Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (утеплення фасаду) приміщення комунального закладу "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №7 "Волиняночка" (з впровадженням енергозбереження) в м. Володимирі."
Очікувана вартість
9 943 315,20 UAH
UA-2023-05-16-003339-a ● 3f2a5746f23144aa8920df20b24d0f23
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №7 «ВОЛИНЯНОЧКА» ВОЛОДИМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26517545 |
Місцезнаходження: | 44700, Україна , Волинська обл., Володимир, вул.Луцька, 90 |
Контактна особа: |
Нестерова Євгенія 380633692815 volunianochka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2023 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2023 14:25 |
Очікувана вартість: | 9 943 315,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 433,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (утеплення фасаду) приміщення комунального закладу «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №7 «Волиняночка» (з впровадженням енергозбереженням) в м. Володимирі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44700, Україна, Волинська область, Володимир, вул.Луцька, 90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2023 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2023 17:07 |
№70 ТД утеплення зміни.docx | |
22 травня 2023 17:07 |
№70 перелік змін.docx | |
18 травня 2023 15:52 |
№65 ТД утеплення зміни.docx | |
18 травня 2023 15:52 |
№65 перелік змін.docx | |
16 травня 2023 10:52 |
№61 ТД утеплення.docx | |
16 травня 2023 10:52 |
№61 Проект договору.doc |
22 травня 2023 17:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 травня 2023 17:07 |
№70 ТД утеплення зміни.docx
|
|||||||||
22 травня 2023 17:07 |
№70 перелік змін.docx
|
|||||||||
18 травня 2023 15:52 |
№65 ТД утеплення зміни.docx
|
|||||||||
18 травня 2023 15:52 |
№65 перелік змін.docx
|
|||||||||
16 травня 2023 10:52 |
№61 ТД утеплення.docx
|
|||||||||
16 травня 2023 10:52 |
№61 Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-16-003339-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ СВІНГО, Код ЄДРПОУ:40277245
Дата подання: 19 травня 2023 15:50
Дискримінаційні умови в тендерній документації
Порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 травня 2023 13:09
Оскільки Учасником не було описано суть вимоги та не вказано конкретно, в чому вбачається порушення Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє дану вимогу.
Номер вимоги: UA-2023-05-16-003339-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД", Код ЄДРПОУ:41255327
Дата подання: 20 травня 2023 18:11
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Шановний Замовнику! Відповідно до ваших вимог, в Учасника мають бути інженер з охорони праці та виконроб, які мають стаж роботи у будівництві не менше 10 років. З огляду яких нормативно-правових документів ви керувались застосовуючи дану вимогу? Чому, приміром, не встановити вимогу стажу роботи в будівництві 15 чи 20 років? Яким чином виконання даної вимоги учасником-переможцем буде впливати на процес виконання робіт на об’єкті? Чому для Вас досвід роботи ІТР, наприклад, 5 років буде вважатись не достатнім? Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та такою що обмежує конкуренцію серед потенційних учасників. Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до Положень з ОП навчання та перевірку знань з питань охорони праці в навчальних закладах, які мають дозвіл Держнаглядохоронпраці проходять керівник підприємства, його заступники, виконання службових обов’язків яких пов’язано з організацією безпечного ведення робіт, керівники основних виробничо-технічних підрозділів, спеціалісти служб охорони праці та члени комісії з питань охорони праці. Вважаємо Вашу вимогу дискримінаційною, так як працівники робочих професій проходять перевірку знань та інструктаж з ОП безпосередньо на підприємстві де працюють, про що складається відповідний протокол комісії підприємства і робляться записи у журнал. Даними вимогами ви штучно обмежуєте конкуренцію, що призведе до спотворення результатів закупівлі. Враховуючи судову практику, практику рішень Антимонопольного комітету та Держаудитслужби України, просимо внести зміни у Тендерну документацію та вилучити дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2023 17:01
Шановний Учасник!
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Також відповідно до п. 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються:один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. А отже, замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, виходячи з специфіки предмету закупівлі та не порушуючи норм чинного законодавства.
Також згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Детально опрацювавши зміст дискримінаційних вимог, повідомляю про те, що до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року №1178.
Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Також відповідно до п. 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються:один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. А отже, замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, виходячи з специфіки предмету закупівлі та не порушуючи норм чинного законодавства.
Також згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Детально опрацювавши зміст дискримінаційних вимог, повідомляю про те, що до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року №1178.
Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.
Номер вимоги: UA-2023-05-16-003339-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СВІНГО, Код ЄДРПОУ:40277245
Дата подання: 23 травня 2023 11:56
ВИМОГА про усунення дискримінаційних умов
ВИМОГА
про усунення дискримінаційних умов
Ознайомившись із тендерною документацією Замовника у закупівлі: UA-2023-05-16-003339-а, вважаємо її такою, що порушує вимоги ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме п. 4) «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
Так зокрема, в Додатку 1 до тендерної пропозиції «Кваліфікаційні критерії» пункт 3 Замовником вказано вимогу: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів не менше 3, укладених за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 4. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічних договорів з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі та лист-відгук від замовника. Відгук повинен містити назву замовника, мати посилання на договір, який виконувався , та бути належно оформлений , містити вихідний номер та дату видачі такого документа.»
Вказана вимога Замовника підпадає під ознаки ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційною, оскільки з 12 березня 2020 року в нашій країні запроваджено карантин через спалах коронавірусу COVID-19, який не скасований до сьогодні і згідно ч.2 ст.14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» це є форс-мажорною обставиною. Крім того, 24 лютого 2022 року згідно Закону України «Про затвердження Указу президента України «Про введення воєнного стану в Україні» в нашій державі розпочалась повномасштабна війна через вторгнення російського агресора. Дана обставина, згідно вказаного Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» теж є форс-мажорною, а отже з вищезазначених об’єктивних причин окремі господарюючі суб’єкти- потенційні учасники закупівлі були позбавлені можливості проводити свою діяльність через законодавчо закріплені форс-мажорні обставини.
Вимога Замовника про долучення до тендерної пропозиції учасника аналогічних договорів за останні три роки та трьох листів-відгуків (в період дії форс-мажорних обставин) є дискримінаційною, оскільки ставить в нерівні умови усіх бажаючих учасників взяти участь в даній закупівлі та створює пріоритетні умови для одних та повністю позбавляє права на участь інших.
Саме тому, вважаємо, що з метою приведення у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та усунення дискримінаційних вимог, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та встановити кваліфікаційну вимогу учасникам для надання підтвердження досвіду виконання Учасником аналогічних робіт за останні п’ять років з долученням листа-відгуку.
Пункт 10 вищевказаного Розділу «Інші вимоги Замовника» Додатку 1 встановлена вимога: « Акт огляду та/або обстеження об’єкту на якому планується проведення робіт за підписом представника Замовника та Учасника.⃰
⃰ (Акт огляду складається за участю уповноваженої особи Учасника та представника Замовника, підписується та засвідчується печатками (за наявності). Складання акту повинно пройти в період уточнень для можливості внесення Замовником при необхідності змін до технічного завдання. Пропозиції подані без акту огляду об’єкту будуть відхилені. Витрати на відвідування об'єкту несе Учасник із власних коштів. Питання про їх компенсацію (повернення) не може бути предметом оскарження.
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».»
Вказана вимога суперечить вимогам п.1), 5), 6) ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Так зокрема вимога складання Акту огляду за участі уповноваженої особи Учасника і Замовника порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників, а також об’єктивності та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі і сприяє прояву корупційним діям і зловживанням. Крім того, вказана вимога є безпідставною, враховуючи, що Замовником визначено виконання робіт по утепленню фасаду ( а не заміні інженерних мереж) і це вже відображено в Технічний специфікації, яка є Додатком 3 до тендерної документації. Отже визначення наявності підключення до існуючих мереж та складання двостороннього Акту з підписами та печатками, вже є упередженим ставленням, оскільки печатка ставиться виключно на підписі особи, яка наділена керівними організаційно-розпорядчими функціями, саме тому, вважаємо, що вказана вимога порушує здорову конкуренцію та сприяє корупції, а отже повинна бути виключена з Тендерної документації Замовника.
Саме тому, просимо, задовольнити дану вимогу та привести тендерну документацію закупівлі UA-2023-05-16-003339-а у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
про усунення дискримінаційних умов
Ознайомившись із тендерною документацією Замовника у закупівлі: UA-2023-05-16-003339-а, вважаємо її такою, що порушує вимоги ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме п. 4) «недискримінація учасників та рівне ставлення до них».
Так зокрема, в Додатку 1 до тендерної пропозиції «Кваліфікаційні критерії» пункт 3 Замовником вказано вимогу: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів не менше 3, укладених за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 4. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічних договорів з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі та лист-відгук від замовника. Відгук повинен містити назву замовника, мати посилання на договір, який виконувався , та бути належно оформлений , містити вихідний номер та дату видачі такого документа.»
Вказана вимога Замовника підпадає під ознаки ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційною, оскільки з 12 березня 2020 року в нашій країні запроваджено карантин через спалах коронавірусу COVID-19, який не скасований до сьогодні і згідно ч.2 ст.14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» це є форс-мажорною обставиною. Крім того, 24 лютого 2022 року згідно Закону України «Про затвердження Указу президента України «Про введення воєнного стану в Україні» в нашій державі розпочалась повномасштабна війна через вторгнення російського агресора. Дана обставина, згідно вказаного Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» теж є форс-мажорною, а отже з вищезазначених об’єктивних причин окремі господарюючі суб’єкти- потенційні учасники закупівлі були позбавлені можливості проводити свою діяльність через законодавчо закріплені форс-мажорні обставини.
Вимога Замовника про долучення до тендерної пропозиції учасника аналогічних договорів за останні три роки та трьох листів-відгуків (в період дії форс-мажорних обставин) є дискримінаційною, оскільки ставить в нерівні умови усіх бажаючих учасників взяти участь в даній закупівлі та створює пріоритетні умови для одних та повністю позбавляє права на участь інших.
Саме тому, вважаємо, що з метою приведення у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та усунення дискримінаційних вимог, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та встановити кваліфікаційну вимогу учасникам для надання підтвердження досвіду виконання Учасником аналогічних робіт за останні п’ять років з долученням листа-відгуку.
Пункт 10 вищевказаного Розділу «Інші вимоги Замовника» Додатку 1 встановлена вимога: « Акт огляду та/або обстеження об’єкту на якому планується проведення робіт за підписом представника Замовника та Учасника.⃰
⃰ (Акт огляду складається за участю уповноваженої особи Учасника та представника Замовника, підписується та засвідчується печатками (за наявності). Складання акту повинно пройти в період уточнень для можливості внесення Замовником при необхідності змін до технічного завдання. Пропозиції подані без акту огляду об’єкту будуть відхилені. Витрати на відвідування об'єкту несе Учасник із власних коштів. Питання про їх компенсацію (повернення) не може бути предметом оскарження.
Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».»
Вказана вимога суперечить вимогам п.1), 5), 6) ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Так зокрема вимога складання Акту огляду за участі уповноваженої особи Учасника і Замовника порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників, а також об’єктивності та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі і сприяє прояву корупційним діям і зловживанням. Крім того, вказана вимога є безпідставною, враховуючи, що Замовником визначено виконання робіт по утепленню фасаду ( а не заміні інженерних мереж) і це вже відображено в Технічний специфікації, яка є Додатком 3 до тендерної документації. Отже визначення наявності підключення до існуючих мереж та складання двостороннього Акту з підписами та печатками, вже є упередженим ставленням, оскільки печатка ставиться виключно на підписі особи, яка наділена керівними організаційно-розпорядчими функціями, саме тому, вважаємо, що вказана вимога порушує здорову конкуренцію та сприяє корупції, а отже повинна бути виключена з Тендерної документації Замовника.
Саме тому, просимо, задовольнити дану вимогу та привести тендерну документацію закупівлі UA-2023-05-16-003339-а у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2023 14:49
Шановний учасник!
Вимога, викладена у Додатку 1 до тендерної пропозиції «Кваліфікаційні критерії» пункт 3 щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів не менше 3, укладених за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зокрема надання учасником процедури закупівлі довідки за формою 4 та копій аналогічних договорів з усіма додатками до нього, копії документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі, та листа-відгука від замовника, не є дискримінаційною та не порушує права учасників, оскільки форс-мажорні обставини в Україні засвідчені з 28.02.2022 року, що підтверджується листом Торгово-промислової палати України №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022р., а з моменту настання карантину через спалах коронавірусу COVID-19 ТПП не видавала жодних листів у підтвердження про настання форс-мажорних обставин. Таким чином, усі учасники, що бажають брати участь в даній закупівлі, перебували останні три роки у рівних умовах, і дія форс-мажорних обставин (1 рік і 3 місяці) впливала на кожного з них. Вказана вимога викладена відповідно до п.45 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та покликана підтвердити наявний актуальний досвід виконання робіт учасника, аналогічних за предметом закупівлі. Відповідно підстав для ствердження, що вказана вимога створює пріоритетні умови для одних та повністю позбавляє права на участь інших, немає.
Щодо попереднього огляду об’єкта та складання акту огляду та/або обстеження об’єкту, на якому планується проведення робіт, за підписом представника Замовника та Учасника повідомляємо, що в Пункті 10 Розділу «Інші вимоги Замовника» Додатку 1 встановлене аргументоване роз’яснення щодо відповідності її принципу максимальної економії та ефективності. Проведення попереднього огляду об’єкта пов’язано із можливістю учасника оцінити об’єм та особливості майбутньої роботи на місці, із врахуванням якості існуючого об’єкта, в тому числі можливості підключення до існуючих мереж інструменту, розміщення механізмів в умовах обмеженої території діючого дошкільного навчального закладу. Дана вимога не порушує права Учасників, так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації. Контакти Замовника (адреса, телефон, електронна адреса) знаходяться у вільному доступі. Щодо можливості сприяння даної вимоги корупційним діям і зловживанням, повідомляємо, що всі учасники, які зверталися до Замовника щодо підписання акту огляду, не були позбавлені права отримати підписаний Замовником акт. Вважаємо вказану вимогу необхідною та доцільною для подальшого ефективного виконання робіт.
Тож вважаємо, що Учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Вимога, викладена у Додатку 1 до тендерної пропозиції «Кваліфікаційні критерії» пункт 3 щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів не менше 3, укладених за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зокрема надання учасником процедури закупівлі довідки за формою 4 та копій аналогічних договорів з усіма додатками до нього, копії документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі, та листа-відгука від замовника, не є дискримінаційною та не порушує права учасників, оскільки форс-мажорні обставини в Україні засвідчені з 28.02.2022 року, що підтверджується листом Торгово-промислової палати України №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022р., а з моменту настання карантину через спалах коронавірусу COVID-19 ТПП не видавала жодних листів у підтвердження про настання форс-мажорних обставин. Таким чином, усі учасники, що бажають брати участь в даній закупівлі, перебували останні три роки у рівних умовах, і дія форс-мажорних обставин (1 рік і 3 місяці) впливала на кожного з них. Вказана вимога викладена відповідно до п.45 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та покликана підтвердити наявний актуальний досвід виконання робіт учасника, аналогічних за предметом закупівлі. Відповідно підстав для ствердження, що вказана вимога створює пріоритетні умови для одних та повністю позбавляє права на участь інших, немає.
Щодо попереднього огляду об’єкта та складання акту огляду та/або обстеження об’єкту, на якому планується проведення робіт, за підписом представника Замовника та Учасника повідомляємо, що в Пункті 10 Розділу «Інші вимоги Замовника» Додатку 1 встановлене аргументоване роз’яснення щодо відповідності її принципу максимальної економії та ефективності. Проведення попереднього огляду об’єкта пов’язано із можливістю учасника оцінити об’єм та особливості майбутньої роботи на місці, із врахуванням якості існуючого об’єкта, в тому числі можливості підключення до існуючих мереж інструменту, розміщення механізмів в умовах обмеженої території діючого дошкільного навчального закладу. Дана вимога не порушує права Учасників, так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації. Контакти Замовника (адреса, телефон, електронна адреса) знаходяться у вільному доступі. Щодо можливості сприяння даної вимоги корупційним діям і зловживанням, повідомляємо, що всі учасники, які зверталися до Замовника щодо підписання акту огляду, не були позбавлені права отримати підписаний Замовником акт. Вважаємо вказану вимогу необхідною та доцільною для подальшого ефективного виконання робіт.
Тож вважаємо, що Учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
8 527 138,18
UAH з ПДВ
|
8 527 138,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Ефект |
8 625 880,00
UAH з ПДВ
|
8 625 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2" |
9 179 794,80
UAH з ПДВ
|
9 179 794,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" |
9 249 926,60
UAH з ПДВ
|
9 249 926,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Переможець |
8 527 138,18
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 10:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 травня 2023 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:06
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2023 14:05
|
Дод.угода2.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2023 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2023 14:04
|
Дод. угода 1 до дог. 47.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2023 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2023 13:24
|
Додатки до дог.47.pdf | укладений |
07 червня 2023 13:24
|
Договір 47.pdf | укладений |
07 червня 2023 13:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пп.3 п.19 Особливостей , а саме: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 47 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |