Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ТРАНСПОРТУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА КАМІНЬ-КАШИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44141080 |
Місцезнаходження: | 44501, Україна , Волинська обл., місто Камінь-Каширський, вул.Воля, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Дзіна +380977775172 nana0610@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2023 08:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 23 травня 2023 14:59 |
Очікувана вартість: | 2 518 483,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 592,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2023 08:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2023 08:41 |
ТД доріжка парк.doc | |
15 травня 2023 08:41 |
ТД доріжка парк.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 04 червня 2023 21:31
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-05-000030 ● 6c3675f4428f43d28c380a97031943dd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 19:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.09.2023 №35-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 05.09.2023
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
05.09.2023 №35-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-15-000239-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 09:57:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту пішохідної доріжки в центральному парку в місті Камінь-Каширський Волинсьеої області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-15-000239-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-07 12:43:16
Характеристики предмета закупівлі встановлено та визначено на підставі «Робочого проекту: Поточний ремонт пішохідної доріжки в центральному парку в місті Камінь-Каширський Волинсьеої області (ДК 021:2015 — 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Очікувана вартість предмета закупівлі відповідно до виду робіт визначено на підставі поектно-кошторисної документації: Поточний ремонт пішохідної доріжки в центральному парку в місті Камінь-Каширський Волинсьеої області. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Камінь-Каширської міської ради за посиланням: http://kmk.gromada.org.ua/derzhavni-zakupivli-10-24-32-04-03-2021/. За договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі, кошти не сплачувалися.
Характеристики предмета закупівлі встановлено та визначено на підставі «Робочого проекту: Поточний ремонт пішохідної доріжки в центральному парку в місті Камінь-Каширський Волинсьеої області (ДК 021:2015 — 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Очікувана вартість предмета закупівлі відповідно до виду робіт визначено на підставі поектно-кошторисної документації: Поточний ремонт пішохідної доріжки в центральному парку в місті Камінь-Каширський Волинсьеої області.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Камінь-Каширської міської ради за посиланням: http://kmk.gromada.org.ua/derzhavni-zakupivli-10-24-32-04-03-2021/.
За договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі, кошти не сплачувалися.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОСТРАНС" |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" #31820131 |
Рішення скасоване |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
29 червня 2023 09:46
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСТАНТА-М" #31820131 |
Відхилено |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
29 червня 2023 11:35
|
|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Переможець |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2023 08:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2023 08:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 14:37
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2023 16:46
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2023 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2023 16:39
|
дод угт 1 до дог 85.pdf | зміни до договору |
19 липня 2023 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2023 14:24
|
Договір №85 парк.pdf | укладений |
13 липня 2023 14:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна терміну виконання робіт до 31.12.2023р., зміна календарного графіку на 2023р., зміна плану фінансування на 2023р. в сумі договору. |
Номер договору про закупівлю: | 85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із внесенням змін до бюджету Камінь-Каширської територіальної громади на 2023 рік Сторони домовилися: 1. Сторони погодили внести зміни до пункту 2.2. Договору № 85 від 13.07.2023 р. та викласти його в наступній редакції: «2.2. Строки надання послуг – до 31.12.2024 року.» 2. Сторони погодили внести зміни до пункту 4.1. Договору № 85 від 13.07.2023 р. та викласти його в наступній редакції: «4.1. Вартість надання послуг становить 2 100 000,00 грн. (два мільйони сто тисяч гривень 00 коп.) в тому числі ПДВ: 350 000,00 грн. (триста п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), з них 898 350 грн. 00коп. (вісімсот дев’яносто вісім тисяч триста п’ятдесят гривень 00 копійок) в 2023 році з ПДВ - по мірі фінансування Замовника)». 3. Сторони погодили внести зміни до пункту 11.1. Договору № 85 від 13.07.2023 р. та викласти його в наступній редакції: «11.1. Цей договір набуває чинності з моменту його підписання повноважними представниками Сторін та діє до 31.12.2024 року, а у частині розрахунків та гарантійних термінів до повного виконання зобов’язань. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторін від виконання зобов’язань, які лишились невиконаними.» 4. Сторони погодили викласти Додаток № 7 «Календарний графік» до Договору № 85 від 13.07.2023 р. в новій редакції (додається). 5. Сторони погодили викласти Додаток № 8 «План фінансування» до Договору № 85 від 13.07.2023 р. в новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони погодили внести зміни до пункту 4.1. Договору № 85 від 13.07.2023 р. та викласти його в наступній редакції: «4.1. Вартість надання послуг становить 2 100 000,00 грн. (два мільйони сто тисяч гривень 00 коп.) в тому числі ПДВ: 350 000,00 грн. (триста п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.).» 2. Сторони погодили викласти Додаток № 7 «Календарний графік» до Договору № 85 від 13.07.2023 р. в новій редакції (додається). 3. Сторони погодили викласти Додаток № 8 «План фінансування» до Договору № 85 від 13.07.2023 р. в новій редакції (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |