Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (перезарядка картриджів)
Очікувана вартість
5 250,00 UAH
UA-2023-05-15-000894-a 56ffc743559a4ff78e81c1f788958574
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрущенко Світлана Василівна

380958928747 mfulubny@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 травня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управління виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 02318344
Місцезнаходження: 37550, Україна , Полтавська обл., Лубни, вул. Тютюнника Григора, будинок 19 А
Контактна особа: Андрущенко Світлана Василівна
380958928747
mfulubny@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (перезарядка картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37550, Україна, Полтавська область, Лубни, вул. Тютюнника Григора, будинок 19 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

15 травня 2023 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ольський Анатолій Олексійович
#2502510556
Переможець 5 250,00
UAH
15 травня 2023 09:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Scan0646.pdf укладений
15 травня 2023 10:22
Scan0645.pdf укладений
15 травня 2023 10:22

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Технічне обслуговування та ремонт офісної техніки (перезарядка картриджів) 35 штуки 150,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 250,00
UAH