Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Шергін Валерій Сергійович 380444650866 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2023 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 98 182 613,76 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 490 913,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 981826 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 0,5 відсотків вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Критерії оцінки: ціна - 100% | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2023 15:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2023 15:38 |
Зміни 597_ВО від 22.05.2023.docx | |
22 травня 2023 15:38 |
597_ВО дефектоскопні візки_нова редакція від 22.05.2023.docx | |
16 травня 2023 15:53 |
Додаток №8.docx |
22 травня 2023 15:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2023 15:38 |
Зміни 597_ВО від 22.05.2023.docx
|
|||
22 травня 2023 15:38 |
597_ВО дефектоскопні візки_нова редакція від 22.05.2023.docx
|
|||
16 травня 2023 15:53 |
Додаток №8.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Просимо Замовника продовжити «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» не менше ніж на 10 робочих днів у зв’язку з необхідністю підготовки великої кількості документів для участі.
Просимо Замовника продовжити «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» не менше ніж на 10 робочих днів у зв’язку з обробкою замовлення заводом-виробником згідно Вашого технічного завдання та отриманням протоколу випробування із усіма неохідними документами для участі, що потрубує додаткового часу.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-02-000047 ● d7fdffb8aeb041a38f7faccbaa9d6dca
- Статус: вирішено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 14:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2023-05-16-012086-a 16.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-09 14:19:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дефектоскопних візків (ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-16-012086-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо)) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 7.3 розділу 7 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-10 11:47:29
Відповідь на запит
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2023-05-16-012086-a надає відповідь:
Рішенням правління у 2022 році затверджено Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і по АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – Порядок) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг. Філія «Центр забезпечення виробництва» (або філія ЦЗВ) є структурним підрозділом, до функцій якої належить організація централізованих закупівель для потреб АТ «Укрзалізниця». З огляду на зазначене філія ЦЗВ не визначає виробничі потреби Замовника та не має вищезазначених документів.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі повідомляємо наступне: відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. У випадку закупівлі товарів, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, а також перелік документів, що вимагається для підтвердження їх відповідності, повинні відповідати інформації, що міститься у інформаційній системі (ІС «Вимоги до продукції») з урахуванням Тимчасового положення про порядок допуску продукції залізничного призначення для її використання підрозділами АТ «Укрзалізниця» під час ремонту рухомого складу та об’єктів інфраструктури у період дії воєнного стану, що затверджений рішенням правління Товариства від 08.08.2022. У випадку закупівлі робіт та послуг, а також товарів, інформація щодо яких відсутня у ІС «Вимоги до продукції», технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що вимагається для їх підтвердження, надаються департаментами Товариства за функціональним напрямом або службою регіональної філії, для потреб якої здійснюється закупівля, та на яких покладено відповідальність щодо формуванням технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник керувався нормами Порядку та при формуванні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі використовувались дані з інформаційної бази ІС «Вимоги до продукції», які були включені до Додатку А Додатку 1 Тендерної документації.
Очікувана вартість предмета визначена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275, методом порівняння ринкових цін та на підставі закупівельних цін попередніх періодів.
2. Відповідна інформація міститься за адресою https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/.
Для пошуку інформації по конкретному тендеру, необхідно ввести номер оголошення у пошукове поле.
3. Надаємо копію банківської гарантії, що надана переможцем.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-14 15:17:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дефектоскопних візків (ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-16-012086-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів з наступного питання.
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов розділу II Додатку 6 до тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-16 16:31:47
Відповідь на запит
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2023-05-16-012086-a надає відповідь:
Надаємо копії документів переможця на підтвердження щодо виконання ним умов розділу II Додатку 6 до тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю (файл у додатку до відповіді: «Право підписання дог_про_закупівлю»).
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-16-012086-a Державною аудиторською службою України (далі — Держаудитслужба) 23 серпня 2023 року розміщено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Дефектоскопні візки» (38340000-0 Прилади для вимірювання величин) (оголошення UA-2023-05-16-012086-a). Згідно з висновком, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, що діяла на дату оголошення процедури закупівлі) (далі – Особливості) установлено порушення частини восьмої статті 12 Закону. Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Замовник категорично не погоджується з висновком щодо порушення частини восьмої статті 12 Закону з огляду на наступне. Держаудитслужба у своєму висновку зазначає, що у тендерній документації Замовник установив вимогу щодо надання документів, визначених підпунктом 7.2 розділу 7 «Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо)» та Додатку 6 до тендерної документації у паперовому вигляді, чим, на думку Держаудитслужби, порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Частина восьма статті 12 Закону говорить, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до пункту 18 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі — це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 7.2. розділу 7 тендерної документації переможець процедури закупівлі для укладення договору про закупівлю повинен надати документи відповідно до розділу ІІ Додатку №6 до тендерної документації. Розділ ІІ додатку №6 до тендерної документації містить перелік документів, які подає переможець процедури закупівлі для укладення договору. Зокрема, але не виключно, це статутні документи, документи фінансової звітності, документи щодо банківських рахунків. Водночас, зазначена вимога не стосується інших учасників процедури закупівлі. Зазначена правова позиція Замовника підтверджується також постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 11 травня 2022 року за справою № 640/20624/21. Абзацем п’ятнадцятим пункту 44 Особливостей передбачено оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Одночасно, спосіб подання переможцем процедури закупівлі інших документів, в тому числі тих, що передбачені статтею 41 Закону, Законом не визначений. Це підтверджується відповіддю Уповноваженого органу на запит 1514/2020, яка розміщена у розділі «Консультації з питань публічних закупівель» на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу. Одночасно повідомляємо, що наразі Замовником вже застосовується нова редакція тендерної документації.
2023-08-30 16:19:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
-
2023-09-18 12:44:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОСТІ" |
98 182 613,76
UAH з ПДВ
|
98 182 613,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОСТІ" #43541856 |
Переможець |
98 182 613,76
UAH з ПДВ
|
27 червня 2023 16:37
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 27 червня 2023 16:37
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОСТІ" #43541856 |
98 182 613,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 13:42
|
ЦЗВ-07-03323-01.pdf | укладений |
24 січня 2024 13:42
|
ЦЗВ-07-03323-01.pdf | укладений |
24 січня 2024 13:39
|
ЦЗВ-07-03323-01.pdf | укладений |
24 січня 2024 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2023 15:45
|
ЦЗВ-07-03323-01.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2023 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 14:23
|
ЦЗВ-07-03323-01.pdf | укладений |
12 липня 2023 14:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та пп.5 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-07-03323-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |