Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 38337116 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., Бровари, ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Сімонок Інна Вікторівна 380459447880 INNA.SIMONOK2014@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2023 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 5 752 167,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 760,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності, фактичного надходження та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування коштів в національній валюті на банківський рахунок Постачальника. Оплата за Договором здійснюється Замовником лише за фактично отриманий Товар на підставі, належним чином оформлених Постачальником документів (акту приймання-передачі та/або накладної), при надходженні коштів на зазначені цілі, з можливістю відстрочки платежу до 60 (шестидесяти) банківських днів без нарахування штрафних санкцій. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2023 10:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2023 10:08 |
перелік змін.docx | |
17 травня 2023 10:08 |
Додаток 4 (нова редакція).docx | |
15 травня 2023 10:42 |
Додаток 3.docx | |
15 травня 2023 10:42 |
Оголошення.docx | |
15 травня 2023 10:42 |
Додаток 6. Проєкт договору (Автомобіль мулососний КО-503і).doc | |
15 травня 2023 10:42 |
Додаток 1.doc | |
15 травня 2023 10:42 |
ТД з Особливостями.docx | |
15 травня 2023 10:42 |
Додаток 2 ст. 16.doc | |
15 травня 2023 10:42 |
Додаток 5.doc |
17 травня 2023 10:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2023 10:08 |
перелік змін.docx
|
|||
17 травня 2023 10:08 |
Додаток 4 (нова редакція).docx
|
|||
15 травня 2023 10:42 |
Додаток 3.docx
|
|||
15 травня 2023 10:42 |
Оголошення.docx
|
|||
15 травня 2023 10:42 |
Додаток 6. Проєкт договору (Автомобіль мулососний КО-503і).doc
|
|||
15 травня 2023 10:42 |
Додаток 1.doc
|
|||
15 травня 2023 10:42 |
ТД з Особливостями.docx
|
|||
15 травня 2023 10:42 |
Додаток 2 ст. 16.doc
|
|||
15 травня 2023 10:42 |
Додаток 5.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-14-000008 ● 13b6735450294d2790797abd5d508179
- Статус: вирішено ● Дата: 15 серпня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2023 11:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2023 № 219
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-05-15-002943-a 15.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-18 11:08:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів автомобіля мулососного КО-503 на шасі JAC N200 (або еквівалент не гірше ніж зазначена модель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-15-002943-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-19 09:33:59
Відповідь на запит
Щодо запиту за закупівлею UA-2023-05-15-002943-a Автомобіль мулососний КО-503 на шасі JAC N200 (або еквівалент не гірше ніж зазначена модель) ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби, пояснюємо наступне:
очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах розміру бюджетного призначення, згідно плану використання бюджетних коштів КП «Бровари-Благоустрій» на 2023 рік, затвердженого головним розпорядником – Управлінням будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено за допомогою розрахунку, методом порівняння ринкових цін, шляхом здійснення аналізу наданих Постачальниками комерційних пропозицій, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами, внесеними наказом від 07.04.2020 № 649).
Для розрахунку очікуваної вартості товару Автомобіль мулососний КО-503 на шасі JAC N200 (або еквівалент не гірше ніж зазначена модель) код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (34144410-5 Автоцистерни для відкачування каналізаційних стоків) Замовником взято три комерційні пропозиції (від 11.05.23 р. та 12.05.23 р.) з ціною на даний товар від різних Постачальників (пропозиції додаються) .
Для розрахунку використовується формула середнього арифметичного значення по фракціях:
ОВ = V * (Ц1 + … +Цк)/К,
де:
ОВ – очікувана вартість товару;
V – кількість (обсяг) товару, що закуповується;
Ц1, Цк – ціни отримані з відкритих джерел інформації;
К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації.
Примітка: взято інформацію 3-х Постачальників по даному предмету закупівлі
Постачальник 1 - 5 996 500,00 грн з ПДВ
Постачальник 2 - 5 800 000,00 грн з ПДВ
Постачальник 3 - 5 460 000,00 грн з ПДВ
Очікувана вартість = (5 996 500,00+5 800 000,00+5 460 000,00)/3 = 5 752 166,67 грн з ПДВ, округливши, маємо 5 752 167,00 грн з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені з урахуванням потреб підприємства у забезпеченні можливості максимального виконання покладених завдань та специфіки роботи.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-19 09:32:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів автомобіля мулососного КО-503 на шасі JAC N200 (або еквівалент не гірше ніж зазначена модель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-15-002943-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Відповідно до пункту 1.1 договору про закупівлю №393-к/23 від 01.06.2023, укладеного за результатами зазначеної процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Будшляхмаш» зобов’язався до 23 червня 2023 року поставити комунальному підприємству Броварської міської ради Броварського району Київської області «Бровари-Благоустрій» товар, зазначений у пункті 1.2 договору.
Зважаючи на зазначене просимо надати інформацію з підтвердними документами стосовно постачання товару та здійснення оплати згідно умов договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-21 10:04:38
Відповідь на запит
Щодо запиту за закупівлею UA-2023-05-15-002943-a Автомобіль мулососний КО-503 на шасі JAC N200 (або еквівалент не гірше ніж зазначена модель) ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби, надаємо інформацію про наступне:
За результатом зазначеної процедури було укладено договір про закупівлю №393-к/23 від 01.06.2023. Товар, зазначений у пункті 1.2 договору було поставлено Замовнику в затверджені в договорі терміни. Підтверджуючі документами стосовно постачання товару та здійснення оплати згідно умов договору додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень), повідомляємо, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконанння договору, дата формування звіту 01.08.2023 р. Проте, хочемо зазначити, що відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» публікація звіту про виконання договору передбачена протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Закон про публічні закупівлі не містить вимоги про обов’язкову публікацію звіту про виконання договору на підставі, що настала раніше за інші. Замовник сам обирає, публікувати звіт після останньої оплати за договором (якщо вона здійснювалася після поставки товару) чи після завершення строку дії договору. Окрім цього зазначимо, що після оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю внести будь-які зміни до закупівлі, подовжити її на 20 % на наступний рік вже буде неможливо, що не дасть Замовнику скористатися пунктом 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
2023-08-01 11:34:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Замовник протягом п’яти робочих днів з дати публікації висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю.
2023-08-07 11:51:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ БУДШЛЯХМАШ" |
5 460 000,00
UAH з ПДВ
|
5 460 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ БУДШЛЯХМАШ" #43411264 |
Переможець |
5 460 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2023 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2023 11:27
|
Калькуляція.pdf | укладений |
01 серпня 2023 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2023 14:25
|
Калькуляція.pdf | укладений |
01 червня 2023 14:25
|
392-к-23.pdf | укладений |
01 червня 2023 14:25
|