Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пересувні котельні установки ПКУ-1.00 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 42160000-8 Котельні установки
Очікувана вартість
60 000 000,00 UAH
UA-2023-05-16-001088-a 183595e4e1144083aaa824e68149fb32
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Забашта Вячеслав Вікторович

380992900802 vzabashta@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІЗЮМСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ
Код ЄДРПОУ: 32284148
Місцезнаходження: 64300, Україна , Харківська обл., Ізюм, проспект НЕЗАЛЕЖНОСТІ, 33
Контактна особа: Забашта Вячеслав Вікторович
380992900802
vzabashta@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2023 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2023 00:00
Очікувана вартість: 60 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Пересувна котельна установка ПКУ-1.00
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, Ізюм, район вулиць Васильківського, Південної, Соборної, Донця-Захаржевського (згідно схеми розташування об’єктів теплових мереж, на території чотирьох ділянок в м.Ізюм)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2023
ДК 021:2015: 42160000-8 — Котельні установки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяплата, 100%, оплата здійснюється на підставі оформленої, в установленому порядку, видаткової накладної. Покупець проводить розрахунки з Постачальником за Товар з урахуванням надходження відповідних коштів на рахунок Покупця шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів після підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 травня 2023 10:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

19 травня 2023 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2023 17:31
ТД Дод.5 (згода).pdf
19 травня 2023 17:30
Протокол-137 змін ТД.pdf
19 травня 2023 17:30
ТД ПКУ (Word) (зміни-2).docx
19 травня 2023 17:29
ТД Дод.4 (проект договору) (зі змінами-2).pdf
19 травня 2023 17:29
ТД Дод.1 (кваліфікаційні критерії) (зі змінами).pdf
19 травня 2023 17:28
ТД (1178) Котельні (зі змінами).pdf
19 травня 2023 17:28
Протокол-131 ТД (1178) (зі змінами).pdf
17 травня 2023 13:40
Протокол-135 змін ТД.pdf
16 травня 2023 10:10
ТД Дод.3 (пропозиція).pdf
16 травня 2023 10:09
ТД Дод.2 (специфікація).pdf
19 травня 2023 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2023 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2023 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2023 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2023 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2023 17:31
ТД Дод.5 (згода).pdf
19 травня 2023 17:30
Протокол-137 змін ТД.pdf
19 травня 2023 17:30
ТД ПКУ (Word) (зміни-2).docx
17 травня 2023 13:39
ТД ПКУ (Word) (зміни).docx
17 травня 2023 11:47
ТД ПКУ (Word).docx
19 травня 2023 17:29
ТД Дод.4 (проект договору) (зі змінами-2).pdf
17 травня 2023 13:39
ТД Дод.4 (проект договору зі змінами).pdf
16 травня 2023 10:11
ТД Дод.4 (проект договору).pdf
19 травня 2023 17:29
ТД Дод.1 (кваліфікаційні критерії) (зі змінами).pdf
16 травня 2023 10:09
ТД Дод.1 (кваліфікаційні критерії).pdf
19 травня 2023 17:28
ТД (1178) Котельні (зі змінами).pdf
16 травня 2023 10:08
ТД (1178) Котельні.pdf
19 травня 2023 17:28
Протокол-131 ТД (1178) (зі змінами).pdf
16 травня 2023 10:07
Протокол-131 ТД (1178).pdf
17 травня 2023 13:40
Протокол-135 змін ТД.pdf
16 травня 2023 10:10
ТД Дод.3 (пропозиція).pdf
16 травня 2023 10:09
ТД Дод.2 (специфікація).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пересувна котельня
Дата подання: 16 травня 2023 16:50
Дата відповіді: 17 травня 2023 09:51
Доброго дня, що ви маєте на увазі під пересувною котельнею в неї мають бути шасі на колесах чи ні?
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання. Під поняттям пересувної котельні нами мається на увазі: Згідно Додатку №2 до тендерної документації - «Пересувна котельна установка повинна бути поставлена комплексом обладнання повної заводської готовності, який встановлено в мобільному контейнері і розраховано для швидкого (протягом не більше 8 (восьми) годин) розгортання та експлуатації на відкритому майданчику.
- Установка повинна забезпечувати можливість роботи як під постійним наглядом обслуговуючим персоналу, так і методом диспетчерського керування.
- Пересувна котельна установка повинна мати в своєму складі такі основні функціональні елементи, не менше, але не виключно:
- водогрійний котел з механічною подачею сипучого палива та можливістю ручної подачі лісоматеріалів довжиною до 500мм;
- система автоматичної подачі сипучого палива об’ємом не менше 10м3, та продуктивністю що забезпечуватиме сталу роботу котельної установки на номінальному режимі;
- системи видалення і очистки димових газів;
- електрообладнання та освітлення в межах ПКУ;
- системи управління і КВП в межах ПКУ. Усі функціональні механізми установки потужністю вище 1 кВт повинні мати частотне керування;
- комплект швидкомонтуємих трубопроводів та проводів для забезпечення підключення до інженерних мереж…т.ін.»
Тобто це можуть бути: котельні, виконані в контейнері (вагончику), які виготовляються в заводських умовах, а потім транспортуються на місце автомобільним транспортом. При дотриманні необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі — технічних вимог до предмета закупівлі.
Пересувні котельні мають такі переваги як: простота доставки на місце і мінімізаціія монтажних робіт на об’єкті.
На проектування пересувних котелень не поширюється Норми ДБН В.2.5-77:2014 «КОТЕЛЬНІ».
У разі обладнання пересувних котелень шасі чи колесами, це повинно бути технологічно обґрунтовано та не заважати встановленню котельні на майданчик, підключенню до системи централізованого теплопостачання, та подальшої роботи.
Строки поставки
Дата подання: 17 травня 2023 12:14
Дата відповіді: 17 травня 2023 13:21
Шановний Замовнику, відповідно до умов п 4.4.ТД строк поставки товару - до 15 липня 2023 року включно, проте в Проекті договору поставки, що додається до ТД в п. 5.1. зазначено, що термін поставки товару не повинен перевищувати 15 календарних днів після направлення Покупцем замовлення Постачальнику та ніде в Договорі не зазначено, що строки поставки до 15 липня 2023 року включно. Будь ласка приведіть договір у відповідність до Тендерної Документації та викладіть Договір у новій редакції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Взявши до уваги Ваше питання, прийнято рішення про приведення проекту договору у відповідність до Тендерної Документації, з його подальшим оприлюдненням в електронній системі закупівель.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-05-16-001088-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 16 травня 2023 18:36
various
1. Please publish your materials also in Word. Conversion from scanned PDF is impossible even with best OCR software. See the result attached.

2. CMU issued a new decree 471 (attached for easy reference), excluding 7 days permission from CMU 1178 (BTW, after our letter to the proper place). So, it would be better if you extend the tender presentation deadline to min 15, max 30 days as required by Law 922. 21 days would be optimal.
===================
КМУ видав нову постанову 471 (додається для зручності), виключаючи 7-денний дозвіл від КМУ 1178 (до речі, після нашого листа в потрібне місце). Отже, було б краще, якби ви продовжили термін подання тендеру до мінімум 15, максимум 30 днів, як того вимагає Закон 922. 21 день буде оптимальним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 травня 2023 11:40
Шановний учаснику! На Ваше звернення, враховуючи труднощі учасників що виникають при підготовці документації тендерної пропозиції, надаємо до переліку документів електронної системи закупівель версію тендерної документації в форматі *.doc. (Word).
Щодо внесення змін до тендерної документації відповідно постанову КМУ від 12.05.2023 № 471 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», дана вимога підлягає незадоволенню відповідно норм чинного законодавства України, а саме:
15.05.2023, оприлюднено постанову КМУ від 12.05.2023 № 471 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова № 471)
Оприлюднено не значить «опубліковано».
Пунктом 3 Постанови № 471 встановлено, що ця постанова набирає чинності через три дні з дня її опублікування.
Для відрахунку трьох днів беремо дату опублікування в офіційному виданні. Частиною 5 статті 52 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» встановлено, що офіційне опублікування постанов Кабінету Міністрів України здійснюється в газеті «Урядовий кур’єр» та Офіційному віснику України, а також в інших офіційних друкованих виданнях і друкованих засобах масової інформації, визначених законом.
У цьому випадку Постанова № 471 набирає чинності через три дні після її опублікування в газеті «Урядовий кур’єр» або в Офіційному віснику України залежно від того, що відбудеться раніше.
Так, офіційне опублікування Постанови № 471 відбулось в Урядовому кур’єрі (16.05.2023 №97 (7495)). Відтак зміни потрібно враховувати під час здійснення закупівель з 19.05.2023».
Стаття 58 Конституції України 1996 року закріплює один з найважливіших загальновизнаних принципів сучасного права - закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Це означає, що вони поширюють свою дію тільки на ті відносини, які виникли після набуття законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності.
Виняток з цього принципу допускається лише у випадках, коли закони та інші нормативно-правові акти пом'якшують або скасовують відповідальність особи.
Тому прийняття Постанови № 471 не є підставою для відміни та зміни умов, оголошених до 18.05.2023 включно відкритих торгів.
Тому, якщо закупівлі проводяться до 19.05.2023 (фактично до 18.05.2023 включно), то застосовуємо «старі» правила, зокрема проводимо відкриті торги без аукціонів. Якщо відкриті торги оголошуються з 19.05.2023 включно, то слід застосовувати нові вимоги законодавства, з внесенням змін у тендерну документацію тощо.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2023-05-16-001088-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 17 травня 2023 15:37
contract
Dear Buyer,

Referring to our phone conversation I am attaching samples of professionally tailored contracts of:

1. MZU - 100% advance
2. UkrAgroLeasing - 75% advance
3. Ministry of Justice - 7 days on delivery.

Compare and enjoy.
Without fair correction of your payment terms and exclusion of all traps your inquiry is not workable.

By the way, it seems that your contract is edited from form with advance payment (Sec. 4.2-4.5)...

Demand:
1. To exclude words "...considering the receipt of the relevant funds to the Buyer's account ." from Sec. 4.1 of the Contract.
2. To exclude extend deadline for presentation of documents for one week at least.
3. To extend delivery time to 90 days from contract date (that's minimum, better 120 days).

Please react soonest possible. It's in your interest.

Sincerely,
==================================
Шановний покупець!

Посилаючись на нашу телефонну розмову, додаю зразки професійно складених договорів:

1. МЗУ - 100% аванс
2. УкрАгроЛізинг - 75% аванс
3. Мін'юст - 7 днів з моменту доставки.

Порівнюйте та насолоджуйтесь.
Без справедливого виправлення умов оплати та виключення всіх пасток ваш запит не буде виконаний.

До речі, начебто ваш договір відредагований з форми з передоплатою (п. 4.2-4.5)...

Попит:
1. Виключити слова «...враховуючи надходження відповідних коштів на рахунок Покупця». від розд. 4.1 Договору.
2. Виключити продовження терміну подачі документів мінімум на тиждень.
3. Збільшити термін доставки до 90 днів з дати контракту (це мінімум, краще 120 днів).

Будь ласка, відреагуйте якнайшвидше. Це у ваших інтересах.

З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 травня 2023 13:59
Шановний учаснику! На Ваше звернення, щодо внесення змін до Додатку 4 тендерної документації – Проекту договору поставки, відповідно Ваших вимог підлягає відхиленню, тому, що проект договору в редакції наданій нами (Замовником) відповідає вимогам і інтересами нашого підприємства та зміненню не підлягає. Дякуємо за взаєморозуміння, та надані приклади договорів.
Номер вимоги: UA-2023-05-16-001088-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 18 травня 2023 14:31
Your answer
Okay, we will see if your terms will be accepted by any factory. Can you extend the deadline of bidding for one week? Your timing is unrealistic.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2023 14:31
Шановний участнику! Дякуємо за запитання. Нажаль вимушені відмовити Вам в проханні. Ми діємо в рамках чинного законодавства, однак наші дії обмежені в зв'язку з підготовкою до опалювального сезону.
Номер вимоги: UA-2023-05-16-001088-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 19 травня 2023 15:00
your last
As I said: Let's see. Who is in a hurry - that is always late.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 травня 2023 16:32
Дякую за увагу. На все добре.
Номер вимоги: UA-2023-05-16-001088-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 19 травня 2023 18:00
your amendments
Dear Buyer,

It is good that you have extended delivery time. I am confident that we can deliver even earlier. Your staff will be able to prepare place and connection links in advance. Connection is not a problem.

Problem is that you didn't extend a time for presentation of tender documents. More of that, you publish amended documents in scanned PDF. WTF? Why not to publish in Word as everybody doing? Do you know, that conversion of scanned PDF takes hours of wasted time? We are not going to do that definitely. Better to say to the factory that tender is failed. More of that, preparation of the pile of documents is physically impossible in such short time. So, we will even not start this work and not require the factory to do that until our requirement as below will be satisfied:

1. Publish copies of all new documents in Word format.
2. Extend deadline for presentation of documents for minimum 10 days after last (coming) amendment date.

Sincerely,
========================
Шановний покупець!

Добре, що ви подовжили час доставки. Я впевнений, що ми можемо доставити ще раніше. Ваші співробітники зможуть заздалегідь підготувати місця та зв’язки. Підключення не є проблемою.

Проблема в тому, що ви не продовжили термін подання тендерної документації. Крім того, ви публікуєте виправлені документи у відсканованому форматі PDF. WTF? Чому б не опублікувати у Word, як це роблять усі? Чи знаєте ви, що конвертація відсканованого PDF-файлу займає години втраченого часу? Ми точно цього робити не будемо. Краще сказати заводу, що тендер зірвано. Більше того, підготувати купу документів фізично неможливо за такий короткий час. Отже, ми навіть не розпочинатимемо цю роботу і не вимагатимемо від фабрики робити це, доки не буде задоволено нашу вимогу, наведену нижче:

1. Публікуйте копії всіх нових документів у форматі Word.
2. Продовжити термін подання документів мінімум на 10 днів після останньої (майбутньої) дати внесення змін.

З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2023 20:36
Шановний учаснику!
На ваше зауваження, щодо розміщення тендерної документації в форматі Word, роз’яснюємо, що вся оновлена тендерна документація, вже надана до електронної системи закупівель в форматі *.doc. (Word).
З приводу продовження терміну подання тендерної документації (пропозицій) відповідно до пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, замовник має право з власної ініціативи … у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів, і в нашому випадку дана вимога врахована та виконана без порушень.
Нажаль вимушені відмовити Вам в проханні. Ми діємо в рамках чинного Законодавства, знаходячись на території котра була звільнена від російської окупації, і можливих бойових дій, тому строки обмежені в зв'язку з підготовкою до опалювального сезону.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2023-05-16-001088-a.c6
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 19 травня 2023 22:02
your last
I hope you know what you are doing. We cannot bid as you didn't provide proper time.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 травня 2023 22:04
Сподіваюсь у Вас все вийде...

Документи подані скаржником

16 травня 2023 18:36
ТД (1178) Котельні.docx
16 травня 2023 18:36
CMU 471.pdf

Документи

Документи подані скаржником

17 травня 2023 15:37
UkrAgroLeasing ДОДАТОК 6 - 25% AP.docx

Документи

Документи

19 травня 2023 14:24
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-06-20-000012 ● 53d49bf0afce415c898f886d8967a871
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2023 15:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
19.06.2023 № 144
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.06.2023 року.

В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ


Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 19.06.2023 № 144

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2023-05-16-001088-a 16.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-06-21 12:07:19

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Пересувні котельні установки ПКУ-1.00 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 42160000-8 Котельні установки» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-16-001088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку за наданою формою, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) на вибір учасника. Разом з тим, аналогічним вважається виконаний повністю договір укладений з державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету.
Яким чином під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КОТЛОЗАВОД "КРІГЕР" Вами встановлено, що наданий аналогічний договір з Комунальним підприємством "Стрийтеплоенерго" було фінансовано саме за рахунок державного бюджету ? Просимо надати пояснення разом з підтверджуючими документами.
3. Відповідно до вимог пункту 12 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції технічні умови на предмет закупівлі ТУ У 25.2-35299597-011:2022.
Проте, згідно абзацу другого частини третьої статті 23 Закону встановлено, що у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Пункт 12 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації не містить виразу "або еквівалент".
4. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації предметом закупівлі є Пересувні котельні установки ПКУ-1.00 у кількості 10 шт.
Проте, аналогічний договір (договір поставки №05-11/17 від 18.10.2017 року) підтверджує поставку лише комплектуючих до водогрійного обладнання, а саме: шнек - 1шт., редуктор - 1 шт.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-06-26 15:11:34

Відповідь на запит про надання пояснень

1. Стосовно першого питання надаємо Вам обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та яким чином визначено його очікувану вартість (файл додається).
2. По суті другого та четвертого питань, з метою підготовки обгрунтованої відповіді, звернулися до ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОТЛОЗАВОД «КРІГЕР» за роз’ясненнями щодо наданого ними в тендерній пропозиції аналогічного договору з Комунальним підприємством «Стрийтеплоенерго» та получили вичерпну відповідь, а саме: договір поставки №05-П/17 від 18 жовтня 2017 року було підписано в результаті проведення закупівлі без використання електронної системи «42160000-8 - Котельні установки (Шнек для подачі тріски; Редуктор)» (UA-2017-10-19-002124-a) за ДК 021:2015:42160000-8 Котельні установки.
Відповідно до Наказу від 15.04.2020 № 708 «ПОРЯДОК визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Предмет закупівлі «42160000-8 - Котельні установки (Шнек для подачі тріски; Редуктор)» за ДК 021:2015:42160000-8 Котельні установки відповідає предмету закупівлі «Придбання пересувної котельної установки ПКУ-1.00» за ДК 021:2015:42160000-8 Котельні установки. Надаємо Вам звіт про договір про закупівлю (файл додається).
Водночас нами було проведено аналіз інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель та встановлено що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОТЛОЗАВОД «КРІГЕР» має досвід співпраці з державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету відповідно до вимог пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Враховуючи що ця інформація є у вільному доступі, надаємо Вам договір про закупівлю за державні кошти від 03 жовтня 2017 року № 158/17 між ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОТЛОЗАВОД «КРІГЕР» та Державним підприємством (файл додається). Разом з тим, відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі, оплата по договору виконана в повному обсязі і сума оплати відповідає сумі договору. За даними пошуково-аналітичної системи використання державних коштів (режим доступу 007.org.ua) оплата здійснена 05.10.2017 року. В свою чергу ми звернулися до ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОТЛОЗАВОД «КРІГЕР» з проханням надати нам лист-відгук від Державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами» (за браку часу лист відгук не надійшов в термін надання відповіді, та при находженні буде наданий додатково).
3. Відповідаючи на третє питання повідомляємо, що в пункті 6 розділу 3 тендерної документації зазначено що:
«У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід читати з виразом “або еквівалент”.
У разі якщо ця документація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, таке посилання слід читати з виразом "або еквівалент"».

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-06-26 16:59:27

Додаток до відповіді на запит про надання пояснень

Надаємо вам лист відгук від Державного спеціалізованого підприємства «Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами» про підтвердження повного виконання ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОТЛОЗАВОД «КРІГЕР» договору від 03 жовтня 2017 року № 158/17

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення порушень здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Уповноваженим особам, відповідальним за проведення закупівель, суворо вказано, щодо недопущення установлених порушень у подальшому, та притягнуто до дисциплінарної відповідальності.

2023-07-12 08:52:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 червня 2023
Кінцевий строк оскарження: 14 липня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОТЛОЗАВОД "КРІГЕР" 60 000 000,00
UAH з ПДВ
60 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 травня 2023 15:51
Електронний підпис
31 травня 2023 15:51
Протокол № 4.pdf.p7s
31 травня 2023 15:51
Довідка Хробок.pdf.p7s
31 травня 2023 15:51
Довідка Хробок.pdf
31 травня 2023 15:50
Довідка.pdf.p7s
31 травня 2023 15:50
Довідка.pdf
31 травня 2023 15:50
Протокол № 4.pdf
23 травня 2023 21:28
Електронний підпис
23 травня 2023 21:28
29.1 Згода Хробок.pdf.p7s
23 травня 2023 21:28
29.1 Згода Хробок.pdf
23 травня 2023 21:27
29.3 Крігер.pdf
23 травня 2023 21:27
29.3 Крігер.pdf.p7s
23 травня 2023 21:27
29.2 Мужук.pdf
23 травня 2023 21:27
29.2 Мужук.pdf.p7s
23 травня 2023 21:27
30. Декларація.pdf.p7s
23 травня 2023 21:27
30. Декларація.pdf
22 травня 2023 21:58
Електронний підпис
22 травня 2023 21:58
16. Про формування ціни.pdf
22 травня 2023 21:58
2. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
22 травня 2023 21:58
28. Специфікація 1.pdf
22 травня 2023 21:58
28. Специфікація 1.pdf.p7s
22 травня 2023 21:58
4.1 Копія статуту.pdf.p7s
22 травня 2023 21:58
2. Витяг з ЄДРПОУ.pdf.p7s
22 травня 2023 21:58
4.1 Копія статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОТЛОЗАВОД "КРІГЕР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОТЛОЗАВОД "КРІГЕР"
#35299597
Переможець 60 000 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2023 16:31

Документи

29 травня 2023 16:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2023 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОТЛОЗАВОД "КРІГЕР"
#35299597
60 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2023 16:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2023 14:07
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2023 12:42
дод_угода_3_21.09.2023.pdf зміни до договору
25 вересня 2023 12:40
2_Лист_210_20.09.2023.pdf зміни до договору
25 вересня 2023 12:39
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2023 15:56
ДУ-2 4216-П-182.PDF зміни до договору
03 серпня 2023 15:56
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2023 15:59
Протокол УО-147.pdf зміни до договору
12 червня 2023 15:58
ДУ-1 4216-П-182.pdf зміни до договору
12 червня 2023 15:57
Електронний підпис укладений
06 червня 2023 13:47
Договір котельні 4216-П-182 (КПТМ-КРИГЕР).pdf укладений
06 червня 2023 13:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою визначення джерела фінансування Сторони домовились доповнити пункт 1.1. розділу 1 “Предмет договору” абзацом третім в наступній редакції: “Фінансування закупівлі за цим Договором здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.” 2. З метою уточнення місця поставки товару Сторони домовились абзац другий пункту 5.3. розділу 5 “Поставка товару” викласти в новій редакції: “Місце поставки 64300, Україна, Харківська область, місто Ізюм, район вулиць Васильківського, Південної, Соборної, Донця-Захаржевського (згідно схеми розташування об’єктів теплових мереж, на території чотирьох ділянок в м. Ізюм).” 3. З метою виправлення технічної помилки розділу Сторони домовились внести зміни до банківських реквізитів Покупця за Договором поставки №4216/П-182 від «06» червня 2023 року та викласти реквізити “Поточний рахунок:” Покупця в розділі «15 Реквізити та підписи сторін» у такій редакції: “Поточний рахунок: UA318201720344311001160033707 у ДКСУ м. Київ; МФО: 820172;” 4. Усі інші умови Договору поставки №4216/П-182 від «06» червня 2023 року залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 4216/П-182
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою виправлення технічної помилки розділу Сторони домовились внести зміни до банківських реквізитів Покупця за Договором поставки №4216/П-182 від «06» червня 2023 року та викласти реквізити “Поточний рахунок:” Покупця в розділі «15 Реквізити та підписи сторін» у такій редакції: “Поточний рахунок: UA158201720344341001460033707 у ДКСУ м. Київ; МФО: 820172;” Усі інші умови Договору поставки №4216/П-182 від «06» червня 2023 року залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 4216/П-182
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підпункту 12.8.4 пункту 12.8 розділу «Інші умови» Договору поставки №4216/П-182 від 06 червня 2023 року «12.8.4 продовження строку дії договору та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Покупця за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Строк дії Договору та виконання зобов’язань може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Покупця за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Форма документального підтвердження об’єктивних обставин визначатиметься Покупцем у момент виникнення об’єктивних обставин (виходячи з їх особливостей) з дотриманням чинного законодавства», керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та враховучи прохання Постачальника на зміну строків постачання товарів за договором, викладене в листі № 210 від 20 вересня 2023 року та некритичний для виконання умов Договору строк відтермінування поставки товару, Сторони домовились внести зміни до пункту 5.1. розділу 5 «Поставка товару» та пункту 11.6. розділу 11 «Термін дії договору» Договору поставки №4216/П-182 від 06 червня 2023 року. Внесення вищезазначених змін до Договору поставки №4216/П-182 від 06 червня 2023 року не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 4216/П-182
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 жовтня 2023
Сума оплати за договором: 60 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 000 000,00 UAH)