Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з видалення дерев, санітарної та омолоджувальної обрізки дерев, корчування пнів та висаджування дерев на території міста Миколаєва
Очікувана вартість
5 053 459,44 UAH
UA-2023-05-15-008156-a ● 5bcacf78473742f6a325ce880f9573f7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" |
Код ЄДРПОУ: | 32884306 |
Місцезнаходження: | 54027, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 |
Контактна особа: |
Ганна Потічна +380983896631 anna.potichnaya@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2023 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2023 11:25 |
Очікувана вартість: | 5 053 459,44 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується забезпеченням у формі: - електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 140 000,00 грн. (сто сорок тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимого до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року № 2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 7 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення, тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель). ОБОВʼЯЗКОВІ ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ 1. Банківська гарантія є безвідкличною відповідно до вимог цього Додатку тендерної документації. 2. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. 3. У тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема: - повне найменування Учасника (Принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; - повне найменування Бенефіціара; - повне найменування Гаранта; - дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) та дата закінчення строку дії гарантії; У разі відсутності по тексту банківської Гарантії конкретних дат початку та закінчення строку/терміну дії банківської Гарантії, тендерна пропозиція Учасника відхиляється відповідно до п. 1 ч. 1ст. 31 Закону, оскільки забезпечення тендерної пропозиції не відповідатиме умовам до забезпечення тендерної пропозиції, що визначені замовником у тендерній документації. - унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель процедурі для участі в якій подається тендерна пропозиція забезпечена даною банківською гарантією; - суму гарантії зазначена цифрами та словами, назва валюти – словами (в разі, якщо за умовами тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції вимагається забезпечення в іноземній валюті – зазначається цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління національного банку України від 04.02.1998 року № 34); - зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України. Після чого вони стають невід’ємною частиною гарантії. - обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (Бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара. 4. Текст банківської гарантії не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); • умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; • умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; • умов про ускладнення процедури повернення тендерного забезпечення (вимоги щодо отримання будь-яких письмових підтверджень від Принципала щодо настання підстав стягнення забезпечення тендерної пропозиції, тощо); • будь – яких умов, що ускладнюють, обмежують або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому Учасником. • Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 140000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги з видалення дерев, санітарної та омолоджувальної обрізки дерев, корчування пнів та висаджування дерев на території міста Миколаєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, зелені насадження
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2023 13:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2023 13:21 |
Додаток № 4 від 23.05.docx | |
23 травня 2023 13:21 |
ТД від 23.05.docx | |
23 травня 2023 13:21 |
Додаток № 2 від 23.05.docx | |
23 травня 2023 13:21 |
23.05. ПЕРЕЛИК ЗМІН.doc | |
23 травня 2023 13:21 |
Додаток № 3 від 23.05.docx | |
23 травня 2023 13:21 |
Додаток № 6 від 23.05.docx | |
23 травня 2023 13:21 |
Додаток № 5 від 23.05.docx | |
23 травня 2023 13:21 |
Додаток № 7 від 23.05.docx | |
23 травня 2023 13:21 |
Додаток № 1 від 23.05.docx | |
23 травня 2023 13:21 |
76-23.Протокольне рішення про внесення змін.docx | |
15 травня 2023 14:12 |
Додаток № 6.docx | |
15 травня 2023 14:12 |
Додаток № 1.docx | |
15 травня 2023 14:12 |
ТД.docx | |
15 травня 2023 14:12 |
Додаток № 7.docx | |
15 травня 2023 14:12 |
Додаток № 5.docx | |
15 травня 2023 14:12 |
Додаток № 2.docx | |
15 травня 2023 14:12 |
Додаток № 4.docx | |
15 травня 2023 14:12 |
Додаток № 3.docx |
23 травня 2023 13:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 травня 2023 13:21 |
Додаток № 4 від 23.05.docx
|
|||
23 травня 2023 13:21 |
ТД від 23.05.docx
|
|||
23 травня 2023 13:21 |
Додаток № 2 від 23.05.docx
|
|||
23 травня 2023 13:21 |
23.05. ПЕРЕЛИК ЗМІН.doc
|
|||
23 травня 2023 13:21 |
Додаток № 3 від 23.05.docx
|
|||
23 травня 2023 13:21 |
Додаток № 6 від 23.05.docx
|
|||
23 травня 2023 13:21 |
Додаток № 5 від 23.05.docx
|
|||
23 травня 2023 13:21 |
Додаток № 7 від 23.05.docx
|
|||
23 травня 2023 13:21 |
Додаток № 1 від 23.05.docx
|
|||
23 травня 2023 13:21 |
76-23.Протокольне рішення про внесення змін.docx
|
|||
15 травня 2023 14:12 |
Додаток № 6.docx
|
|||
15 травня 2023 14:12 |
Додаток № 1.docx
|
|||
15 травня 2023 14:12 |
ТД.docx
|
|||
15 травня 2023 14:12 |
Додаток № 7.docx
|
|||
15 травня 2023 14:12 |
Додаток № 5.docx
|
|||
15 травня 2023 14:12 |
Додаток № 2.docx
|
|||
15 травня 2023 14:12 |
Додаток № 4.docx
|
|||
15 травня 2023 14:12 |
Додаток № 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови тендерної документації
Дата подання: 19 травня 2023 17:49
Дата відповіді: 22 травня 2023 15:41
В тендерній документації п.3 розд. ІІІ зазначено, що тендерна пропозиція вважається "...дійсною протягом 90 днів... про що надається відповідний документ", який саме документ мається на увазі?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Мається на увазі гарантійний лист або довідка в довільній формі.
Умови ТД
Дата подання: 19 травня 2023 23:38
Дата відповіді: 22 травня 2023 22:12
Доброго дня. Чи допустимо замість наказів та ордерів на знесення подати інші документи, якщо так, то які саме? Чи достатньо подати лише один ордер без наказу, адже на руки видається лише ордер, який видається на підставі наказу? Що роботи, якщо ордер втрачено, а через скорочені строки подачі тендерних пропозицій та територіальну віддаленість немає можливості отримати копію ордера?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Так допустимо замість наказів та ордерів на знесення подати рішення Уповноваженого органу відповідно до вимог Постанови №1045 від 01.08.2006р. "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах" із змінами. Вимогами тендерної документації передбачається надання обох документів. Яким чином бути Учаснику у разі відсутності якихось документів - це питання не відноситься до вимог тендерної документації та може бути розцінене іншими учасниками як дискримінаційне, щодо надання таких роз'яснень конкретному Учаснику.
Банківська гарантія
Дата подання: 19 травня 2023 23:42
Дата відповіді: 22 травня 2023 17:31
Доброго дня, згідно п. 2 Забезпечення ТП необхідно надати документ про те, що електронна банківська гарантія не містить ознак фіктивності, що це за документ?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Мається на увазі гарантійний лист або довідка в довільній формі видана банком-гарантом.
банківська гарнтія
Дата подання: 23 травня 2023 14:11
Дата відповіді: 23 травня 2023 15:19
В тексті ТД від 23.05.2023 зазначено, що банківська гарантія не повертається в разі ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. В додатку 7 до ТД такої підстави немає, чи необхідно її зазначати в тексті гарантії, адже ця норма наразі не діє
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – постанова № 1178, Особливості). Відповідно до частини першої статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. При цьому Закон встановлює, що особливості на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування визначаються Урядом.
З огляду на зазначене, оскільки відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, надання забезпечення тендерної пропозиції у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, здійснюється з урахуванням цих Особливостей.
З огляду на зазначене, оскільки відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, надання забезпечення тендерної пропозиції у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, здійснюється з урахуванням цих Особливостей.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-05-15-008156-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Грицієнко Сергій Миколайович, Код ЄДРПОУ:2905203151
Дата подання: 19 травня 2023 23:32
умови ТД
Дискримінаційні вимоги - це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Проте в Додатку 2 до ТД п. 3. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначено:
«Також необхідно надати скан-копії платіжних документів, що підтверджують оплату (квитанції та/або виписки банківських установ тощо), відповідно до умов наданих аналогічних договорів. Також до аналогічних договорів необхідно надати копії ордерів та наказів на видалення (знесення) дерев. Відгук повинен містити: предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити контрагента (повне найменування або прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, адреса, його контактний номер телефону), посилання на номер закупівлі або обґрунтування відсутності такого посилання, інформацію про термін, якість наданих послуг або виконаних робіт та підтвердження виконання договору на дату надання відгуку.
Відгук повинен бути підписаний особисто керівником (директором) контрагента або уповноважено на підписання документів особою та датований не раніше дати початку оголошення про проведення процедури закупівлі».
Переконані в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують права учасників на рівну конкуренцію, з огляду на таке.
Учасники, які надавали під час військового стану аналогічні послуги на безоплатній основі позбавлені права приймати участь у торгах, адже незважаючи на наявний досвід надання аналогічних послуг будуть відсутні скан-копії платіжних документів, що підтверджують оплату (квитанції та/або виписки банківських установ тощо), відповідно до умов наданих аналогічних договорів. Платність чи безоплатність договору не може бути покладено в основу оцінки наявності чи відсутності досвіду надання аналогічних послуг, отже, не є обов’язковою необхідною умовою для кваліфікації потенційного учасника.
Учасники, що надавали послуги (роботи) з видалення (знесення) дерев та/або обрізка дерев та корчування пнів) фізичним/юридичним особам на приватних ділянках не зможуть надати копії ордерів та наказів на видалення (знесення) дерев, адже згідно чинного законодавства (Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах) в зазначених випадках документів дозвільного характеру для видалення зелених насаджень у межах приватної ділянки не вимагається. Містобудівна діяльність також передбачає інший порядок оформлення дозвільної документації на знесення дерев.
Вимога видачі відгуку не раніше дати початку оголошення про проведення процедури закупівлі», також є дискримінаційною, адже обмежує коло потенційних учасників, особливо під час дії військового стану, що підтверджується практикою АМКУ. Відповідно до Рішення АМКУ від 14.05.2020 № 9409 та рішення від 20.10.2020 № 19595 дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації такої вимоги порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Аналогічна позиція викладена в рішенні № 22250-р/пк-пз від 01.12.2020, UA-2020-11-07-000306-c.
Крім того, звертаємо увагу, що всі вищезазначені вимоги в ТД не передбачені пунктом 3 частини 3 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Імперативність надання вищезазначених документів, значно звужує коло потенційних учасників торгів, що мають реальний досвід надання аналогічних послуг.
Враховуючи вищезазначене, до ТД має бути внесено відповідні зміни щодо видалення дискримінаційних положень.
Розгорнути
Згорнути
Проте в Додатку 2 до ТД п. 3. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначено:
«Також необхідно надати скан-копії платіжних документів, що підтверджують оплату (квитанції та/або виписки банківських установ тощо), відповідно до умов наданих аналогічних договорів. Також до аналогічних договорів необхідно надати копії ордерів та наказів на видалення (знесення) дерев. Відгук повинен містити: предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити контрагента (повне найменування або прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, адреса, його контактний номер телефону), посилання на номер закупівлі або обґрунтування відсутності такого посилання, інформацію про термін, якість наданих послуг або виконаних робіт та підтвердження виконання договору на дату надання відгуку.
Відгук повинен бути підписаний особисто керівником (директором) контрагента або уповноважено на підписання документів особою та датований не раніше дати початку оголошення про проведення процедури закупівлі».
Переконані в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують права учасників на рівну конкуренцію, з огляду на таке.
Учасники, які надавали під час військового стану аналогічні послуги на безоплатній основі позбавлені права приймати участь у торгах, адже незважаючи на наявний досвід надання аналогічних послуг будуть відсутні скан-копії платіжних документів, що підтверджують оплату (квитанції та/або виписки банківських установ тощо), відповідно до умов наданих аналогічних договорів. Платність чи безоплатність договору не може бути покладено в основу оцінки наявності чи відсутності досвіду надання аналогічних послуг, отже, не є обов’язковою необхідною умовою для кваліфікації потенційного учасника.
Учасники, що надавали послуги (роботи) з видалення (знесення) дерев та/або обрізка дерев та корчування пнів) фізичним/юридичним особам на приватних ділянках не зможуть надати копії ордерів та наказів на видалення (знесення) дерев, адже згідно чинного законодавства (Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах) в зазначених випадках документів дозвільного характеру для видалення зелених насаджень у межах приватної ділянки не вимагається. Містобудівна діяльність також передбачає інший порядок оформлення дозвільної документації на знесення дерев.
Вимога видачі відгуку не раніше дати початку оголошення про проведення процедури закупівлі», також є дискримінаційною, адже обмежує коло потенційних учасників, особливо під час дії військового стану, що підтверджується практикою АМКУ. Відповідно до Рішення АМКУ від 14.05.2020 № 9409 та рішення від 20.10.2020 № 19595 дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації такої вимоги порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Аналогічна позиція викладена в рішенні № 22250-р/пк-пз від 01.12.2020, UA-2020-11-07-000306-c.
Крім того, звертаємо увагу, що всі вищезазначені вимоги в ТД не передбачені пунктом 3 частини 3 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Імперативність надання вищезазначених документів, значно звужує коло потенційних учасників торгів, що мають реальний досвід надання аналогічних послуг.
Враховуючи вищезазначене, до ТД має бути внесено відповідні зміни щодо видалення дискримінаційних положень.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 травня 2023 17:05
Щодо необхідності надання скан-копій платіжних документів, що підтверджують оплату (квитанції та/або виписки банківських установ тощо), відповідно до умов наданих аналогічних договорів, слід зазначити наступне.
Відповідно до пп. 6 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Однією з умов тендерної документації є необхідність підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів , що містять в собі ознаки господарських договорів та є одночасно договорами про закупівлю.
Оскільки участь в процедурі закупівлі передбачає обов’язок учасника надати документи, що підтверджують його спроможність надати відповідні послуги, передбачені умовами закупівлі, Замовником визначено платність аналогічного договору як різновид договору про закупівлю.
Крім того, платність, а отже і надання підтверджуючих документів, зокрема квитанції та/або виписки банківських установ тощо є додатковою гарантією повного виконання зазначеного учасником аналогічного договору.
Щодо надання відгуку не раніше дати початку оголошення про проведення процедури закупівлі, то не вважаємо цю вимогу дискримінаційною, оскільки жодним чином не обмежуємо коло учасників, а навпаки ставимо усіх учасників в однакове положення щодо отримання такого відгуку.
Враховуючи період на подачу тендерних пропозицій, що становить не менше 7 днів та можливість звернення за невідповідністю, не вбачаємо яким чином наша вимога є дискримінаційною. До того ж, якщо учасник належним чином виконав свої зобов’язання за аналогічним договором, він має усі можливості отримати відгук у встановлені тендерною документацією терміни.
Щодо позицій Адміністративної колегії АМКУ, то рішення органі оскарження носять інформативний, а не імперативний характер та повинні розглядатися в кожному окремому випадку, а не загалом.
Вважаємо Вашу вимогу безпідставною та необґрунтованою.
Відповідно до пп. 6 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Однією з умов тендерної документації є необхідність підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів , що містять в собі ознаки господарських договорів та є одночасно договорами про закупівлю.
Оскільки участь в процедурі закупівлі передбачає обов’язок учасника надати документи, що підтверджують його спроможність надати відповідні послуги, передбачені умовами закупівлі, Замовником визначено платність аналогічного договору як різновид договору про закупівлю.
Крім того, платність, а отже і надання підтверджуючих документів, зокрема квитанції та/або виписки банківських установ тощо є додатковою гарантією повного виконання зазначеного учасником аналогічного договору.
Щодо надання відгуку не раніше дати початку оголошення про проведення процедури закупівлі, то не вважаємо цю вимогу дискримінаційною, оскільки жодним чином не обмежуємо коло учасників, а навпаки ставимо усіх учасників в однакове положення щодо отримання такого відгуку.
Враховуючи період на подачу тендерних пропозицій, що становить не менше 7 днів та можливість звернення за невідповідністю, не вбачаємо яким чином наша вимога є дискримінаційною. До того ж, якщо учасник належним чином виконав свої зобов’язання за аналогічним договором, він має усі можливості отримати відгук у встановлені тендерною документацією терміни.
Щодо позицій Адміністративної колегії АМКУ, то рішення органі оскарження носять інформативний, а не імперативний характер та повинні розглядатися в кожному окремому випадку, а не загалом.
Вважаємо Вашу вимогу безпідставною та необґрунтованою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Грицієнко Сергій Миколайович |
4 299 956,00
UAH з ПДВ
|
4 299 956,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НІКОЕНЕРГОМОНТАЖ" |
4 980 459,44
UAH з ПДВ
|
4 980 459,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Грицієнко Сергій Миколайович #2905203151 |
Відхилено |
4 299 956,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2023 15:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 червня 2023 15:58
|
ТОВ "НІКОЕНЕРГОМОНТАЖ" #43185346 |
Переможець |
4 980 459,44
UAH з ПДВ
|
08 червня 2023 13:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 12:18
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору 4 (4).docx | зміни до договору |
26 грудня 2023 12:13
|
ДУ №4 від 25.12.2023 до договору №057-0623 від 14.12.2023.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 14:05
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 13:52
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору 3.docx | зміни до договору |
14 грудня 2023 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2023 10:20
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
23 червня 2023 10:18
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору 2.docx | зміни до договору |
23 червня 2023 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2023 13:47
|
Дод уг 1 від 140623.pdf | зміни до договору |
16 червня 2023 13:44
|
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору.docx | зміни до договору |
16 червня 2023 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 15:15
|
Договір №057-0623.pdf | укладений |
14 червня 2023 15:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 057/0623 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 057/0623 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 057/0623 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 057/0623 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |