надано документи, що підтверджують право власності. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що підтверджують право власності або перебування на обліку підприємства машин, механізмів, устаткування, вказаного у Довідці про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. 2. Відповідно до п. 9 розділу «Інші документи» Додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник надає Календарний графік виконання робіт складений відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 № 2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», а у п. 4.4. розділу І «Загальні положення» Тендерної документації встановлено, що строк виконання робіт становить 7 (сім) календарних місяців. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано календарний графік виконання робіт, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що відповідають вимогам Тендерної документації. 3. Відповідно до п. 6 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації встановлено, що валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (соті). Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України – гривні, згідно з Договором. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно із умовами укладеного Договору, про що учасник у складі пропозиції надає погодження. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документів (погодження). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, що відповідають вимогам Тендерної документації.

Документи

08 червня 2023 22:24
Довідка НАЗК
08 червня 2023 19:28
Довідка НАЗК
08 червня 2023 18:55
Довідка НАЗК
08 червня 2023 18:08
Довідка НАЗК
08 червня 2023 13:00
Довідка НАЗК
08 червня 2023 10:02
Довідка НАЗК
01 червня 2023 12:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2023 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт"
#35624424
111 127 679,81
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 червня 2023 22:24
Довідка НАЗК
08 червня 2023 19:28
Довідка НАЗК
08 червня 2023 18:55
Довідка НАЗК
08 червня 2023 18:08
Довідка НАЗК
08 червня 2023 13:00
Довідка НАЗК
08 червня 2023 10:02
Довідка НАЗК
01 червня 2023 12:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2024 15:33
ДУ № 2 до Договору № 2023-8-Т.PDF зміни до договору
04 червня 2024 15:32
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 13:14
Лист від 19.12.2023.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 13:00
Додаток №3 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2023 13:00
Додаток №1.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 13:00
ДУ 1 ві 29.12.2023 до дог 2023-8-Т.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 13:00
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2023 16:07
Договір 2023-8-Т.pdf зміни до договору
14 червня 2023 16:05
Електронний підпис укладений
14 червня 2023 12:49
Договір 2023-8-Т.PDF укладений
14 червня 2023 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна описка
Номер договору про закупівлю: 2023-8-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2023-8-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2023-8-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML