Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Вебсайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20 |
Контактна особа: |
Головатюк Віта Ігорівна 380384263826 GOLOVATYUK.VITA@KHNPP.ATOM.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2023 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 34 999 996,35 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 349 999,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
ДБН А.2.2-3:2014. Ремонт мережі освітлення ТВ-1 (Детально згідно додатку 3 до тендерної документації)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату наданих послуг за договором протягом 60 робочих днів із дати підписання сторонами акту наданих послуг | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2023 14:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2023 14:47 |
Протокол № 179 від 22.05.2023.pdf | |
22 травня 2023 14:47 |
ТехнічнаСпец_ТСдоПЗ.21.01249-2023№4681_19.05.2023`_PS_PS.PDF | |
16 травня 2023 17:03 |
Додаток №1 до ТД - Кваліфікаційні вимоги_PS.DOC | |
16 травня 2023 17:03 |
Тендерна документація_PS.DOC | |
16 травня 2023 17:03 |
Додаток №5 - Проєкт договору _ДВ__PS.DOC | |
16 травня 2023 17:03 |
Додаток №4 до ТД - Форма «Тендерна пропозиція _цінова_»_PS.DOC | |
16 травня 2023 17:03 |
Додаток №2 до ТД - Документи які вимагаються від переможця_PS.DOCX | |
16 травня 2023 17:03 |
Додаток №8 до ТД - Примірна форма довідки по абз. 14 п. 44 Особливостей_PS.DOCX | |
16 травня 2023 17:03 |
Додаток №6 до ТД - Лист-заявка про участь в закупівлі_PS.DOCX | |
16 травня 2023 17:03 |
Додаток №7 до ТД - Анкета_PS.DOCX |
22 травня 2023 14:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2023 14:47 |
Протокол № 179 від 22.05.2023.pdf
|
|||
22 травня 2023 14:47 |
ТехнічнаСпец_ТСдоПЗ.21.01249-2023№4681_19.05.2023`_PS_PS.PDF
|
|||
16 травня 2023 17:03 |
Додаток №1 до ТД - Кваліфікаційні вимоги_PS.DOC
|
|||
16 травня 2023 17:03 |
Тендерна документація_PS.DOC
|
|||
16 травня 2023 17:03 |
Додаток №5 - Проєкт договору _ДВ__PS.DOC
|
|||
16 травня 2023 17:03 |
Додаток №4 до ТД - Форма «Тендерна пропозиція _цінова_»_PS.DOC
|
|||
16 травня 2023 17:03 |
Додаток №2 до ТД - Документи які вимагаються від переможця_PS.DOCX
|
|||
16 травня 2023 17:03 |
Додаток №8 до ТД - Примірна форма довідки по абз. 14 п. 44 Особливостей_PS.DOCX
|
|||
16 травня 2023 17:03 |
Додаток №6 до ТД - Лист-заявка про участь в закупівлі_PS.DOCX
|
|||
16 травня 2023 17:03 |
Додаток №7 до ТД - Анкета_PS.DOCX
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000216 ● 56fc31df2c8044d982a691953ef6062f
- Статус: завершено ● Дата: 08 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 08:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2023-05-16-014185-a 16.05.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 17:18:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з ДБН А.2.2-3:2014. Ремонт мережі освітлення ТВ-1 за кодом класифікатора ДК 021:2015:50530000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-05-16-014185-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 29.12.2023 № 1 до Договору від 30.06.2023 № 15-33/23/11-124-01-23-20443.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу
державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній
роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна
відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 14:11:19
Пояснення на запит ДАСУ по закупівлі UA-2023-05-16-014185-a
Пояснення (інформація та документи) на запит Держаудитслужби, що опублікований у електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-16-014185-a.
Питання 1: Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Відповідь: Підставою для надання послуги: «ДБН А.2.2-3:2014 Ремонт мережі освітлення ТВ-1» є:
- Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі викладені у Технічній специфікації до предмету закупівлі на тему: «ДБН А.2.2-3:2014 Ремонт мережі освітлення ТВ-1» від 19.05.2023 №ТС до ПЗ.21.01249-2023.Вищенаведена «Технічна специфікація» є додатком 3 до Тендерної документації.
- Очікувана вартість закупівлі визначається відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з врахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, а також згідно організаційно-розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» та Філії «ВП «Хмельницька АЕС», а саме: за більш економічно вигідною пропозицією (Додаток 1 ).
Питання 2: Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Відповідь: Інформація щодо Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» зі змінами знаходиться за наступним посиланням https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-years2023haes.html
Питання 3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 29.12.2023 № 1 до Договору від 30.06.2023 № 15-33/23/11-124-01-23-20443.
Відповідь: Необхідність укладання додаткової угоди від 29.12.2023 № 1 до Договору від 30.06.2023 № 15-33/23/11-124-01-23-20443 обумовлено питанням зменшення ціни договору, яке узгоджене Сторонами керуючись підп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених ПКМУ від 12.10.2022 №1178, відповідно до п.1.6 та п.14.2 договору від 30.06.2023 № 15-33/23/11-124-01-23-20443, за рахунок кількості та часу фактичного використання машин і механізмів, вартості матеріально - технічних ресурсів, оптимізації схемних рішень підключення елементів освітлення, неможливістю надання послуги у зв’язку з обмеженням виконання робіт на діючому енергоблоці.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-19 08:11:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з ДБН А.2.2-
3:2014. Ремонт мережі освітлення ТВ-1 за кодом класифікатора ДК
021:2015:50530000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-
2023-05-16-014185-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України
«Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,
частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2
та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з
наступного питання, а саме надати інформацію та документи щодо виконання
умов договору від 30.06.2023 № 15-33/23/11-124-01-23-20443 (далі – Договір) та
документи, що підтверджують здійснення розрахунків за Договором.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за
перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема
за невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм
завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-23 15:15:46
Пояснення на запит ДАСУ по закупівлі UA-2023-05-16-014185-a
Пояснення (інформація та документи) на запит Держаудитслужби, що опублікований у електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-16-014185-a.
Питання: Надати інформацію та документи щодо виконання умов договору від 30.06.2023 № 15-33/23/11-124-01-23-20443 (далі – Договір) та документи, що підтверджують здійснення розрахунків за Договором.
Відповідь: Ціна послуг за договором від 30.06.2023 № 15-33/23/11-124-01-23-20443 з урахуванням додаткової угоди від 29.12.2023 № 1 становить 35 607 606,02 грн з ПДВ. Строк надання послуг за договором: початок – з дати підписання договору сторонами, закінчення – до 22.12.2023.
Станом на 22.12.2023 за договором надано послуг на загальну суму 35 607 606,02 грн з ПДВ, що підтверджено актами №№1-10 за період вересень-грудень 2023 року.
Станом на 17.01.2024 послуги оплачені на 100% від виконання, а саме в сумі 35 607 606,02 грн з ПДВ, що підтверджено платіжними інструкціями.
Зведена інформація щодо виконання і оплати за договором наведена у Довідці щодо виконання умов договору від 30.06.2023 № 15-33/23/11-124-01-23-20443 (Додаток).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КВП МУ-13 "ЕПЗМ" |
34 567 318,05
UAH
|
34 567 318,05
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КВП МУ-13 "ЕПЗМ" #04742425 |
Переможець |
34 567 318,05
UAH
|
16 червня 2023 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2023 17:02
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2023 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2023 10:10
|
Договір МУ-13.pdf | укладений |
03 липня 2023 10:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно підпункту 1, пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників,передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених ПКМУ від 12.10.2022 № 1178 |
Номер договору про закупівлю: | 11-124-01-23-20443 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |