Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Енергосервіс будівлі Ніжинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 15 Ніжинської міської ради Чернігівської області
Energy service of the building of the Nizhyn secondary school of the I-III centuries. No. 15 of the Nizhyn city council of the Chernihiv region
Energy service of the building of the Nizhyn secondary school of the I-III centuries. No. 15 of the Nizhyn city council of the Chernihiv region
Очікувана вартість
не зазначається
не зазначається
UA-2023-05-16-003952-a ● 6125ccf33961445fbb1e1758408e5151
Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Ніжинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147606 |
Місцезнаходження: | 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, вул.Купецька 13 |
Контактна особа: |
Сірик Валентина Володимирівна +380463171524 tenderosvitanizhyn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department for Education of Nizhyn City Council |
National ID: | 02147606 |
Contact point: |
Sirik Valentina +380463171524 tenderosvitanizhyn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 травня 2023 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2023 13:03 |
Мінімальний крок підвищення показника ефективності енергосервісного договору під час аукціону: | 0.5% |
Облікова ставка НБУ: | 25% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 16 травня 2023 11:10 |
Enquiries until: | 17 червня 2023 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 червня 2023 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 червня 2023 16:00 |
Information
During the auction, the minimum step was implemented to increase the efficiency of the energy service contract: | 0.5% |
NBU discount rate: | 25% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
Енергосервіс будівлі Ніжинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 15 Ніжинської міської ради Чернігівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул. Об'їжджа 123
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
Energy service of the building of the Nizhyn secondary school of the I-III centuries. No. 15 of the Nizhyn city council of the Chernihiv region
CPV: 99999999-9
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Показник ефективності: | 100% |
15 червня 2023 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2023 15:55 |
Зміни від 15.06.2023.docx | |
15 червня 2023 15:55 |
ЗОШ 15 зі змінами.docx |
15 червня 2023 16:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 червня 2023 15:55 |
Зміни від 15.06.2023.docx
|
|||
15 червня 2023 15:55 |
ЗОШ 15 зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-16-003952-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА", Код ЄДРПОУ:41543652
Дата подання: 24 травня 2023 17:04
Дискримінаційні вимоги у ТД
Замовником внесено відповідні вимоги до тендерної документації, які є дискримінаційними.
Пункт 5 Розділу 3 Тендерної документації містить вимогу: «Учасник в складі пропозиції повинен достовірно проінформувати Замовника та підтвердити відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо) роботи по предмету закупівлі із державними/комунальними замовниками».
З приводу зазначеного, варто звернути увагу, що документація не містить визначення терміну «негативний досвід». За таких умов з незалежних від учасника причин замовник може встановити наявність негативного досвіду без визначення критеріїв оцінки такого виконання та без можливості учасником спростувати таку інформацію, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозиції учасника через причини, що не залежать від нього, що є дискримінаційним щодо таких суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника. Окрім того, оціночне поняття може трактуватись на власний розсуд, що не співпадає з принципом достовірності фактів та порядку їх встановлення уповноваженими органами.
Зокрема, по іншій закупівлі (UA-2023-03-14-005357-a) встановлено аналогічну вимогу. Замовником вказаної закупівлі враховано листи незрозумілого походження до іншої юридичної особи, а саме ГО «Українська асоціація енергосервісних компаній» як факт наявності негативного досвіду, що стало підставою для відхилення тендерної пропозиції та подання скарги до Антимонопольного комітету України для захисту порушеного права. Рішенням Антимонопольного комітету України № 6681-р/пк-пз від 16.05.2023 зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА".
Встановивши зазначену умову, Замовник порушив принципи, установлені ст. 3 Закону, зокрема принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення, внісши зміни до документації в цій частині.
Тому, Замовник застосував дискримінаційний підхід під час підготовки тендерної пропозиції. Вказаними діями Замовник порушив право Учасника на участь в процедурі закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Прошу внести зміни до тендерної документації, а саме вимогу пункт 5 Розділу 3 Тендерної документації «Учасник в складі пропозиції повинен достовірно проінформувати Замовника та підтвердити відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо) роботи по предмету закупівлі із державними/комунальними замовниками» виключити з тендерної документації.
Додатково інформуємо, що Замовниками, за результатами отримання некваліфікованої консультативної допомоги було внесено дискримінаційні вимоги до тендерних документацій схожих до тендерної документації по даній закупівлі, які в подальшому були виключені за рішенням АМКУ (UA-2022-12-16-012660-a, UA-2022-12-16-013046-a, UA-2022-12-16-013351-a, UA-2022-12-16-013792-a, UA-2022-12-16-014035-a, UA-2022-12-16-014280-a, UA-2022-12-16-014461-a, UA-2022-12-16-014707-a, UA-2022-12-16-015132-a, UA-2022-12-16-015244-a, UA-2022-12-16-015451-a, UA-2022-12-16-015534-a, UA-2022-12-16-015618-а, UA-2022-12-16-015713-a, UA-2022-12-16-015822-a, UA-2022-12-16-015866-a, UA-2022-12-16-015960-a).
Розгорнути
Згорнути
Пункт 5 Розділу 3 Тендерної документації містить вимогу: «Учасник в складі пропозиції повинен достовірно проінформувати Замовника та підтвердити відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо) роботи по предмету закупівлі із державними/комунальними замовниками».
З приводу зазначеного, варто звернути увагу, що документація не містить визначення терміну «негативний досвід». За таких умов з незалежних від учасника причин замовник може встановити наявність негативного досвіду без визначення критеріїв оцінки такого виконання та без можливості учасником спростувати таку інформацію, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозиції учасника через причини, що не залежать від нього, що є дискримінаційним щодо таких суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника. Окрім того, оціночне поняття може трактуватись на власний розсуд, що не співпадає з принципом достовірності фактів та порядку їх встановлення уповноваженими органами.
Зокрема, по іншій закупівлі (UA-2023-03-14-005357-a) встановлено аналогічну вимогу. Замовником вказаної закупівлі враховано листи незрозумілого походження до іншої юридичної особи, а саме ГО «Українська асоціація енергосервісних компаній» як факт наявності негативного досвіду, що стало підставою для відхилення тендерної пропозиції та подання скарги до Антимонопольного комітету України для захисту порушеного права. Рішенням Антимонопольного комітету України № 6681-р/пк-пз від 16.05.2023 зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА".
Встановивши зазначену умову, Замовник порушив принципи, установлені ст. 3 Закону, зокрема принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення, внісши зміни до документації в цій частині.
Тому, Замовник застосував дискримінаційний підхід під час підготовки тендерної пропозиції. Вказаними діями Замовник порушив право Учасника на участь в процедурі закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Прошу внести зміни до тендерної документації, а саме вимогу пункт 5 Розділу 3 Тендерної документації «Учасник в складі пропозиції повинен достовірно проінформувати Замовника та підтвердити відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо) роботи по предмету закупівлі із державними/комунальними замовниками» виключити з тендерної документації.
Додатково інформуємо, що Замовниками, за результатами отримання некваліфікованої консультативної допомоги було внесено дискримінаційні вимоги до тендерних документацій схожих до тендерної документації по даній закупівлі, які в подальшому були виключені за рішенням АМКУ (UA-2022-12-16-012660-a, UA-2022-12-16-013046-a, UA-2022-12-16-013351-a, UA-2022-12-16-013792-a, UA-2022-12-16-014035-a, UA-2022-12-16-014280-a, UA-2022-12-16-014461-a, UA-2022-12-16-014707-a, UA-2022-12-16-015132-a, UA-2022-12-16-015244-a, UA-2022-12-16-015451-a, UA-2022-12-16-015534-a, UA-2022-12-16-015618-а, UA-2022-12-16-015713-a, UA-2022-12-16-015822-a, UA-2022-12-16-015866-a, UA-2022-12-16-015960-a).
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2023 09:41
Учасник зазначає в своїй вимозі, що пункт 5 розділу 3 тендерної документації містить дискримінаційну вимогу, а саме: «Учасник в складі пропозиції повинен достовірно проінформувати Замовника та підтвердити відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо) роботи по предмету закупівлі із державними/комунальними замовниками».
Замовник вважає, що дана умова є не дискримінаційною, з дотриманням принципів публічних закупівель та такою, що відповідає усім вимогам законодавства, відповідно до наступного:
1. Заявник жодним чином не надав доказів того, чому він не зможе виконати дану вимогу та яким чином вона є дискримінаційною саме по відношенню до нього.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тобто, Заявник мав би у своїй вимозі вказати, яким саме чином це дискримінує його, чому саме він не зможе підтвердити неможливість виконання такої вимоги, порівняно з іншими учасниками. В чому проявляється не рівне ставлення до учасників.
2. Дана вимога відповідає вимогам законодавства.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Встановивши критерій «відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо)» Замовник дотримується вимоги законодавства, вказуючи який саме досвід потрібен (необхідний).
3. Дана вимога є вкрай важливою для закупівлі енергосервісу.
Саме відсутність негативного досвіду гарантує Замовнику, що учасник зможе виконати даний Договір в тому числі. Відсутність даної вимоги ставить під ризик виконання даного Договору та, як наслідок може призвести до значних збитків, чим будуть порушенні такі принципи публічних закупівель, як максимальна економія. Максимальну економію не можливо досягти з ненадійним учасником, тобто таким, що має негативний досвід.
4. Заявник зазначає, що йому не зрозуміло, що є негативним досвідом.
Проте, в тендерній документації чітко вказано, що саме є негативним досвідом - відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо). Більше того, в Заявника є право звернутися до Замовника за роз’ясненням.
5. Учасник посилається на практику Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ), яка на сьогодні є неактуальною по причині наявності нової інформації та нової практики АМКУ.
В своєму рішенні, на яке посилається Заявник (рішенням Антимонопольного комітету України № 6681-р/пк-пз від 16.05.2023) зобов’язано скасувати рішення замовника енергосервісу про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА") не враховано відповіді від іншого замовника енергосервісу (в зв’язку з її відсутністю на момент винесення рішення). Саме тому воно не може братися до уваги.
Натомість, є більш пізнє рішення АМКУ, в якому враховано відповідь щодо негативного досвіду такого учасника та відповідно відхилено його пропозицію. А саме рішення АМКУ № 6857-р/пк-пз від 18.05.2023р., в якому було встановлено, що ТОВ "ЕСКО ЮА" не виконувалася істотна умова договорів (тобто наявний негативний досвід) та відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА" у задоволенні його скарги від 01 травня 2023 № UA-2023-03-14-011739-a.c2.
Враховуючи вищевикладене Замовник відмовляє у задоволенні вимоги Заявника.
Замовник вважає, що дана умова є не дискримінаційною, з дотриманням принципів публічних закупівель та такою, що відповідає усім вимогам законодавства, відповідно до наступного:
1. Заявник жодним чином не надав доказів того, чому він не зможе виконати дану вимогу та яким чином вона є дискримінаційною саме по відношенню до нього.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тобто, Заявник мав би у своїй вимозі вказати, яким саме чином це дискримінує його, чому саме він не зможе підтвердити неможливість виконання такої вимоги, порівняно з іншими учасниками. В чому проявляється не рівне ставлення до учасників.
2. Дана вимога відповідає вимогам законодавства.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Встановивши критерій «відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо)» Замовник дотримується вимоги законодавства, вказуючи який саме досвід потрібен (необхідний).
3. Дана вимога є вкрай важливою для закупівлі енергосервісу.
Саме відсутність негативного досвіду гарантує Замовнику, що учасник зможе виконати даний Договір в тому числі. Відсутність даної вимоги ставить під ризик виконання даного Договору та, як наслідок може призвести до значних збитків, чим будуть порушенні такі принципи публічних закупівель, як максимальна економія. Максимальну економію не можливо досягти з ненадійним учасником, тобто таким, що має негативний досвід.
4. Заявник зазначає, що йому не зрозуміло, що є негативним досвідом.
Проте, в тендерній документації чітко вказано, що саме є негативним досвідом - відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо). Більше того, в Заявника є право звернутися до Замовника за роз’ясненням.
5. Учасник посилається на практику Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ), яка на сьогодні є неактуальною по причині наявності нової інформації та нової практики АМКУ.
В своєму рішенні, на яке посилається Заявник (рішенням Антимонопольного комітету України № 6681-р/пк-пз від 16.05.2023) зобов’язано скасувати рішення замовника енергосервісу про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА") не враховано відповіді від іншого замовника енергосервісу (в зв’язку з її відсутністю на момент винесення рішення). Саме тому воно не може братися до уваги.
Натомість, є більш пізнє рішення АМКУ, в якому враховано відповідь щодо негативного досвіду такого учасника та відповідно відхилено його пропозицію. А саме рішення АМКУ № 6857-р/пк-пз від 18.05.2023р., в якому було встановлено, що ТОВ "ЕСКО ЮА" не виконувалася істотна умова договорів (тобто наявний негативний досвід) та відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА" у задоволенні його скарги від 01 травня 2023 № UA-2023-03-14-011739-a.c2.
Враховуючи вищевикладене Замовник відмовляє у задоволенні вимоги Заявника.
Номер вимоги: UA-2023-05-16-003952-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА", Код ЄДРПОУ:41543652
Дата подання: 16 червня 2023 16:45
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Прошу Вас виключити зі складу тендерної документації вимогу зазначену в п.5 розділу 3, а саме, що «учасник в складі пропозиції повинен достовірно проінформувати Замовника та підтвердити відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо) роботи по предмету закупівлі із державними/комунальними замовниками».
Встановивши зазначену умову, Замовник порушив принципи, установлені ст. 3 Закону, зокрема принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Окрім того, вказана вимога тендерної документації порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується рішеннями АМКУ по закупівлях енергосервісу будівлі спортивного комплексу "Олімпієць" (UA-2023-05-05-003758-a), енергосервісу будівлі РЦ КНП «Славутицька міська лікарня» СМР (UA-2023-05-08-010031-a).
Сподіваємось на розуміння та об’єктивне і неупереджене прийняття рішень, що стосуються публічних закупівель.
В іншому випадку будемо змушені подати скаргу до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Встановивши зазначену умову, Замовник порушив принципи, установлені ст. 3 Закону, зокрема принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Окрім того, вказана вимога тендерної документації порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується рішеннями АМКУ по закупівлях енергосервісу будівлі спортивного комплексу "Олімпієць" (UA-2023-05-05-003758-a), енергосервісу будівлі РЦ КНП «Славутицька міська лікарня» СМР (UA-2023-05-08-010031-a).
Сподіваємось на розуміння та об’єктивне і неупереджене прийняття рішень, що стосуються публічних закупівель.
В іншому випадку будемо змушені подати скаргу до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 червня 2023 15:36
Учасник зазначає в своїй вимозі, що пункт 5 розділу 3 тендерної документації містить дискримінаційну вимогу, а саме: «Учасник в складі пропозиції повинен достовірно проінформувати Замовника та підтвердити відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо) роботи по предмету закупівлі із державними/комунальними замовниками».
Замовник вважає, що дана умова є не дискримінаційною, з дотриманням принципів публічних закупівель та такою, що відповідає усім вимогам законодавства, відповідно до наступного:
1. Заявник жодним чином не надав доказів того, чому він не зможе виконати дану вимогу та яким чином вона є дискримінаційною саме по відношенню до нього.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тобто, Заявник мав би у своїй вимозі вказати, яким саме чином це дискримінує його, чому саме він не зможе підтвердити неможливість виконання такої вимоги, порівняно з іншими учасниками. В чому проявляється не рівне ставлення до учасників.
2. Дана вимога відповідає вимогам законодавства.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Встановивши критерій «відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо)» Замовник дотримується вимоги законодавства, вказуючи який саме досвід потрібен (необхідний).
3. Дана вимога є вкрай важливою для закупівлі енергосервісу.
Саме відсутність негативного досвіду гарантує Замовнику, що учасник зможе виконати даний Договір в тому числі. Відсутність даної вимоги ставить під ризик виконання даного Договору та, як наслідок може призвести до значних збитків, чим будуть порушенні такі принципи публічних закупівель, як максимальна економія. Максимальну економію не можливо досягти з ненадійним учасником, тобто таким, що має негативний досвід.
4. Заявник зазначає, що йому не зрозуміло, що є негативним досвідом.
Проте, в тендерній документації чітко вказано, що саме є негативним досвідом - відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо). Більше того, в Заявника є право звернутися до Замовника за роз’ясненням.
5. Учасник посилається на практику Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ), яка на сьогодні є неактуальною по причині наявності нової інформації та нової практики АМКУ.
В своєму рішенні, на яке посилається Заявник (рішенням Антимонопольного комітету України № 6681-р/пк-пз від 16.05.2023) зобов’язано скасувати рішення замовника енергосервісу про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА") не враховано відповіді від іншого замовника енергосервісу (в зв’язку з її відсутністю на момент винесення рішення). Саме тому воно не може братися до уваги.
Натомість, є більш пізнє рішення АМКУ, в якому враховано відповідь щодо негативного досвіду такого учасника та відповідно відхилено його пропозицію. А саме рішення АМКУ № 6857-р/пк-пз від 18.05.2023р., в якому було встановлено, що ТОВ "ЕСКО ЮА" не виконувалася істотна умова договорів (тобто наявний негативний досвід) та відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА" у задоволенні його скарги від 01 травня 2023 № UA-2023-03-14-011739-a.c2.
Враховуючи вищевикладене Замовник відмовляє у задоволенні вимоги Заявника.
Замовник вважає, що дана умова є не дискримінаційною, з дотриманням принципів публічних закупівель та такою, що відповідає усім вимогам законодавства, відповідно до наступного:
1. Заявник жодним чином не надав доказів того, чому він не зможе виконати дану вимогу та яким чином вона є дискримінаційною саме по відношенню до нього.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тобто, Заявник мав би у своїй вимозі вказати, яким саме чином це дискримінує його, чому саме він не зможе підтвердити неможливість виконання такої вимоги, порівняно з іншими учасниками. В чому проявляється не рівне ставлення до учасників.
2. Дана вимога відповідає вимогам законодавства.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Встановивши критерій «відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо)» Замовник дотримується вимоги законодавства, вказуючи який саме досвід потрібен (необхідний).
3. Дана вимога є вкрай важливою для закупівлі енергосервісу.
Саме відсутність негативного досвіду гарантує Замовнику, що учасник зможе виконати даний Договір в тому числі. Відсутність даної вимоги ставить під ризик виконання даного Договору та, як наслідок може призвести до значних збитків, чим будуть порушенні такі принципи публічних закупівель, як максимальна економія. Максимальну економію не можливо досягти з ненадійним учасником, тобто таким, що має негативний досвід.
4. Заявник зазначає, що йому не зрозуміло, що є негативним досвідом.
Проте, в тендерній документації чітко вказано, що саме є негативним досвідом - відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо). Більше того, в Заявника є право звернутися до Замовника за роз’ясненням.
5. Учасник посилається на практику Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ), яка на сьогодні є неактуальною по причині наявності нової інформації та нової практики АМКУ.
В своєму рішенні, на яке посилається Заявник (рішенням Антимонопольного комітету України № 6681-р/пк-пз від 16.05.2023) зобов’язано скасувати рішення замовника енергосервісу про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА") не враховано відповіді від іншого замовника енергосервісу (в зв’язку з її відсутністю на момент винесення рішення). Саме тому воно не може братися до уваги.
Натомість, є більш пізнє рішення АМКУ, в якому враховано відповідь щодо негативного досвіду такого учасника та відповідно відхилено його пропозицію. А саме рішення АМКУ № 6857-р/пк-пз від 18.05.2023р., в якому було встановлено, що ТОВ "ЕСКО ЮА" не виконувалася істотна умова договорів (тобто наявний негативний досвід) та відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю "ЕСКО ЮА" у задоволенні його скарги від 01 травня 2023 № UA-2023-03-14-011739-a.c2.
Враховуючи вищевикладене Замовник відмовляє у задоволенні вимоги Заявника.
Номер вимоги: UA-2023-05-16-003952-a.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТЕК ЛАЙТ", Код ЄДРПОУ:41554727
Дата подання: 05 липня 2023 10:44
Неправомірне відхилення
Відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «ЕЛТЕК ЛАЙТ», тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій. Зокрема зі змісту не зрозуміло загалом, що стало підставою для відхилення ТД.
Враховуючи зазначене, вимагаю надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «ЕЛТЕК ЛАЙТ» умовам тендерної документації, в тому числі зазначити, яку недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, було зазначено ТОВ «ЕЛТЕК ЛАЙТ», з долученням підтверджуючих документів.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи зазначене, вимагаю надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «ЕЛТЕК ЛАЙТ» умовам тендерної документації, в тому числі зазначити, яку недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, було зазначено ТОВ «ЕЛТЕК ЛАЙТ», з долученням підтверджуючих документів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2023 15:46
Змістовну відповідь викладено у Поясненні на Вашу скаргу до АМКУ,
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-16-003952-a.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТЕК ЛАЙТ", Код ЄДРПОУ:41554727
Дата подання: 01 червня 2023 13:07
Дата подання: 01 червня 2023 13:07
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Замовник встановив дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Рішення від 05.06.2023 № 7979.pdf
Дата публікації: 05 червня 2023 17:54
Номер скарги: UA-2023-05-16-003952-a.c4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА", Код ЄДРПОУ:41543652
Дикримінаційні вимоги у тендерній документації
Замовник встановив дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2023-05-16-003952-a.c5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА", Код ЄДРПОУ:41543652
Дата подання: 22 червня 2023 11:43
Дата подання: 22 червня 2023 11:43
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Замовник встановив дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 26.06.2023 № 9273.pdf
Дата публікації: 26 червня 2023 17:33
Номер скарги: UA-2023-05-16-003952-a.b7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТЕК ЛАЙТ", Код ЄДРПОУ:41554727
Дата подання: 07 липня 2023 16:16
Дата подання: 07 липня 2023 16:16
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 липня 2023 19:29
рішення від 11.07.2023 №10342.pdf
Дата публікації: 11 липня 2023 19:29
інформація про перенесення розгляду скарги від 25.07.2023 № 1077.pdf
Дата публікації: 25 липня 2023 20:51
інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2023 № 11864.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2023 17:38
рішення від 01.08.2023 № 11864.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2023 20:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 30 серпня 2023 11:45
Протокол розгляду
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТЕК ЛАЙТ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО БУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТЕК ЛАЙТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2023 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ" |
64 233,18
UAH з ПДВ
|
757 003,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО БУД" |
257 931,60
UAH з ПДВ
|
2 896 475,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТЕК ЛАЙТ" |
282 075,39
UAH з ПДВ
|
760 740,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО БУД" #42387550 |
Очікує рішення |
143 662,80
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2023 13:32
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2023 12:32 |
Кінець періоду оскарження: | 17 вересня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 17 вересня 2023 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби Закупівлі. |
Документи:
06 вересня 2023 12:32
|
Електронний підпис |
06 вересня 2023 12:32
|
Протокол № 48 |