Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі будівлі за адресою: м. Житомир, пров. Львівський, 5» (код за ЄЗС ДК 021:2015 -  45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи )
Очікувана вартість
2 233 997,00 UAH
UA-2023-05-15-013810-a 22856535f24d407a9ee365a05ef64d1f
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прус Максим Олегович

+380973544069 ztypo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 40109091
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, провулок Львівський,4
Контактна особа: Прус Максим Олегович
+380973544069
ztypo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2023 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2023 00:00
Очікувана вартість: 2 233 997,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 169,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт покрівлі будівлі за адресою: м. Житомир, пров. Львівський, 5» (код за ЄЗС ДК 021:2015 -  45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата вартості виконаних робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою № КБ-3). Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 травня 2023 17:48

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

загальне
Дата подання: 16 травня 2023 15:22
Дата відповіді: 17 травня 2023 19:18
Яким нормативним документом визначено наявність у Учасника- сертифікованого фахівця у сфері здійснення публічних закупівель? Як нам відомо такий сертифікований фахивець обовязково попиннен бути у Замовника.
Відповідь: Вимога про сертифікованого фахівця у сфері здійснення публічних закупівель обумовлена необхідністю обізнаності та неухильного дотримання учасниками вимог чинного законодавства України що регулюють публічні закупівлі та встановлюється Замовником на підставі пункту 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога не обмежує кількості потенційних учасників.
енергоефіктивність
Дата подання: 16 травня 2023 15:28
Дата відповіді: 17 травня 2023 19:20
Вимога замовника наявність - спеціаліста з аудиту енергетичної ефективності будівель. На підтвердження надається копія кваліфікаційного атестату на проведення аудиту енергетичної ефективності будівель та документ підтверджуючий трудові відносини з учасником. Відповідно до законодавства України, зокрема , Закону України "Про енергетичну ефективність будівель" такий фахивець здійснює проектування та обстеження бідівеь. Де, відповідно до дефектного акту, такі роботи ? Так етично з Вашого боку, щоб приймав результати роботи фахівець, який їх повинен виконувати. підтвердження надається копія кваліфікаційного атестату та документ підтверджуючий трудові відносини з учасником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо спеціаліста з аудиту енергетичної ефективності будівель є необхідною з урахуванням предмету закупівлі та встановлюється Замовником на підставі пункту 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 18 травня 2023 09:57
Дата відповіді: 18 травня 2023 17:38
Надайте сертифікат на Вашого фахівця у сфері здійснення публічних закупівель. Оскільки тендерна документація складена з порушенням вимог статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". В дефектному акті не висвітлені робти, які виконує спеціаліст з аудиту енергетичної ефективності будівель.
Відповідь: Доброго дня! Дане питання не стосується закупівлі, крім того поясніть будь-ласка чим, чи яким чином дана вимога обмежує кількість потенційних учасників, дякую за запитання.
Дискримінвція у надуманих вимогах
Дата подання: 19 травня 2023 10:07
Дата відповіді: 20 травня 2023 08:40
В дефектному акті не висвітлені робти, які виконує спеціаліст з аудиту енергетичної ефективності будівель. Наведить які роботи він буде виконувати
Відповідь: Доброго дня, спеціаліст з аудиту енергетичної ефективності будівель допомагатиме правильно визначити оптимальні заходи з енергоефективності, та надасть рекомендації щодо підвищення рівня енергетичної ефективності будівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-05-15-013810-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 16 травня 2023 15:26
вимога
прошу надати правове обгрунтування обовязковості наявності в Учасника сертифікованого фахівця у сфері здійснення публічних закупівель, з з наданням відповідного сертифікату. - спеціаліста з аудиту енергетичної ефективності будівель. спеціаліста з обстеження інженерних систем будівель. з посилання на нормативно правові акти

Рішення замовника: Вимога задоволена
18 травня 2023 17:40
Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимоги не обмежують кількості потенційних учасників.
  Вимога про сертифікованого фахівця у сфері здійснення публічних закупівель обумовлена необхідністю обізнаності та неухильного дотримання учасниками вимог чинного законодавства України що регулюють публічні закупівлі та встановлюється Замовником на підставі пункту 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
  Вимога щодо спеціаліста з аудиту енергетичної ефективності будівель та спеціаліста з обстеження інженерних систем будівель є необхідною з урахуванням предмету закупівлі та встановлюється Замовником на підставі пункту 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Документи

18 травня 2023 17:40
Протокольне рішення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-07-18-000033 ● 010f3127974c42ab8c353abf7e53266a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2023 15:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

18.07.2023
№ 43-З

Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.07.2023 № 43-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2023-05-15-013810-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-07-24 15:53:30

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі за адресою: м. Житомир, пров. Львівський, 5», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-15-013810-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2) Відповідно до пункту 2 Таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації вимагалося надання «Копії ліцензії на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї з повним переліком робіт, що є чинною на дату розкриття тендерних пропозицій та діюча на весь період виконання робіт (за умови якщо роботи визначені у предметі закупівлі підлягають під ліцензування) або декларацію про провадження господарської діяльності відповідно до постанови № 314 КМУ та за необхідності всі інші дозвільні документи».
Додатком № 3 до тендерної документації передбачено відомість обсягів робіт, яка містить перелік та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівлі, зокрема пунктами 35, 36 - грунтування металевих поверхонь за один раз грунтовкою ГФ-021 та Фарбування металевих погрунтованих поверхонь емаллю ПФ-115.
Слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (в редакції яка діє з 10.03.2021 року, далі - Порядок № 1107), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 17 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б Додатку № 2 Порядку № 1107, а саме: «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)», здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «СЛМ-ПЛАСТ» відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання вищевказаних робіт підвищеної небезпеки, що не відповідає вимогам пункту 2 Таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації.
3) Відповідно до пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено імперативну умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників розрахунку договірної ціни (з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» від 08.11.2021 року.), а також підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни.
Слід відмітити, що відповідно до пункту 5.17 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із внесеною Зміною № 1, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.04.2022 № 6) (далі - Настанова) визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «СЛМ-ПЛАСТ» адміністративні витрати у складі договірної ціни (файл «Інші розрахунки до ДЦ») розраховані відповідно до показників Додатку № 27 Настанови (показники слугують виключно для інвесторської кошторисної документації), а не на підставі показників визначених розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови, що не відповідає вимогам пункту 5.17 Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації.
4) Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в учасника», обов’язкова наявність в Учасника інженерно-технічного персоналу, зокрема спеціаліста з аудиту енергетичної ефективності будівель. На підтвердження надається копія кваліфікаційного атестату на проведення аудиту енергетичної ефективності будівель.
Моніторингом встановлено, учасник ПП «СЛМ-ПЛАСТ» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 18.05.2023 № 5/1 (файл «5. Довідка про наявність працівників»), з інформацією, що Саюк Людмила Петрівна - спеціаліст з аудиту енергетичної ефективності будівель.
Поясніть, чи надав учасник ПП «СЛМ-ПЛАСТ» у складі тендерної пропозиції копію кваліфікаційного атестату на проведення аудиту енергетичної ефективності будівель? Якщо так, то напишіть назву у якому файлі завантажений вищевказаний документ?
Таким чином, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «СЛМ-ПЛАСТ» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та не відмінено відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень відповідно до вимог пункту 2 пункту 44 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-07-27 15:31:29

пояснення

У відповідь на запит від Державної аудиторської служби України північного офісу Держаудитслужби Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.07.2023 повідомляю, що 15.05.2023 було оголошено відкриті торги з особливостями (UA-2023-05-15-013810-a), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі проектно-кошторисної документації, що пройшла  відповідну експертизу (реєстраційний номер EX01:8871-3064-0633-1763, експертний звіт №41903 від 08 травня 2023).
Відповідно до пункту 2  Таблиці 2  Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником вимагалось надати учасниками  Копія ліцензії на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї з повним переліком робіт, що є чинною на дату розкриття тендерних  пропозицій та діюча на весь період виконання робіт (за умови якщо  роботи визначені у предметі закупівлі підлягають під ліцензування) або декларація про провадження господарської діяльності відповідно до постанови № 314 КМУ та за необхідності всі інші дозвільні документи. Дана вимога виконана учасником в повному обсязі шляхом надання в складі тендерної документації Ліцензії виданої згідно наказу про видачу ліцензії від 25 вересня 2019 року № 54-Л. Надання декларації визначеної Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 Замовником не вимагалось, адже в тендерній документації чітко визначено згідно якого нормативно-правового акту вимагається надання дозвільного документу. Тому підстав для відхилення учасника не було.
Щодо розміру адміністративних витрат, врахованих учасником у складі договірної ціни, повідомляємо наступне. Зміною № 1 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 30.04.2022 № 67, у пункті 5.17: абзац другий пункту доповнено словами «або за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови.»; доповнити пункт новим останнім абзацом такого змісту: «При обчисленні адміністративних витрат за показниками, наведеними в Додатку 26 цієї Настанови, пункт 5.18 не застосовується.» В той же час, в Настанові з визначення вартості будівництва (зі змінами) в п. 5.17 є посилання на додаток 26 «Перелік адміністративних витрат», але в цьому додатку наведений саме перелік таких витрат, а не їх показники, як це передбачено згідно п. 5.17 Зміни №1 до Настанови з визначення вартості будівництва. Показники адміністративних витрат наведені виключно в додатку 27 «Показники для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт» Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами). Враховуючи вищезазначене, в Настанові з визначення вартості будівництва наявна диспозиція посилань п.5.17 на додатки 26 та 27 Настанови, що підтверджено офіційним представником відділу ціноутворення в будівництві Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, як технічна помилка (Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України готує технічні правки до Настанови з визначення вартості будівництва). Учасник ПП “СЛМ-ПЛАСТ” в розрахунках адміністративних витрат у складі договірної ціни застосував показник із додатку 27 правомірно. Крім того, Учасником врахований найнижчий рівень адміністративних витрат, що дає економію витрат Замовника та не призводить до будь яких негативних наслідків при підрахунку ціни пропозиції.
Кваліфікаційний атестат надано в файлі: “Кваліфікаційний атестат Саюк Л.М.PDF”
На підставі вищевикладеного та керуючись чинним законодавством України підстав визначених в ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»  для відхилення учасника не було, всі вимоги Замовника зазначені в тендерній документації виконані.  

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-08-04 17:43:49

Пояснення з власної ініціативи

Добрий день! В звязку з відсутністю технічної можливості поінформувати про вжиті заходи по усуненню порушень, повідомляємо, що листом УПО Житомирської області від 03.08.2023 року за вих.№ 5384/43/25/01-2023, ПП “СЛМ-ПЛАСТ” запропоновано проект додаткової угоди про розірвання Договору від 02.06.2023 року №139 за взаємною згодою. За загальним правилом, встановленим ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено законом або договором. Право на подання позову про розірвання договору виникає у Сторони в разі, коли у відповідь на пропозицію змінити чи розірвати договір надійшла відповідь із відмовою або не надійшло відповіді у 20-денний строк. За таких обставин, у разі відмови ПП “СЛМ-ПЛАСТ” розірвати договір за взаємною згодою, УПО Житомирської області буде подано відповідний позов для розгляду у судовому порядку.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 28 липня 2023
Кінцевий строк оскарження: 03 серпня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "СЛМ-ПЛАСТ" 2 204 036,87
UAH з ПДВ
2 204 036,87
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 травня 2023 16:08
Електронний підпис
26 травня 2023 16:05
Довідка юр.особа.pdf.p7s
26 травня 2023 16:05
Довідка юр.особа.pdf
26 травня 2023 16:05
Довідка п. 44.pdf
26 травня 2023 16:04
Довідка на керівника.pdf
26 травня 2023 16:04
Витяг-1039401-САЮК-2023-05-26.pdf
26 травня 2023 16:04
абз. 14 пункт 44.pdf
22 травня 2023 18:10
Електронний підпис
22 травня 2023 15:31
17 Довідка про ОГС.pdf
22 травня 2023 15:17
Електронний підпис
22 травня 2023 15:16
Лист відгук.pdf
22 травня 2023 15:16
Календарний графік.pdf
22 травня 2023 15:16
Сертфікат ISO.pdf
22 травня 2023 15:16
Відомості статистика_.jpg
22 травня 2023 15:16
Договір оренди № 15 3.pdf
22 травня 2023 15:16
11 Довідка про РФ.pdf
22 травня 2023 15:16
Наказ ліцензія 1.pdf
22 травня 2023 15:16
Договір №2 (2).pdf
22 травня 2023 15:16
13 Довідка про ОГС.pdf
22 травня 2023 15:16
Проект Договору.pdf
22 травня 2023 15:16
Витяг ПДВ.jpg
22 травня 2023 15:16
Акт обстеження.pdf
22 травня 2023 15:16
Рішення та накази.pdf
22 травня 2023 15:16
опис слм 2022.PDF
22 травня 2023 15:16
9 Технічне завдання.pdf
22 травня 2023 15:16
8 Довідка абз. 14 п.44 (4).pdf
22 травня 2023 15:16
Сертифікат Саюк Л.М..PDF
22 травня 2023 15:16
4 Довідка МТБ.pdf
22 травня 2023 15:16
Вогнебезпека ліцензія.pdf
22 травня 2023 15:16
Накази на працівників.pdf
22 травня 2023 15:16
Відомості статистика.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СЛМ-ПЛАСТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СЛМ-ПЛАСТ"
#39567941
Переможець 2 204 036,87
UAH з ПДВ
25 травня 2023 15:40

Документи

25 травня 2023 15:39
Електронний підпис
25 травня 2023 15:39
Протокол _51.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2023 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СЛМ-ПЛАСТ"
#39567941
2 204 036,87
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 травня 2023 15:39
Електронний підпис
25 травня 2023 15:39
Протокол _51.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 серпня 2023 10:05
Електронний підпис укладений
10 серпня 2023 18:04
ДУ 1 до договору 139 від 020623.pdf зміни до договору
10 серпня 2023 18:03
Електронний підпис укладений
02 червня 2023 15:02
Договір _ 139 від 02.06.2023 року.pdf зміни до договору
02 червня 2023 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі внесення змін до кошторисної частини проектно-кошторисної документації, сторони погодили внесення змін до Договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 204 036,87
UAH (в тому числі ПДВ 367 339,48 UAH)
Причини розірвання договору: З метою виконання зобов’язань, установлених у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, сторони дійшли згоди розірвати укладений договір