Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517742 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Казимира Любомирського, 6 |
Контактна особа: |
Кондратюк Світлана Василівна +380362635604 ukbrivne@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2023 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 15 376 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 153 760,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 “Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” та постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5, зі змінами) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі та становить 76 000,0 грн. (сімдесят шість тисяч гривень, 00 коп.). Реквізити для зарахування тендерного забезпечення: р/р UA748999980314060556000017527, одержувач ГУК у Рівненській обл./Рівненська м.т.г./24061900, код ЄДРПОУ 38012494, Банк: Казначейство України (ЕАП). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 120 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій, який вказаний в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія та усі документи банківської гарантії, видані банком-гарантом та передбачені в цьому пункті мають містити кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам та формі, затверджених постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами) та наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції”, окрім останного абзацу пункту 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом від 14.12.2020 № 2628, який викласти в наступній редакції: “ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178”. Разом із банківською гарантією, як невід’ємна частина, надаються: - ліцензія, видана банку чи ін. документ, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів; - документ про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. У випадку надання копій вони повинні бути посвідчені уповноваженою особою банка-гаранта. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються електронною банківською гарантією, відхиляються Замовником відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей (цей пунк викладений у відповідності до пункту 44 Особливостей, оскільки згідно з п. 37 частини 3 розділу Х Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України. На виконання цієї вимоги Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 12.10.2022 № 1178 (Особливості); 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 76000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до розділу 3 проєкту договору | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2023 17:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2023 17:29 |
Проєкт договору.doc | |
16 травня 2023 17:29 |
Додаток 12 - ЕЗ.pdf | |
16 травня 2023 17:29 |
Додаток 11 - ПОБ.pdf | |
16 травня 2023 17:29 |
Додаток 10 - ОДР.pdf | |
16 травня 2023 17:29 |
Додаток 9 - АД.pdf | |
16 травня 2023 17:29 |
Додаток 8 - ПЗ.pdf | |
16 травня 2023 17:29 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-05-000074 ● 8f69548e91594f1f984fddff486d8ca0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 18:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2023 № 75-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
04.09.2023 № 75-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12. UA-2023-05-16-014519-a, 16.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-07 10:33:08
Запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вул. Володимира Стельмаха на ділянці від перехрестя з вул. Енергетиків до буд. № 60 в м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» очікуваною вартістю 15 376 000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-16-014519-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
В Проекті договору (підпункт 2.1. пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації) замовником передбачено, що «Загальна вартість Робіт за Договором, яка підлягає оплаті визначається на підставі твердої договірної ціни…».
В тендерній документації (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації) замовником зазначено, що:
- «Договірна ціна складається згідно з нормативними документами та вимогами цього пункту» (частина 2 абз. 3 п. 6 цього розділу);
- «Договірна ціна – тверда» (ч. 2 абз. 4 п. 6 цього розділу);
- «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (із змінами)…» (абз. 6 п. 6 цього розділу).
Відповідно до кошторисних норм України – «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються…». Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому, за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5% (підпункт а) абзац 2 пункт 5.31 Настанови). Кошти на покриття ризиків зазначаються за обґрунтуванням розрахунку № 11 у формі договірної ціни (Додаток 30 до Настанови).
Відповідно до п. 5.33 Настанови до складу ціни пропозиції учасника (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинені інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами зазначаються за обґрунтуванням розрахунку № 12 у формі договірної ціни (Додаток 30 до Настанови).
Поряд з цим, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДАЛЬЯНС ГРУП»» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції завантажено форму «Договірна ціна № б/н на будівництво «Капітальний ремонт вул. Володимира Стельмаха на ділянці від перехрестя з вул. Енергетиків до буд. № 60 в м. Рівне»», яка містить інформацію, а саме: вид договірної ціни: «тверда»; визначена згідно з Настановою, Наказ від 01.11.2021 № 281 Складена в поточних цінах станом на 2023 р. У графі 2 «Обґрунтування» вказано розрахунки, а саме: № 1-1 «Прямі витрати», № 1-2 «Загальновиробничі витрати», № 5 «Кошторисний прибуток», № 6 «Кошти на покриття адміністративних витрат». При цьому, розрахунку № 11 «Кошти на покриття ризиків» та розрахунку № 12 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» у формі договірної ціни Учасником не вказано.
Яким чином Замовник перевірив відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації в частині розрахунку ціни пропозиції учасника згідно пунктів 5.31 та 5.33 Настанови № 281?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-12 17:57:34
Відповідь на запит
Державній аудиторській службі України
У відповідь на запит від 07.09.2023 року про надання пояснення щодо закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт вул. Володимира Стельмаха на ділянці від перехрестя з вул. Енергетиків до буд. № 60 в м. Рівне» (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2023-05-16-014519-a), по якій Північно-східний офіс Держаудитслужби в Полтавській області проводить моніторинг, повідомляємо наступне.
В запиті про надання пояснення зокрема запитується: яким чином Замовник перевірив відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації в частині розрахунку ціни пропозиції учасника згідно пунктів 5.31 та 5.33 «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 № 281.
В пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначеної закупівлі сказано: «Ціна тендерної пропозиції учасника розраховується, виходячи з обсягів робіт, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по предмету закупівлі та поточних цін на них. Договірна ціна – тверда. В ціні пропозиції мають враховуватись витрати на сплату всіх обов’язкових зборів і податків, в тому числі ПДВ, вартість матеріалів та інші витрати. Остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до вимог чинних кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (із змінами). Ціна тендерної пропозиції учасника є загальною вартістю виконання робіт за Договором.
Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції та оприлюднити в електронній системі закупівель розрахунок договірної ціни, який складається з наступного:
- ціни тендерної пропозиції (договірної ціни);
- пояснювальної записки;
- локальних кошторисів;
- розрахунку заробітної плати, який повинен бути виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованим у Мінюсті 11.11.2016 № 1469/29599 (зі змінами);
- розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів);
- розрахунку загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
- розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
- розрахунку прибутку».
Учасник закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “БУДАЛЬЯНС ГРУП” у своїй тендерній пропозиції надав Договірну ціну з розрахунками, яка повністю відповідає технічній специфікації та вище вказаним вимогам тендерної документації. В Договірній ціні учасника відсутні кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
В пунктах 5.31 - 5.33 «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 № 281 (надалі Настанова) сказано:
«5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об'єкта будівництва, складності виконання
будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни - не враховується.
Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
5.32. Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. 49 При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції. При залученні учасником процедури закупівлі (підрядником) для виконання окремих видів робіт субпідрядників кожен з них має аналізувати власні ризики та передбачати їх компенсацію у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні)
5.33. До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України».
Виходячи з наведеного бачимо, що в Настанові немає вимоги обов’язкового включення таких коштів до розрахунку Договірної ціни і немає строго визначеного розміру таких коштів.
Показник до 1,5 % (зазначений в п. 5.31 Настанови для твердої ціни) включає і показник 0 %. Настанова не містить обмежень щодо мінімального розміру коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, а отже, відсутні будь-які підстави вважати, що розмір вищезазначених коштів не може дорівнювати нулю.
Все залежить від розрахунків учасника, який уважно вивчає проектну документацію, обслідує об’єкт на місці, зважує і прораховує свої витрати. При поданні тендерної пропозиції учасник самостійно приймає рішення щодо включення до неї коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт та коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Якщо учасник не вважає за потрібне врахування цього виду витрат, це не є помилкою та не суперечить тендерній документації.
Варто зазначити, що строки будівництва на даному об’єкті згідно з пунктом 4.4. розділу «Загальні положення» тендерної документації складають 6 місяців (до 21 грудня 2023 року).
Відповідно до рекомендованих у роз'ясненнях відповідних органів формул визначення розміру коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, стосуються термінів будівництва один рік або більше року та, крім того, стосуються стадії проектування інвесторської кошторисної документації, а не стадії підготовки та подання тендерної пропозиції (Лист ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ від 23.10.2000, N 7/7-1083 та Лист Міністерства економіки України від 24.10.2000 № 64-28/900). Отже, на сьогоднішній день відсутній визначений законодавством загальнообов’язковий єдиний механізм розрахунку коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, при тривалості будівництва 6 місяців.
Вид договірної ціни, яку надав учасник – тверда. Відповідно до пункту 1.2 Настанови Договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі. Тверда договірна ціна – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором.
Відповідно до умов договору № 59-Б від 01.06.2023 року, укладеного між замовником та учасником, вартість договору не буде збільшуватись протягом періоду виконання робіт. Вартість договору складає 14 979 948,02 грн., що на 396 051,98 грн. менше очікуваної вартості закупівлі. Укладання договору відповідно до пропозиції учасника привело до значної економії бюджетних коштів.
Начальник управління Володимир ЛЯШУК
Кондратюк Світлана 63 56 04
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-14 18:07:15
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, очікуваною вартістю 15 376 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-16-014519-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо).
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-19 18:12:02
Відповідь на запит
У відповідь на запит від 14.09.2023 року про надання пояснень у межах проведення Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт вул. Володимира Стельмаха на ділянці від перехрестя з вул. Енергетиків до буд. № 60 в м. Рівне» (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2023-05-16-014519-a), повідомляємо наступне.
В запиті про надання пояснень вказана необхідність в отриманні інформації та відповідних документів на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо).
Обґрунтування розміру витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Розмір витрат, технічні, якісні та кількісні характеристики визначені в проектній документації “Капітальний ремонт вул. Володимира Стельмаха на ділянці від перехрестя з вул. Енергетиків до буд. № 60 в м. Рівне”, виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво” затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та інших нормативних документів (проектна документація додається).
Проектна документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт філії ДП “Укрдержбудекспертиза” у Рівненській області №18-0072/01-23 від 02.05.2023 року (додається). Документація затверджена наказом начальника управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради № 01-17/36 від 09.05.2023 року. Наказ зареєстрований в реєстрі будівельної діяльності єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (наказ та витяг з реєстру додаються). В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види робіт. Роботи виконуються згідно з затвердженим проектом відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання та якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням вимог діючих нормативних документів, норм, правил та безпечних умов праці. Роботи виконуються з матеріалів і конструкцій, що передбачені в проектній документації і повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ та чинному законодавству.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься в Додатку 6 “Технічна специфікація” до тендерної документації, яка повністю відповідає проєктній документації.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, який знаходиться в складі проєктної документації: “Капітальний ремонт вул. Володимира Стельмаха на ділянці від перехрестя з вул. Енергетиків до буд. № 60 в м. Рівне” (додається). Очікувана вартість предмету закупівлі складає 15 376 000,00 грн. (п’ятнадцять мільйонів триста сімдесят шість тисяч гривень, нуль коп.), в тому числі ПДВ.
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: “Капітальний ремонт вул. Володимира Стельмаха на ділянці від перехрестя з вул. Енергетиків до буд. № 60 в м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (додається) оприлюднене на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради у розділі новин 17.05.2023 року за посиланням:
https://arhrv.gov.ua/,
https://arhrv.gov.ua/article/all?page=2&per-page=12
та на офіційному веб-сайті Рівненської міської ради у рубриці нашого управління 18.05.2023 року за посиланням:
https://rivnerada.gov.ua/portal/content-list/12/23
Додаток:
- Проектна документація (12 файлів);
- Наказ про затвердження проектної документації № 01-17/36 від 09.05.2023;
- Витяг з реєстру будівельної діяльності щодо інформації про затвердження проектної документації єдиної державної електронної системи у сфері будівництва;
- Експертний звіт філії ДП “Укрдержбудекспертиза” у Рівненській області №18-0072/01-23 від 02.05.2023 року;
- Договір з головним розпорядником бюджетних коштів № 8-23 від 28.02.2023 року
- Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Начальник управління Володимир ЛЯШУК
- Відповідь на запит
- Загальна пояснювальна записка
- Автомобільні дороги
- Організація дорожнього руху
- Проект організації будівництва
- Електроосвітлення зовнішнє
- Зведений кошторисний розрахунок
- Водопостачання
- Газопостачання
- Електропостачання
- Освітлення, техумови
- Теплопостачання
- Витяг з реєстру будівельної діяльності щодо проектної документації
- Експертний звіт №18-0072/01-23 від 02.05.2023
- Наказ про затвердження проектної документації № 01-17/36 від 09.05.2023
- Витяг з реєстру будівельної діяльності щодо наказу про затвердження проектної документації
- Договір з головним розпорядником бюджетних коштів № 8-23 від 28.02.2023
- Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" |
14 979 948,02
UAH з ПДВ
|
14 979 948,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" #40445002 |
Переможець |
14 979 948,02
UAH з ПДВ
|
26 травня 2023 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2023 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 жовтня 2024 17:11
|
Звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
14 жовтня 2024 17:09
|
Додаткова угода про розірвання договору | укладений |
14 жовтня 2024 17:09
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 12:30
|
ДУ 3 до договору 59-Б_ Стельмаха.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 16:41
|
ДУ _2 до договору 59-Б_ Стельмаха.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2023 16:34
|
Додаткова угода 1 до Договору 59-Б.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2023 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2023 11:36
|
Договір | укладений |
01 червня 2023 11:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна бюджетних призначень |
Номер договору про закупівлю: | 59-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна бюджетного призначення |
Номер договору про закупівлю: | 59-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 59-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |