Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2023-05-15-014288-a ● 203d16d8363d4a02b02a150a0a912196
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | комунальна установа «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188613 |
Місцезнаходження: | 70026, Україна , Запорізька обл., село Любомирівка, вулиця Степова, будинок 27 |
Контактна особа: |
Шумик Ольга Володимирівна +380960381083 ku_lubpni_zor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2023 21:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 310 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15240000-2: Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограм
Кілька в томатному соусі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70026, Україна, Запорізька область, с.Любомирівка, вул.Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15240000-2 — Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
1000 кілограм
Сардина з додаванням олії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70026, Україна, Запорізька область, с.Любомирівка, вул.Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15240000-2 — Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2023 21:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2023 21:22 |
ТД Рибні консерви.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-15-014288-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЬГА ГЕННАДІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3100403787
Дата подання: 17 травня 2023 10:01
Дискримінаційні вимоги щодо невідповідності чинного законодавства щодо санпаспорту
Шановний Замовнику, добрий день. У тендерній документаціїї в Додатку 1 Вами зазначені вимоги, які не є актуальними і не відповідають чинному Законодавству України на теперешній час, а саме вимагається надати
: "договори на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів (строком дії не менше ніж до 31.12.2023р.; - документи , що підтверджують проведення санітарної обробки (довідка про санітарну обробку або санпаспорт) зазначених транспортних засобів, дійсні на дату подання пропозицій"
Информуємо, стосовно видачі санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний в перевезені харчових продуктів, згідно із змінами, внесеними до Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, з 20.09.2015 року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційними ураженнями людей. У зв’язку з чим, статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі Закон), який набрав чинності 20.09.2016, встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужно-стей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. Крім того, інформуємо, що відповідно до статті 25 Закону «Опера-тори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуа-таційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використо-вуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів» згідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39.
Тобто,видача санітарних паспортів на транспортні засоби скасовані, а з 2016 року транспортні засоби, які використо-вуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів» згідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39, супроводжуються рішенням/повідомленням про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності транспортування. І оскільки діюче законодавство (після скасування вимоги мати санпаспорти на автомобілі) не передбачає вимоги складення Довідок про проведення санобробки автомобіля, дана вимога не може бути виконаню учасниками. Щодо санітарної обробки та документів, що підтверджують ії виконання - то виконується дезинфекція/дератизація транспортних засобів, а документи, що підтверджують її виконання - акти виконаних робіт.
Внесіть, будь ласка, зміни до ТД згідно чинного законодавства. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
: "договори на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів (строком дії не менше ніж до 31.12.2023р.; - документи , що підтверджують проведення санітарної обробки (довідка про санітарну обробку або санпаспорт) зазначених транспортних засобів, дійсні на дату подання пропозицій"
Информуємо, стосовно видачі санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний в перевезені харчових продуктів, згідно із змінами, внесеними до Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, з 20.09.2015 року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційними ураженнями людей. У зв’язку з чим, статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі Закон), який набрав чинності 20.09.2016, встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужно-стей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. Крім того, інформуємо, що відповідно до статті 25 Закону «Опера-тори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуа-таційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використо-вуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів» згідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39.
Тобто,видача санітарних паспортів на транспортні засоби скасовані, а з 2016 року транспортні засоби, які використо-вуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів» згідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39, супроводжуються рішенням/повідомленням про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності транспортування. І оскільки діюче законодавство (після скасування вимоги мати санпаспорти на автомобілі) не передбачає вимоги складення Довідок про проведення санобробки автомобіля, дана вимога не може бути виконаню учасниками. Щодо санітарної обробки та документів, що підтверджують ії виконання - то виконується дезинфекція/дератизація транспортних засобів, а документи, що підтверджують її виконання - акти виконаних робіт.
Внесіть, будь ласка, зміни до ТД згідно чинного законодавства. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 травня 2023 14:26
Добрий день, Шановний Учасник , я обов'язково зверну увагу на Ваші зауваження. Перегляну всі Ваші пункти, що відповідають Тендерній документації чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Усатенко Інна Федорівна" |
262 000,00
UAH з ПДВ
|
262 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДХАУС" |
284 400,00
UAH з ПДВ
|
284 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Усатенко Інна Федорівна" #2979920644 |
Очікує рішення |
262 000,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2023 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 19 червня 2023 14:06 |
Кінець періоду оскарження: | 30 червня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 30 червня 2023 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Порушення термінів розгляду пропозицій |
Документи:
19 червня 2023 14:06
|
Електронний підпис |
19 червня 2023 12:30
|
протокол №62 |