Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги їдалень дітей в пришкільному таборі (аутсорсинг))
Очікувана вартість
143 500,00 UAH
UA-2023-05-16-005299-a 0e14e414f751417a8664cad104e81c48
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Романова

+380432672991 zsh07@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вінницький ліцей №7 ім. Олександра Сухомовського"
Код ЄДРПОУ: 26235427
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінницький район, м. Вінниця, вул. Владислава Городецького, 21
Контактна особа: Ганна Романова
+380432672991
zsh07@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1750 послуга
Послуги їдалень дітей в пришкільному таборі (аутсорсинг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Владислава Городецького,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

16 травня 2023 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2023 11:50
UA-2023-04-26-002837-a-report.pdf
16 травня 2023 11:50
Обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕРИДІАН"
#13306232
Переможець 143 500,00
UAH
16 травня 2023 11:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 15:13
Електронний підпис зміни до договору
28 червня 2023 12:44
ДУ № 1 від 27.06.23 ВЛ №7.pdf зміни до договору
28 червня 2023 12:43
Договір №7(а) від 12.05.23.pdf укладений
16 травня 2023 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "..Сторони, відповідно до п.п 1 п.19 ПКМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами) та п. 13.4.1. Розділу ХІІІ Договору про закупівлю № 7/а від 12 травня 2023 року (далі – Договір), дійшли згоди щодо укладення додаткової угоди (далі – Угода) до Договору про таке:.. ...2. Зменшити ціну Договору на 1 312 грн. 00 коп. (Одна тисяча триста дванадцять гривень 00 копійок) та викласти п. 3.1. Розділу ІІІ Договору «Ціна договору» у наступній редакції: Пункт 3.1.: Ціна Договору становить 142 188 грн. 00 коп. (Сто сорок дві тисячі сто вісімдесят вісім гривень 00 копійок) без ПДВ..."
Номер договору про закупівлю: 7/а
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 142 188,00
UAH