Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СУХОПОЛОВ'ЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04415867 |
Місцезнаходження: | 17542, Україна , Чернігівська обл., Прилуцький р-н, с. Сухополова, вул. Чернігівська, буд. 32 |
Контактна особа: |
Ольга Говорун +380933636306 govorynolya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2023 10:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2023 10:29 |
Початок аукціону: | 26 травня 2023 11:25 |
Очікувана вартість: | 6 724 836,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 248,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2023 12:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2023 10:34 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
17 травня 2023 10:34 |
Додаток 3 до тендерної документації проєкт Договору.docx | |
17 травня 2023 10:34 |
Тендерна документація.docx | |
17 травня 2023 10:34 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx |
17 травня 2023 12:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2023 10:34 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
|||
17 травня 2023 10:34 |
Додаток 3 до тендерної документації проєкт Договору.docx
|
|||
17 травня 2023 10:34 |
Тендерна документація.docx
|
|||
17 травня 2023 10:34 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Згідно вимог пункту 1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 1 до тендерної пропозиції необхідно подати: «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.», але ФОП ШМАТОК Н.А. не подала жодної інформації про наявність матеріально-технічної бази.
2. Згідно вимог пункту 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 1 до тендерної пропозиції необхідно подати: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника», але ФОП ШМАТОК Н.А. в підтвердження наявності працівників надають працівників, які працюють лише 1-2 дні невже це є підтвердженням досвіду працівників. А також в складі даної тендерної пропозиції подано документи: диплом Шматок Н.А., диплом Мкртчян Г.А та диплом Титаренко О.О., які завірені печаткою взагалі іншого підприємства, а саме: ТОВ «Агробуд ВМ» (код ЄДРПОУ - 38340925) і тут виникає питання, яке відношення має дане підприємство до даної тендерної пропозиції?
3. Згідно вимог пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 1 до тендерної пропозиції необхідно подати: «Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору», але ФОП ШМАТОК Н.А. не подала довідку про аналогічний договір.
4. Всі листи та довідки які подані в тендерній пропозиції ФОП ШМАТОК Н.А. не відповідають офіційному написанню листів та довідок, адже не містять номеру та дати складання документу.
Тому враховуючи все вищевикладене виникає питання чим Ви як Замовник керувалися коли визнавали тендерну пропозицію ФОП ШМАТОК Н.А. переможцем?
Також хочемо нагадати основні принципи здійснення закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому враховуючи вищевикладене привидіть своє рішення стосотно визнаного переможця у відповідність до чинного законодавства України не порушуючи його або відмініть закупівлю.
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
«1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт / поставки товару, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі.»
Учасник надав довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та договір надання послуг ТОВ «ШБУ №14», та техталони на транспортні засоби, де вказано власник цих транспортних засобів, шо засвідчує договір. Так як договір про надання послуг транспортних засобів, а не найму (оренди), тому договір не засвідчений нотаріально.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Також до довідки надав до кожного працівника наказ про прийняття на роботу.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
«Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору».
Учасник надав лист відгук та аналогічний договір, але не надав довідку, де зазначено належне виконання аналогічного договору. Але про належне виконання договору зазначено в листі відгук.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-04-000018 ● 798a78b38b58421da8dff730c02062f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2023 16:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.08.2023 № 54-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 04.08.2023 № 54-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-05-17-003047-a 17.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-15 17:01:22
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги комунальної власності вулиці Івана Мазепи в с. Заїзд Прилуцького району Чернігівської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-17-003047-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-17 15:50:27
Про надання пояснення
Сухополов’янською сільською радою було внесено зміни до «Програми ремонту та утримання вулиць і доріг комунальної власності Сухополов’янської сілььскої ради на 2022-2027 рік», затвердженої рішенням 16 (позачергової) сесії сільської ради від 15.12.2021 року (зі змінами від 05.04.2023 року).
Розмір бюджетного призначення та виділення додаткових коштів затверджено рішенням Сухополов’янської сільської ради 30 (позачергової) сесії 8 скликання від 05.04.2023року "Про внесення змін до рішення 26 (позачергової) сесії 8 скликання від 21.12.2022 року" на Капітальний ремонт автомобільної дороги комунальної власності вулиці Івана Мазепи в с. Заїзд Прилуцького району Чернігівської області в сумі 7 226200,00 грн., в тому числі на коригування робочого проекту для перерахунку в поточні ціни 2023 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувана вартість були оголошені на підставі робочого проекту "Капітальний ремонт автомобільної дороги комунальної власності вулиці Івана Мазепи в с. Заїзд Прилуцького району Чернігівської області", згідго кошторисної документації № 04.04-23-ЗКР.
Посилання на сторінку власного веб-сайту https://shp-gromada.gov.ua/prozorro/
Скановані документи додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2023 10:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ШМАТОК НІНА АНДРІЇВНА |
5 346 331,94
UAH з ПДВ
|
5 346 331,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ОВСЕПЯН ГЕВОРГ СПАРТАКОВИЧ |
5 431 582,91
UAH з ПДВ
|
5 431 582,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" |
5 840 581,55
UAH з ПДВ
|
5 840 581,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЕЙТС" |
5 988 888,72
UAH з ПДВ
|
5 988 888,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
6 635 975,76
UAH з ПДВ
|
6 635 975,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ШМАТОК НІНА АНДРІЇВНА #2159416529 |
Переможець |
5 346 331,94
UAH з ПДВ
|
31 травня 2023 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2023 16:26
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2023 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2023 16:55
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2023 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2023 14:28
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
27 червня 2023 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2023 10:06
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
26 червня 2023 10:05
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2023 16:22
|
Договір.pdf | укладений |
16 червня 2023 16:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 14/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 14/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 14/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 14/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |