Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кобеляцький психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189239 |
Вебсайт: | https://kpnbi.com/ |
Місцезнаходження: | 39234, Україна , Полтавська обл., Полтавський район, с. Лісне, вул. Миру, буд. 63 |
Контактна особа: |
Євген Гелетей +380534331386 kpni@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2023 09:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2023 09:32 |
Початок аукціону: | 25 травня 2023 14:05 |
Очікувана вартість: | 213 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 130,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2023 09:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2023 09:33 |
ТД_Банани лимони яблука.docx | |
17 травня 2023 09:33 |
ТД_Банани лимони яблука.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-17-000020 ● 04eb6623e64d45efaa5f110245a60608
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2023 16:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.07.2023 № 67-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.07.2023 № 67-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-05-17-001307-a, 17.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Кобеляцький психоневрологічний будинок-інтернат ознайомившись з результатами проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Банани, лимони, яблука) (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-17-001307-a) 19 липня 2023 року в електронній системі, встановила, що було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі. За результатами питань відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів Закону та Постанови № 1178; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; дотримання вимог Постанови № 710 - порушень не встановлено. Зобов’язання щодо усунення порушень у Висновку зазначено, що з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Повідомляємо, що проведення службового розслідування в органах місцевого самоврядування регулюється Постановою КМУ від 13 червня 2000 р. № 950 «Про затвердження Порядку проведення службового розслідування» стосовно осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування», та осіб, які для цілей Закону України «Про запобігання корупції» прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Відповідно до п.1 даного Порядку, службового розслідування стосовно осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та осіб, які для цілей Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, може бути проведено: - у разі невиконання або неналежного виконання ними службових обов’язків, перевищення своїх повноважень, що призвело до людських жертв або заподіяло значну матеріальну чи моральну шкоду громадянинові, державі, підприємству, установі, організації чи об’єднанню громадян; - - у разі недодержання посадовими особами місцевого самоврядування законодавства про службу в органах місцевого самоврядування, антикорупційного законодавства; - на вимогу особи, уповноваженої на виконання функції держави або місцевого самоврядування, або особи, яка для цілей Закону прирівнюється до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування з метою зняття безпідставних, на її думку, звинувачень або підозри; - з метою виявлення причин та умов, що призвели до вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення чи не виконання вимог Закону в інший спосіб, за поданням спеціального уповноваженого суб’єкта у сфері протидії корупції або приписом Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – Національне агентство) за рішенням керівника органу, підприємства, установи, організації, в якому працює особа, стосовно якої пропонується проведення службового розслідування, а у разі його відсутності особи, яка виконує його обов’язки (далі – керівник органу). Враховуючи вищевикладене, оскільки чинне законодавство містить чіткі випадки для проведення службового розслідування, підстави для проведення службового розслідування відносно юрисконсульта Кобеляцького психоневрологічного будинку-інтернату Бородіна Данила Ігоровича з метою притягнення до дисциплінарної відповідальності відсутні. Щодо питання про притягнення до відповідальності винних осіб повідомляємо, що 24.07.2023 р. керівником було розглянуто висновок про результати моніторингу, та було проведено роз`яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі
2023-07-24 09:41:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2023 09:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ФІЛОНЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" |
142 000,00
UAH з ПДВ
|
142 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "РАКОВИЧ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
199 776,00
UAH з ПДВ
|
199 776,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ФІЛОНЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" #2419009436 |
Переможець |
142 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2024 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 08:54
|
Додаткова угода №2 До договора 240.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:37
|
ДУ_№1_лимони.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2023 09:57
|
Договір №240_.pdf | укладений |
31 травня 2023 09:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились зменшити загальну вартість договору на 3000,00 грн. (Три тисячі грн. 00 копійок), без ПДВ, та внести зміни до Договору № 240 від 31 травня 2023 року (далі — Договір) і викласти в такій редакції пункт 3.2 розділу ІІІ. «Ціна Договору» Договору: «3.2 Загальна ціна Договору визначена згідно з Додатком 1 до Договору (Специфікація) та становить 139 000,00 грн. (Сто тридцять дев’ять тисяч грн. 00 коп.), без ПДВ» |
Номер договору про закупівлю: | 240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі підпункту 1 пункту 19 Особливостей та п. 11.1 Договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 67760,00 грн. (Шістдесят сім тисяч сімсот шістдесят грн. 00 коп) та викласти п. 3.2. в такій редакції: «3.2 Загальна ціна Договору визначена згідно з Додатком 1 до Договору (Специфікація) та становить 71240,00 грн. (Сімдесят одна тисяча двісті сорок грн. 00 коп.), без ПДВ» |
Номер договору про закупівлю: | 240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |