Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІЗЮМСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ |
Код ЄДРПОУ: | 32284148 |
Місцезнаходження: | 64300, Україна , Харківська обл., Ізюм, проспект НЕЗАЛЕЖНОСТІ, 33 |
Контактна особа: |
Забашта Вячеслав Вікторович 380992900802 vzabashta@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2023 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 60 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяплата, 100%, оплата здійснюється на підставі оформленої, в установленому порядку, видаткової накладної. Покупець проводить розрахунки з Постачальником за Товар з урахуванням надходження відповідних коштів на рахунок Покупця шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів після підписання видаткової накладної. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2023 17:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2023 17:31 |
ТД Дод.5 (згода).pdf | |
19 травня 2023 17:30 |
Протокол-137 змін ТД.pdf | |
19 травня 2023 17:30 |
ТД ПКУ (Word) (зміни-2).docx | |
19 травня 2023 17:29 |
ТД Дод.4 (проект договору) (зі змінами-2).pdf | |
19 травня 2023 17:29 |
ТД Дод.1 (кваліфікаційні критерії) (зі змінами).pdf | |
19 травня 2023 17:28 |
ТД (1178) Котельні (зі змінами).pdf | |
19 травня 2023 17:28 |
Протокол-131 ТД (1178) (зі змінами).pdf | |
17 травня 2023 13:40 |
Протокол-135 змін ТД.pdf | |
16 травня 2023 10:10 |
ТД Дод.3 (пропозиція).pdf | |
16 травня 2023 10:09 |
ТД Дод.2 (специфікація).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- Установка повинна забезпечувати можливість роботи як під постійним наглядом обслуговуючим персоналу, так і методом диспетчерського керування.
- Пересувна котельна установка повинна мати в своєму складі такі основні функціональні елементи, не менше, але не виключно:
- водогрійний котел з механічною подачею сипучого палива та можливістю ручної подачі лісоматеріалів довжиною до 500мм;
- система автоматичної подачі сипучого палива об’ємом не менше 10м3, та продуктивністю що забезпечуватиме сталу роботу котельної установки на номінальному режимі;
- системи видалення і очистки димових газів;
- електрообладнання та освітлення в межах ПКУ;
- системи управління і КВП в межах ПКУ. Усі функціональні механізми установки потужністю вище 1 кВт повинні мати частотне керування;
- комплект швидкомонтуємих трубопроводів та проводів для забезпечення підключення до інженерних мереж…т.ін.»
Тобто це можуть бути: котельні, виконані в контейнері (вагончику), які виготовляються в заводських умовах, а потім транспортуються на місце автомобільним транспортом. При дотриманні необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі — технічних вимог до предмета закупівлі.
Пересувні котельні мають такі переваги як: простота доставки на місце і мінімізаціія монтажних робіт на об’єкті.
На проектування пересувних котелень не поширюється Норми ДБН В.2.5-77:2014 «КОТЕЛЬНІ».
У разі обладнання пересувних котелень шасі чи колесами, це повинно бути технологічно обґрунтовано та не заважати встановленню котельні на майданчик, підключенню до системи централізованого теплопостачання, та подальшої роботи.
Вимоги про усунення порушення
2. CMU issued a new decree 471 (attached for easy reference), excluding 7 days permission from CMU 1178 (BTW, after our letter to the proper place). So, it would be better if you extend the tender presentation deadline to min 15, max 30 days as required by Law 922. 21 days would be optimal.
===================
КМУ видав нову постанову 471 (додається для зручності), виключаючи 7-денний дозвіл від КМУ 1178 (до речі, після нашого листа в потрібне місце). Отже, було б краще, якби ви продовжили термін подання тендеру до мінімум 15, максимум 30 днів, як того вимагає Закон 922. 21 день буде оптимальним.
Щодо внесення змін до тендерної документації відповідно постанову КМУ від 12.05.2023 № 471 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», дана вимога підлягає незадоволенню відповідно норм чинного законодавства України, а саме:
15.05.2023, оприлюднено постанову КМУ від 12.05.2023 № 471 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова № 471)
Оприлюднено не значить «опубліковано».
Пунктом 3 Постанови № 471 встановлено, що ця постанова набирає чинності через три дні з дня її опублікування.
Для відрахунку трьох днів беремо дату опублікування в офіційному виданні. Частиною 5 статті 52 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» встановлено, що офіційне опублікування постанов Кабінету Міністрів України здійснюється в газеті «Урядовий кур’єр» та Офіційному віснику України, а також в інших офіційних друкованих виданнях і друкованих засобах масової інформації, визначених законом.
У цьому випадку Постанова № 471 набирає чинності через три дні після її опублікування в газеті «Урядовий кур’єр» або в Офіційному віснику України залежно від того, що відбудеться раніше.
Так, офіційне опублікування Постанови № 471 відбулось в Урядовому кур’єрі (16.05.2023 №97 (7495)). Відтак зміни потрібно враховувати під час здійснення закупівель з 19.05.2023».
Стаття 58 Конституції України 1996 року закріплює один з найважливіших загальновизнаних принципів сучасного права - закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Це означає, що вони поширюють свою дію тільки на ті відносини, які виникли після набуття законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності.
Виняток з цього принципу допускається лише у випадках, коли закони та інші нормативно-правові акти пом'якшують або скасовують відповідальність особи.
Тому прийняття Постанови № 471 не є підставою для відміни та зміни умов, оголошених до 18.05.2023 включно відкритих торгів.
Тому, якщо закупівлі проводяться до 19.05.2023 (фактично до 18.05.2023 включно), то застосовуємо «старі» правила, зокрема проводимо відкриті торги без аукціонів. Якщо відкриті торги оголошуються з 19.05.2023 включно, то слід застосовувати нові вимоги законодавства, з внесенням змін у тендерну документацію тощо.
Referring to our phone conversation I am attaching samples of professionally tailored contracts of:
1. MZU - 100% advance
2. UkrAgroLeasing - 75% advance
3. Ministry of Justice - 7 days on delivery.
Compare and enjoy.
Without fair correction of your payment terms and exclusion of all traps your inquiry is not workable.
By the way, it seems that your contract is edited from form with advance payment (Sec. 4.2-4.5)...
Demand:
1. To exclude words "...considering the receipt of the relevant funds to the Buyer's account ." from Sec. 4.1 of the Contract.
2. To exclude extend deadline for presentation of documents for one week at least.
3. To extend delivery time to 90 days from contract date (that's minimum, better 120 days).
Please react soonest possible. It's in your interest.
Sincerely,
==================================
Шановний покупець!
Посилаючись на нашу телефонну розмову, додаю зразки професійно складених договорів:
1. МЗУ - 100% аванс
2. УкрАгроЛізинг - 75% аванс
3. Мін'юст - 7 днів з моменту доставки.
Порівнюйте та насолоджуйтесь.
Без справедливого виправлення умов оплати та виключення всіх пасток ваш запит не буде виконаний.
До речі, начебто ваш договір відредагований з форми з передоплатою (п. 4.2-4.5)...
Попит:
1. Виключити слова «...враховуючи надходження відповідних коштів на рахунок Покупця». від розд. 4.1 Договору.
2. Виключити продовження терміну подачі документів мінімум на тиждень.
3. Збільшити термін доставки до 90 днів з дати контракту (це мінімум, краще 120 днів).
Будь ласка, відреагуйте якнайшвидше. Це у ваших інтересах.
З повагою,
It is good that you have extended delivery time. I am confident that we can deliver even earlier. Your staff will be able to prepare place and connection links in advance. Connection is not a problem.
Problem is that you didn't extend a time for presentation of tender documents. More of that, you publish amended documents in scanned PDF. WTF? Why not to publish in Word as everybody doing? Do you know, that conversion of scanned PDF takes hours of wasted time? We are not going to do that definitely. Better to say to the factory that tender is failed. More of that, preparation of the pile of documents is physically impossible in such short time. So, we will even not start this work and not require the factory to do that until our requirement as below will be satisfied:
1. Publish copies of all new documents in Word format.
2. Extend deadline for presentation of documents for minimum 10 days after last (coming) amendment date.
Sincerely,
========================
Шановний покупець!
Добре, що ви подовжили час доставки. Я впевнений, що ми можемо доставити ще раніше. Ваші співробітники зможуть заздалегідь підготувати місця та зв’язки. Підключення не є проблемою.
Проблема в тому, що ви не продовжили термін подання тендерної документації. Крім того, ви публікуєте виправлені документи у відсканованому форматі PDF. WTF? Чому б не опублікувати у Word, як це роблять усі? Чи знаєте ви, що конвертація відсканованого PDF-файлу займає години втраченого часу? Ми точно цього робити не будемо. Краще сказати заводу, що тендер зірвано. Більше того, підготувати купу документів фізично неможливо за такий короткий час. Отже, ми навіть не розпочинатимемо цю роботу і не вимагатимемо від фабрики робити це, доки не буде задоволено нашу вимогу, наведену нижче:
1. Публікуйте копії всіх нових документів у форматі Word.
2. Продовжити термін подання документів мінімум на 10 днів після останньої (майбутньої) дати внесення змін.
З повагою,
На ваше зауваження, щодо розміщення тендерної документації в форматі Word, роз’яснюємо, що вся оновлена тендерна документація, вже надана до електронної системи закупівель в форматі *.doc. (Word).
З приводу продовження терміну подання тендерної документації (пропозицій) відповідно до пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, замовник має право з власної ініціативи … у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів, і в нашому випадку дана вимога врахована та виконана без порушень.
Нажаль вимушені відмовити Вам в проханні. Ми діємо в рамках чинного Законодавства, знаходячись на території котра була звільнена від російської окупації, і можливих бойових дій, тому строки обмежені в зв'язку з підготовкою до опалювального сезону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-20-000012 ● 53d49bf0afce415c898f886d8967a871
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.06.2023 № 144
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.06.2023 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 19.06.2023 № 144
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2023-05-16-001088-a 16.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-21 12:07:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Пересувні котельні установки ПКУ-1.00 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 42160000-8 Котельні установки» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-16-001088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку за наданою формою, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) на вибір учасника. Разом з тим, аналогічним вважається виконаний повністю договір укладений з державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету.
Яким чином під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КОТЛОЗАВОД "КРІГЕР" Вами встановлено, що наданий аналогічний договір з Комунальним підприємством "Стрийтеплоенерго" було фінансовано саме за рахунок державного бюджету ? Просимо надати пояснення разом з підтверджуючими документами.
3. Відповідно до вимог пункту 12 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції технічні умови на предмет закупівлі ТУ У 25.2-35299597-011:2022.
Проте, згідно абзацу другого частини третьої статті 23 Закону встановлено, що у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Пункт 12 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації не містить виразу "або еквівалент".
4. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації предметом закупівлі є Пересувні котельні установки ПКУ-1.00 у кількості 10 шт.
Проте, аналогічний договір (договір поставки №05-11/17 від 18.10.2017 року) підтверджує поставку лише комплектуючих до водогрійного обладнання, а саме: шнек - 1шт., редуктор - 1 шт.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-26 15:11:34
Відповідь на запит про надання пояснень
1. Стосовно першого питання надаємо Вам обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та яким чином визначено його очікувану вартість (файл додається).
2. По суті другого та четвертого питань, з метою підготовки обгрунтованої відповіді, звернулися до ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОТЛОЗАВОД «КРІГЕР» за роз’ясненнями щодо наданого ними в тендерній пропозиції аналогічного договору з Комунальним підприємством «Стрийтеплоенерго» та получили вичерпну відповідь, а саме: договір поставки №05-П/17 від 18 жовтня 2017 року було підписано в результаті проведення закупівлі без використання електронної системи «42160000-8 - Котельні установки (Шнек для подачі тріски; Редуктор)» (UA-2017-10-19-002124-a) за ДК 021:2015:42160000-8 Котельні установки.
Відповідно до Наказу від 15.04.2020 № 708 «ПОРЯДОК визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Предмет закупівлі «42160000-8 - Котельні установки (Шнек для подачі тріски; Редуктор)» за ДК 021:2015:42160000-8 Котельні установки відповідає предмету закупівлі «Придбання пересувної котельної установки ПКУ-1.00» за ДК 021:2015:42160000-8 Котельні установки. Надаємо Вам звіт про договір про закупівлю (файл додається).
Водночас нами було проведено аналіз інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель та встановлено що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОТЛОЗАВОД «КРІГЕР» має досвід співпраці з державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету відповідно до вимог пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Враховуючи що ця інформація є у вільному доступі, надаємо Вам договір про закупівлю за державні кошти від 03 жовтня 2017 року № 158/17 між ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОТЛОЗАВОД «КРІГЕР» та Державним підприємством (файл додається). Разом з тим, відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі, оплата по договору виконана в повному обсязі і сума оплати відповідає сумі договору. За даними пошуково-аналітичної системи використання державних коштів (режим доступу 007.org.ua) оплата здійснена 05.10.2017 року. В свою чергу ми звернулися до ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОТЛОЗАВОД «КРІГЕР» з проханням надати нам лист-відгук від Державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами» (за браку часу лист відгук не надійшов в термін надання відповіді, та при находженні буде наданий додатково).
3. Відповідаючи на третє питання повідомляємо, що в пункті 6 розділу 3 тендерної документації зазначено що:
«У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід читати з виразом “або еквівалент”.
У разі якщо ця документація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, таке посилання слід читати з виразом "або еквівалент"».
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-06-26 16:59:27
Додаток до відповіді на запит про надання пояснень
Надаємо вам лист відгук від Державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами» про підтвердження повного виконання ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОТЛОЗАВОД «КРІГЕР» договору від 03 жовтня 2017 року № 158/17
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Уповноваженим особам, відповідальним за проведення закупівель, суворо вказано, щодо недопущення установлених порушень у подальшому, та притягнуто до дисциплінарної відповідальності.
2023-07-12 08:52:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОТЛОЗАВОД "КРІГЕР" |
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОТЛОЗАВОД "КРІГЕР" #35299597 |
Переможець |
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2023 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2023 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2023 12:42
|
дод_угода_3_21.09.2023.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2023 12:40
|
2_Лист_210_20.09.2023.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2023 12:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2023 15:56
|
ДУ-2 4216-П-182.PDF | зміни до договору |
03 серпня 2023 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2023 15:59
|
Протокол УО-147.pdf | зміни до договору |
12 червня 2023 15:58
|
ДУ-1 4216-П-182.pdf | зміни до договору |
12 червня 2023 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2023 13:47
|
Договір котельні 4216-П-182 (КПТМ-КРИГЕР).pdf | укладений |
06 червня 2023 13:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою визначення джерела фінансування Сторони домовились доповнити пункт 1.1. розділу 1 “Предмет договору” абзацом третім в наступній редакції: “Фінансування закупівлі за цим Договором здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.” 2. З метою уточнення місця поставки товару Сторони домовились абзац другий пункту 5.3. розділу 5 “Поставка товару” викласти в новій редакції: “Місце поставки 64300, Україна, Харківська область, місто Ізюм, район вулиць Васильківського, Південної, Соборної, Донця-Захаржевського (згідно схеми розташування об’єктів теплових мереж, на території чотирьох ділянок в м. Ізюм).” 3. З метою виправлення технічної помилки розділу Сторони домовились внести зміни до банківських реквізитів Покупця за Договором поставки №4216/П-182 від «06» червня 2023 року та викласти реквізити “Поточний рахунок:” Покупця в розділі «15 Реквізити та підписи сторін» у такій редакції: “Поточний рахунок: UA318201720344311001160033707 у ДКСУ м. Київ; МФО: 820172;” 4. Усі інші умови Договору поставки №4216/П-182 від «06» червня 2023 року залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 4216/П-182 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою виправлення технічної помилки розділу Сторони домовились внести зміни до банківських реквізитів Покупця за Договором поставки №4216/П-182 від «06» червня 2023 року та викласти реквізити “Поточний рахунок:” Покупця в розділі «15 Реквізити та підписи сторін» у такій редакції: “Поточний рахунок: UA158201720344341001460033707 у ДКСУ м. Київ; МФО: 820172;” Усі інші умови Договору поставки №4216/П-182 від «06» червня 2023 року залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 4216/П-182 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до підпункту 12.8.4 пункту 12.8 розділу «Інші умови» Договору поставки №4216/П-182 від 06 червня 2023 року «12.8.4 продовження строку дії договору та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Покупця за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Строк дії Договору та виконання зобов’язань може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Покупця за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Форма документального підтвердження об’єктивних обставин визначатиметься Покупцем у момент виникнення об’єктивних обставин (виходячи з їх особливостей) з дотриманням чинного законодавства», керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та враховучи прохання Постачальника на зміну строків постачання товарів за договором, викладене в листі № 210 від 20 вересня 2023 року та некритичний для виконання умов Договору строк відтермінування поставки товару, Сторони домовились внести зміни до пункту 5.1. розділу 5 «Поставка товару» та пункту 11.6. розділу 11 «Термін дії договору» Договору поставки №4216/П-182 від 06 червня 2023 року. Внесення вищезазначених змін до Договору поставки №4216/П-182 від 06 червня 2023 року не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 4216/П-182 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |