Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) Ноутбуки
Очікувана вартість
199 999,00 UAH
UA-2023-05-16-005507-a ● d8de749918ac4ec8a9250825b1160637
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КАЛИНІВСЬКИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ |
Код ЄДРПОУ: | 03062906 |
Місцезнаходження: | 22403, Україна , Вінницька обл., Калинівка, вул. Маяковського, будинок 29 |
Контактна особа: |
Солоненко Галина Миколаївна 380966573476 solonenko_g_m@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2023 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2023 13:55 |
Очікувана вартість: | 199 999,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Вінницька область, Калинівка, Маяковського, буд. 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 червня 2023
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2023 12:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2023 12:02 |
Тендерна документація.docx |
16 травня 2023 12:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 травня 2023 12:02 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ціни без ПДВ?
Дата подання: 20 травня 2023 03:57
Дата відповіді: 22 травня 2023 10:08
Доброго дня.
Бюджет Замовником визачено без ПДВ.
Просимо вас уточнити чи звільняється дана закупівля від сплати ПДВ?
Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня, організація, яка виставила закупівлю є неприбутковою організацією (неплатником ПДВ).
Порт RJ-45 ?
Дата подання: 20 травня 2023 23:47
Дата відповіді: 22 травня 2023 11:15
Шановний Замовник!
Вами встановлена наступна вимога «Мережа: Wi-Fi, Bluetooth».
Серед мережевих інтерфейсів відсутній порт RJ-45 1Gb Ethernet.
Просимо вас уточнити чи пропущено даний важливий порт помилково чи ви дійсно хочете закупити ноутбуки з обрізаною функціональністю?
Якщо це випадкова помилка, то просимо додати до вимог по мережі порт RJ-45.
З повагою,
Учасник торгів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику, у вимогах вказано все вірно.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-16-005507-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", Код ЄДРПОУ:44090423
Дата подання: 31 травня 2023 23:45
Вимога
Обрання переможцем пропозиції, що підлягає відхиленню (Додається)
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2023 18:37
Під час розгляду Вашої вимоги до тендерної закупівлі UA-2023-05-16-005507-a за кодом ДК 021:2015 "30210000-4 Машини для обробки даних", щодо виявлених недоліків в тендерній пропозиції учасника ТДВ "ІБФ ЛДС" повідомляємо про наступне:
Ваша вимога буде розглянута уповноваженою особою та будуть прийняті відповідні рішення.
Ваша вимога буде розглянута уповноваженою особою та будуть прийняті відповідні рішення.
Номер вимоги: UA-2023-05-16-005507-a.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", Код ЄДРПОУ:44090423
Дата подання: 11 червня 2023 11:19
Скарга
Просимо вжити заходи та не допустити підписання договору наслідком якого підприємство понесе прямі збитки. Оригінал направлений заказаним листом. Додатково розміщене повідомлення до ДАСУ з метою розпочати моніторинг, з яким можете ознайомитися на сторінці за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-16-005507-a
Дії відповідальної особи під впливом учасника, який ввів в оману підкріпивши не обґрунтований лист посилаючись не на п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082», а на журнал «Радник», показують безвідповідальне відношення до службових обов’язків.
Розгорнути
Згорнути
Дії відповідальної особи під впливом учасника, який ввів в оману підкріпивши не обґрунтований лист посилаючись не на п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082», а на журнал «Радник», показують безвідповідальне відношення до службових обов’язків.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-16-005507-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", Код ЄДРПОУ:44090423
Дата подання: 10 червня 2023 21:10
Дата подання: 10 червня 2023 21:10
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 червня 2023 20:24
рішення від 13.06.2023 № 8543.pdf
Дата публікації: 13 червня 2023 20:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.06.2023 № 9196.pdf
Дата публікації: 23 червня 2023 11:26
рішення від 22.06.2023 № 9196.pdf
Дата публікації: 27 червня 2023 14:43
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-06-10-000001 • 39a4727499b34414ad20b5eddeaf1a4c
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-06-10
•
22:33
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протоколом уповноваженої особи № 8 від 30.05.2023 року тендерна пропозиція ТОВ «ІБФ ЛДС» була визнана переможною та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Ми, ТОВ «БРЕНДХБ», не погодились з таким рішенням замовника та 31.05.2023 року звернулись до Замовника через електронну систему закупівель з вимогою про усунення порушень, а саме з вимогою про відхилення пропозиції ТДВ «ІБФ ЛДС».
Замовник погодився з нашою вимогою та 02.06.2023 року оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про її задоволення та скасував рішення про обрання ТДВ «ІБФ ЛДС» переможцем закупівлі.
Але, замість відхилення пропозиції, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, Замовником було надано 24 години на виправлення невідповідностей та 06.06.2023 року протоколом уповноваженої особи № 9 тендерна пропозиція ТДВ «ІБФ ЛДС» була визнана переможною та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Ми не погоджуємось з таким рішенням Замовника з наступних підстав.
1. Невідповідність пропозиції ТДВ «ІБФ ЛДС» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Пунктом 6 Розділу 3 ТД встановлено: «Вимоги до предмета закупівлі (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації».
Додатком 2 ТД встановлена Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та інформація про документи, які надаються учасником для їх підтвердження. Так, Додатком 2 ТД передбачено:
«- ноутбуки повинні бути виготовлені компанією-виробником (або виробничими потужностями виробника) система управління якістю якого відповідає вимогам ISO 9001:2015 та система екологічного управління якого відповідає вимогам ISO 14001:2015, на підтвердження чого учасником у складі тендерної пропозиції надаються копії відповідних сертифікатів дійсних на момент розкриття тендерної пропозиції.»
Учасник ТДВ «ІБФ ЛДС» надає у складі пропозиції сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015, термін яких на момент розкриття тендерних пропозицій вже сплинув (у 2022 році)
Пунктом 43 Особливостей встановлено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Учасник ТДВ «ІБФ ЛДС» не надав у складі пропозиції дійсних на момент розкриття тендерної пропозиції сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015. Зазначені документи повинні були надаватись учасником на підтвердження технічних вимог до предмета закупівлі, тобто вказана невідповідність не підлягає виправленню протягом 24 годин відповідно до п. 43 Особливостей.
До аналогічного висновку дійшов орган оскарження у рішення № 4675-р/пк-пз від 12.04.2023 року по закупівлі UA-2023-03-15-010008-a (Додаток 1). В зазначеному прикладі Органом оскарження встановлено, що у пропозиції учасника відсутній експертний висновок, що засвідчує відповідність програмного забезпечення (операційної системи, антивірусного ПЗ), що не підлягає виправленню протягом 24 годин. У зв’язку з чим пропозиція учасника підлягає відхиленню.
У рішенні органу оскарження від 29.11.2022 № 6991-р/пк-пз відсутність сертифікатів відповідності та паспортів якості на запропонований товар, що вимагались для підтвердження відповідності товару технічним вимогам до предмета закупівлі було визначено таким, що не підлягає виправленню.
Враховуючи зазначене тендерна пропозиція учасника ТДВ "ІБФ ЛДС" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пп.2 п 44 Особливостей. Надавши право ТДВ "ІБФ ЛДС" на виправлення невідповідності щодо ненадання чинних сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей.
2. Невідповідність цінової пропозиції ТДВ «ІБФ ЛДС» умовам тендерної документації.
Умовами пункту 1 розділу 5 ТД передбачено, що найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою, з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ - у разі, якщо учасник не є платником ПДВ).
Таким чином Замовником в умовах ТД встановлено, що учасник повинен в електронній системі закупівель зазначити ціну з урахуванням всіх податків та зборів (в тому числі ПДВ), що й було виконано нами - учасником ТОВ «БРЕНДХАБ».
Жодні додаткових роз’яснення щодо податку ПДВ, щодо подання пропозиції без ПДВ навіть для платників ПДВ, щодо нарахування ПДВ вже при укладанні договору в ТД відсутні.
Натомість переможцем визнано учасника ТДВ «ІБФ ЛДС», який в електронній системі закупівель зазначає ціну 155 250,00 грн, а в ціновій пропозицію + 20 % ПДВ – 186 300,00 грн. Отже, учасник-переможець передбачає, що договір буде укладено на суму саме 186 300, 0 грн. з ПДВ.
Таким чином, ціна, вказана шляхом заповнення електронних полів відрізняється від ціни, яка пропонується учасником в ціновій пропозиції. Пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082, встановлено, що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Тобто автентичною ціновою пропозицією ТДВ «ІБФ ЛДС» є ціна 155 250,00 грн. Та враховуючи вимоги ТД – ця ціна повинна включати в себе ПДВ, якщо учасник являється платником ПДВ.
Пунктом 43 Особливостей встановлено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
На виконання вимог п. 43 Особливостей Замовник був зобов’язаний надати учаснику ТДВ «ІБФ ЛДС» 24 години на виправлення невідповідностей, а саме приведення цінової пропозиції у відповідність до ціни зазначеної в електронній системі закупівель – 155 250,00 грн., яка повинна включати в себе всі податки та збори, тобто з ПДВ.
05.06.2023 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене відповідне повідомлення про усунення невідповідностей:
«1. Учасник в електронній системі закупівель повинен зазначити суму з урахуванням всіх податків та зборів (в тому числі ПДВ) згідно п.1 розділу 5 ТД.»
Таким чином Замовник вимагає в учасника протягом 24 годин привести у відповідність цінову пропозицію до суми, яка зазначена в електронній системі закупівель, а саме 155 250,00 грн. включивши ПДВ в цю суму.
На виконання вимоги учасник ТДВ «ІБФ ЛДС» 05.06.2023 року надає оновлену цінову пропозицію (Додаток 2) без будь-яких змін: 155 250,00 грн. без ПДВ, 186 300,00 грн. з ПДВ.
Отже, ТДВ «ІБФ ЛДС» не виправив встановлену Замовником невідповідність.
Відповідно до пп. 1 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, пропозиція ТДВ «ІБФ ЛДС» відповідно до пп. 1 п. 44 Особливостей підлягає відхиленню.
Обравши переможцем учасника ТДВ «ІБФ ЛДС» допущене порушення вимог п.1. Розділу 5 тендерної документації, оскільки учасника не надав ціну з урахуванням усіх податків та зборів. Окрім цього порушується ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою встановлені основні принципи здійснення публічних закупівель, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Оскільки надана нами пропозиція 161 784,00 вже включає в себе ПДВ, тобто без ПДВ складає 134 820,00 грн. і фактично є найбільш економічно вигідною.
Отже, вважаємо, що пропозиція ТДВ «ІБФ ЛДС» обрана переможною незаконно та підлягає відхилення на підставі:
- пп.2 п 44 Особливостей – пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає (Учасник ТДВ «ІБФ ЛДС» не надає у складі пропозиції копії сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 дійсних на момент розкриття тендерної пропозиції);
- пп. 1 п. 44 Особливостей - ТДВ «ІБФ ЛДС» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (Учасник ТДВ «ІБФ ЛДС» надає оновлену цінову пропозицію (Додаток 2) без будь-яких змін у ній: 155 250,00 грн. без ПДВ, 186 300,00 грн. з ПДВ, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 5 ТД).
Невідхиливши пропозицію ТДВ "ІБФ ЛДС" та надавши право на виправлення, в непердбаченому п. 43 Особливостей випадку Замовником порушено вимоги пунктів 43 – 44 Особливостей.
У зв’язку з зазначеним вище прошу орган державного фінансового контролю провести моніторинг закупівлі UA-2023-05-16-005507-a, встановити порушення проведення кваліфікації та вжити відповідних заходів щодо притягнення винних до адміністративної відповідальності, недопущення укладання договору за результатами закупівлі з порушенням норм Закону.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТДВ "ІБФ ЛДС" |
155 250,00
UAH
|
155 250,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Уліс Сістемс" |
157 500,00
UAH
|
157 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" |
161 784,00
UAH
|
161 784,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТСЕЛЛ" |
173 826,00
UAH
|
173 826,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА» |
174 436,50
UAH
|
174 436,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" |
185 980,00
UAH
|
185 980,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТДВ "ІБФ ЛДС" #22906244 |
Рішення скасоване |
155 250,00
UAH
|
02 червня 2023 19:12
|
|
ТДВ "ІБФ ЛДС" #22906244 |
Переможець |
155 250,00
UAH
|
06 червня 2023 15:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2023 14:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2023 14:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2023 14:30
|
ДУ-1.pdf | зміни до договору |
29 червня 2023 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2023 10:15
|
договір 28-06.pdf | укладений |
29 червня 2023 10:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за взаємною згодою домовились внести в Договір наступні зміни: 1) Викласти пункт 5.1 Розділу V Поставка товарів Договору в наступній редакції: «5.1. Товар повинен бути переданий Продавцем Покупцю не пізніше 31 липня 2023 року включно» 2. Інші умови Договору залишаються без змін та продовжують діяти протягом строку дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 28/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |