Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 «38430000-8 Детектори та аналізатори» :НК- 35479 – Автоматичний гематологічний аналізатор та НК 35774 – аналізатор сечі
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2023-05-17-004991-a 9f0dc61fa7aa4897a8b20d2d8e9f9a9f
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Лагно

+380978522517 kzcpmsd-rayon@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області"
Код ЄДРПОУ: 38869194
Місцезнаходження: 27532, Україна , Кіровоградська обл., село Глинськ, вулиця Центральна, будинок 32
Контактна особа: Наталія Лагно
+380978522517
kzcpmsd-rayon@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2023 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2023 09:00
Початок аукціону: 29 травня 2023 12:13
Очікувана вартість: 270 000,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Автоматичний гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27532, Україна, Кіровоградська область, село Глинськ , Центральна, буд , 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 35479 — Гематологічний аналізатор
1 штуки
аналізатор сечі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27532, Україна, Кіровоградська область, село Глинськ , Центральна, буд , 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 35774 — Аналізатор сечі, напів-автоматизований

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 17 травня 2023 11:30

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

24 травня 2023 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2023 14:11
Додаток 3.docx
24 травня 2023 14:11
Перелік змін.docx
19 травня 2023 10:42
Перелік змін.docx
17 травня 2023 11:30
тенденра документація.docx
17 травня 2023 11:30
Додаток 1.docx
17 травня 2023 11:30
Додаток 5 Лист-згода.docx
17 травня 2023 11:30
Додаток 2.docx
17 травня 2023 11:30
Додаток 4 ПД.docx
24 травня 2023 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2023 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2023 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2023 14:11
Додаток 3.docx
19 травня 2023 10:42
Додаток 3.docx
17 травня 2023 11:30
Додаток 3.docx
24 травня 2023 14:11
Перелік змін.docx
19 травня 2023 10:42
Перелік змін.docx
17 травня 2023 11:30
тенденра документація.docx
17 травня 2023 11:30
Додаток 1.docx
17 травня 2023 11:30
Додаток 5 Лист-згода.docx
17 травня 2023 11:30
Додаток 2.docx
17 травня 2023 11:30
Додаток 4 ПД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-05-17-004991-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП КОРОЛЬ ВЛАДИСЛАВ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3617510159
Дата подання: 22 травня 2023 00:51
Дискримінаційні вимоги закупівлі
Скарга, вимога

17.05.2023 року Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області" оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Код закупівлі UA-2023-05-17-004991-a.
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку №3 до Тендерної документації наведений перелік обладнання, а саме автоматичний гематологічний аналізатор, яке закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.

Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі автоматично гематологічний аналізатор, відсутні щонайменше два виробники, обладнання яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД). Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток №3) дискримінаційними є наступні вимоги:
Зокрема вимоги до пунктів – Діапазони показників – Діапазони лінійності: – вмісту лейкоцитів (WBC) – 0 - 300×109/л; – вмісту еритроцитів (RBC) – від 0 – 8,5×1012/л; – вмісту тромбоцитів (PLT) –0-4000 ×109/ л; – вмісту гемоглобіну (HGB) –0 – 250 г/л; – гематокрит (HCT) – 0 – 75 %, Та Відтворюваність (СV) – кількість лейкоцитів (WBC) ≤ 2,0% – кількість еритроцитів (RBC) ≤ 1,4 % – середній об’єм еритроцита (MCV) ≤0.5% – кількість тромбоцитів (PLT) ≤ 4 % – вмісту гемоглобіну (HGB) ≤ 1,4 % – гематокрит (HCT) ≤ 1,5 % – є дискримінаційними та необґрунтованими. Оскільки є такими що не притаманні більшості гематологічних аналізаторів, які є доступні на ринку та суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це зокрема такі показники як: вмісту лейкоцитів (WBC) – 0 - 300×109/л, гематокрит (HCT) – 0 – 75 %, кількість еритроцитів (RBC) ≤ 1,4 %, вмісту гемоглобіну (HGB) ≤ 1,4 %. Наполеглива вимога розширити ці показники, або прибрати взагалі дані вимоги.
Також дискримінаційною вимогою є зазначення в медико-технічних вимогах зокрема і фізичних параметрів аналізатора та ваги самого приладу. Тобто вимоги до пунктів – Розміри аналізатор повинен мати розміри не більше 270 мм (Ш) × 375 мм (В) × 350 мм (Д), Вага – Не більше 16 кг. Дані вимоги є необґрунтованими, які не підтверджуються реальними потребами замовника, а лише покликані суттєво обмежити коло потенційних учасників процедури закупівлі. Адже вказують на конкретний прилад, а саме автоматичний гематологічний аналізатор Dymind DH26, виробництва компанiї Dymind, офіційного представника ТОВ «Укрдіагностика» в Україні. Адже кожен аналізатор має свої в більшості специфічні показники, і вага та габарити є саме такими вимогами, притаманними конкретній моделі аналізатора. Тому наполеглива вимога прибрати ці вимоги з медико-технічних вимог щодо обладнання, оскільки вага та габарити аналізатора на роботу самого приладу та його характеристики не впливають.
Теж саме стосується і пункту щодо дисплею приладу – Дисплей – аналізатор повинен мати кольоровий сенсорний дисплей з тач-скрином не менше 10,4 дюймів. Тому, що не має великого значення і принципової різниці безпосередньо для медичного працівника, який працюватиме за даним гематологічним аналізатором чи у приладу дисплей 10,4 чи 10 дюймів. Тому ми вважаємо, що дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною, а тому просимо викласти її в новій редакції, а саме: Дисплей – аналізатор повинен мати кольоровий сенсорний дисплей з тач-скрином не менше 10 дюймів.

Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, які включають вимоги в\інших пунктів медико-технічного завдання) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія ТОВ «Укрдіагностика», яка є офіційним представником в Україні продукції виробництва Dymind, зокрема гематологічного аналізатора DH-26, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Так, вами в Додатку №3 вказано, що можлива подача «еквіваленту» товару, проте наявність описаних вище сукупних дискримінаційних вимог не дає можливості подачі еквіваленту запитуваного товару, адже звужує перелік обладнання лише до моделі аналізатора, вказаного Замовником, а саме гематологічного аналізатора DH-26.

Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.

Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.

Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -

ПРОШУ:

1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК 021:2015 – 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-17-004991-a
2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-05-17-004991-a
3. Внести зміни або прибрати взагалі зазначені вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище.

В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 травня 2023 14:06
Вимога учасника розглянута. Прийняте рішення про внесення відповідних змін.
Номер вимоги: UA-2023-05-17-004991-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП АФОНІН ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2991918093
Дата подання: 25 травня 2023 23:25
Дискримінаційні вимоги
Скарга, вимога Замовнику на дискримінаційні умови закупівлі

17.05.2023 року Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Великоандрусівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області" оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Код закупівлі UA-2023-05-17-004991-a.
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку №3 до Тендерної документації наведений перелік обладнання, а саме автоматичний гематологічний аналізатор, яке закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.

Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі автоматично гематологічний аналізатор, відсутні щонайменше два виробники, обладнання яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД).
Так, Замовником 24.05.2023 року було внесено певні зміни у медико-технічні вимоги у відповідь на вимогу, опубліковану від 22.05.2023, 00:51. ID: UA-2023-05-17-004991-A.A1. Проте зважаючи на внесені зміни, ми як потенційні учасники процедури закупівлі, вбачаємо певні порушення основного принципу публічних закупівель, це не дискримінації учасників. Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток №3) необґрунтованими, а отже дискримінаційними є наступні вимоги:
Вимога до пункту: Введення/виведення даних – USB не менше 4 шт., LAN, Wi-Fi (опція), вбудований термопринтер з шириною паперу не менше 57 мм. Зрозумілими є вимоги зокрема щодо наявності не менше 4 USB портів, для підключення пристроїв, також опційно підключення модулю Wi-Fi, LAN. Проте необґрунтованою є вимога щодо ширини паперу термопринтера, яка повинна бути не менше 57 мм. Вибачте, виникає запитання, а ширина паперу для друку результатів впливає безпосередньо на роботу самого аналізатора? Можливо на якість аналізів? НІ, НЕ ВПЛИВАЄ, а покликана лише обмежити коло потенційних учасників процедури закупівлі, тим більше, що дана вимога в сукупності з іншими медико-технічними вимогами до предмета закупівлі вказує на приналежність до гематологічного аналізатора DH-26, виробництва Dymind.
Також незрозумілою є вимога, щодо: Стартовий набір, що входить до комплекту Контрольний матеріал нормальний рівень, ділюент 20 л, лізуючий розчин 200 мл, клінс 50 мл. Пробірки : К3 ЕДТА венозні 100шт, К3 ЕДТА капілярні 100 шт. Зокрема цікавить чому об’єм лізуючого розчину вказаний 200 мл, якщо в більшості виробників гематологічних аналізаторів та реагентів до них, об’єм лізуючого розчину для аналізаторів класу 3-діф є мінімум 500 мл. Дана вимога є дискримінаційною, і зазначена для того щоб обмежити можливість участі в процедурі закупівлі учасників, реагентика яких має більший об’єм лізуючого розчину. А тому наполеглива вимога до замовника викласти дану вимогу в новій редакції, зокрема: Стартовий набір, що входить до комплекту Контрольний матеріал нормальний рівень, ділюент – не менше 20 л, лізуючий розчин – не менше 200 мл, клінс – не менше 50 мл. Пробірки : К3 ЕДТА венозні 100шт/упак, К3 ЕДТА капілярні 100 шт/упак.
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, які включають вимоги в\інших пунктів медико-технічного завдання) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія ТОВ «Укрдіагностика», яка є офіційним представником в Україні продукції виробництва Dymind, зокрема гематологічного аналізатора DH-26, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Так, вами в Додатку №3 вказано, що можлива подача «еквіваленту» товару, проте наявність описаних вище сукупних дискримінаційних вимог не дає можливості подачі еквіваленту запитуваного товару, адже звужує перелік обладнання лише до моделі аналізатора, вказаного Замовником, а саме гематологічного аналізатора DH-26.

Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.

Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.

Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -

ПРОШУ:

1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК 021:2015 – 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-17-004991-a
2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-05-17-004991-a
3. Внести зміни або прибрати зазначені вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище.
В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 травня 2023 14:27
Тендерна документація Замовника на предмет закупівлі ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори (автоматичний гематологічний аналізатор, аналізатор сечі) розроблена на виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178 (із змінами та доповненнями).
Так, в обов’язковому порядку затверджена ТД Замовника має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі зазначені замовником з урахуванням вимог щодо недискримінації учасників.
Ч.3 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ст.23 Закону передбачається, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання. До відома Скаржника така інформація у тендерній документації не зазначається.
Так Замовником встановлюються конкретні вимоги до Товару, що планується до закупівлі, стосовно яких Учасником надається запит. Такі вимоги Замовника є обґрунтованими, з огляду на конкретну мету застосування приладу та задачі, для вирішення яких здійснюється закупівля.

Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Тож, ствердження Скаржника що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують коло потенційних учасників процедури закупівлі є хибним та необґрунтованим.
Адже, наприклад, гематологічний аналізатор BC-20s має таку характеристику як вбудований термопринтер з шириною паперу не менше 57 мм. Інформація є публічною, оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", її можна побачити за посиланням https://malmed.kiev.ua/ua/p1379452392-20s-avtomaticheskij-gematologicheskij.html.
Стосовно ствердження Скаржника що об’єму лізуючого розчину в більшості виробників гематологічних аналізаторів та реагентів до них складає саме 500мл також є хибним та необґрунтованим. Наприклад гематологічний аналізатор CELLAGON 3 складає 200 мл. Інформацію можна перевірити за посиланням https://rh.ua/laboratory/gematologichnij-analizator-diagon-3-diff-cellagon-3/.
Враховуючи вищезазначене та керуючись Ч.3 ст.22 Закону інформуємо скаржника, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Перед оголошенням процедури закупівлі працівниками лікарні був здійснений моніторинг ринку обладнання. Саме тому технічні, якісні характеристики предмета закупівлі зазначені замовником з урахуванням вимог щодо недискримінації учасників. Доводимо до відома скаржника, що в тендерну документацію вже були внесені зміни стосовно спірної інформації, яка дійсно можливо б могла звузити коло потенційних учасників.
Для виконання вимог Закону та недопущення дискримінації потенційних учасників, Замовником передбачено надання в пропозиції еквіваленту товару, вимоги до якого сформовані Замовником у медико-технічних вимогах до закупівлі.

Зважаючи на вищевикладене, Замовник не вбачає підстав для задоволення вимоги Учасника та внесення змін до затвердженої тендерної документації.

Документи подані скаржником

22 травня 2023 00:51
Вимога, скарга замовнику

Документи подані скаржником

25 травня 2023 23:25
Вимога, скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2023 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СИСТЕМ ПРОФІ" 244 201,71
UAH з ПДВ
244 201,71
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП КОРОЛЬ ВЛАДИСЛАВ ІВАНОВИЧ 254 000,00
UAH з ПДВ
254 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Водопян Ігор Миколайович 267 800,00
UAH з ПДВ
267 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 травня 2023 17:33
Електронний підпис
26 травня 2023 17:32
Витяг з ЄДР від 03.05.2023р..pdf
26 травня 2023 17:32
Проект договору.pdf
26 травня 2023 17:32
Лист-згода.pdf

Публічні документи

28 травня 2023 23:57
Електронний підпис
28 травня 2023 23:56
Сертифікат URIT (1).pdf
28 травня 2023 23:55
URIT - ISO13485 (2021).pdf
28 травня 2023 23:55
Серт 14001 ХЛР (1).pdf
28 травня 2023 23:55
Лізуючий Розчин М-30CFL.pdf
28 травня 2023 23:55
Инструкция Lyse_1.pdf
28 травня 2023 23:55
Инструкция Diluent_1.pdf
28 травня 2023 23:55
ДоС аналізатори Mindray 48.pdf
28 травня 2023 23:55
Довіреність Vacusel.pdf
28 травня 2023 23:55
доверенность AMED.pdf
28 травня 2023 23:55
Декл РД UA 03-20_(2022).pdf
28 травня 2023 23:55
PoA Mindray to HLR.pdf
28 травня 2023 23:55
Mindray ISO 13485 Rev. 02.pdf
28 травня 2023 23:55
M53P Probe cleanser сертифікат.pdf
28 травня 2023 23:55
M-30D Diluent.pdf
28 травня 2023 23:55
ISO 2023 завер ХЛР.pdf
28 травня 2023 23:55
2022-09-21 Накладна Шегині.pdf
28 травня 2023 23:55
РНОКПП КОРОЛЬ В.І..pdf
28 травня 2023 23:55
Паспорт Король В.І. 050423.pdf
28 травня 2023 23:55
Квитанція _2 ДФС Король.pdf
28 травня 2023 23:55
Декларація Король 2023.pdf
28 травня 2023 23:55
Витяг Король В.І. 23.02.23.pdf
28 травня 2023 23:55
ВИПИСКА ФОП КОРОЛЬ В.І..pdf

Публічні документи

16 червня 2023 11:12
Електронний підпис
16 червня 2023 11:08
відомості
12 червня 2023 22:38
Електронний підпис
11 червня 2023 12:23
Електронний підпис
11 червня 2023 12:22
довідка корупція
11 червня 2023 12:22
витяг несудимість
11 червня 2023 12:22
довідка
07 червня 2023 13:23
Електронний підпис
07 червня 2023 13:22
усунення недоліків
27 травня 2023 11:08
Електронний підпис
27 травня 2023 11:06
19-Гар.лист Ан.сечі.pdf
27 травня 2023 11:06
14-Керівництво DIRUI H-100 i.pdf
27 травня 2023 11:06
13-Паспорт DH26.pdf
27 травня 2023 11:06
10-Довідки технічні.pdf
27 травня 2023 11:06
9-МТВ.pdf
27 травня 2023 11:06
8-Тендерна пропозиція.pdf
27 травня 2023 11:06
7-Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СИСТЕМ ПРОФІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП КОРОЛЬ ВЛАДИСЛАВ ІВАНОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП Водопян Ігор Миколайович

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "СИСТЕМ ПРОФІ"
#43256673
Відхилено 244 201,71
UAH з ПДВ
31 травня 2023 14:17
ФОП КОРОЛЬ ВЛАДИСЛАВ ІВАНОВИЧ
#3617510159
Відхилено 254 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2023 14:43
ФОП Водопян Ігор Миколайович
#3144912330
Переможець 267 800,00
UAH з ПДВ
09 червня 2023 11:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 червня 2023 10:26

Документи

31 травня 2023 14:17
Електронний підпис
31 травня 2023 14:14
001.jpg
31 травня 2023 14:14
002.jpg

Документи

05 червня 2023 14:43
Електронний підпис
05 червня 2023 14:41
001.jpg
05 червня 2023 14:41
002.jpg

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний, Учасник, умовами тендерної документації , а саме «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» було встановлено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення їх замовником), наявність / відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження: - інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей у відповідності до вимог визначених у Додатку № 2 до тендерної документації; Відповідної інформації серед Ваших завантажених документів не знайдено. Тому просимо усунути зазначені невідповідності протягом 24 годин.

Документи

09 червня 2023 11:37
Довідка НАЗК
09 червня 2023 11:36
Електронний підпис
09 червня 2023 11:33
09.06.2023 протокол.pdf
05 червня 2023 14:44
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2023 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Водопян Ігор Миколайович
#3144912330
267 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2023 11:37
Довідка НАЗК
09 червня 2023 11:36
Електронний підпис
09 червня 2023 11:33
09.06.2023 протокол.pdf
05 червня 2023 14:44
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2023 10:21
Електронний підпис укладений
21 червня 2023 08:49
19.06.2023 н.pdf укладений
21 червня 2023 08:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 267 800,00
UAH