Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 Черкаської міської ради Черкаської області |
Код ЄДРПОУ: | 26155214 |
Місцезнаходження: | 18020, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Вербовецького, 108 |
Контактна особа: |
Ірина Володимирівна Єгорова +380973450224 22school@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2023 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 14 464 109,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 320,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір: 20 000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 3 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, установлений пунктом 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом та виписка завірена банком з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2% (два відсотка) від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004.
Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 3 до тендерної документації.
Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме:
відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, установлений пунктом 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей;
ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом та виписка завірена банком з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи, здійснюється на умовах відстрочки платежу до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2023 12:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2023 12:27 |
ТД 22.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-17-000015 ● 5a1e838d0b5341cfaba0846cec78ec43
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2023 20:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.08.2023
№ 50-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.08.2023 № 50-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2023-05-17-006689-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-22 11:41:55
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт будівлі (фасаду) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №22 Черкаської міської ради Черкаської області за адресою: вул. Кобзарська, 108, м. Черкаси, Черкаської області (заходи з енергозбереження)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-17-006689-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-25 11:18:58
Пояснення на запит моніторингу
За результатами розгляду запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про надання пояснень (інформації, документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт будівлі (фасаду) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №22 Черкаської міської ради Черкаської області за адресою: вул. Кобзарська, 108, м. Черкаси, Черкаської області (заходи з енергозбереження)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-17-006689-a) повідомляємо наступне:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір очікуваної вартості та бюджетного призначення на виконання робіт визначено відповідно до потреб Замовника згідно затвердженої інвесторської проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт будівлі (фасаду) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №22 Черкаської міської ради Черкаської області за адресою: вул. Кобзарська, 108, м. Черкаси, Черкаської області (заходи з енергозбереження)», розробленої ТОВ «ДОРБУДРЕМСЕРВІС» (Експертний звіт (Позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво №230419-03/А від 03 травня 2023, затверджений ТОВ «Перша будівельна експертиза» додається до пояснень).
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» на сайті Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №22 Черкаської міської ради Черкаської області у розділі «Публічна інформація» (http://ckschool22.at.ua/publ/zagalnodostupni_resursi_pro_dijalnist_zakladu/1-1-0-12) за посиланням https://docs.google.com/document/d/1GK-D5FZhzFwv5kz3SKBl3nYq2y3UYwez/edit розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо закупівлі послуг «Капітальний ремонт будівлі (фасаду) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №22 Черкаської міської ради Черкаської області за адресою: вул. Кобзарська, 108, м. Черкаси, Черкаської області (заходи з енергозбереження) (ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)».
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок від 11.09.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-17-006689-a 17 травня 2023 року Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 Черкаської міської ради Черкаської області було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг: «Капітальний ремонт будівлі (фасаду) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №22 Черкаської міської ради Черкаської області за адресою: вул. Кобзарська, 108, м. Черкаси, Черкаської області (заходи з енергозбереження) (ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-17-006689-a) згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178. 14.06.2023 року за результатами проведеної закупівлі між Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 Черкаської міської ради Черкаської області та товариством з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТБУД 2020» було укладено договір підряду №1 (в подальшому – Договір) з ціною 14 385 028,32 грн. 23.06.2023 року між Черкаською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів №22 Черкаської міської ради Черкаської області та товариством з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТБУД 2020» було укладено додаткову угоду №1, якою було зменшено ціну Договору до 13 244 188,46 грн. без зміни обсягу закупівлі. 17.08.2023 року на підставі наказу Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від №50-3 було розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2023-05-17-006689-a. 11.09.2023 року за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-17-006689-a начальником відділу Довгалюк В’ячеславом Віталійовичем в системі оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-17-006689-a, в якому зазначено, що за результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає нормам частини 4 статті 23 Закону, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРАНТБУД 2020» установлено порушення вимог підпункту 2 підпункту 41 Особливостей. Вважаємо, що висновок за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-17-006689-a від 11.09.2023 року (в подальшому – висновок) є незаконним, необґрунтованим, неконкретизованим, протиправним, таким, що ґрунтується виключно на суб’єктивних та таких, що не відповідають дійсності висновках начальника відділу Довгалюка В’ячеслава Віталійовича, у зв’язку з чим підлягає скасуванню виходячи з наступного. 1. Щодо порушення норм частини 4 статті 23 Закону. Начальником відділу Довгалюком В’ячеславом Віталійовичем у висновку в обґрунтування невідповідності порушення зазначено, що в тендерній документації (Додаток №2 до тендерної документації), містить посилання на конкретну торгову марку та виробника («Polimin», «Ceresit») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені частиною другою статті 22 Закону. У свою чергу, відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Водночас замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Згідно з частиною четвертою статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Замовник керувався Законом з дотриманням принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, зокрема недискримінації учасників та рівного ставлення до них, не призводячи своїми діями до штучного або формального обмеження потенційного кола учасників. Згідно статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, тендерна документація замовника відповідає вимогам Закону, зокрема частині 4 статті 23 Закону. 2. Щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРАНТБУД 2020». Начальник відділу Довгалюк В’ячеслав Віталійович у висновку встановив порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРАНТБУД 2020», а саме не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. Згідно підпункту 2 пункту 41 Особливостей тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Відповідно частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому, начальник відділу Довгалюк В’ячеслав Віталійович дійшов до такого висновку оцінюючи документи, які не вимагалися умовами тендерної документації та, відповідно, не оцінювалися Замовником, а саме пояснюючу записку до договірної ціни. Статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель визначено приписами статті 8 Закону №922-VIII (в редакції станом на час складання висновку), відповідно до частини першої якої моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи. Моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його дії. За результатами моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. У висновку обов`язково зазначаються опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі; зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (частини шоста та сьома статті 8 Закону №922-VIII). За приписами пункту 3 розділу І Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, затвердженого Наказом Мінфіну України від 08.09.2020 № 552, висновок складається у формі електронного документа та заповнюється відповідно до затвердженої Мінфіном форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Розділ ІІІ Порядку №552 врегульовував порядок заповнення констатуючої частини форми висновку, яким закріплено, що у пункті 1 зазначаються: дата закінчення моніторингу процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"; питання, що стало предметом аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель, перелік проаналізованих документів та інформації, інші дії органу державного фінансового контролю, яких було вжито відповідно до законодавства для забезпечення проведення моніторингу процедури закупівлі; опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу процедури закупівлі, із зазначенням: структурної одиниці нормативно-правового акта, норми якої порушено, його виду, найменування суб`єкта нормотворення, дати прийняття та його реєстраційного індексу, заголовка, а в разі відсилання до зареєстрованого нормативно-правового акта - також дати і номера його державної реєстрації в Міністерстві юстиції України. Під час зазначення структурної одиниці закону зазначається лише її заголовок (крім законів про внесення змін); найменування та реквізитів документів, на підставі яких зроблено висновок про наявність порушення (у разі потреби також деталізуються суть та обставини допущення порушення). У пункті 2 робиться висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися. У разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акту, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення. Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акту правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Зобов`язальний характер вимоги щодо усунення правопорушення свідчить про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов`язкового способу його усунення. Статтею 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Проте ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо висновок незаконним та таким, що підлягає скасуванню.
2023-09-18 18:14:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Висновок від 11.09.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-17-006689-a оскаржено до Черкаського окружного адміністративного суду 20.09.2023 |
Дата публікації: | 21 вересня 2023 |
Номер відкриття провадження: | номер справи 580/8757/23; номер судового провадження: не визначено; оприлюднено 28.09.2023 |
Дата відкриття провадження: | 26 вересня 2023 |
Документи:
29 вересня 2023 12:21
|
Електронний підпис |
29 вересня 2023 12:21
|
Електронний підпис |
21 вересня 2023 15:24
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТБУД 2020" |
14 385 028,32
UAH з ПДВ
|
14 385 028,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРАНТБУД 2020" #44035205 |
Переможець |
14 385 028,32
UAH з ПДВ
|
30 травня 2023 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:04
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2023 11:58
|
ДОДАТКОВА УГОДА 2.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2023 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2023 15:04
|
угода 1.pdf | зміни до договору |
28 червня 2023 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 12:13
|
ДОГОВІР 1 від 14.06.2023.pdf | укладений |
16 червня 2023 12:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пп.5 п.19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, та згідно пункту 12.1. та 12.3 Договору, уклали цю Додаткову угоду та дійшли згоди про наступне: 1. Викласти пункт 3.1. Договору в новій редакції: «Ціна Договору становить 13244188,46 грн. (Тринадцять мільйонів двісті сорок чотири тисячі сто вісімдесят вісім гривень сорок шість копійок), в тому числі ПДВ 2207364,74 грн. (Два мільйони двісті сім тисяч триста шістдесят чотири гривні сімдесят чотири копійки)». 2. Викласти Додатки №1-5 до Договору в новій редакції, що додається до даної додаткової угоди (завантажено окремим файлом) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали додаткову угоду про наступне: 1. Викласти Додатки 4-5 до Договору в новій редакції, а саме Додаток 4 Графік виконання робіт: строк виконання робіт до 25.12.2023 демонтажні роботи: червень, серпень; корпус 1 червень, липень, вересень, жовтень, листопад, грудень; корпус 2 червень, липень, вересень, жовтень, листопад, грудень; корпус 3 липень вересень, жовтень, листопад, грудень. Додаток 5 План фінансування робіт червень 423865,00 грн., липень 583585,00 грн., серпень 772550,00 грн. вересень 2835000,00 грн. жовтень 4348600,00 грн., листопад 3555588,46 грн. грудень 725000,00 грн. Всього 13244188,46 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пп.1 п.19 особливостей сторони дійшли згоди: викласти п.3.1 Договору: Ціна Договору становить 12494456,92 грн. ПДВ 2082409,49 грн. 2 викласти Додатки №1-5 до договору в новій редакції (зміст та опис наведені в доданому файлі) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |