Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари (папір, файли, папки)
Очікувана вартість
1 000,00 UAH
UA-2023-05-15-008428-a 8b774b293dea404fa0db310f8510cb2f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Лобач

+380500448406 mega.trudarxiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ТРУДОВИЙ АРХІВ РЕШЕТИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 26435480
Місцезнаходження: 38400, Україна , Полтавська обл., місто Решетилівка, вул.Покровська, будинок 14-А
Контактна особа: Людмила Лобач
+380500448406
mega.trudarxiv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Флакон
Клей ПВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38400, Україна, Полтавська область, місто Решетилівка, Покровська, 14А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 упаковка
Скрепки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 рулон
Скотч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
50 штуки
Файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
3 упаковка
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
12 штуки
Папки з зав'язкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1 упаковка
Папір для заміток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Тендерна документація

15 травня 2023 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТИХОНЕНКО ВАСИЛЬ ГРИГОРОВИЧ
#2485913431
Переможець 1 000,00
UAH
15 травня 2023 14:22