Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ахсарова, 2 |
Контактна особа: |
Кухар Роман Миколайович 0573367555 kukhar.rm@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2023 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2023 11:40 |
Очікувана вартість: | 486 968 959,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 434 844,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - гарантія) з накладанням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за Гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» (далі – Наказ). Повноваження особи, яка підписує Гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку № 8. Якщо у гарантії не зазначені конкретні дати початку та кінця дії гарантії, а є посилання на договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Гарантія повинна бути надана разом із копією ліцензії банку на здійснення діяльності. Гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку. Датою початку строку дії Гарантії зазначається дата видачі Гарантії або дата набрання нею чинності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії Гарантії) повинен бути не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Текст Гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку. Тендерна пропозиція, у складі якої буде гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4869690 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 16.01.2023 № Н-19/05-02 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі послуг з поточного, поточного дрібного ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2023 році службами автомобільних доріг у областях", у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань 2023 року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Надання послуг | 4.2. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами первинних облікових документів, а саме Актів приймання наданих дорожніх послуг (форма № КБ-2в (УПВ) (Додаток 30 до Методики) (далі форма № КБ-2в (УПВ) і Довідок про вартість наданих дорожніх послуг і витрат (форма № КБ-3) (Додаток 31 до Методики) (далі форма № КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5(п'ять) робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Представник Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів, перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2023 15:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2023 15:51 |
Тендерна документація.PDF | |
15 травня 2023 15:51 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000020 ● 38180cce4e8545a6b8ec9338bf515978
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 16:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.06.2023 № 204
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-05-15-011369-a 15.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-06 11:46:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-29 Харків-Красноград-Перещепине-Дніпро км 0+000 - км 127+735 у Харківській області (ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-15-011369-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-07 13:09:12
Відповідь на запит
На Ваш запит від 06.07.2023р. по процедурі закупівлі "Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-29 Харків-Красноград-Перещепине-Дніпро км 0+000 - км 127+735 у Харківській області (ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-15-011369-a), Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області повідомляємо наступне.
Стосовно першого питання:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь:
1.1. Розмір бюджетного призначення визначається бюджетною програмою КПКВК 3111020 "Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення".
1.2. Технічні характеристики предмети закупівлі:
Визначені на підставі обстеження експлуатаційного стану існуючої автомобільної дороги було визначена потреба у відновленні технічних параметрів та нормативних навантажень згідно п.4 ДСТУ 8747:2017.
У Додатку 4 до тендерної документації міститься обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, шляхом складання дефектного акту (Додаток № 4 тендерної документації, стор. 30-36).
1.3. Визначення очікуваної вартості:
Очікувана вартість закупівлі визначена замовником самостійно. Для здійснення обрахунку попередньої вартості послуг замовник, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області, має у своєму штаті відповідних сертифікованих фахівців з кошторисної справи. На підставі обстеження експлуатаційного стану автомобільної дороги була визначена потреба у відновлені технічних параметрів та нормативних навантажень. Результати комісійного обстеження визначені у відомості обсягів робіт (Додаток № 4 тендерної документації стор. 36-42).
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі виконано з урахування обсягів робіт (Додаток № 4 тендерної документації стор. 36-42) у рамках дії діючих стандартів з ціноутворення, а саме Наказу Мінінфраструктури України № 273 від 02.05.2022 зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 17 травня 2022 за №527/37863 відповідно до діючих стандартів з ціноутворення у дорожній галузі, а саме: Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, що затверджена Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753. Розрахунок очікуваної вартості об’єкту виконано з використанням ліцензійного програмного комплексу «Будівельна технологія- КОШТОРИС».
Між іншим повідомляємо, що обґрунтування розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднене з урахуванням вимог постанови КМУ від 11.10.2016р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на сайті Служби відновлення та розвитку інфраструктури Харківської області - https://kh.restoration.gov.ua.
Стосовно другого питання:
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Відповідь:
Інформація була оприлюднена на сайті Служби відновлення та розвитку інфраструктури Харківської області - https://kh.restoration.gov.ua/diialnist/6195/55317.html
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
466 500 000,00
UAH з ПДВ
|
466 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "Харківський облавтодор" Відкритого Акціонерного Товариства "Державна Акціонерна Компанія "Автомобільні дороги України" |
471 817 883,00
UAH з ПДВ
|
471 817 883,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
466 500 000,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2023 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 березня 2024 11:29
|
Т98-УТР-ХКПД-23 ДУ 2.PDF | зміни до договору |
14 березня 2024 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2023 11:28
|
Т98-УТР-ХКПД-23.PDF | укладений |
07 червня 2023 11:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника відповідно до 5.2., п.11.3 Договору та керуючись пп.4 п.19 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 |
Номер договору про закупівлю: | Т98-УТР-ХКПД/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |