Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Облаштування приміщень для тимчасового перебування людей під час повітряної тривоги у підвалі гуртожитку №3 Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького за адресою вул. Хрещатик, 64 в м. Черкаси – капітальний ремонт»., за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
276 583,20 UAH
UA-2023-05-15-008383-a 9cd9ef53b8994764a12ff4cc52219ae4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельниченко Олександр Олексійович

+380984337551 omtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Код ЄДРПОУ: 02125622
Вебсайт: http://cdu.edu.ua
Місцезнаходження: 18031, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Бульвар Шевченка, 81
Контактна особа: Мельниченко Олександр Олексійович
+380984337551
omtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Настанова з визначення вартості будівництва. Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету. Категорія Замовника: юридична особа, що є одержувачем бюджетних коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Облаштування приміщень для тимчасового перебування людей під час повітряної тривоги у підвалі гуртожитку №3 Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького за адресою вул. Хрещатик, 64 в м. Черкаси – капітальний ремонт».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18031, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Хрещатик,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

15 травня 2023 14:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство “АГРОСЕРВІС-ПЛЮС-Ц”
#35317935
Переможець 276 583,20
UAH з ПДВ
15 травня 2023 14:29

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 серпня 2023 12:34
Електронний підпис укладений
21 червня 2023 16:10
ДУ 2 до договору 105 від 15.05.2023.pdf зміни до договору
21 червня 2023 16:06
Електронний підпис укладений
22 травня 2023 14:35
ДУ1 до договору 105 від 15.05.2023.pdf зміни до договору
22 травня 2023 14:33
Електронний підпис укладений
15 травня 2023 15:09
_105.pdf укладений
15 травня 2023 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5.4.7,п.11.1.,п.11.3. Договору внесено зміни в календарний графік
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до п.2.1 розділу 2, а саме строк виконання робіт до 30.07.2023 року
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 276 583,20
UAH (в тому числі ПДВ 46 097,20 UAH)