Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів)
Очікувана вартість
2 177 900,00 UAH
UA-2023-05-16-012149-a ● 5293b966efd942178bd6a74c25d88a47
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01999709 |
Місцезнаходження: | 36040, Україна , Полтавська обл., с.Супрунівка, вул. Київське Шосе 1-В |
Контактна особа: |
Ірина Любченко +30532680309 potd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2023 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 177 900,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації харчування пацієнтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вул Покровська, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2023 11:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2023 11:51 |
Повідомлення про внесені зміни.pdf | |
23 травня 2023 11:51 |
ТД (кейтерингові послуги 2023 (3і змінами від 23.05.23 р.).docx | |
19 травня 2023 10:43 |
Повідомлення про внесені зміни.pdf | |
19 травня 2023 10:43 |
ТД (кейтерингові послуги 2023 (3і змінами).docx | |
16 травня 2023 15:55 |
ТД (кейтерингові послуги 2023 (3).docx |
23 травня 2023 11:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 травня 2023 11:51 |
Повідомлення про внесені зміни.pdf
|
||||||
23 травня 2023 11:51 |
ТД (кейтерингові послуги 2023 (3і змінами від 23.05.23 р.).docx
|
||||||
19 травня 2023 10:43 |
Повідомлення про внесені зміни.pdf
|
||||||
19 травня 2023 10:43 |
ТД (кейтерингові послуги 2023 (3і змінами).docx
|
||||||
16 травня 2023 15:55 |
ТД (кейтерингові послуги 2023 (3).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-16-012149-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРИВАТ-БІЗНЕС", Код ЄДРПОУ:33288667
Дата подання: 18 травня 2023 12:09
щодо умов ТД
Користуючись своїм правом згідно п.1 розділу II тендерної документації та Закону, а саме: « Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 3 (три) дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру» вимагаємо дати роз’яснення та внести відповідні зміни в тендерну документацію (Додаток№2)
У Додатку 2 тендерної документації Замовником зазначено: «…надати копії укладених угод з акредитованими національним акредитаційним агентством лабораторіями для дослідження готових страв, кондитерських та хлібобулочних виробів, змивів з об’єктів та обладнання».
Замовник не наголосив яку саме кількість угод повинен надати учасник. У вимозі відсутня фраза «не менше двох», або інша уточнююча кількість. Формулювання вимоги передбачає множину : « надати копії укладених угод з акредитованими національним акредитаційним агентством лабораторіями для дослідження готових страв, кондитерських та хлібобулочних виробів, змивів з об’єктів та обладнання». Може Замовник вимагає надати договір на кожний вид досліджень, а саме, договір для досліджень готових страв, договір для дослідження кондитерських та хлібобулочних виробів, договір для дослідження змивів з об’єктів та обладнання – це дійсно більше, ніж один договір.
Просимо чітко прописати вищезазначену вимогу та внести відповідні зміни в Додатку №2 ТД
Розгорнути
Згорнути
У Додатку 2 тендерної документації Замовником зазначено: «…надати копії укладених угод з акредитованими національним акредитаційним агентством лабораторіями для дослідження готових страв, кондитерських та хлібобулочних виробів, змивів з об’єктів та обладнання».
Замовник не наголосив яку саме кількість угод повинен надати учасник. У вимозі відсутня фраза «не менше двох», або інша уточнююча кількість. Формулювання вимоги передбачає множину : « надати копії укладених угод з акредитованими національним акредитаційним агентством лабораторіями для дослідження готових страв, кондитерських та хлібобулочних виробів, змивів з об’єктів та обладнання». Може Замовник вимагає надати договір на кожний вид досліджень, а саме, договір для досліджень готових страв, договір для дослідження кондитерських та хлібобулочних виробів, договір для дослідження змивів з об’єктів та обладнання – це дійсно більше, ніж один договір.
Просимо чітко прописати вищезазначену вимогу та внести відповідні зміни в Додатку №2 ТД
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 травня 2023 10:41
Відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол № 40 від 18. 05. 2023 р.) внесені зміни до тендерної документації на закупівлю послуг з організації харчування пацієнтів код ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги»
Номер вимоги: UA-2023-05-16-012149-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Елмотор фуд, Код ЄДРПОУ:44699123
Дата подання: 19 травня 2023 15:24
щодо внесення змін у ТД
Шановний замовник!
Згідно Додатку 2 тендерної документації Замовником зазначено: «…надати копії укладених угод з акредитованими національним акредитаційним агентством лабораторіями для дослідження готових страв, кондитерських та хлібобулочних виробів, змивів з об’єктів та обладнання – не менше двох».
Вважаємо дану вимогу порушенням законних інтересів учасників згідно статті 5, 22 Закону.
У нас, як у потенційного учасника з досвідом, укладений договір з акредитованою національним акредитаційним агентством лабораторією для дослідження готових страв, кондитерських та хлібобулочних виробів, змивів з об’єктів та обладнання. Для здійснення послуг згідно предмету закупівлі цього більш ніж достатньо. Не зрозуміло, навіщо Замовник вимагає декілька договорів. Вимагаємо надати законодавчі підстави щодо вимоги про надання не менше двох договорів з акредитованими національним акредитаційним агентством лабораторіями для дослідження готових страв, кондитерських та хлібобулочних виробів, змивів з об’єктів та обладнання. Або внести зміни в Додаток №2 , а саме : «…надати копію укладеної угоди з акредитованою національним акредитаційним агентством лабораторіями для дослідження готових страв, кондитерських та хлібобулочних виробів, змивів з об’єктів та обладнання»
Якщо, відповідні зміни не будуть внесені, залишаємо за собою право відстоювати свої права і
законні інтереси в спосіб, передбачений законодавством України, зокрема шляхом подання скарги
до Антимонопольного комітету України, ініціювання моніторингу Державною аудиторською
службою України тощо.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Додатку 2 тендерної документації Замовником зазначено: «…надати копії укладених угод з акредитованими національним акредитаційним агентством лабораторіями для дослідження готових страв, кондитерських та хлібобулочних виробів, змивів з об’єктів та обладнання – не менше двох».
Вважаємо дану вимогу порушенням законних інтересів учасників згідно статті 5, 22 Закону.
У нас, як у потенційного учасника з досвідом, укладений договір з акредитованою національним акредитаційним агентством лабораторією для дослідження готових страв, кондитерських та хлібобулочних виробів, змивів з об’єктів та обладнання. Для здійснення послуг згідно предмету закупівлі цього більш ніж достатньо. Не зрозуміло, навіщо Замовник вимагає декілька договорів. Вимагаємо надати законодавчі підстави щодо вимоги про надання не менше двох договорів з акредитованими національним акредитаційним агентством лабораторіями для дослідження готових страв, кондитерських та хлібобулочних виробів, змивів з об’єктів та обладнання. Або внести зміни в Додаток №2 , а саме : «…надати копію укладеної угоди з акредитованою національним акредитаційним агентством лабораторіями для дослідження готових страв, кондитерських та хлібобулочних виробів, змивів з об’єктів та обладнання»
Якщо, відповідні зміни не будуть внесені, залишаємо за собою право відстоювати свої права і
законні інтереси в спосіб, передбачений законодавством України, зокрема шляхом подання скарги
до Антимонопольного комітету України, ініціювання моніторингу Державною аудиторською
службою України тощо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 травня 2023 11:49
Відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол № 41від 23. 05. 2023 р.) внесені зміни до тендерної документації на закупівлю послуг з організації харчування пацієнтів код ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Елмотор фуд |
2 047 008,21
UAH
|
2 047 008,21
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Елмотор фуд #44699123 |
Переможець |
2 047 008,21
UAH
|
06 червня 2023 13:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 09:42
|
ДУ №5 (змешення харчування).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 09:16
|
ДУ№4 зменшення суми договору.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2023 16:01
|
ДУ №3 (харчування зменшення).pdf | зміни до договору |
06 листопада 2023 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2023 13:43
|
ДУ №2 ( зменшення суми харчування).pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2023 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2023 09:20
|
Дод. угода №1 (кейтерингові послуги).pdf | зміни до договору |
26 червня 2023 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 16:17
|
Дог. №51 (кейтерингові послуги).pdf | укладений |
14 червня 2023 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або касування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року, Сторони домовились зменшити суму Договору про закупівлю послуг №51 від 12.06.2023 року на 93,99 гри. та викласти п. 2.1. Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року, Сторони домовились зменшити суму Договору про закупівлю послуг №51 від 12.06.2023 року на 240 000,00 грн. (двісті сорок тисяч грн. 00 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року, Сторони домовились зменшити суму Договору про закупівлю послуг №51 від 12.06.2023 року на 286 763,49 грн. (двісті вісімдесят шість тисяч сімсот шістдесят три грн. 69 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року, Сторони домовились зменшити суму Договору про закупівлю послуг №51 від 12.06.2023 року на 136 523,94 грн. (сто тридцять шість тисяч п’ятсот двадцять три грн. 94 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року, Сторони домовились зменшити суму Договору про закупівлю послуг №51 від 12.06.2023 року на 44 081,31 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |