Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охорона об’єктів благоустрою міста
Очікувана вартість
1 874 640,00 UAH
UA-2023-05-15-013836-a ● 67f617c411d94bfeba790625078c0a63
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олексій ТЕРЕЩЕНКО +380567207220 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2023 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 874 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 746,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5136 година
Охорона підземного пішохідного переходу через просп. Слобожанський в районі вул. Старочумацької (просп. Газети «Правда» в районі вул. Байкальської)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, просп. Слобожанський в районі вул. Старочумацької (просп. Газети «Правда» в районі вул. Байкальської)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
5136 година
Охорона підземного пішохідного переходу через просп. Слобожанський в районі вул. Старочумацької (просп. Газети «Правда» в районі вул. Байкальської)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м.Дніпро, просп. Слобожанський в районі вул. Старочумацької (просп. Газети «Правда» в районі вул. Байкальської)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
5136 година
Охорона підземного пішохідного переходу по шосе Запорізькому (біля вул. Пані-кахи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, по шосе Запорізькому (біля вул. Пані-кахи)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
5136 година
Охорона підземного пішохідного переходу через просп. Слобожанський (просп. Газети «Правда») на Юріївській розв’язці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, просп. Слобожанський (просп. Газети «Правда») на Юріївській розв’язці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2023 17:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2023 17:54 |
ТД.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо порушення законодавства при визначенні замовником кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 17 травня 2023 16:40
Дата відповіді: 19 травня 2023 21:02
Доброго дня.
Пунктом 3 Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації передбачена наступна умова: «У складі пропозиції повинно бути не менше п’яти виконаних аналогічних договорів, три з яких повинні бути з остаточною ціною договору (виконані в повному обсязі) не менше ніж 50% очікуваної вартості цього тендеру».
Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі. Зокрема, пунктом 3 одним з кваліфікаційних критеріїв є «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Жодних умов щодо фінансової складової виконаних аналогічних договорів а ні у Законі України «Про публічні закупівлі», а ні в будь-якому підзаконному акті немає. Незрозуміло, на підставі чого замовник визначив остаточну ціну договору в обсязі не менше 50% очікуваної вартості цього тендеру, а не 40%, 60%, або взагалі 100%. Крім того, замовником на власний безпідставний розсуд визначена кількість таких договорів саме три з п’яти наданих, а не один, два, та інше.
З урахуванням викладеного просимо надати відповідь, на яких саме «законних» підставах до кваліфікаційних критеріїв включена ця умова. З урахуванням того, що, на нашу думку ця умова суперечить вимогам чинного законодавства у сфері державних закупівель, вимагаємо скасувати цю вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закупівля послуг з охорони об’єктів благоустрою міста передбачає, у тому числі охорону підземних переходів, які в свою чергу служать укриттям для великої кількості людей під час повітряної небезпеки. При цьому, в умовах великого скупчення людей, рівень небезпечних та конфліктних ситуацій значно зростає.
В особливому режимі в умовах воєнного стану органи державної казначейської служби не завжди мають можливість своєчасно та у повному обсязі проводити оплату наданих послуг, а отже Замовник повинен бути впевним, що Виконавець послуг не відмовиться від надання послуг у зв’язку із затримкою їх оплати або оплати у неповному обсязі, а також що у виконавця послуг є достатньо досвіду виконання аналогічних договорів такого обсягу.
У разі якщо учасники не згодні із умовами встановленими замовниками в тендерній документації вони мають право оскаржити вимоги установлені замовником в законодавчому порядку
В особливому режимі в умовах воєнного стану органи державної казначейської служби не завжди мають можливість своєчасно та у повному обсязі проводити оплату наданих послуг, а отже Замовник повинен бути впевним, що Виконавець послуг не відмовиться від надання послуг у зв’язку із затримкою їх оплати або оплати у неповному обсязі, а також що у виконавця послуг є достатньо досвіду виконання аналогічних договорів такого обсягу.
У разі якщо учасники не згодні із умовами встановленими замовниками в тендерній документації вони мають право оскаржити вимоги установлені замовником в законодавчому порядку
Щодо порушення законодавства при визначенні замовником кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 19 травня 2023 21:15
Дата відповіді: 22 травня 2023 18:19
Шановний замовник!
У 2023 році вами вже були оголошені відкриті торги з особливостями UA-2023-01-10-005983-a. У початковому варіанті тендерної документації містилась умова щодо надання учасником у складі пропозиції не менше п’яти виконаних аналогічних договорів, три з яких повинні бути з остаточною ціною договору (виконані в повному обсязі) не менше очікуваної вартості тендеру. Вказана умова була оскаржена ТОВ «Безпека К9» і рішенням АМКУ №762-р/пк-пз від 23.01.2023 р. скарга задоволена. Замовника зобов’язано внести відповідні зміни та виключити дискримінаційні вимоги. Однак до документації поточних торгів замовник знову включив практично аналогічну дискримінаційну умову (надання учасником у складі пропозиції не менше п’яти виконаних аналогічних договорів, три з яких повинні бути з остаточною ціною договору (виконані в повному обсязі) не менше 50 % очікуваної вартості тендеру). Невже рішення АМКУ за попередніми торгами було недостатньо, щоб усвідомити дискримінаційну сутність даної кваліфікаційної вимоги? На підставі викладеного вимагаємо внести відвідні зміни до умов закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам, що постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель кожен окремий випадок (скаргу та/або тендер) розглядає окремо. Отже, посилатись на рішення яке не відноситься до даної процедури закупівлі є не коректним.
Також, звертаємо увагу, що рішенням на яке Ви посилаєтесь встановлено, що Замовник НЕ ОБҐРУНТУВАВ НЕОБХІДНІСТЬ встановлення у Документації вимоги щодо виконання аналогічного договору.
Отже, якщо Ви вважаєте зазначені вимоги протизаконними, радимо Вам подати скаргу до органу оскарження. В свою чергу, Замовник буде доводити необхідність встановлення такого кваліфікаційного критерію.
Також, звертаємо увагу, що рішенням на яке Ви посилаєтесь встановлено, що Замовник НЕ ОБҐРУНТУВАВ НЕОБХІДНІСТЬ встановлення у Документації вимоги щодо виконання аналогічного договору.
Отже, якщо Ви вважаєте зазначені вимоги протизаконними, радимо Вам подати скаргу до органу оскарження. В свою чергу, Замовник буде доводити необхідність встановлення такого кваліфікаційного критерію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-15-013836-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП ЛЄОН, Код ЄДРПОУ:34366803
Дата подання: 18 травня 2023 16:22
Вимога щодо аналогічного договору
Шановний Замовник!
У п. 3 Додатку № 3 до тендерної документації наявна вимога: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Для підтвердження інформації необхідно надати: Довідка в довільній формі, яка повинна містити: номер та дату аналогічного договору, назву послуги (роботи) яка закуповувалась, первинну ціну договору та остаточну суму договору з урахуванням усіх змін, назву, адресу та контакти колишнього замовника, та посилання на закупівлю в електронній системі закупівель (номер тендеру)»
Повідомляємо, що вимога щодо надання посилання на закупівлю в електронній системі закупівель (номер тендеру) має дискримінаційний характер та значно обмежує коло учасників. Учасники, які мають значний досвід та виконували аналогічні послуги за договорами, які були укладені (та повністю виконані) з комерційними структурами поза електронною системою закупівель не мають змоги прийняти участь у даній закупівлі. Вимагаємо прибрати з тендерної документації вимогу щодо аналогічного договору з посиланням на закупівлю в електронній системі закупівель (номер тендеру).
Розгорнути
Згорнути
У п. 3 Додатку № 3 до тендерної документації наявна вимога: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Для підтвердження інформації необхідно надати: Довідка в довільній формі, яка повинна містити: номер та дату аналогічного договору, назву послуги (роботи) яка закуповувалась, первинну ціну договору та остаточну суму договору з урахуванням усіх змін, назву, адресу та контакти колишнього замовника, та посилання на закупівлю в електронній системі закупівель (номер тендеру)»
Повідомляємо, що вимога щодо надання посилання на закупівлю в електронній системі закупівель (номер тендеру) має дискримінаційний характер та значно обмежує коло учасників. Учасники, які мають значний досвід та виконували аналогічні послуги за договорами, які були укладені (та повністю виконані) з комерційними структурами поза електронною системою закупівель не мають змоги прийняти участь у даній закупівлі. Вимагаємо прибрати з тендерної документації вимогу щодо аналогічного договору з посиланням на закупівлю в електронній системі закупівель (номер тендеру).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2023 21:02
Зазначена вимога обумовлена недобросовісністю учасників, які підроблюють документи щодо досвіду виконання аналогічного договору, що в свою чергу спричиняє негативні наслідки, такі як некваліфіковане надання послуг, невиконання послуг, кримінальні провадження по факту підробки документів тощо.
У разі якщо учасники не згодні із умовами встановленими замовниками в тендерній документації вони мають право оскаржити вимоги установлені замовником в законодавчому порядку.
У разі якщо учасники не згодні із умовами встановленими замовниками в тендерній документації вони мають право оскаржити вимоги установлені замовником в законодавчому порядку.
Номер вимоги: UA-2023-05-15-013836-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮВЕНАЛ-ГАРД", Код ЄДРПОУ:43228065
Дата подання: 19 жовтня 2023 11:24
Вимога
Детально у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2023 17:07
Замовник не звертався до Учасника з вимогою про продовження строку дії його тендерної пропозиції. Крім того, Учасником не було встановлено термін на який продовжено строк дії тендерної пропозиції.
Зважаючи на те, що лист згоду щодо продовження строку дії пропозиції надано 06.06.2023 , умовами тендерної документації визначено строк дії тендерних пропозицій 120 днів, отже 04.10.2023 сплив строк дії тендерної пропозиції
Зважаючи на те, що лист згоду щодо продовження строку дії пропозиції надано 06.06.2023 , умовами тендерної документації визначено строк дії тендерних пропозицій 120 днів, отже 04.10.2023 сплив строк дії тендерної пропозиції
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-05-15-013836-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЮВЕНАЛ-ГАРД", Код ЄДРПОУ:43228065
Дата подання: 12 червня 2023 17:07
Дата подання: 12 червня 2023 17:07
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 червня 2023 18:56
рішення від 14.06.2023 № 8636.pdf
Дата публікації: 14 червня 2023 18:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.06.2023 № 9321.pdf
Дата публікації: 27 червня 2023 16:33
рішення від 26.06.2023 № 9321.pdf
Дата публікації: 29 червня 2023 14:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЮВЕНАЛ-ГАРД"
Дата виконання рішення замовником: 05 липня 2023 13:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА СБ" |
965 568,00
UAH з ПДВ
|
965 568,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮВЕНАЛ-ГАРД" |
1 031 308,80
UAH з ПДВ
|
1 031 308,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ" |
1 746 240,00
UAH з ПДВ
|
1 746 240,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОФЕСІЙНА ВАРТА" |
1 787 328,00
UAH з ПДВ
|
1 787 328,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА СБ" #37989206 |
Рішення скасоване |
965 568,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 13:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2023 17:03
|
ТОВ "ЮВЕНАЛ-ГАРД" #43228065 |
Рішення скасоване |
1 031 308,80
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 13:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2023 21:26
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 травня 2023 00:00
|
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ" #38981412 |
Рішення скасоване |
1 746 240,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 13:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 червня 2023 17:42
|
ТОВ "ПРОФЕСІЙНА ВАРТА" #40359262 |
Рішення скасоване |
1 787 328,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 13:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2023 13:44
|
ТОВ "АЛЬФА СБ" #37989206 |
Відхилено |
965 568,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 13:49
|
|
ТОВ "ЮВЕНАЛ-ГАРД" #43228065 |
Відхилено |
1 031 308,80
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2023 17:49
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 липня 2023 00:00
|
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ" #38981412 |
Відхилено |
1 746 240,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2023 09:50
|
|
ТОВ "ПРОФЕСІЙНА ВАРТА" #40359262 |
Відхилено |
1 787 328,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2023 13:02
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 11 липня 2023 13:53 |
Кінець періоду оскарження: | 22 липня 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 11 липня 2023 13:48 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
11 липня 2023 13:53
|
Електронний підпис |
11 липня 2023 13:48
|
Відміна.docx |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-05-15-013836-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЮВЕНАЛ-ГАРД", Код ЄДРПОУ:43228065
Дата подання: 18 липня 2023 10:38
Дата подання: 18 липня 2023 10:38
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 липня 2023 19:12
рішення від 20.07.2023 № 11014.pdf
Дата публікації: 20 липня 2023 19:12
інформація про резолютивну частину рішення від 02.08.2023 № 11965.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2023 14:22
рішення від 02.08.2023 № 11965.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2023 10:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про відміну процедури закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 10 серпня 2023 14:16
Скасовано
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2023 13:17 |
Кінець періоду оскарження: | 25 серпня 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 14 серпня 2023 13:16 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
14 серпня 2023 13:17
|
Електронний підпис |
14 серпня 2023 13:16
|
Відміна.docx |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-05-15-013836-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЮВЕНАЛ-ГАРД", Код ЄДРПОУ:43228065
Дата подання: 22 серпня 2023 15:26
Дата подання: 22 серпня 2023 15:26
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 серпня 2023 15:21
рішення від 24.08.2023 № 13364.pdf
Дата публікації: 24 серпня 2023 15:20
інформація про перенесення дати розгляду скарги та надання інформації від 01.09.2023 № 1293.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2023 16:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.09.2023 № 14294.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2023 14:54
рішення від 07.09.2023 № 14294.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2023 14:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.09.2023 № 14294-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 15 вересня 2023 17:10
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій