Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410607 |
Вебсайт: | https://corabeldistr.mkrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, пр. Богоявленський, 314 |
Контактна особа: |
Степаніцина Інна Леонідівна +380512600277 inna_02112008@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2023 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 3 169 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 693,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок здійснюється Замовником з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку за фактично виконанні роботи та після подання всієї виконавчої документації та документів щодо якості задіяних матеріалів з паспортами та сертифікатами. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2023 13:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2023 13:02 |
16_05_2023_Тендерна_документація_за_Особливостями_кап_ремонт дорожнього покриття_космонавтов беляєва.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-05-000015 ● 1a8ea67c67bf4d6486a735773df0c1a9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 13:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.09.2023 № 29-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 05.09.2023 № 29-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-05-16-007102-a 16.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 11:38:55
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Космонавта Беляєва від будинку №37 до проспекту Богоявленського у Корабельному районі м. Миколаєва» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-16-007102-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-07 14:18:28
Пояснення
Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради надає інформацію на порушені питання, а саме:
1. Розмір бюджетних витрат по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Космонавта Беляєва від будинку № 37 до проспекту Богоявленського у Корабельному районі м. Миколаєва. Коригування» визначено на підставі проектно-кошторисної документації, що пройшла експертизу та затверджена в установленому порядку (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва додається у сканованому виді).
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі також визначено на підставі проектно-кошторисної документації (дефектний акт надається у сканованому виді).
3. Очікувана вартість предмету закупівлі визначено на підставі даних зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та складається з таких складових: вартості будівельних робіт (глави 1-9), суми кошторисного прибутку, суми коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та суми податку на додану вартість.
4. Обгрунтування, що стосуються вказаного предмету закупівлі викладені
на офіційному веб-сайті адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради (https://corabeldistr.mkrada.gov.ua/index.php7option
=сот_сопІепІ&уіезу=аі!іс1е&ігі=4415:2023-01-10-11 -00-24&саОгі=68 :ogoloshen).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГОНЧАРЕНКО АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
3 166 972,99
UAH з ПДВ
|
3 166 972,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГОНЧАРЕНКО АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" #2752619213 |
Переможець |
3 166 972,99
UAH з ПДВ
|
26 травня 2023 12:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 12:01
|
звіт про виконання договру про закупівлю | укладений |
13 грудня 2023 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2023 13:38
|
повідомлення.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2023 13:37
|
u_42_ДЦ_ЛС1_04-01-01.xls | зміни до договору |
18 жовтня 2023 13:37
|
u_42_ДЦ_ИВРЛС_04-01-01.xls | зміни до договору |
18 жовтня 2023 13:37
|
Додаткова_267_1.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2023 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2023 12:42
|
Договір_267.pdf | укладений |
06 червня 2023 12:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до договору підряду №267 від 06.06.2023 і зменшити суму договору на 522 574,55 грн. без ПДВ виклавши пункту 4.1. договору та додатки до нього у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 267 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |