Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний А4, згідно коду за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Очікувана вартість
133 300,00 UAH
UA-2023-05-15-011204-a ● d386fa84aba149f799e821edb0542625
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ (ЦЕНТР) НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 42436885 |
Місцезнаходження: | 04205, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Лук'яненка Левка, б. 16 |
Контактна особа: |
Ірина Гладка +380679707678 zakupki.cnap.obolon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2023 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2023 15:08 |
Очікувана вартість: | 133 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 666,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
620 пачка
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04205, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лук'яненка Левка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється у національній грошовій одиниці України (гривні) шляхом переказу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунка-фактури та видаткової накладної. Інформація в рахунку-фактурі та у видатковій накладній повинна відповідати змісту Договору та доповнень до нього. Замовник сплачує вартість товару протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної довіреною особою Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування на вказані цілі Замовник здійснює розрахунки з Постачальником протягом 7 (семи) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2023 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2023 15:47 |
Додаток № 3 Форма Тендерна пропозиція Папір 2023.docx | |
15 травня 2023 15:47 |
Додаток № 2 Підстави для відмови п.44 Особливостей.docx | |
15 травня 2023 15:47 |
Додаток № 6 Лист-згода.docx | |
15 травня 2023 15:47 |
Додаток № 7 Вiдомостi про учасника.docx | |
15 травня 2023 15:47 |
Тендерна документація Папір офісний А4 - 2023.docx | |
15 травня 2023 15:47 |
Додаток № 5 Проєкт договору про закупівлю Папір 2023.docx | |
15 травня 2023 15:47 |
Додаток № 4 Інформ. про технічні, якісні та інші хар-ки Папір 2023.docx | |
15 травня 2023 15:47 |
Додаток № 1 - кваліф крит та перелік інших документів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставка
Дата подання: 18 травня 2023 17:08
Дата відповіді: 19 травня 2023 09:21
Добрий день! Прошу відповісти на наступне запитання: поставка товару однією партією передбачена ?
Відповідь: Доброго дня! В тендерній документації на закупівлю паперу офісного А4, чітко зазначено, що товар повинен поставлятися партіями, протягом 3 (трьох) робочих днів з дати направлення Замовником заявок (замовлень), але не пізніше 30.11.2023. Тобто остання партія не пізніше ніж 30.11.2023.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-15-011204-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 18 травня 2023 11:11
Технічні показники предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-05-15-011204-a на закупівлю Папір офісний А4, згідно коду за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», нами було встановлено, що деякі технічні параметри до Паперу офісного А4 були встановлені для якоїсь конкретної торгівельної марки паперу. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо разом з іншими технічними показниками в сукупності. Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного А4, а саме: Жорсткість (Шорсткість), мл/хв. – не менше 180, або 180-200 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 травня 2023 09:32
Шановний Учасник, Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону з урахування Особливостей передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону).
Водночас відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Також повідомляємо, що в тендерній документації зазначено, що якщо в місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені в Таблиці № 1. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
У разі надання Учасником еквіваленту – він має при заповненні колонки «Характеристики Товару, що пропонує Учасник» в Таблиці № 1 обов’язково зазначити повне найменування Товару, марку та виробника, країну походження Товару та всі технічні характеристики Товару, для можливості перевірки запропонованого Товару технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію.
Отже, зважаючи на вищевикладене, вимоги визначені в тендерній документації не звужують коло учасників та не містять дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та замовник не вбачає необхідності вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за розуміння.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону з урахування Особливостей передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
Разом з тим тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина третя статті 22 Закону).
Водночас відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги в тендерній документації, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Також повідомляємо, що в тендерній документації зазначено, що якщо в місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені в Таблиці № 1. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
У разі надання Учасником еквіваленту – він має при заповненні колонки «Характеристики Товару, що пропонує Учасник» в Таблиці № 1 обов’язково зазначити повне найменування Товару, марку та виробника, країну походження Товару та всі технічні характеристики Товару, для можливості перевірки запропонованого Товару технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію.
Отже, зважаючи на вищевикладене, вимоги визначені в тендерній документації не звужують коло учасників та не містять дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та замовник не вбачає необхідності вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за розуміння.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
91 735,20
UAH з ПДВ
|
91 735,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг" |
92 256,00
UAH з ПДВ
|
92 256,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" |
92 665,20
UAH з ПДВ
|
92 665,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Переможець |
91 735,20
UAH з ПДВ
|
23 травня 2023 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 15:07
|
Звіт про виконання договору Папір А4 15.01.2024.pdf | укладений |
15 січня 2024 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2023 13:33
|
Договір № 13-05-23-ВТ від 30.05.2023.pdf | укладений |
30 травня 2023 13:31
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Папір офісний А4 | 620 | пачка |
147,96
UAH з ПДВ
|